SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee. Is dit Gary Glitter?
Ik ken het beter in de uitvoering van The Timelords; Doctorin' The Tardis
Dank je.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Matthias Reim - Verdammt ich lieb dich
En 12 seconden daarvoor was BasEnAad al.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:09 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gooit nog een muntje in de botsauto
Und noch schneller.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Matthias Reim - Verdammt ich lieb dich
Ja toch? Perfecte kermismuziek.quote:
Heeft dit nummer Noorwegen nooit bereikt?quote:
Vorig jaar of twee jaar geleden was -ie met oudejaarsavond op de Duitse TV. Niks vreemds aan de man gezien, behalve dat -ie ouder is geworden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zou het met ‘m zijn? Hij leek z’n leven regelmatig te verkloten
Ze moet nog steeds aan bepaalde dingen wennen.quote:
Het bewijs is geleverd. Ik las dit al toen Matthias nog zijn hart uit zijn longen schreeuwde.quote:
Kun je hier alles typen, of spreekt ze al een beetje Nederlands?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
Ze zegt nu, een van mijn favorieten! Alphaville broken wings.
Oh dat was vast waar dit verhaal bij hoort http://www.schlagerprimeu(...)-zevende-keer-vader/quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vorig jaar of twee jaar geleden was -ie met oudejaarsavond op de Duitse TV. Niks vreemds aan de man gezien, behalve dat -ie ouder is geworden.
Vrijwel tegelijkertijd was op de andere zender een oude opname te zien. Dus twee keer hetzelfde liedje: toen en nu
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
Ze zegt nu, een van mijn favorieten! Alphaville broken wings.
Ze begin op stoom te komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
«Wacht ff mister mister» kwam er achteraan
Een beetje zoals ik ook mee aan het raden ben hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
Bij de plaat hierna kun je gerust even herstarten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik ook mee aan het raden ben hier.
Ze weet niet waar ik typquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kun je hier alles typen, of spreekt ze al een beetje Nederlands?
Het was dan ook een wereldband met onnoemlijk veel hitsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
Ik ben al herstart, dus ik ben als het goed is weer bij. Niet dat ik daarmee veel sneller zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij de plaat hierna kun je gerust even herstarten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow nee, dit is een Nederlander. Dinges…
Knap dat jullie dit wisten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, die nederlander, hoe heet hij ook alweer?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef Fogel het volgende:
Je kreeg nu (vrij vertaald) «wat voor strontmuziek heb je nou weer aanstaan!?»
Haha ik snap t.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze weet niet waar ik typ
Ze snapt een beetje Nederlands ondat het op zich niet zo heel ver ban Noors af is (en zeker niet als je ook Engels en wat Duits kan).
Leuk!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)neel-zo-in-mijn-stad
Ik ben in dezelfde stad geborenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vond het ook een mooi nummer, ja.
«Den er fin»quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef Melting het volgende:
@:Fogel:
nummer hierna is meer voor je virendin.
Haarlem of Pittsburgh?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde stad geboren
Gikk et lynkurs i norsk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
du snakker et fint ord norsk for en brabo
Best wel.quote:
Sorry, was even wat afgeleid waardoor ik niet in het topic keekquote:
Goede avond en welkom, zorro28.quote:
Ik wist de titel, kwam niet op Billy Oceanquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Klinkt leuk
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Klinkt leuk
Forum Opties | |
---|---|