3 bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:52 schreef freaky40 het volgende:
Er gaat een Belg, 2 Nederlanders achter elkaar kan niet.
hihi ik bedoelde de user @Kodiak100quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe kijk je dit live bij kodi? ja is niet voor hier
maar mijn lukt het niet om tv te kijken via kodi films en series ja NL tv en buitenlandse helaas niet wilde laatst awards kijken maar lukte me echt niet
Ik hoop tquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:55 schreef BB-King het volgende:
Geloof ik niet dat Ali gaat.
Kan niet anders dat Chayron gaat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:55 schreef suzi1 het volgende:
ik neem jullie mee naar tuinhuis. ik heb zo spanning!
Zeg jij, maar zowel ik als jij volgen de streams en zien die uitbarstingen van Ali wel degelijk. Niet enkel voor de uitzendingen, daar waren ze soms nog lief voor hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef Lillfex het volgende:
Nou wat ze van Ali lieten zien in de life waren alleen de slechte dingen en van de andere twee niet. Dus ja beter voor het spel he FEBO heeft andere plannen.
Toch grote kans verwacht ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:56 schreef Dragonbullet het volgende:
Jezus, die camera gaat niet meer weg bij Ali... Het zal toch niet.. als hij eruit moet geloof ik hélemaal niks meer van de stemmingen
Die gaat als een puppy braaf achter iedereen aanlopen. Vanmorgen liep ie even naast zijn schoenen. Maar dat is gebeurd denkquote:
aha ok hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hihi ik bedoelde de user @:kodiak100
Leek niet heel spannend. Maar misschien wat verborgen Lesley stemmenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:57 schreef ben34567 het volgende:
Dit is de eerste stemmingsronde van het seizoen dat volgens mij gemanipuleerd zou kunnen zijn door febo. Chayron zal nog altijd verliezen dus het maakt niet veel uit maar febo had zijn redenen om Ali niet meer als topfavoriet te framen. Ook al zijn slechte momenten worden vakkundig getoond in de afleveringen. Misschien willen ze Mich en niet Ali als Belgische man in de finale.
Het lag overal dicht bijelkaar dus dat kan makkelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:57 schreef ben34567 het volgende:
Dit is de eerste stemmingsronde van het seizoen dat volgens mij gemanipuleerd zou kunnen zijn door febo. Chayron zal nog altijd verliezen dus het maakt niet veel uit maar febo had zijn redenen om Ali niet meer als topfavoriet te framen. Ook al zijn slechte momenten worden vakkundig getoond in de afleveringen. Misschien willen ze Mich en niet Ali als Belgische man in de finale.
Nee hoor. De poll van Salar met 15.000 stemmen had maar een verschil van 26 tussen Ali en Lindsey.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:57 schreef ben34567 het volgende:
Dit is de eerste stemmingsronde van het seizoen dat volgens mij gemanipuleerd zou kunnen zijn door febo; want Ali had nog een behoorlijke voorsprong op Lindsey op de grootste poll. Chayron zal nog altijd verliezen dus het maakt niet veel uit maar febo had zijn redenen om Ali niet meer als topfavoriet te framen. Ook al zijn slechte momenten worden vakkundig getoond in de afleveringen. Misschien willen ze Mich en niet Ali als Belgische man in de finale.
Pissen!!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef ledn81 het volgende:
al die highlights van Chayron.. Ik ga even toastjes halen. willen jullie ook?
Hahahhahahahahhaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou Rob haal je krukken maar weer tevoorschijn [ afbeelding ]
Of wordt het deze keer 'n [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef ledn81 het volgende:
al die highlights van Chayron.. Ik ga even toastjes halen. willen jullie ook?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef BB-King het volgende:
Het goede nieuws is dat Chayron weer TikTok videos kan gaan maken.
En ik heb GEEN TikTok!
eureki naast die bruine vrouw linksquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoek gemankeerde broertje:
[ afbeelding ]
ja zat net ook te kijken, denk dat dat m isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
eureki naast die bruine vrouw links
ja kreeg eerst je plaatje zo groot dat ik alleen die 2 zag. dacht haha je hebt hem precies gecaptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zat net ook te kijken, denk dat dat m is
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja kreeg eerst je plaatje zo groot dat ik alleen die 2 zag. dacht haha je hebt hem precies gecapt
Jankbek.quote:
sssst fijne aftocht zo!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:04 schreef ledn81 het volgende:
Jezus altijd een ouwehoer en staat nu met zijn bek vol tanden
Toch 10.000 ?quote:
2 paar schoenenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
nu gewoon koophuis, 10k, gezinnetje alles
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:06 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach laat 'm nog ff, is de laatste keer
Ach het is hem gegund. Blij dat hij er uit is maar geniet er van verderquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef ledn81 het volgende:
Grootste delegatie tot nu toe. Ja die wilden allemaal de deuren dicht houden..
volgens salars pol was het nek aan nek tussen ali en lindseyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
raaaar ali stond in de polls toch bovenaan.. maar ja.. bb doet wat het wilt
Charlotte gaat dit heel leuk vindenquote:
lkkr heurquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
Hahahaha de hel voor hem. Wat nu?!?!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef Fikkert2 het volgende:
Meubels vervangen door karton, die rob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb hij weer..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:07 schreef Kinga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Rob zijn bankie weg!![]()
![]()
![]()
Bedden blijven waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Rob gaat nog harder zeuren deze week. Een kartonnen bank ligt niet echt goed
In het Fries kan kan bijna niemand ze lezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef Krambo het volgende:
Waarom moeten die themaweken altijd in het engels zijn
Nou, ze benadrukte wel echt “ALLE” meubels. Ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bedden blijven waarschijnlijk wel.
Dan moet hij een Nawelletje gaan doen.
Dat wordt nóg meer zeiken over het strafkamp😂😂😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Geweldig! Geen hoekske meer voor de ouwe dibbes.
🤣quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef freaky40 het volgende:
Rob net op tijd weer beter. Pak ze Rob!
Hopelijk stapt hij zelf op, maar ik denk dat Bv. Jason het geweldig gaat vinden dat alles van karton is en Bart boeit het niet. Chiara en Jolien worden gek.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bedden blijven waarschijnlijk wel.
Dan moet hij een Nawelletje gaan doen.
Gratis?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
rob mag op de bruiloft komen zingen
Er komt zo vast drank.quote:
Mar google kin it oersette foar usdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het Fries kan kan bijna niemand ze lezen.
Ja he.quote:
Alleen die bruine riem kan niet.quote:
Ja en dan vnaavond of morgen zijn vaste plekkie qua bed inruilen voor andere kamer. Vind dat echt sneuquote:
wat bedoelen jullie hier mee, vind het best erg rottig klinken eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zoek gemankeerde broertje:
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja en dan vnaavond of morgen zijn vaste plekkie qua bed inruilen voor andere kamer. Vind dat echt sneu![]()
Totaal onnodig dat soort onnozele aanpassingen
Laat ze het zelf lekker uitzoeken in die hut
had je sharon vanacht moeten horen, hoe hij zn broer omschreefquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat bedoelen jullie hier mee, vind het best erg rottig klinken eigenlijk
straks krijgt hij jou kaart en dan is alles weer goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef -river- het volgende:
Had niet verwacht dat het Jason zou raken.
Ik ben blij, dat hij weg is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he.
Ik was geen fan van Chayron maar ze hadden het bij de ballenbak deze week vaak wel leuk samen. Jason mocht hem wel graag.
Thanksquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
4950 bij de pot gewonnen olee
Die mag van mij ook in alle openingen de krampen krijgenquote:
voor 10k koop je geen woning hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
die heeft hij toch alquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voor 10k koop je geen woning hoor
Bij deze jinxt hij de boel voor volgende week onbedoeld...geniet er van zolang het kan Ali...nog een weekje...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali ze doen het wel correct 6 Belgen 4 Nederlanders
Volg de live streams aldus Tatyanaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef Hunter het volgende:
Geraldine heeft dit keer niet gezegd dat we vooral de streams vanavond moeten kijken. Geen carnavalsfeestje
Die brieven komen die kant opquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef Hunter het volgende:
Geraldine heeft dit keer niet gezegd dat we vooral de streams vanavond moeten kijken. Geen carnavalsfeestje
Denk het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef BB-King het volgende:
Tuurlijk interesseert het sommige bewoners geen moer dat Chayron weg is.
Zou jij wel huilen dan? Ik niet.
En er gaan nog ¤3000 af, kansspelbelastingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voor 10k koop je geen woning hoor
Net een voordeur dusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En er gaan nog ¤3000 af, kansspelbelasting
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook niet echt een maatje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:16 schreef ben34567 het volgende:
Had niet de indruk dat Jason en Chayron zo close waren maar ze hebben natuurlijk samen het ballenspel gedaan en dat schept wel een band
Welnee, net als bij de staatsloterij wordt dat bedrag erbij gedaan. Dat is hoe ze het 'belastingvrij' kunnen noemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze het oorspronkelijke bedrag moeten winnen wat ze absoluut over houden dus die belastingen zouden ze er al af moeten doen of er bij zeggen belastingvrij.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
dat vind ik ook tegenwoordig van al die kantoor lui hebben dan een blauw pak aan of zwart en altijd van die bruine schoenen eronder, waarom ???? is geen porum vind ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen die bruine riem kan niet.
dat mag niet..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze het oorspronkelijke bedrag moeten winnen wat ze absoluut over houden dus die belastingen zouden ze er al af moeten doen of er bij zeggen belastingvrij.
Oefent Alvast voor haar dates met haar sugardaddy met bootquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ook al die vieze gluhwijn
[ afbeelding ]
Zit op haar vreten te wachten, wat MA moet bakken voor madamquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef ben34567 het volgende:
Chiara zelfvoldaan met haar wijntje na exit Chayron![]()
Opbokken met je regels.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat mag niet..
onze overheid... bla en zuks
regels
krijgen ze ook hequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef Kinga het volgende:
Maareh, kartonnendozen met berichten van fans erop geschreven dus? Wat stom... geef die mensen hun valentijnskaarten toch gewoon
Dan is het nog duurder om dit programma te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze het oorspronkelijke bedrag moeten winnen wat ze absoluut over houden dus die belastingen zouden ze er al af moeten doen of er bij zeggen belastingvrij.
Blote voeten is beter?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat vind ik ook tegenwoordig van al die kantoor lui hebben dan een blauw pak aan of zwart en altijd van die bruine schoenen eronder, waarom ???? is geen porum vind ik
Ik denk dat ze alle kaartjes in een grote ton met water hebben gedaan en karton van gemaaktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:21 schreef Kinga het volgende:
Maareh, kartonnendozen met berichten van fans erop geschreven dus? Wat stom... geef die mensen hun valentijnskaarten toch gewoon
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alle kaartjes in een grote ton met water hebben gedaan en karton van gemaakt![]()
Bewoners hun kaartjes en plicht gedaan.
zwarte schoenenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:24 schreef engine het volgende:
De beveiliging eet buiten een snackie
Werd mooi overgeslagen hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara er zijn ook mensen die niks gevraagd worden in de live-uitzending
Femme Fatalequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:23 schreef ben34567 het volgende:
Chiara zou wel een goede main villainess zijn in een hollywood film
kaartjes waar wat anders op staat komen ook niet bij bewoners terechtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
alle kaartjes zeggen hetzelfde, blijf je zelf, je doet het goed, we love you
boss ladyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef BB-King het volgende:
Lesley de louche maffia bazin.![]()
Je had geluk dat je tegen een zwakke speler (Chayron) en een slechte week Ali stond.
Normaal vloog je eruit.
raar hè, bij de belgische polls stond Ali op meer dan 50 procent. Of Belgen stemmen een stuk minder dan de Nederlanders.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maaaaaaaaaaaaaaaar
no way dat Linds qwa stemmen mocht blijven
wat een poppenkast weer
Ik heb nu al een hekel aan het groepje om haar heen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef BB-King het volgende:
Lesley de louche maffia bazin.![]()
Je had geluk dat je tegen een zwakke speler (Chayron) en een slechte week Ali stond.
Normaal vloog je eruit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Valet parking kerel en de beveiliger staan even te snacken in de pauze
[ afbeelding ]
Natte Tostie'squote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Valet parking kerel en de beveiliger staan even te snacken in de pauze
[ afbeelding ]
De slaapkamersquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waar zou dadelijk iedereen heen moeten als alles veranderd wordt naar kartonnen meubels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |