🤣quote:
Jason heeft nu de ballen beet. Eerder is afgesproken dat ie dat met Chiara zou doen tijdens de live. Maar Chiara ziet er wel wat chique uit om dat te doen. En geen idee wat er tijdens de SL is gewijzigd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:37 schreef b_engeltje het volgende:
Wie houdt de ballen vast?
En wie tijden de live?
welke site vermelde dat? ik wil wel nog een 2024 hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat er geen 2024 bb komt? dat las ik vanmiddag maar ik hoop dat het gewoon een niet wetende stagiare was die dat gezegd heeft
Heb Chiara wel horen zeggen dat ze het gewoon gaat weigeren om te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason heeft nu de ballen beet. Eerder is afgesproken dat ie dat met Chiara zou doen tijdens de live. Maar Chiara ziet er wel wat chique uit om dat te doen. En geen idee wat er tijdens de SL is gewijzigd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
dippie neem een sjokolatje
[ afbeelding ]
ik heb dat alleen hier op het forum gelezen vanmiddagquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke site vermelde dat? ik wil wel nog een 2024 hoor
die zegt wel vaker watquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heb Chiara wel horen zeggen dat ze het gewoon gaat weigeren om te doen
De bewoners zelf, hadden in het voor gesprek te horen gekregen dit laatste seizoenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke site vermelde dat? ik wil wel nog een 2024 hoor
we mogen het geschrans niet zienquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef ledn81 het volgende:
Jolien : "Kom we gaan chocolade eten"
Ias : "Is dat tegen mij of Chiara"
We luisteren er graag naarquote:
Dit is best wel een raar shot... dat hoofd van Ias zo voor dat kruis van Bartquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben last van Tribbles in huis
Met volle mond praten en afgeven op de aanstaande onterechte mogelijke winnaar😮💨quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:40 schreef ben34567 het volgende:
Indien exit Chayron vanavond kan hij samen met Danny en Chelsea in auto-interviews klagen hoe oneerlijk het is dat hij werd weggespeeld door Chiara en de rest van blauw🤭
Oh ok nou ik weiger het te geloven hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bewoners zelf, hadden in het voor gesprek te horen gekregen dit laatste seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |