Zouden wij niet eens wat van die lijnen trekken. Blijkbaar is zo’n ding overgaan heel wat voor een Rus !quote:
VS lijkt me echt het meest waarschijnlijk. Noorwegen kan dat niet eens alleen. En Rusland heeft er totaal geen baat bij. Mensen vinden het blijkbaar raar dat de VS dit gedaan zou kunnen hebben, maar dan ken je de geschiedenis niet. Kijk eens hoe veel o.a. de CIA uitgevroten heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maybe the US did not do that
maybe Norway or Russia self
Wat hebben de Nederlandse Spoorwegen nu weer gedaan ?quote:
Rusland heeft er wel baat bij, voor de aanslag moest Rusland allerlei excuses verzinnen om maar niet te hoeven voldoen aan de contractuele verplichtingen met Duitsland, met nordstream vernietigd hebben ze een permanent excuus.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
VS lijkt me echt het meest waarschijnlijk. Noorwegen kan dat niet eens alleen. En Rusland heeft er totaal geen baat bij. Mensen vinden het blijkbaar raar dat de VS dit gedaan zou kunnen hebben, maar dan ken je de geschiedenis niet. Kijk eens hoe veel o.a. de CIA uitgevroten heeft.
Die pijplijn is een EU RUS kwestie.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:32 schreef slashdotter3 het volgende:
video: https://www.reddit.com/r/(...)affairs_says_the_us/
China's Ministry of Foreign Affairs says the U.S. owes the world an explanation for blowing up the NordStream Pipeline.
Zo zie ik het ook, alleen wanneer barst het los buiten Nukes om?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Kamillla Harris noemt het een wereldoorlog. Dan is dit dus de 3e.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-oekraine~af83b900/
Dat is het nog lang niet maar die doos wil dat schijnbaar graag.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook, alleen wanneer barst het los buiten Nukes om?
Little Rocket man (Kim) loopt ook alweer te dreigen. China loopt ook niet lekker.
https://unherd.com/thepos(...)-nord-stream-claims/quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
VS lijkt me echt het meest waarschijnlijk. Noorwegen kan dat niet eens alleen. En Rusland heeft er totaal geen baat bij. Mensen vinden het blijkbaar raar dat de VS dit gedaan zou kunnen hebben, maar dan ken je de geschiedenis niet. Kijk eens hoe veel o.a. de CIA uitgevroten heeft.
Me dunkt dat die enorme berg bullshit al lang en breed gedebunked was toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is een zeldzaam domme vrouw zeg. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is wel te verwachten dat China zich intensiever met dit conflict gaat bemoeien. Na de chipban lijkt me dit wel typisch om tegenwicht te bieden.quote:
Er zijn nog maar 2 landen direct betrokken bij dit conflict. Ik zou dit nog niet direct een wereldoorlog willen noemen. Zolang andere landen geen oorlog met elkaar gaan voeren is dit slechts een grootschalig offensief in de koude oorlog.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
China heeft eigenlijk ook weinig keus. Binnenlandse economie stelt weinig voor en hun economie is bijne gebouwd op handel drijven met buitenland. VS hebben ze als handelspartner al een stuk minder aan dan in het verleden het geval was. Afrika vinden ze vooral belangrijk vanwege de grondstoffen. Dan blijft Europa nog over. Als ze die ook nog kwijtraken als handelsparnter is het met China ook vrij snel afgelopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is wel te verwachten dat China zich intensiever met dit conflict gaat bemoeien. Na de chipban lijkt me dit wel typisch om tegenwicht te bieden.
Toch zal men gematigd blijven aangezien China en de EU wel veel positiever tegenover elkaar staan.
Heeft toch wel steeds meer alle tekenen van een Wereldoorlog die alsnog indirect wordt uitgevochten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:08 schreef Vliegbaard het volgende:
Er zijn nog maar 2 landen direct betrokken bij dit conflict. Ik zou dit nog niet direct een wereldoorlog willen noemen. Zolang andere landen geen oorlog met elkaar gaan voeren is dit slechts een grootschalig offensief in de koude oorlog.
Het is dat China zo graag een dictatuur wil blijven, wat altijd een kloof zal willen blijven vormen met de westerse democratie. Als dat niet zo was waren ze allang een moderne westerse grootmacht geworden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
China heeft eigenlijk ook weinig keus. Binnenlandse economie stelt weinig voor en hun economie is bijne gebouwd op handel drijven met buitenland. VS hebben ze als handelspartner al een stuk minder aan dan in het verleden het geval was. Afrika vinden ze vooral belangrijk vanwege de grondstoffen. Dan blijft Europa nog over. Als ze die ook nog kwijtraken als handelsparnter is het met China ook vrij snel afgelopen.
quote:British Prime Minister Rishi Sunak and US Vice President Kamala Harris concurred during their meeting at the Munich Security Conference the war in Ukraine is global in scale.
“They agreed that Putin’s war in Ukraine is a global war, both in terms of its impact on food and energy security and in terms of its implications for internationally accepted norms like sovereignty. The prime minister and Vice President Harris condemned those countries who have supported Putin’s efforts politically and militarily," according to a Downing Street spokesperson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |