quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
hoorde chiara net dezelfde conclusie trekken als fok: mimi heeft meer tieten dan haar
Volgende week kan zijn een pot muurverf met roller uit de Wall halen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze kan beter kleurnummer van de muur vragen. 1 laag genoeg
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgende week kan zijn een pot muurverf met roller uit de Wall halen.
En daarom moet ze nog lekker blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
hoorde chiara net dezelfde conclusie trekken als fok: mimi heeft meer tieten dan haar
Als je met een vinger naar een ander wijst, dan wijzen er nog altijd 4 naar jezelf lindseyquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef happyme28 het volgende:
Het is toch raar dat het meerendeel van het huis op dit moment onoprechte mensen….. aldus Lesley Lindsey
Lol.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Volgende week kan zijn een pot muurverf met roller uit de Wall halen.
Wat een geweldige uitspraak!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als je met een vinger naar een ander wijst, dan wijzen er nog altijd 4 naar jezelf lindsey
zijn definitie van een echte slaaf vrouwquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:08 schreef Kodiak100 het volgende:
MA zoekt een vrouw die zelf kan koken, fatsoenlijk is etc,
Vanavond feestje met ballenbakquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Als het aan mij lach deden jullie het nog een week
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik weet niet meer wie het schreef maar denk nu ook dat door Rob de opdracht niet lukt.
Dat denk ik ook 'All or nothing'. Zonder Rob is het niet 'All' en dus 'Nothing'. Dan kun je lachen zeg hee!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:14 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik weet niet meer wie het schreef maar denk nu ook dat door Rob de opdracht niet lukt.
Gaat over meedoen aan Temptation Island. Mimi heeft zich ingeschreven voor Love Island maar niets op gehoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:16 schreef Dragonbullet het volgende:
Geweten naar de kloten zegt Jason. Ias, maakt mij het uit hahaha
Het kan niet snel genoeg 9 uur zijn.quote:
Lekker voor hemquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gaat over meedoen aan Temptation Island. Mimi heeft zich ingeschreven voor Love Island maar niets op gehoord.
zal weinig van merkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Denk dat kijkersweek nog wel eens tegen kan gaan vallen voor Lindsey.
Misschien niet. Misschien is ze zelf wel kijkerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:14 schreef engine het volgende:
Denk dat kijkersweek nog wel eens tegen kan gaan vallen voor Lindsey.
aw..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Gaat over meedoen aan Temptation Island. Mimi heeft zich ingeschreven voor Love Island maar niets op gehoord.
Hij heeft een fijn lichaam(pje) en toch heb ik het vaker gezien.. die pecs op latere leeftijd zijn alles behalve aantrekkelijk. #150pushupsperdagquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zal weinig van merken
thuis
Als je als vrouw zijnde Michelangelo uit eten wil nemen ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 17:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Als je als man zijnde die meiden mee uit wil nemen, mag je wel een week van te voren een aankondiging doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |