voor mensen die geen FB hebben het staat ook op twitter en SVquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen cos
ze staan nog steeeeds![]()
zag net al filmpjes op facebook staan over vannacht : https://www.facebook.com/(...)nk/3428075880773313/
ik weet niet of dat zo werkt.
Beelddenker hier 🙋🏼 😂 Ik heb trouwens wel eens een paar filmpjes gezien van mensen die dat echt deden in een supermarkt of tankstation.. heel vreemdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
en weg is het beeld daar.. gaat ie zitten kakken daar of zo
Joyce-43 was de sluiterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:09 schreef Monique___ het volgende:
niet goed wakker.. was weer sluiter zag ik
Monique was me voor topic startequote:
oh nee sorry @Joyce-43quote:
Zijn niet alle weken een beetje saai, nu doen ze tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja 1 freeze vond ik ook een beetje raar hoor. Het concept van mensen uitputten om ze op scherp te zetten en te laten reageren op elkaar snap ik, maar het duurt me echt te lang. Terwijl ik dit schrijf, zet ik geluid al wr uit want kan dat geblr gewoon niet meer aanhoren. Ben het met je eens, het was een saaie week eigenlijk.
Wel tof dat iemand de waarheid over Chiara en Jolien over het hek heeft geschreeuwd! Hoop dat dit nog iets gaat doen. Gangster Lindsey was er ook bij en die houdt wel van een relletje haha.
Wil je andere TT?quote:
Oh, niet gezien, ik zag wel dat jij de laatste @Monique, goeie titel!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Monique was me voor topic starte
Ja doe maar hoor 🤭quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee sorry @:joyce-43![]()
ik zie het nu ook! lig ik hier voor niks te mini stressen, dacht dat ik sluiter was.
Laat de titel maar aanpassen door een mod.
ik ga even opzetten en koffie pakken om goed te worden
ja ik kreeg bij mij op het scherm ook dat ik de laatste was, snap er niks van..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:13 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, ik zag wel dat jij de laatste @:monique, goeie titel!
Nee laat maar, vind op andere orginele manier leuker hahaquote:
Kan ook gebeuren he dat je denkt laatste post te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee sorry @:joyce-43![]()
ik zie het nu ook! lig ik hier voor niks te mini stressen, dacht dat ik sluiter was.
Laat de titel maar aanpassen door een mod.
ik ga even opzetten en koffie pakken om goed te worden
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee laat maar, vind op andere orginele manier leuker haha
Krijgen ze dan postquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:14 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik zie op Insta dat het thema volgende week Fan Week is? Ugh.. worden er weer egootjes gestreeld hoor.
Je mag persoonlijk je verhaal komen vertellen voor de cameraquote:
Klopt, doen ze ook bijna allemaal. Maar Chiara heeft het uitgevonden en heeft een villein randje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zijn niet alle weken een beetje saai, nu doen ze tenminste nog iets.
Leuk dat geschreeuw over het hek, maar ze doen het allemaal, praten over en met elkaar. Deze groep heeft niks wat ze verbind. Denk ook niet dat we ze nog veel als groep gaan zien hierna
Valt wel mee hoor. En doorrrrrrquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik kreeg bij mij op het scherm ook dat ik de laatste was, snap er niks van..
en moet door het stof hier vandaag![]()
nu echthalen
Ik pas hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je mag persoonlijk je verhaal komen vertellen voor de camera
Dit ja 👆quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:15 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop dat er ook schreeuwers voor Chiara komen, even de andere kant van het verhaal vertellen
Mij ook niet, maar ze zitten altijd vol plannen en denken mega aanbiedingen te krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:16 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Klopt, doen ze ook bijna allemaal. Maar Chiara heeft het uitgevonden en heeft een villein randje.
Wat ze hierna gaan doen maakt me eigenlijk niet uit. Ik kijk het programma voor entertainment maar als het is afgelopen ben ik alles bijna direct weer vergeten hoor.
Roddelen hoort nu eenmaal bij dit programma maar nemand haalt het bij hoe Chiara over anderen praat en anderen daarin meezuigt. Ze kleineert overigens ook mensen waar ze bijzijn, dat moet ik haar nageven.quote:
Hahahahaha ja #realitytvcheckquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ze zitten altijd vol plannen en denken mega aanbiedingen te krijgen
Ze hebben op een gegeven moment ook niets anders meer om over te praten dan over elkaar. Ze krijgen ook geen prikkels meer van buitenaf. Ze doen het daar allemaal en in iedere RLS gebeurd het.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:21 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Roddelen hoort nu eenmaal bij dit programma maar nemand haalt het bij hoe Chiara over anderen praat en anderen daarin meezuigt. Ze kleineert overigens ook mensen waar ze bijzijn, dat moet ik haar nageven.
Ze roddelt maar ze zegt geen onwaarheden. Wat ze doet is reflecteren bij Jolien of ze het goed ziet. Eigenlijk is ze redelijk ongefilterd. Ik mag haar wel. Ik hou van haar opmerkingen en sarcasme. Ze hoort meer in deze cast dan Charlotte.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:21 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Roddelen hoort nu eenmaal bij dit programma maar nemand haalt het bij hoe Chiara over anderen praat en anderen daarin meezuigt. Ze kleineert overigens ook mensen waar ze bijzijn, dat moet ik haar nageven.
ik denk dat alleen tienerkindjes dat gaan doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je mag persoonlijk je verhaal komen vertellen voor de camera
Zat net te tikken dat Rob naar de invaliden wc gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:09 schreef Monique___ het volgende:
niet goed wakker.. was weer sluiter zag ik
Oke dan. Ik hou meer van mensen zoals Jason.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ze roddelt maar ze zegt geen onwaarheden. Wat ze doet is reflecteren bij Jolien of ze het goed ziet. Eigenlijk is ze redelijk ongefilterd. Ik mag haar wel. Ik hou van haar opmerkingen en sarcasme. Ze hoort meer in deze cast dan Charlotte.
vannacht boost gekregen door de schreeuwlelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:18 schreef Hunter het volgende:
Ali is ook makkelijk benvloedbaar. Gisteren hele dag chagrijnig, nu een grote grijns
Ieder zijn favoriete bewoners natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:27 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke dan. Ik hou meer van mensen zoals Jason.
Ik ook daar zit geen kwaadsprekerij bij. Maar ik vind dat er overdreven negatief op Chiara wordt gereageerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:27 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke dan. Ik hou meer van mensen zoals Jason.
Tunnelvisiequote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ieder zijn favoriete bewoners natuurlijk
Het punt is ook een beetje dat naar mijn idee Chiara niks goed meer kan doen. Er is een bepaald beeld ontstaan en dat is het, zie je overigens ook vaak terug zowel in RLS als IRL
Het oog wil immers ook watquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:32 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Tunnelvisie
Helemaal mee eens overigens. Van mij mag ze er nog lekker een tijdje blijven.
tja dat is naar ali ook. Krijgt kwetsende, denegrerende opmerkingen naar zijn hoofd van met name chiara, jaq, rob op de achtergrond.. houdt zich al die tijd in.. tja.. dat komt er dan een keer uit. En dan is het opeens boze ali?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ook daar zit geen kwaadsprekerij bij. Maar ik vind dat er overdreven negatief op Chiara wordt gereageerd.
Weet je hoe het bij mij werkt? Sms heeft Chiara een moment waardoor ik denk, dat is aardig. Maar door de momenten die er vl meer zijn waarin ze mensen afbrandt, kleineert en op ze neerkijkt, duurt dat niet zo lang en geloof ik haar niet. Ik kan er dus niet op vertrouwen dat ze in de momenten dat ze aardig is ook cht meent wat ze zegt. Ze manipuleert daarvoor teveel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ieder zijn favoriete bewoners natuurlijk
Het punt is ook een beetje dat naar mijn idee Chiara niks goed meer kan doen. Er is een bepaald beeld ontstaan en dat is het, zie je overigens ook vaak terug zowel in RLS als IRL
Wel een kek shirtje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:38 schreef Monique___ het volgende:
koffie al la jaq in de maak voor de bankhanger
[ afbeelding ]
Ow van mij ook zeker! Anders krijg je ook maar saaie beelden. Maar de winst gun ik haar niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:32 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Tunnelvisie
Helemaal mee eens overigens. Van mij mag ze er nog lekker een tijdje blijven.
Ik herken wat je schrijft alleen na een paar keer dat gevoel gehad te hebben is het bij mij wel klaar. Dacht eerst dat het een slip of the tong was maar ze heeft meerdere keren gekleineerd, zich verheven boven een ander daar dan kan ik zo iemand niet meer sympathiek vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Weet je hoe het bij mij werkt? Sms heeft Chiara een moment waardoor ik denk, dat is aardig. Maar door de momenten die er vl meer zijn waarin ze mensen afbrandt, kleineert en op ze neerkijkt, duurt dat niet zo lang en geloof ik haar niet. Ik kan er dus niet op vertrouwen dat ze in de momenten dat ze aardig is ook cht meent wat ze zegt. Ze manipuleert daarvoor teveel.
hij zegt het zelfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Het was nothing deze week volgens Rob
Zijn kont zakt steeds verder weg in de bank, die hoek is al helemaal doorgezeten volgens mijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
actie voor vandaag is weer over lekker bankhangen vandaag
oh hoor dat rob slecht heeft geslapen, erg vervelend.. snap het hoor met al die shifts , sneu
[ afbeelding ]
Oh wat moeten ze dan schreeuwen. Charlotte is geen kwaadspreker en gaat wel naar chiara toe ipv achter haar rug.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:15 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop dat er ook schreeuwers voor Chiara komen, even de andere kant van het verhaal vertellen
dat of een zwarte bal die eruit ploept bij chiara of jolien.. die gaan janken danquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:44 schreef Ireth het volgende:
Ik kom toch serieus niet meer bij als blijkt dat die ballenbak al veel eerder klaar had kunnen zijn als Rob ook had gestaan...
Alles of Niets... alle bewoners of niets![]()
* Ireth doet schietgebedje...
ja hij kan net zo goed buiten gaan zitten maar meneer wil lekker binnen liggen in de wamte op zijn cosy bankjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:44 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob, ga gvd naar buiten en steun die mensen daar, dat is het minste wat je kunt doen...
Maar nee hoor, hij is kapot omdat hij zo slecht geslapen heeft...![]()
![]()
Charlotte roddelt net zo goed als de restquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wat moeten ze dan schreeuwen. Charlotte is geen kwaadspreker en gaat wel naar chiara toe ipv achter haar rug.
had je de schreeuwert er niet bij?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef ledn81 het volgende:
Filmpje staat in (oa bal val moment, maar zie je niet heel goed.)
Verder niet veel gebeurd, paar korte momentjes gister, maar het is vooral saai
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
maar zegt het hun ook in het gezichtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte roddelt net zo goed als de rest
Chiara had hem al uitgelachen omdat hij vanacht al aan het klagen was.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:45 schreef Ireth het volgende:
Ah Ias moet ook ff horen dat ie slecht geslapen heeft... ff iedereen schuldgevoel geven...
hij verveelde zich ook heel ergquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:48 schreef Ireth het volgende:
Agossie, robje zat er gisteren avond ff doorheen... die man heeft ook zo goed zijn best gedaan..
De man verdient een lintje!
werk zequote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
Maar goed, koffie en ontbijt zit er in, ik ga douchen en dan straks werken! Have fun met de streams!
Nee veel streamlocks toen ook en dat soort korte fragmentjes staan toch wel op twitter en FB.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had je de schreeuwert er niet bij?
heb hier de facebooklink gezet maar denk dat er mensen zijn zonder fb.
las inderdaad dat er veeel sl zijn geweest, zullen nog wel wat hebben staan schreeuwenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee veel streamlocks toen ook en dat soort korte fragmentjes staan toch wel op twitter en FB.
Chiara heeft daarin niets verkeerds gedaan. Die zegt het ook gewoon tegen hem. Ze heeft van de week nog eerlijk aangegeven wat ze van hem denkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
tja dat is naar ali ook. Krijgt kwetsende, denegrerende opmerkingen naar zijn hoofd van met name chiara, jaq, rob op de achtergrond.. houdt zich al die tijd in.. tja.. dat komt er dan een keer uit. En dan is het opeens boze ali?
Ik vond hem niet eens echt boos. Wordt ook meteen opgeblazen daar in het huis en in de media.
tja.. zo gaat dat.
uhm kijk je vanaf het begin de streams?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:52 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara heeft daarin niets verkeerds gedaan. Die zegt het ook gewoon tegen hem. Ze heeft van de week nog eerlijk aangegeven wat ze van hem denkt.
Vanaf vandaag dus meer beveiligersquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
las inderdaad dat er veeel sl zijn geweest, zullen nog wel wat hebben staan schreeuwen
Euhhhh nee ze zegt wat en draait in het zelfde gesprek ongeveer 180 graden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maar zegt het hun ook in het gezicht
Euh dat bedoel ik juist ook 😊quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik herken wat je schrijft alleen na een paar keer dat gevoel gehad te hebben is het bij mij wel klaar. Dacht eerst dat het een slip of the tong was maar ze heeft meerdere keren gekleineerd, zich verheven boven een ander daar dan kan ik zo iemand niet meer sympathiek vinden.
Staat het huis echt op eigen terrein?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag dus meer beveiligers
Hij was wel aardig te verstaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Staat het huis echt op eigen terrein?
meen dat er daar in de buurt gewoon gemeente grond is, daar mag je toch gewoon gaan schreeuwen. De schreeuwert had beter een megafoon meegenomen
Ik mag haar ook. Ze heeft een beetje zwarte humor. Sarcasme.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:27 schreef marky het volgende:
[..]
Ze roddelt maar ze zegt geen onwaarheden. Wat ze doet is reflecteren bij Jolien of ze het goed ziet. Eigenlijk is ze redelijk ongefilterd. Ik mag haar wel. Ik hou van haar opmerkingen en sarcasme. Ze hoort meer in deze cast dan Charlotte.
Ligt aan de verordening. Kan bijvoorbeeld zijn dat er een zone rond het huis is waar je niet mag stilstaan etc etcquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Staat het huis echt op eigen terrein?
meen dat er daar in de buurt gewoon gemeente grond is, daar mag je toch gewoon gaan schreeuwen. De schreeuwert had beter een megafoon meegenomen
Klopt, geen idee of daar nog een apv is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:57 schreef marky het volgende:
[..]
Ligt aan de verordening. Kan bijvoorbeeld zijn dat er een zone rond het huis is waar je niet mag stilstaan etc etc
ali verstond hem verkeerdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was wel aardig te verstaan.
Precies dat van liegen klopt nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:52 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara heeft daarin niets verkeerds gedaan. Die zegt het ook gewoon tegen hem. Ze heeft van de week nog eerlijk aangegeven wat ze van hem denkt.
was gister nog in de uitzending, ze liegt echt wel vakerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies dat van liegen klopt niet
Ze prast veel over andere...randje roddelen...maar niet liegen
lindsey verdrasif wel veel!!
Ze riepen/vroegen ook of charlotte dronken was...maar dat word hier niet herhaaldquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:09 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, voor de binnenkomers
[..]
voor mensen die geen FB hebben het staat ook op twitter en SV
[ twitter ]
[ twitter ]
Of alle ballen er nog in of nietsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:44 schreef Ireth het volgende:
Ik kom toch serieus niet meer bij als blijkt dat die ballenbak al veel eerder klaar had kunnen zijn als Rob ook had gestaan...
Ik heb helemaal niet gestemd deze ronde, geen idee wie van mij mag blijven of wie mag gaanquote:
Ik ben ook geen psych ..ik denk een vorm van autisme..en perfectionistme...hij zei bijvoorbeeld dat hij moeite heeft met het niet gelijke bedrag van de jackpotquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:03 schreef Monique___ het volgende:
rob positief over jason, hij denkt met bart dat jason een adhd vormpje heeft
de psych heeft gesproken
Dat is lachen. Wel sneu voor de mensen die wel al hun shifts hebben gedaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:44 schreef Ireth het volgende:
Vannacht zie SV voor beelden en Twitterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:06 schreef Paul het volgende:
was er iemand aan het roepen over het hek ofzo?
Filmpje staat bij SVquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:06 schreef Paul het volgende:
Nee hij is 'te blij'. Ze hebben geroepen dat hij favoriet is en Lindsey ook blijft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat een druktemaker die Ali...zou hij zenuwachtig zijn..
Die heeft vannacht een boost gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat een druktemaker die Ali...zou hij zenuwachtig zijn..
En terecht, dat argument is echt flauwekul. Als hij weg wil gaat ie weg, dat hoeft een ander niet te besluiten voor hem met zulke kul argumenten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
rob vindt het niet meedoen van hem deze week echt geen rede voor nominatie
Van wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die heeft vannacht een boost gehad
Vanacht schijnbaar..niet te verstaan op streams...ali ias charlotte en lindsey hoorde ze.. een van de eerste commentaren/vragen naar charlotte was iets over dronken zijn... waarop charlotte terug riep ik ben niet dronkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:06 schreef Paul het volgende:
Chiara zei van de week dat ze haar neus ook wilde gaan doen is zij dan ook plastic fantastic. Soms vind ik chiara wel aardig zoals ze vertelde over de kinderen pp haar school. Maar samen met jolien is ze een kwaadspreekster achter mensen hun rug. En ik vergeet niet wat ze zei over dat charlotte de dood van haar vader gebruikt voor het spel.dat is de meest misselijke opmerking geweest wat mij betreftquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik mag haar ook. Ze heeft een beetje zwarte humor. Sarcasme.
Veel mensen begrijpen dat niet.
Zie haar liever dan plastic fantastic Charlot.
Welke schreeuwert?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
van de schreeuwertdie heeft hem gezegd dat hij populair is
Maar hij doet daar totaal niets anders dan op die bank hangen en klagen over van alles. Is geen deelnemer aan het spel maar een deelbankhangerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, dat argument is echt flauwekul. Als hij weg wil gaat ie weg, dat hoeft een ander niet te besluiten voor hem met zulke kul argumenten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:10 schreef Paul het volgende:
kan je zo makkelijk dan bij dat hek komen en beetje schreeuwen?
ja @Koos1958 dat schrijf je goedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Chiara zei van de week dat ze haar neus ook wilde gaan doen is zij dan ook plastic fantastic. Soms vind ik chiara wel aardig zoals ze vertelde over de kinderen pp haar school. Maar samen met jolien is ze een kwaadspreekster achter mensen hun rug. En ik vergeet niet wat ze zei over dat charlotte de dood van haar vader gebruikt voor het spel.dat is de meest misselijke opmerking geweest wat mij betreft
Daar kan hij toch ook niets aan doen? Over Tobias die vorig jaar ook op krukken liep een tijdje werd nooit wat gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar hij doet daar totaal niets anders dan op die bank hangen en klagen over van alles. Is geen deelnemer aan het spel maar een deelbankhanger
ik heb in de vorige cos een link geplaatst naar facebook daar staat ook een link naar het twitter account van degene die vannacht geschreeuwd heeft en wat hij gezegd heeft.quote:
horen we je zometeen daar?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]die parkeerplaats is makkelijk toegankelijk, als wil zelfs van de weg met een megafoon.
Tobias deed mee , of was fysiek aanwezig bij de spellen..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan hij toch ook niets aan doen? Over Tobias die vorig jaar ook op krukken liep een tijdje werd nooit wat gezegd.
Oh aan het hek. Ja dat is een individu, ik neem dat niet serieus. Hij begint wel erg in zichzelf te geloven en dat is niet enkel door vannacht...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb in de vorige cos een link geplaatst naar facebook daar staat ook een link naar het twitter account van degene die vannacht geschreeuwd heeft en wat hij gezegd heeft.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, dat argument is echt flauwekul. Als hij weg wil gaat ie weg, dat hoeft een ander niet te besluiten voor hem met zulke kul argumenten.
het gaat hier over het feit dat hij overal en dan ook echt overal, over zit te klagen en te schelden. Dag in, dag uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan hij toch ook niets aan doen? Over Tobias die vorig jaar ook op krukken liep een tijdje werd nooit wat gezegd.
zo komt het wel heel dichtbij voor jouquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Ik rijd elke week minstens 2x langs het huis dus nee bedankt
Die megafoon ligt wel in de auto op dit moment, dus wie weetquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zo komt het wel heel dichtbij voor jou![]()
nou kom op kodi! megafoon mee en wat naar ze roepen![]()
![]()
Dat vind ik echt wel mee vallen en op elke slak zout leggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat hier over het feit dat hij overal en dan ook echt overal, over zit te klagen en te schelden. Dag in, dag uit.
dat was met Tobias wel anders.
Maar natuurlijk...quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt wel mee vallen en op elke slak zout leggen.
Komop, maandag ff roeptoeteren bij het huisquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die megafoon ligt wel in de auto op dit moment, dus wie weet
Geen probleem, kan voor gezorgd wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:21 schreef Monique___ het volgende:
nou rob zo lig jij er ook dagelijks bij alleen zonder slang in je neus
je krijgt coins van onsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die megafoon ligt wel in de auto op dit moment, dus wie weet
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tobias deed mee , of was fysiek aanwezig bij de spellen..
Rob word bediend
Robzegtalleen op de bank te kunnen zitten...
Hij had ook bij de ballenvanger kunnen gaan zitten...zodat ern ander kon slapen
het is ook goed om rust te pakken en leuke dingen te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:23 schreef ledn81 het volgende:
verdomme ik moet werken, maar ik blijf caps maken
Dat is ook niet de enige reden dat ik je eruit wil stemmen hoor Robbie. Ik vergelijk Rob een beetje met een uitkeringstrekker die het wel makkelijk vindt om geld te krijgen en er niets voor te doen. Tijd voor actie!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
Hoezo niet? Ieder mag toch zelf bepalen wie hij/zij voor welke reden nomineert? Hij gaat echt niet uit zichzelfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ias is nie gek😉😆 volgens mij gewoon een grapjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef Monique___ het volgende:
hahaha ik hoor dat van ias nu pas
hij dacht dat rob er echt op stond
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef Paul het volgende:
Rob moet er nog lang inblijven
Ikga anders die irritates van kijkers missen
ik vind zijn humor wel leukquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ias is nie gek😉😆 volgens mij gewoon een grapje
Mute!!! Nog ff moet je mijn bloeddruk weten😬quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Gezellig verhaal van Rob op 2 streams
het staat in svquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had je de schreeuwert er niet bij?
heb hier de facebooklink gezet maar denk dat er mensen zijn zonder fb.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komop, maandag ff roeptoeteren bij het huis
quote:
ze houdt gangsta gezelschap en doet wat nuttigs voor het huis met broodjesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:30 schreef Kayro het volgende:
Zit ze daar nu buiten met die broodplaat? (Charlotte)
🙄😮💨
Is Rob afscheid aan het nemen??quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:27 schreef Kayro het volgende:
Pff sterfverhaaltjes in de woonkamer😮💨🥴
hmmmmmm, moeten we dit geloven nadat ze eerst Charlotte belachelijk maakte over haar overleden vader?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
gezellig nu chiara met haar dode iemand.
![]()
ga nog maar een koffie halen
Met het vliegtuigje voor Jason, was het in beeld dat de ouders van Jason daar stonden te filmen met telefoon , naast de schutting van het BB huisquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, geen idee of daar nog een apv is.
Allemaal pissig op Robquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is lachen. Wel sneu voor de mensen die wel al hun shifts hebben gedaan.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voel je de groepsdruk al kodi?
Wat een BS, nogmaals: Rob heeft niet voor deze situatie gekozen. PUNTquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:24 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Dat is ook niet de enige reden dat ik je eruit wil stemmen hoor Robbie. Ik vergelijk Rob een beetje met een uitkeringstrekker die het wel makkelijk vindt om geld te krijgen en er niets voor te doen. Tijd voor actie!
Hier liegt ze keihard, bewijs filmpje er bijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies dat van liegen klopt niet
Ze prast veel over andere...randje roddelen...maar niet liegen
lindsey verdrasif wel veel!!
Maar BB werkte daar ook wel aan mee, misschien mochten hun zelfs nog dichterbij staan op eigen terrein met de eis dat ze stil moesten zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Met het vliegtuigje voor Jason, was het in beeld dat de ouders van Jason daar stonden te filmen met telefoon , naast de schutting van het BB huis
Ja ze heeft vannacht buiten brood gekneed en bolletjes van gemaakt tijdens de dienst van Lindsey.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:30 schreef Kayro het volgende:
Zit ze daar nu buiten met die broodplaat? (Charlotte)
🙄😮💨
Dat was ook geen liegen. MA heeft de drie genomineerde horen praten over Jolien dat ze niet te vertrouwen is. Dat heeft hij aan Chiara verteld die vervolgens daar een grapje van maakt en zegt jij bent de slang nu. Verder klopt het gewoon.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was gister nog in de uitzending, ze liegt echt wel vaker
Volgens mij maakte Chiara ervan ‘Jij bent een slang’ en met het antwoord op ‘Wie zei dat?? antwoorde Chiara op basis wat ze gehoord had ‘Jij bent de volgende’ wat Lindsey inderdaad gezegd heeft na het zand spel in de badkamer. ‘Zij is echt een snake hoor’ ‘Zij moet er uit’quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hier liegt ze keihard, bewijs filmpje er bij
[ twitter ]
Je moet je cameramomentjes zorgvuldig pakken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ze heeft vannacht buiten brood gekneed en bolletjes van gemaakt tijdens de dienst van Lindsey.
"Werkte perfect". Chiara dacht wel dat ze zouden mislukken. Lijkt ook een beetje zo te zijn.
Maargoed Charlotje is weer lekker bezig geweest (op beeld)
Hij heeft het zelf uitgesproken hoor dat hij niet naar huis wil vanwege het daggeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een BS, nogmaals: Rob heeft niet voor deze situatie gekozen. PUNT
Die onderste foto kan je de openbare wegen goed zien rondom het huis , foto even wat lichter gemaaktquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:45 schreef rinardo het volgende:
op dit filmpje kan je de wegen rondom het bb huis mooi zien
https://www.facebook.com/(...)uis/469631734046139/
nog wat fotos
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
klopt maar misschien is er een uitzondering gemaakt. las ergens dat ze daar mochten staat maar van de beveiligers niks mochten zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Met het vliegtuigje voor Jason, was het in beeld dat de ouders van Jason daar stonden te filmen met telefoon , naast de schutting van het BB huis
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:35 schreef Kayro het volgende:
Sterke moeder van rob 92 jaar..
Die ging nog 2x in de week rondje met rolstoel en harinkje eten
Sterke vrouw, oorlog meegemaakt
D3nk dat Rob geadopteerd is🙄🥱
Oei, heftig zegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:50 schreef Ireth het volgende:
Ik woon 50 meter van station af, spoor loopt bijna in mijn achtertuin... heb het hier ook vaak genoeg meegemaakt...
Ze zorgt wel voor het etenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:42 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet je cameramomentjes zorgvuldig pakken.
leuk om te zien! qua oppervlakte lijkt het echt klein te zijn dat hele huis met alles erop en eraan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:45 schreef rinardo het volgende:
nog wat fotos
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nee hij niet, wij wel!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:07 schreef Monique___ het volgende:
Dat doen er inmiddels wel meer. MA heeft vorige week veel gekookt zelfs Jason is aan het broodbakken geweest. Ze zorgt altijd dat als er gekookt wordt dat ze erbij staat. Ze geeft andere weinig ruimte.quote:
Ik vond de tuin voorgaande jaren mooierquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:45 schreef rinardo het volgende:
nog wat fotos
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Denk de weg waar die auto rijd rechts afgesloten is, dat je daar niet zo makkelijk kan komenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die onderste foto kan je de openbare wegen goed zien rondom het huis , foto even wat lichter gemaakt
[ link | afbeelding ]
Ben ik het niet met je eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doen er inmiddels wel meer. MA heeft vorige week veel gekookt zelfs Jason is aan het broodbakken geweest. Ze zorgt altijd dat als er gekookt wordt dat ze erbij staat. Ze geeft andere weinig ruimte.
charlotte riep indd ik ben niet dronkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vanacht schijnbaar..niet te verstaan op streams...ali ias charlotte en lindsey hoorde ze.. een van de eerste commentaren/vragen naar charlotte was iets over dronken zijn... waarop charlotte terug riep ik ben niet dronken
quote:
Hahahaha ik heb dit bericht nu 3 keer gelezen. Twee keer las ik: voelt zich veiligquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey gaat douchen voelt zich vettig
Straks weer het putje verstoptquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey gaat douchen voelt zich vettig
Rob doet niets hooguit afwassen. Dat zou ik dan ook lekker als nominatie reden gebruiken.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ben ik het niet met je eenszij is echt wel het meeste bezig met het eten verzorgen tuurlijk enkele keren kookt er wel eens een ander.
Maar zoals nu ook als zij niet begonnen was aan brood denk niet dat iemand anders het had gedaan.
Rob had dit ook kunnen doen, hij verveeld zich zegt die.
Ja klopt maar ze mogen niet vertellen dat er een psycholoog is met wie ze praten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
wat mocht charlotte nou niet zeggen over ias? dat hij bij de psych zit? iedereen moet daar toch heen vandaag?
Echt he 🙄quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja klopt maar ze mogen niet vertellen dat er een psycholoog is met wie ze praten.
Niet dat wij dat niet weten
Ik kon dit bijna symultaan meetikken. Wist preces wat hij ging zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja rob dat heb je nu wel 100x verteld dat je op een maatje hoopte van je eigen leeftijd
ja van 50 jaarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja rob dat heb je nu wel 100x verteld dat je op een maatje hoopte van je eigen leeftijd
echt raar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja klopt maar ze mogen niet vertellen dat er een psycholoog is met wie ze praten.
Niet dat wij dat niet weten
Ben met je eens dat ze cameramomentjes opzoekt maar niet tijdens het eten maken zeker nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Rob doet niets hooguit afwassen. Dat zou ik dan ook lekker als nominatie reden gebruiken.
Charlotte doet het om twee redenen... cameramomentjes en bezig zijn.
Als je je spieren niet gebruikt blijft er niets van over.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:15 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob is wel sterk vermagerd daar op die bank.
Nee haha maar ja rob welquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:14 schreef Dragonbullet het volgende:
Zijn Rob en Bart nu echt zulke goede maatjes? Ik zie het niet
Je hebt wel je hyperfocus op Chiara... laat het los 😁quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:17 schreef Monique___ het volgende:
weer het verhaal over de regen en chiara![]()
denk dat ze vanavond wel de kaarten krijgen als oppepper
Hij vergelijk bart met zichzelfquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja van 50 jaar
hahah zou een zoon van hem kunnen zijn die bart
Ja FEBO is wel vaker raar, snap niet zo goed dat het een probleem is.quote:
als je niet weet wat die term inhoudtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Je hebt wel je hyperfocus op Chiara... laat het los 😁
Bijna 6 dagenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:20 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ziek lange opdracht trouwensHoelang is dat balletjes gedoe al bezig?
Welbespraakte Lindsey zegt buiten zuurwijf tegen chiara..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:19 schreef Monique___ het volgende:
de broodjes zijn zuur zegt icequeen
Ja hoor ze vliegt naar de keuken als andere daar aan het koken zijn. Tips geven enzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ben met je eens dat ze cameramomentjes opzoekt maar niet tijdens het eten maken zeker niet
Precies. Het is alleen maar aan te prijzen dat ze dit wekelijks doen en zou als 'normaal' gezien 'moeten' worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja FEBO is wel vaker raar, snap niet zo goed dat het een probleem is.
Juist in deze tijd zou er moeten worden uitgedragen dat praten met een psycholoog iets normaals is
kan me zo niet herinneren dat er ooit eerder zo'n lange opdracht is geweest. Maar vergeet altijd veel na zo'n rls.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:20 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ziek lange opdracht trouwensHoelang is dat balletjes gedoe al bezig?
Gelukkig maar🤣😉quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan me zo niet herinneren dat er ooit eerder zo'n lange opdracht is geweest. Maar vergeet altijd veel na zo'n rls.
De laatste 2 seizoenen BB sowieso nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan me zo niet herinneren dat er ooit eerder zo'n lange opdracht is geweest. Maar vergeet altijd veel na zo'n rls.
sorry maar niet lusten is toch geen rede om niet te eten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Evenhardopdenken het volgende:
RECAP: misschien nog het belangrijkste, buiten de schreeuwer deze nacht, is wat Chiara over Bart vertelde. Die is er onderdoor aan het gaan omdat die weinig tot niets eet. Lust het eten dat gemaakt precies niet.
Bij jill editie hadden we toch die ei op het hoofdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die gozer zit dus vol levensverhalen en die komen nu pas los. Te laat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
heerlijk na alle dood en verderf verhalen nu het verhaal van t bevallende wifie van sjairon
hoor jolien ? zeggen dat het ziek is om zonder epidurale te bevallen.
lekker weer die slikgeluiden en geschraap
wifie heeft keizersnee gehad
Mijn vrouw 3x zonder bevallen. Ze wou het gewoon niet. Ik wou wel een epidurale want mijn arm zag blauw van haar pitsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
heerlijk na alle dood en verderf verhalen nu het verhaal van t bevallende wifie van sjairon
oh ja dat ei, maar weet niet hoeveel dagen dat dat wasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bij jill editie hadden we toch die ei op het hoofd
Vorig jaar weet ik het niet meer eigenlijk
Ik zou het erg slecht hebben nu daar ik lust ook niets, zou echt alleen droog brood eten nu daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
sorry maar niet lusten is toch geen rede om niet te eten.
??quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:24 schreef Monique___ het volgende:
Ik zou ook niet veel eten want eet geen zuivelproducten. Ik zie alleen maar melk en yoghurt overal, word al misselijk als ik het ziequote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zou het erg slecht hebben nu daar ik lust ook niets, zou echt alleen droog brood eten nu daar.
als je honger hebt dan eet je toch wel wat er is lijkt me?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zou het erg slecht hebben nu daar ik lust ook niets, zou echt alleen droog brood eten nu daar.
Ja dat ook die hadden er 2 dus was ook bij jill toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja dat ei, maar weet niet hoeveel dagen dat dat was
staat me nog iets bij van een ballon bij de bank? of zoietes
* rinardo Denkt aan Expeditie robinsonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als je honger hebt dan eet je toch wel wat er is lijkt me?
Nope echt now way dat ik dat zou gaan eten eet wel wat brood meer dan droog want pindakaas krijg je er bij mijn ook niet in en ben daar erg stellig in wat ik niet lus eet ik echt niet vraag maar aan Gerrie haha.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als je honger hebt dan eet je toch wel wat er is lijkt me?
ja dat met het ei hebben ze onderling afgesproken toen om te stoppen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat ook die hadden er 2 dus was ook bij jill toch.
Ja met ei was eerder klaar omdat ze een deal maakte voor wie mocht nomineren dat zou michel doen en toen deed jill hem af.
En ja die bal op de bank moest ook week ja
Wat hadden salar en Grace enzo dan?
Tobias deed gewoon overal aan mee en liet zich niet de hele dag bedienen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 10:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat is nogal een vergelijking zeg, Rob die als een lijk op de bank ligt, en Tobias die gewoon doorging, zelfs met krukkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobias deed gewoon overal aan mee en liet zich niet de hele dag bedienen.
ja ze deed charlotte na volgens mij met haar ' waren de broodjes weer niet lekker'.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara smoezen naar jolien in badkamer broodjes zijn weer niet lekker. Trut dat ze is. Charlotte heeft die vannacht staan maken zodat mensen iets te eten hadden vanmorgen. Waren alleen niet in de oven gedaan dus stond er om 10 uur nog.
wereld van verschil. tobi deed inderdaad alles mee wat hij nog kon met zijn pootje.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 11:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou dat is nogal een vergelijking zeg, Rob die als een lijk op de bank ligt, en Tobias die gewoon doorging, zelfs met krukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |