voor mensen die geen FB hebben het staat ook op twitter en SVquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen cos
ze staan nog steeeeds![]()
zag net al filmpjes op facebook staan over vannacht : https://www.facebook.com/(...)nk/3428075880773313/
ik weet niet of dat zo werkt.
Beelddenker hier 🙋🏼 😂 Ik heb trouwens wel eens een paar filmpjes gezien van mensen die dat echt deden in een supermarkt of tankstation.. heel vreemdquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
en weg is het beeld daar.. gaat ie zitten kakken daar of zo
Joyce-43 was de sluiterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:09 schreef Monique___ het volgende:
niet goed wakker.. was weer sluiter zag ik
Monique was me voor topic startequote:
oh nee sorry @Joyce-43quote:
Zijn niet alle weken een beetje saai, nu doen ze tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:07 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja 1 freeze vond ik ook een beetje raar hoor. Het concept van mensen uitputten om ze op scherp te zetten en te laten reageren op elkaar snap ik, maar het duurt me echt te lang. Terwijl ik dit schrijf, zet ik geluid al wéér uit want kan dat geblèr gewoon niet meer aanhoren. Ben het met je eens, het was een saaie week eigenlijk.
Wel tof dat iemand de waarheid over Chiara en Jolien over het hek heeft geschreeuwd! Hoop dat dit nog iets gaat doen. Gangster Lindsey was er ook bij en die houdt wel van een relletje haha.
Wil je andere TT?quote:
Oh, niet gezien, ik zag wel dat jij de laatste @Monique, goeie titel!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Monique was me voor topic starte
Ja doe maar hoor 🤭quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee sorry @:joyce-43![]()
ik zie het nu ook! lig ik hier voor niks te mini stressen, dacht dat ik sluiter was.
Laat de titel maar aanpassen door een mod.
ik ga even opzetten en koffie pakken om goed te worden
ja ik kreeg bij mij op het scherm ook dat ik de laatste was, snap er niks van..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:13 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, ik zag wel dat jij de laatste @:monique, goeie titel!
Nee laat maar, vind op andere orginele manier leuker hahaquote:
Kan ook gebeuren he dat je denkt laatste post te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh nee sorry @:joyce-43![]()
ik zie het nu ook! lig ik hier voor niks te mini stressen, dacht dat ik sluiter was.
Laat de titel maar aanpassen door een mod.
ik ga even opzetten en koffie pakken om goed te worden
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee laat maar, vind op andere orginele manier leuker haha
Krijgen ze dan postquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:14 schreef Kinga het volgende:
Goedemorgen mensen.
Ik zie op Insta dat het thema volgende week Fan Week is? Ugh.. worden er weer egootjes gestreeld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |