Nou exact dat. En vooral dat ze al sinds woensdag ongeveer dachten dat dit het was. Dat sloopt je. Ben echt benieuwd wat het resultaat is van deze actie, want 5000 vind ik wel erg weinig voor de inspanning persoonlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik was net hetzelfde aan het denken. En ook het niet weten wanneer ze mogen stoppen, maakt het ook extra zwaar.
Eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou exact dat. En vooral dat ze al sinds woensdag ongeveer dachten dat dit het was. Dat sloopt je. Ben echt benieuwd wat het resultaat is van deze actie, want 5000 vind ik wel erg weinig voor de inspanning persoonlijk.
Daarnaast vind ik de actie meer waard omdat het fijn is dat we op dit tijdstip niet alleen snurkende Lindsey horen, maar er ook echt wat te zien/horen is.quote:
Ja..., hij gaat verrast zijn als hij als eerste te horen krijgt dat hij mag blijven. Is denk ik leuk om te zien, morgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali maakt zich dus zorgen of hij morgen gaat vertrekken
Alles of niets hé. Zal nog wel een twist komen waardoor alles voor niets geweest isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou exact dat. En vooral dat ze al sinds woensdag ongeveer dachten dat dit het was. Dat sloopt je. Ben echt benieuwd wat het resultaat is van deze actie, want 5000 vind ik wel erg weinig voor de inspanning persoonlijk.
Dat dacht ik ook bij het vorige thema. Ik ben de naam even kwijt, maar het kwam neer op 'niets is wat het lijkt' en uiteindelijk helemaal niets. Ik reken nergens meer op.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles of niets hé. Zal nog wel een twist komen waardoor alles voor niets geweest is
Een beetje fatsoenlijk eten zou wel mogenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijk eten zou wel mogen
Persoonlijk vind ik het wel eens goed dat de bewoners echt niet ontzien worden en moeten afzien. Voor ons leuke TV en voor hen een 'reality check'. Ik vind het alleen (of hij er nou wat aan kan doen of niet) schandalig dat Rob hier zo mee weg komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijk eten zou wel mogen
Staat nog niet vast hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja..., hij gaat verrast zijn als hij als eerste te horen krijgt dat hij mag blijven. Is denk ik leuk om te zien, morgen.
Populariteit van Rob is inmiddels zo enorm gedaald dat het eigenlijk niet meer belangrijk is of hij mag blijven of niet want winnen zal hij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel eens goed dat de bewoners echt niet ontzien worden en moeten afzien. Voor ons leuke TV en voor hen een 'reality check'. Ik vind het alleen (of hij er nou wat aan kan doen of niet) schandalig dat Rob hier zo mee weg komt.
In de Belgische polls ligt Ali ver voorop. Dus ik denk het wel hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Staat nog niet vast hoor.
Bij Salar was het gelijke stand.
De aflevering was niet in zijn voordeel.
Op zich eens, maar ik zou toch andere basics voorzien voor iets meer variatie en meer voedzamere maaltijdenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel eens goed dat de bewoners echt niet ontzien worden en moeten afzien. Voor ons leuke TV en voor hen een 'reality check'. Ik vind het alleen (of hij er nou wat aan kan doen of niet) schandalig dat Rob hier zo mee weg komt.
Ja wellicht wordt hij erin gehouden om de rest te irriteren. De PON gaat hij nooit krijgen op deze manier natuurlijk. En zo we dan valt hij door de mand. In principe niets tegen hem hoor, maar hij ligt maar op die bank en dan nog commentaar durven te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Populariteit van Rob is inmiddels zo enorm gedaald dat het eigenlijk niet meer belangrijk is of hij mag blijven of niet want winnen zal hij niet.
En velen met u.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook eens, maar dit is all or nothing week, dus misschien is het de moeite waard achteraf?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Op zich eens, maar ik zou toch andere basics voorzien voor iets meer variatie en meer voedzamere maaltijden
Die falafel met pita slaat nergens op
Hierna een luxe week.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook eens, maar dit is all or nothing week, dus misschien is het de moeite waard achteraf?
Dit dusquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja wellicht wordt hij erin gehouden om de rest te irriteren. De PON gaat hij nooit krijgen op deze manier natuurlijk. En zo we dan valt hij door de mand. In principe niets tegen hem hoor, maar hij ligt maar op die bank en dan nog commentaar durven te hebben.
Rob genereert commotie bij de kijkers dus juist goed voor het programma om hem erin te houden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja wellicht wordt hij erin gehouden om de rest te irriteren. De PON gaat hij nooit krijgen op deze manier natuurlijk. En zo we dan valt hij door de mand. In principe niets tegen hem hoor, maar hij ligt maar op die bank en dan nog commentaar durven te hebben.
Zoiets inderdaad! Ik gun het de mensen die met het minst klagen de meeste inspanning hebben geleverd het het meest (in mijn geval zijn dat eigenlijk Jason, Bart, Ali, Ias, Charlotte en Chiara). De rest klaagt vooral een hoop.quote:
Dankzij hem geloof ik dus echt na al deze seizoenen dat je op een gegeven moment vergeet dat je 24/7 wordt gevolgd door camera's. Je verliest het contact met de werkelijkheid.quote:
Precies, dat is ook waardoor hij er nog is, denk ik dan!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Rob genereert commotie bij de kijkers dus juist goed voor het programma om hem erin te houden.
Trusten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, nachtwachten succes
Ik gatot over een uur of 7
Vermoeidheid. BB heeft het perfect getimed wat dat betreft.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:35 schreef Krambo het volgende:
Ali een beetje geïrriteerd?
Waarover, ik kon het niet horen?
Vraag mij ook af. Wat mag Ias niet herhalen van Ali?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:35 schreef Krambo het volgende:
Ali een beetje geïrriteerd?
Waarover, ik kon het niet horen?
Ik vond het een mooi gesprek tussen hem en Jason, leek mij niet bedoeld om sympathie te winnen bij de kijkerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:35 schreef suzi1 het volgende:
die vader van sharon raakt me niet. mij pak je er niet mee in
heb hem nooit leuk gezien, en dan zou ik nu ineen sympathie voor hem hebben? nope
sympathie van jason dan. voor al die keren dat hij er misselijk tegen deedquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:38 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi gesprek tussen hem en Jason, leek mij niet bedoeld om sympathie te winnen bij de kijker
Voor mij wel. Vind Lindsey zeer leuk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:34 schreef B00STER het volgende:
Ik kan ook echt niet inschatten wie er echt weggaat morgen. Ik gok dat Ali meteen wordt vrijgesteld. Ik moet vaak enorm om hem lachen. Ik heb niet de illusie dat iedereen is zoals ik, maar ik moet wel op die manier denken. Lindsey irriteert me enorm. Chayron ook, maar vanavond raakte zijn verhaal over zijn vader me juist weer enorm. Dus als ik Ali uitsluit en moet kiezen tussen de twee overgeblevenen, hoop ik dat Lindsey naar huis gaat want die voegt in mijn BB-visie echt he-le-maal niets toe.
Bedankt, Suziquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:37 schreef suzi1 het volgende:
ali belooft teveel. daar gaat t over
ook over coins lenen en niet terug kunnen geven
gister ging het over dat ias zei over dat hij zo fout had gedaan waar kijkers hem op aan zullen kijken
moct hij niet steeds over beginnen
want als je er niks van zegt is het er niet he
Dat is uiteraard je goed recht!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:39 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Voor mij wel. Vind Lindsey zeer leuk.
Lekker slipe.quote:
Chayron kan zo mooi lachen naar de mensen, ik vind dat een zeer lieve man. Hij speelt taktisch, maar niet vuil, vind ikquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
sympathie van jason dan. voor al die keren dat hij er misselijk tegen deed
zo van, nu hoor je een verhaal van mij.
ik vergeet niet
Hoe bedoel je precies?quote:
In een 1 op 1 gesprek is hij best te pruimen (ook met Jason)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:45 schreef suzi1 het volgende:
o dat heb ik dan weer nooit gezien haha
heb hem echt alleen maar smerig horen praten over anderen sn stoer doen en leideren
Is raar, he. Hoe mensen anders kunnen kijken en zien…quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:45 schreef suzi1 het volgende:
heb hem echt alleen maar smerig horen praten over anderen sn stoer doen en leideren
Precies. Mag hem ook niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:45 schreef suzi1 het volgende:
ja maar altijd leuk andermans mening te lezen. en dan probeer ik me dat ook echt voor te stellen en wat ik niet ziequote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:50 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Is raar, he. Hoe mensen anders kunnen kijken en zien…
Speltaktisch zal hij waarschijnlijk zo doen zoals jij zegt, want hij zegt zelf dat hij niet tegen zijn verlies kan.
Ze komt op voor zichzelf, is zeer spontaan, doet wel niet veel in het huis.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lindsey is niet echt leuk.
Haar tactiek is onder de radar blijven en met iedereen leuk doen.
Ze is al een paar keer door de mand gevallen. Na de veiling en na de nominatie. Ook loopt ze steeds de kantjes er vanaf.
Of love youquote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:00 schreef suzi1 het volgende:
haha ias denkt dat ze buiten riepen, fok you
Ah, ik heb de eerste 2 weken, niet life kunnen kijken, t za dat zijn, misschien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Mag hem ook niet.
Egoïst is het. Pakken wat hij pakken kan.
Begon meteen met bondjes maken en anderen gebruiken om zelf verder te komen. Alles aan hem irriteert me.
Dat maakt een zielig verhaal niet goed.
[quote] “ na een aantal heel foute akties al niet meer goed kan doen ” heb ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:55 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar altijd leuk andermans mening te lezen. en dan probeer ik me dat ook echt voor te stellen en wat ik niet zie
maar het is wel vaak zo dat je bij mij na een aantal heel foute akties al niet meer goed kan doen hoor. dat weet ik dan ook weer wel van mezelf
😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:06 schreef suzi1 het volgende:
"ja ik mag niet roepen, ik stem voor u"
🤣 Bedankt, daarvoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:11 schreef suzi1 het volgende:
(dit is geen cos he, dit is ondertitelen wat ik doe!
Ik denk eerder dat ze “love you” naar Ali roepen ipv fuck you naar beveiligingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:16 schreef suzi1 het volgende:
sommige mensen vinden dat sjiek he
die discussies
weer ALIEEE
ias hoorde 100% zeker weer fok you
er werd meer gezegd, maar ik verstond niet
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:22 schreef suzi1 het volgende:
mss jaskraag die heel de tijd langs de mic gaat
Dit wilde ik net typen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:02 schreef tassie127 het volgende:
Het hoort eigenlijk iet dat dit gebeurd natuurlijk, maar ik houd er wel van 😂
Nee dat moet ze dus juist niet doen!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:04 schreef suzi1 het volgende:
lins wil het wel zeggen tegen die meiden
ali is nog steeds hyped, kan naar bed maar gaat niet haha
ja en neequote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee dat moet ze dus juist niet doen!
Ja en daar moeten ze juist zuinig mee omgaan en tactisch op handelen😉quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:05 schreef FreshFruit het volgende:
Gij zijt een topper jongen,bedankt voor de info.
Die worden ook wel laat wakker dan. En die houden niet eens balletjes omhoog!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij is de Febo niet blij nu.
quote:
Nou das echt! Zo saai tot het roepen begonquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Wat een verschil toen Alias begonnen.
Ook fijn voor de katjes.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:10 schreef suzi1 het volgende:
nou ja al met al een goeie dag hier. zowel irl met de katjes, grote vooruitgang
en deze streams nu
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:11 schreef suzi1 het volgende:
maar ik ga jullie nu, met moeite, verlaten
xx
Ja ik ga ook zo. Welterusten suzi en bedankt voor de ondertitelingquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:11 schreef suzi1 het volgende:
xx
Idd, brengt leven in de brouwerijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:02 schreef tassie127 het volgende:
Het hoort eigenlijk iet dat dit gebeurd natuurlijk, maar ik houd er wel van 😂
Daag Suzi 💐 voor je vertaling 😊quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:11 schreef suzi1 het volgende:
xx
Is dat zo?? Het is toch juist omdat ze afgesloten worden van de buitenwereld? Maar bb werkt dit gedrag ook wel in de hand door die opdracht zo lang door te laten gaan! Is toch te verwachten dat mensen het beu zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:13 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Idd, brengt leven in de brouwerij
(Hoop dat bb geen sancties geeft… staat er niet in het reglement, dat ze niet mogen communiceren met de buitenwereld… )
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:08 schreef tassie127 het volgende:
Oh ik zou echt naar bed moeten maar ik wil gewoon echt niet 😂
Zekersquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Is dat zo?? Het is toch juist omdat ze afgesloten worden van de buitenwereld? Maar bb werkt dit gedrag ook wel in de hand door die opdracht zo lang door te laten gaan! Is toch te verwachten dat mensen het beu zijn
Ik heb dat in de vorige bb’s gehoord, dat dit in het reglement stond.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:16 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Is dat zo?? Het is toch juist omdat ze afgesloten worden van de buitenwereld? Maar bb werkt dit gedrag ook wel in de hand door die opdracht zo lang door te laten gaan! Is toch te verwachten dat mensen het beu zijn
Zal een lange sl worden zeker?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:19 schreef tassie127 het volgende:
Best een lange SL voor een simpele berisping….
Daar stond juist in geen contact met de buitenwereld. Maar als je buiten opdrachten organiseert, dan kun je dit gedrag van de buitenwereld verwachten. De bewoners kunnen hier niets aan doen, die horen het maar toevallig. Maar denk dat er nu wel een tactiek bespreking is over dat ze deze info niet mogen delen met de overige bewoners. Anders is de “ spanning” voor morgen wegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:21 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ik heb dat in de vorige bb’s gehoord, dat dit in het reglement stond.
Maar als bb hen hiervoor buitengooit, stop ik met kijken naar bb.
Dat zit er dik in ja.Voor de rest kunnen ze weinig doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:26 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Daar stond juist in geen contact met de buitenwereld. Maar als je buiten opdrachten organiseert, dan kun je dit gedrag van de buitenwereld verwachten. De bewoners kunnen hier niets aan doen, die horen het maar toevallig. Maar denk dat er nu wel een tactiek bespreking is over dat ze deze info niet mogen delen met de overige bewoners. Anders is de “ spanning” voor morgen weg
👍 En ook, BB had hen maar een zendercheck moeten gevenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:26 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Daar stond juist in geen contact met de buitenwereld. Maar als je buiten opdrachten organiseert, dan kun je dit gedrag van de buitenwereld verwachten. De bewoners kunnen hier niets aan doen, die horen het maar toevallig. Maar denk dat er nu wel een tactiek bespreking is over dat ze deze info niet mogen delen met de overige bewoners. Anders is de “ spanning” voor morgen weg
Ali had gesproken met hem, en om meer gevraagd (dat mag niet, had ik in vorige bb’s gehoord)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:29 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
👍 En ook, BB had hen maar een zendercheck moeten geven
Dat ook inderdaad. Denk echt dat er meer aan de hand is nu. Politie erbij om die schreeuwer aanname houden ofzo of weg te jagen. Of ik hem sensatie beluste 😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:29 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
👍 En ook, BB had hen maar een zendercheck moeten geven
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:31 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
@tassie127
Ali had gesproken met hem, en om meer gevraagd (dat mag niet, had ik in vorige bb’s gehoord)
😂quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:31 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. Denk echt dat er meer aan de hand is nu. Politie erbij om die schreeuwer aanname houden ofzo of weg te jagen. Of ik hem sensatie beluste 😂
Dan hadden ze idd een zendercheck moeten geven en niet moeten zitten slapen! Als Ali geen ZC krijgt weet hij ook niet dat hij hiermee moet stoppen hè! Eigen schuld….. nu damage controle!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:31 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ali had gesproken met hem, en om meer gevraagd (dat mag niet, had ik in vorige bb’s gehoord)
Ze zijn terugquote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:36 schreef tassie127 het volgende:
Zou fijn zij als bb mij ook ff zo seinde zoals Ali deed, over hoelang de SL gaat duren en of ik naar bed kan of niet 😂
Hier in de buurt wordt nog wel veel gegroet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:52 schreef tassie127 het volgende:
Er is stiekem heel veel verschil tussen België en Nederland wat iemand die niet beiden heeft meegemaakt; niet begrijpt. NL loopt iemand elkaar voorbij…. BE groet iedereen elkaar op straat! Ik heb daar echt aan moeten wennen om iedereen te groeten op straat. Nu woon ik terug in NL en lach ik naar iemand op straat en krijg ik een grijns terug alsof ze zeggen: wat moet je van me…
Ja woon in dorp nu dus hier ook wel maar kom uit stad dus was vreemd. Wil nooit meer naar stad¤quote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in de buurt wordt nog wel veel gegroet.
Ik vind de vertrekkers tot nu toe logisch:quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 04:06 schreef tassie127 het volgende:
Ik geef het op! De nacht was interessant maar ben er nu klaar mee! Tot morgen nacht!
Opkomen voor zichzelf wel op een verkeerde manier, zeer agressief en impulsief.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:57 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Ze komt op voor zichzelf, is zeer spontaan, doet wel niet veel in het huis.
Vind haar gelaatsuitdrukking zo cute. Ik had altijd een hekel aan manwijven (sorry, als iemand zich nu aangevallen voelt). Door Lindsey is die hekel nu weg
idd was goud. Trustequote:Op zaterdag 18 februari 2023 03:57 schreef tassie127 het volgende:
Ik heb een monoloog hier denk ik dus kan veilig naar bed gaan. Zal de helft morgen wel missen door mijn plafonddienst. Maar vannacht was goud! Trustte!!
Ja, omdat ik haar zo graag heb en versta, komt het bij mij niet agressief over.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 04:26 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Opkomen voor zichzelf wel op een verkeerde manier, zeer agressief en impulsief.
Wat betekent cos eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 02:11 schreef suzi1 het volgende:
(dit is geen cos he, dit is ondertitelen wat ik doe!
Chiara, Ali, Rob, Mini, Bart en Jason zijn de hoofdrolspelers van dit seizoen in mijn ogen maar dat betekent niet dat ze ver geraken. De ene voor positieve en anderen om negatieve redenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 04:15 schreef marky het volgende:
Deze groep snapt toch niets over hoe er over hun gedacht wordt buiten. Op twitter zitten heel veel lui die ervan overtuigd zijn dat Charlotte de favoriet is of Ali maar nergens in de polls is dat het geval op dit moment.
Ali zijn acties deze week waren dom. Hij laat niemand uitpraten en is ervan overtuigd dat hij de hoofdrolspeler van het programma is. Als ze niet beseffen dat wat iemand buiten roept maar een deeltje van de totale info is dan zijn ze dom.
Ali is er naief genoeg voor om het te geloven wat er geroepen is. Ze beseffen niet dat het geen donder zegt. Ik verwacht zomaar dat ze morgen na de live de kaarten het huis in gaan gooien en dan kan alles anders zijn. Hoe klein ook maar als je hier de poll op Fok ziet dan staat Chiara op twee omdat we haar als karakter kunnen waarderen ja ze roddelt maar ze roddelt geen onzin. Ze zegt precies wat de meeste van ons ook denken. Die roeptoeter bij het hek gooit ook alleen maar zijn ideeen over het hek.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 05:32 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Chiara, Ali, Rob, Mini, Bart en Jason zijn de hoofdrolspelers van dit seizoen in mijn ogen maar dat betekent niet dat ze ver geraken. De ene voor positieve en anderen om negatieve redenen.
Alle bewoners in het huis hebben de vorige BB's gezien en dachten te weten wat ze ongeveer konden verwachten, Ali is de uitzondering erop, die zal wel iets gezien hebben maar vrij intensief heeft die BB niet gevolgd, die weet eigenlijk vrij weinig van BB. Die roeper heeft van wat ik verstaan heb eigenlijk een juist beeld geschept van wat de buitenwereld op dit moment denkt. De 2 polls geven aan dat Ali en Lindsey de favoriet zijn deze week en dat Chayron 3de wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 06:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ali is er naief genoeg voor om het te geloven wat er geroepen is. Ze beseffen niet dat het geen donder zegt. Ik verwacht zomaar dat ze morgen na de live de kaarten het huis in gaan gooien en dan kan alles anders zijn. Hoe klein ook maar als je hier de poll op Fok ziet dan staat Chiara op twee omdat we haar als karakter kunnen waarderen ja ze roddelt maar ze roddelt geen onzin. Ze zegt precies wat de meeste van ons ook denken. Die roeptoeter bij het hek gooit ook alleen maar zijn ideeen over het hek.
waarom zou zij niet vroeg moeten?quote:
GM,je hebt wat gemist vannacht.quote:
Als je naar de groep van dit jaar kijkt dan zou je verwachten dat een figuur als Danny er langer in zou blijven maar zijn gekonkel aan met name het begin heeft hem de das om gedaan. Ali is in het begin gespaard. De boel is aan het schuiven gegaan nadat hij de eerste secret room opdracht won. Daar kwam hij als winnaar uit en ineens ging hij zich met het spel bemoeien. Hij heeft Jason zijn vermeende populariteit gebruikt om de twee minst populaire eruit te werken. Dat Ali niet gekeken heeft zal dan zeker meevallen want hij weet hoe het werkt. Daarnaast heeft hij er iemand opgezet die hij beloofd had niet te doen. Kijk je dan vervolgens naar de reactie van Jason op zijn nominatie door Ali en het gesprek wat ze erover hebben gehad wist Ali ook hoe je ook kan reageren op een onverwachte nominatie. Ik denk ook zeker dat we deze week de echte onder druk staande Ali hebben gezien en dan is alle lolligheid snel weg. Ali graaft op dit moment zijn eigen graf en daar heeft die roeptoeter buiten alleen maar aan bijgedragen want Ali kan met die info totaal niet overwegquote:Op zaterdag 18 februari 2023 06:47 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Alle bewoners in het huis hebben de vorige BB's gezien en dachten te weten wat ze ongeveer konden verwachten, Ali is de uitzondering erop, die zal wel iets gezien hebben maar vrij intensief heeft die BB niet gevolgd, die weet eigenlijk vrij weinig van BB. Die roeper heeft van wat ik verstaan heb eigenlijk een juist beeld geschept van wat de buitenwereld op dit moment denkt. De 2 polls geven aan dat Ali en Lindsey de favoriet zijn deze week en dat Chayron 3de wordt.
Een slim mens gaat enkel uit van de uitslag van de live show en plaatst daar de kanttekening bij dat het tussen x y z ging en dat x y of x z of y z meer stemmen hebben gehad maar dat het een momentopname is. Verder dan een week kijken mag je als bewoner niet doen.
Maar ik kan me inbeelden dat een stem van buitenaf die iets positiefs schreeuwt aan het huis je wel een moraalboost kan geven als je even een twijfelmoment hebt na een vermoeiende en heftige week.
Ik vraag me ook af wat het doet met een mens om zo lang in een huis te zitten met onbekenden en al die camera's en als dat invloed heeft op je functioneren, dat is net zoals bij de mol ik mij altijd afvraag hoe het komt dat er elk jaar wel heel vroeg enkele kandidaten vol op iemand gaan, oke daar zal het dan tunnelvisie zijn, dat is iets anders maar zo zal het BB huis ook zijn invloed hebben op bewoners.
Ali heeft deze week inderdaad slechte punten gescoord maar eigenlijk is die gewoon zichzelf gebleven en heeft die gereageerd op voor hem een normale manier, dat die niet strookt met wat het merendeel van de bevolking verwacht is jammer voor hem.
Oeh ik ben meteen gaan kijken!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:19 schreef rinardo het volgende:
ik lees allemaal gave tweets over vannacht maar weet niet hoe ik op mobiel een tweet link kopieer , kan de tweet aanklikken maar zie nergens hoe ik hem moet kopiëren, kan dat enkel op de laptop, dus helaas
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
De roeper was iets te vroeg.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Danny vannacht op bezoek geweest?
Ja iedereen heeft zijn eigen kijk er op.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is grappig om te lezen hoe verschillend mensen kijken naar dit programma.
Vannacht was het echt wel afzien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft zijn eigen kijk er op.
Heb nu wel te doen met de deelnemers, al 5 nachten geen fatsoenlijke slaap en dan nu ook nog eend in die regen en wind staan.
Hopelijk is het vandaag voor hun afgelopen.
Ik persoonlijk vind dit veel te lang duren, maar zal vandaag wel voor het laatst zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vannacht was het echt wel afzien.
Ik vind het ook veel te lang duren, maar dat had ik na 3dagen al als ik eerlijk ben..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind dit veel te lang duren, maar zal vandaag wel voor het laatst zijn.
Heb het geluid maar uit gezet, niet om aan te horenquote:
Meteen even in SV gezet zodat de binnenkomers die niet scrollen door de cos, het ook kunnen zien , bedankt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:23 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Oeh ik ben meteen gaan kijken!
https://twitter.com/kim_f(...)1BBNUlh8vIs8G7vAeADw
Niet gezond om zo te moeten slapen, steeds wakker gemaakt worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:48 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te lang duren, maar dat had ik na 3dagen al als ik eerlijk ben..
Nee, dat kan een mens wel even aan hoor, dat herstelt zich wel snel. Ik word allen gestoord van dat gezing en die domme gesprekken de hele tijdens het staanquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezond om zo te moeten slapen, steeds wakker gemaakt worden.
Maar goed we hebben niets te vinden
Beetje afzien moet kunnen toch?, het is alleen te eentonig aan het worden nu.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gezond om zo te moeten slapen, steeds wakker gemaakt worden.
Maar goed we hebben niets te vinden
Al was het naar koffie,thee,brood en beleg geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Beetje afzien moet kunnen toch?, het is alleen te eentonig aan het worden nu.
Daarbij hadden ze dan wel iets beter te te moeten krijgen naar mijn idee
Precies en iets van pasta voor avondquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al was het naar koffie,thee,brood en beleg geweest.
En dan alleen voor diegene die mee doen aan de challenge.
JA! Laat hem eerst maar een keer van die bank afkomen.. of had je het niet over Rob? 😊quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al was het naar koffie,thee,brood en beleg geweest.
En dan alleen voor diegene die mee doen aan de challenge.
ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Die staan er tot in de live-uitzending.
Ik zie de link staan, als ik erop klik krijg ik de filmpjesquote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben er ook bang voor.
werkt dat zo met die link van facebook anders zet ik wel in filmpjes neer (gedownload) of hier in gewone cos
Oke , ik krijg het niet gedownload van fb, krijg alleen een foto dan als ik klik op bewaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zie de link staan, als ik erop klik krijg ik de filmpjes
Ik heb ze al gezien net hoor dus werkt!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:56 schreef Monique___ het volgende:
goedemorgen cos
ze staan nog steeeeds![]()
zag net al filmpjes op facebook staan over vannacht : https://www.facebook.com/(...)nk/3428075880773313/
ik weet niet of dat zo werkt.
fijnquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:02 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb ze al gezien net hoor dus werkt!
Rob heeft het alleen maar verkeerd begrepen. Hij dacht dat hij bij "All or Nothing" voor Nothing kon kiezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Rob genereert commotie bij de kijkers dus juist goed voor het programma om hem erin te houden.
Coins konden zondag bij het doorschuif spel verdiend wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:02 schreef Monique___ het volgende:
beetje rare/ tamme week in bb met het thema all or nothing, 1 freeze, continue de ballen, geen coins kunnen verdienen.
tegen beter weten in hoop ik op nog een gekke twist vanavond maar t zal wel niet.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:03 schreef Hunter het volgende:
[..]
Rob heeft het alleen maar verkeerd begrepen. Hij dacht dat hij bij "All or Nothing" voor Nothing kon kiezen.
Die ligt nu wel bijna onderaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
hoorde net nog van de commando toen ik de stream aanzette dat chira vannacht weer een balletje heeft laten vallen.
zou wat zijn als nu de zwarte eruit viel.. al die uren voor niks
oh ja toen wel nog.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Coins konden zondag bij het doorschuif spel verdiend worden
Dat was echt mooi geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:03 schreef Monique___ het volgende:
hoorde net nog van de commando toen ik de stream aanzette dat chira vannacht weer een balletje heeft laten vallen.
zou wat zijn als nu de zwarte eruit viel.. al die uren voor niks
Ja 1 freeze vond ik ook een beetje raar hoor. Het concept van mensen uitputten om ze op scherp te zetten en te laten reageren op elkaar snap ik, maar het duurt me echt te lang. Terwijl ik dit schrijf, zet ik geluid al wéér uit want kan dat geblèr gewoon niet meer aanhoren. Ben het met je eens, het was een saaie week eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:02 schreef Monique___ het volgende:
beetje rare/ tamme week in bb met het thema all or nothing, 1 freeze, continue de ballen, geen coins kunnen verdienen.
tegen beter weten in hoop ik op nog een gekke twist vanavond maar t zal wel niet.
Heeft die helemaal speciale behandeling nouquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
waarom gaat rob naar de wc in de voorraad kamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |