Nou exact dat. En vooral dat ze al sinds woensdag ongeveer dachten dat dit het was. Dat sloopt je. Ben echt benieuwd wat het resultaat is van deze actie, want 5000 vind ik wel erg weinig voor de inspanning persoonlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik was net hetzelfde aan het denken. En ook het niet weten wanneer ze mogen stoppen, maakt het ook extra zwaar.
Eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou exact dat. En vooral dat ze al sinds woensdag ongeveer dachten dat dit het was. Dat sloopt je. Ben echt benieuwd wat het resultaat is van deze actie, want 5000 vind ik wel erg weinig voor de inspanning persoonlijk.
Daarnaast vind ik de actie meer waard omdat het fijn is dat we op dit tijdstip niet alleen snurkende Lindsey horen, maar er ook echt wat te zien/horen is.quote:
Ja..., hij gaat verrast zijn als hij als eerste te horen krijgt dat hij mag blijven. Is denk ik leuk om te zien, morgen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali maakt zich dus zorgen of hij morgen gaat vertrekken
Alles of niets hé. Zal nog wel een twist komen waardoor alles voor niets geweest isquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou exact dat. En vooral dat ze al sinds woensdag ongeveer dachten dat dit het was. Dat sloopt je. Ben echt benieuwd wat het resultaat is van deze actie, want 5000 vind ik wel erg weinig voor de inspanning persoonlijk.
Dat dacht ik ook bij het vorige thema. Ik ben de naam even kwijt, maar het kwam neer op 'niets is wat het lijkt' en uiteindelijk helemaal niets. Ik reken nergens meer op.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alles of niets hé. Zal nog wel een twist komen waardoor alles voor niets geweest is
Een beetje fatsoenlijk eten zou wel mogenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijk eten zou wel mogen
Persoonlijk vind ik het wel eens goed dat de bewoners echt niet ontzien worden en moeten afzien. Voor ons leuke TV en voor hen een 'reality check'. Ik vind het alleen (of hij er nou wat aan kan doen of niet) schandalig dat Rob hier zo mee weg komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:22 schreef Krambo het volgende:
[..]
Een beetje fatsoenlijk eten zou wel mogen
Staat nog niet vast hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja..., hij gaat verrast zijn als hij als eerste te horen krijgt dat hij mag blijven. Is denk ik leuk om te zien, morgen.
Populariteit van Rob is inmiddels zo enorm gedaald dat het eigenlijk niet meer belangrijk is of hij mag blijven of niet want winnen zal hij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel eens goed dat de bewoners echt niet ontzien worden en moeten afzien. Voor ons leuke TV en voor hen een 'reality check'. Ik vind het alleen (of hij er nou wat aan kan doen of niet) schandalig dat Rob hier zo mee weg komt.
In de Belgische polls ligt Ali ver voorop. Dus ik denk het wel hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Staat nog niet vast hoor.
Bij Salar was het gelijke stand.
De aflevering was niet in zijn voordeel.
Op zich eens, maar ik zou toch andere basics voorzien voor iets meer variatie en meer voedzamere maaltijdenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel eens goed dat de bewoners echt niet ontzien worden en moeten afzien. Voor ons leuke TV en voor hen een 'reality check'. Ik vind het alleen (of hij er nou wat aan kan doen of niet) schandalig dat Rob hier zo mee weg komt.
Ja wellicht wordt hij erin gehouden om de rest te irriteren. De PON gaat hij nooit krijgen op deze manier natuurlijk. En zo we dan valt hij door de mand. In principe niets tegen hem hoor, maar hij ligt maar op die bank en dan nog commentaar durven te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Populariteit van Rob is inmiddels zo enorm gedaald dat het eigenlijk niet meer belangrijk is of hij mag blijven of niet want winnen zal hij niet.
En velen met u.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook eens, maar dit is all or nothing week, dus misschien is het de moeite waard achteraf?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Op zich eens, maar ik zou toch andere basics voorzien voor iets meer variatie en meer voedzamere maaltijden
Die falafel met pita slaat nergens op
Hierna een luxe week.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 01:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ook eens, maar dit is all or nothing week, dus misschien is het de moeite waard achteraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |