Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n tante kan geen voetbal hooghouden, ik kan echter geen gehaktballen maken.

quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
Ik mis de youtube filmpjes van zijn echtgenote achter de schermen. Vond het allemaal wat gladjes.

Ha! Ik miste dat al, nog bijna leuker dan de uitzendingen zelf.quote:

Plaats deze komkommer eens in contest.quote:

ik kikkerde er ook helemaal van opquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef Coppi het volgende:
Heerlijk item over vitamines. Was echt weer genieten.

Je weet wat de letterlijke vertaling van influencer is?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:21 schreef StephanL het volgende:
Ernstig dat influencer en zelfs bn’ers reclame maken voor pillen

Beïnvloeden of iets dergelijksquote:Op woensdag 13 september 2023 08:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je weet wat de letterlijke vertaling van influencer is?

Wat heerlijk naief van jequote:Op woensdag 13 september 2023 08:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beïnvloeden of iets dergelijks
In mijn ogen is een influencer iemand die bepaalde mode laat zien of iets dergelijks, geen pillen. Dat Geraldine dit doet is wel een beetje jammer.

Dat is geen excuus om lekker zonder enig moreel kompas te gaan freewheelen. Uiteraard gebeurt dat, maar dat mogen we die mensen nog wel steeds keihard aanrekenen, want het is kwalijk.quote:Op woensdag 13 september 2023 08:20 schreef Tegan het volgende:
[..]

Dat weerspreek ik niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:26 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat is geen excuus om lekker zonder enig moreel kompas te gaan freewheelen. Uiteraard gebeurt dat, maar dat mogen we die mensen nog wel steeds keihard aanrekenen, want het is kwalijk.

Soumaya is wel echt heerlijkquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel het idee dat er meer inzit, maar ik vond het nog steeds allemaal wel vermakelijk. Alleen de aflevering van gisteren was duidelijk wat minder, met weinig leuke grappen en items met Soumaya en Jonathan die nogal afgezaagd waren. Maar goed, we zijn net weer een week bezig.

En erg grappig.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Soumaya is wel echt heerlijk

*peep*quote:Op woensdag 13 september 2023 08:20 schreef Tegan het volgende:
[..]

Idem.quote:Op woensdag 13 september 2023 22:46 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat ik de comedyshow van die Amerikaan maar even oversla

Wel opvallend dat die mensen ook hier vrij populair en bekend genoeg zijn om hier regelmatig op te treden. (Ik heb er meestal nog nooit van gehoord, maar dat zegt dan weer weinig.)quote:Op woensdag 13 september 2023 22:46 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat ik de comedyshow van die Amerikaan maar even oversla

Je hebt mensen die consumeren alles wat Amerikaans is. Die kijken ook al die shows, die sporten, volgen de politiek..quote:Op woensdag 13 september 2023 23:13 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel opvallend dat die mensen ook hier vrij populair en bekend genoeg zijn om hier regelmatig op te treden. (Ik heb er meestal nog nooit van gehoord, maar dat zegt dan weer weinig.)

Was geweldig.quote:Op donderdag 14 september 2023 22:30 schreef golfer het volgende:
Migratiebeleid met Tunesië wordt even gefileerd.

Jij bent zeker echt een hit op feestjes?quote:Op woensdag 20 september 2023 23:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Goed item over die benzine, maar accijnskorting is natuurlijk niet het zelfde als subsidie, beste Arjen. De prijs van een liter benzine bestaat nu al voor iets van 40% uit accijns, dus is het eerder zo dat ik door te tanken de overheid subsidieer, en niet omgekeerd.
Sowieso is een korting niet hetzelfde als een subsidie. Bij een subsidie krijg je geld, bij korting hoef je minder te betalen. Als ik een euro korting krijg op een pak koffie en ik koop 10 pakken koffie dan ben ik ook niet ineens 10 euro rijker geworden.

Een korting is ook subsidie. Punt.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Goed item over die benzine, maar accijnskorting is natuurlijk niet het zelfde als subsidie, beste Arjen. De prijs van een liter benzine bestaat nu al voor iets van 40% uit accijns, dus is het eerder zo dat ik door te tanken de overheid subsidieer, en niet omgekeerd.
Sowieso is een korting niet hetzelfde als een subsidie. Bij een subsidie krijg je geld, bij korting hoef je minder te betalen. Als ik een euro korting krijg op een pak koffie en ik koop 10 pakken koffie dan ben ik ook niet ineens 10 euro rijker geworden.

Nee, een korting is iets heel anders dan een subsidie. Met je bonuskaart van de Appie krijg je toch ook geen subsidie op boodschappen?quote:Op donderdag 21 september 2023 18:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Een korting is ook subsidie. Punt.

De appie is ook niet de overheid.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, een korting is iets heel anders dan een subsidie. Met je bonuskaart van de Appie krijg je toch ook geen subsidie op boodschappen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |