Picasso had geen humor.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lubach mocht willen dat hij te vergelijken is met Picasso
Maar maakte prachtige kunst, dat kan ik van Lubach niet echt zeggenquote:
De act van Jonathan heb ik inmiddels wel gezien jaquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb soms ook wel het idee dat er meer inzit, maar ik vond het nog steeds allemaal wel vermakelijk. Alleen de aflevering van gisteren was duidelijk wat minder, met weinig leuke grappen en items met Soumaya en Jonathan die nogal afgezaagd waren. Maar goed, we zijn net weer een week bezig.
M'n tante kan geen voetbal hooghouden, ik kan echter geen gehaktballen maken.quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar maakte prachtige kunst, dat kan ik van Lubach niet echt zeggen
Goede vergelijkingquote:Op vrijdag 8 september 2023 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n tante kan geen voetbal hooghouden, ik kan echter geen gehaktballen maken.
quote:Op dinsdag 5 september 2023 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
Ik mis de youtube filmpjes van zijn echtgenote achter de schermen. Vond het allemaal wat gladjes.
Ha! Ik miste dat al, nog bijna leuker dan de uitzendingen zelf.quote:
Plaats deze komkommer eens in contest.quote:
ik kikkerde er ook helemaal van opquote:Op dinsdag 12 september 2023 22:54 schreef Coppi het volgende:
Heerlijk item over vitamines. Was echt weer genieten.
Je weet wat de letterlijke vertaling van influencer is?quote:Op dinsdag 12 september 2023 22:21 schreef StephanL het volgende:
Ernstig dat influencer en zelfs bn’ers reclame maken voor pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |