die houd van bb he, op het kastje zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van tijgers?
Dat heb ik..
Olifanten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van tijgers?
Dat heb ik..
zij heb echt hele leuke!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Olifanten?![]()
Ik snap het niet geloof ik
Werkelijk geen idee waar we het over hebbenquote:
PunkieePie in BB / [BB '23 COS #182] Helaas....storing!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee waar we het over hebben
Een duimring staat voor liefhebber van kinky sex.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:44 schreef PunkieePie het volgende:
Bart heeft een piercing in zijn ballen???
Grapje toch? denk ik?
Maar is toch een kat? ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
PunkieePie in BB / [BB '23 COS #182] Helaas....storing!
Haha sorry ik ga nu te veel off-topic maar ik heb 2 ragdolls.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Olifanten?![]()
Ik snap het niet geloof ik
lololquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is toch een kat? ik ben de weg kwijt![]()
Pluspunten voor de nintendo switch
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoeveel kijkers zullen zijn afgehaakt zijn door die ballenbak ?
Ahhhquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Haha sorry ik ga nu te veel off-topic maar ik heb 2 ragdolls.
Dat is een kattenras dat veel te lief en te lomp is om zich te redden in de buitenwereld.
Als iemand al naar mijn katten wijst gaan ze spinnen en op hun rug liggen.
(vandaar dat tegenovergestelde van tijgers. ze hebben absoluut 0% jachtinstinct)
@:Schakeltopia Lief, dankje!
Edit: het ging me er vooral om dat ik me niet kan voorstellen dat iemand daar ooit bang voor zou zijn.
Vind de gesprekken wel leuk. De ergernissen door het slaapgebrek.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vind de nachten het leukste.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja vind ik dus ook. Snap wel dat hun er verveeld mee raken en kijkers soms ook. Maar het alternatief is niet veel beter denk ik. Vind het eigenlijk juist leuk een keer een echt lange opdracht. Het is simpel maar het doet wel wat met ze. Zou het wel leuker vinder als ze de koppels af en toe zouden wisselen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind de gesprekken wel leuk. De ergernissen door het slaapgebrek.
Ik kijk overdag nauwelijks en nu is er nog wat te zien s'avonds laat. Normaal liggen ze er om 10 uur in.
Nu buiten vind ik leuk wordt echt blij van dat zingen van Charlotte en lindsey.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind de gesprekken wel leuk. De ergernissen door het slaapgebrek.
Ik kijk overdag nauwelijks en nu is er nog wat te zien s'avonds laat. Normaal liggen ze er om 10 uur in.
Weet jij het liedje ? 😁quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
rai rai rai tum tum tum
dai dai dai tum tum tum
lai lai lai tum tum tum
Knie vol vocht nu 2x en stijve nek gehad,quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
Wat heeft Rob eigenlijk dat hij al zoveel weken amper kan lopen + hoelang duurt dat bankzitten van hem nog
tot wanneer duurt BB?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
Wat heeft Rob eigenlijk dat hij al zoveel weken amper kan lopen + hoelang duurt dat bankzitten van hem nog
ik hoor het al die gaat nooit meer lopen door het huisquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Knie vol vocht nu 2x en stijve nek gehad
ernstige vorm van aanstelleritis van zondag tot en met vrijdagochtend, daarna weer beter voor de party in bbquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
Bij vrouwtje ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Als mijn man mij wifie zou noemen zou hij echt moeten gaan rennen
ja heb ik hier ook vaker gedacht, neem aan dat je weer sjairon bedoeld?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja !quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bij vrouwtje ook
vraag dit voor Chayron
die knie was echt wel vies dik van de weekquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ernstige vorm van aanstelleritis van zondag tot en met vrijdagochtend, daarna weer beter voor de party in bb
die van mij nu ook, kan echt nog wel wat ermee doen maar ja.. ben dan ook een vrouwquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
die knie was echt wel vies dik van de week
Ik hoorde Chayron vanmiddag over zijn vrouwtje....is dat ook rennen of kan dat wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:15 schreef Tuttebolleke het volgende:
zijn wijffie was ook lekker spraakzaam in zijn videoboodschapquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde Chayron vanmiddag over zijn vrouwtje....is dat ook rennen of kan dat wel?
Edit: spuit 11![]()
Je ben toch wel naar huisarts gegaan voor Tramadolquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die van mij nu ook, kan echt nog wel wat ermee doen maar ja.. ben dan ook een vrouw
Rennen !quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoorde Chayron vanmiddag over zijn vrouwtje....is dat ook rennen of kan dat wel?
Edit: spuit 11![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je ben toch wel naar huisarts gegaan voor Tramadol
Zijne tactiek is dat maar het is voor mij niet geloofwaardig en hij houdt het ook vol omdat het hem goed uitkomt. Hotel BB voor hem voorlopig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
wishful thinking van hemquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
MA vraagt even wie zijn paal komt vasthouden![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
tv chiara had jolien dat toch gezegd van slang?
Chiara zorgt ervoor dat ze weinig contact kan hebben met Charlottequote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:41 schreef engine het volgende:
Jolien is geclaimed door Kiki.
Of Jolien vindt jullie niet zo leuk
Daar ben ik het niet mee eens. Dat is een keuze van Jolien zelf. Ze is niet verplicht om bij Chiara te zijn maar blijkbaar vindt ze dat leuker.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:44 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Chiara zorgt ervoor dat ze weinig contact kan hebben met Charlotte
Jolien voelt zich meer gemanipuleerd door de rode kamer inclusief Charlotte volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Dat is een keuze van Jolien zelf. Ze is niet verplicht om bij Chiara te zijn maar blijkbaar vindt ze dat leuker.
Jolien heeft zich wel laten beïnvloeden door haar, nou ja dat is wat vindquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Dat is een keuze van Jolien zelf. Ze is niet verplicht om bij Chiara te zijn maar blijkbaar vindt ze dat leuker.
Ja maar daar is ze zelf bij. En eerlijk gezegd snap ik het ook wel als ik lindsey en charlotte zie. Charlotte is net een kleuter vaak en lindsey gaat overal in mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Jolien heeft zich wel laten beïnvloeden door haar, nou ja dat is wat vind
Ik geloof tegelijk geen woord van wat Jolien aangeeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien gaf tijdens het ballen hooghouden aan dat ze het idee had dat sjarlotte haar niet zo interessant meer vond na het etentje en de valentijnskaarten. alsof jolien niet populair genoeg was ofzo.
was gister of eergister geloof ik dat ze dat zei
zou mij niets verbazen als charlotte er zo in staat, alles voor de fame en zoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien gaf tijdens het ballen hooghouden aan dat ze het idee had dat sjarlotte haar niet zo interessant meer vond na het etentje en de valentijnskaarten. alsof jolien niet populair genoeg was ofzo.
was gister of eergister geloof ik dat ze dat zei
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ben ik de enige die Charlotte gezellig vind en zorgzaam ?
Ze houdt ook alles netjes en dat is daar ook nodig
Charlotte is ook wel een lieve meid, en ze doet een hoop inderdaad, maar ik vindt haar iets teveel gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nee hoor. Leuke en lieve meid maar ze heeft ook veel irritante trekjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
veel heeeel veeeeel irritante trekjes.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor. Leuke en lieve meid maar ze heeft ook veel irritante trekjes.
Ja hequote:
haaa ik had goed gegoktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel heeeel veeeeel irritante trekjes.
ah het is dus toch de onderbroek waar ze het vanmorgen over hadden!! oude mannenonderbroek
Heb wel het idee dat die dochter wat minder het commentaar op social media zou moeten volgen. Het is niet leuk om te lezen over je vader maar om dan overal te gaan reageren helpt ook niet echt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
kijk wat de familie van rob zegt in de live bij lawaaiwortel, die rooie en dada:
[ afbeelding ]
nee je gooit olie op het vuur zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat die dochter wat minder het commentaar op social media zou moeten volgen. Het is niet leuk om te lezen over je vader maar om dan overal te gaan reageren helpt ook niet echt.
Aliquote:
quote:
Te veel plastic en show. Teveel cameramomentjes scoren. Te wispelturig. Zal vast ergens een lieve meid onder al die show en plastic zitten maar het is geen winnaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik ook. Maar dat is meer om zeker te zijn dat saairon vertrekt morgen. Vind er verder weinig aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
ik ga denk ook op lins stemmen
heeft cha tenminste ook een bestie
jolien wil ook een sugardaddy die bernt erbij paktquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
Chiara wants a sugar daddy with a boat
Mij nie bellen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jolien wil ook een sugardaddy die bernt erbij pakt
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
Je mag altijd mijn boot lenenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:22 schreef engine het volgende:
🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef odie22 het volgende:
ze moet eens flink uit elkaar getrokken worden, dan kijkt ze misschien ook een keer wat vrolijker
Jolien?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef odie22 het volgende:
ze moet eens flink uit elkaar getrokken worden, dan kijkt ze misschien ook een keer wat vrolijker
Jolientje?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:26 schreef odie22 het volgende:
shit ja, stemmenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef Kodiak100 het volgende:
en daar is Chayron, kijk hem eens genieten van de laatste uren in het huis
maar wel elke nacht met een hoofddoek slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:31 schreef Monique___ het volgende:
de vriendin van sjairon vindt hem ijdel, vindt dat hij veel in de spiegel kijkt..
zelf vindt hij zich niet ijdel
ik stoor me de hele dag aan jasonquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
jason stoort zich aan hele dag dat eten bietsen
fijn dat je erbij bent odiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb de weinig tijd helaas dit seizoen, had beter kunnen overslaan , maar ja
Ja nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:44 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is lekker makkelijk, hoe kan ik dan cossen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:46 schreef odie22 het volgende:
ik hoorde ook chips, gelijk maar een zak gepakt
wat is lawaaiwortel?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Monique___ het volgende:
kijk wat de familie van rob zegt in de live bij lawaaiwortel, die rooie en dada:
[ afbeelding ]
Nee man. Je hoort er ook bij hier.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb de weinig tijd helaas dit seizoen, had beter kunnen overslaan , maar ja
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:52 schreef Schakeltopia het volgende:
en ergens ben ik wel blij dat hij niet meer naar die zogenaamde adviezen van sjairon hoeft te luisteren
ja apart verhaalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:56 schreef suzi1 het volgende:
huh, hij praat alsof zijn broertje mogolide is. maar verder kan die alles
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
laatste uren zijn ingegaan voor hem dan kan hij naar zijn wifie / vrouwtje
nog maar een keer stemmen dan op goplayquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
laatste uren zijn ingegaan voor hem dan kan hij naar zijn wifie / vrouwtje
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
nog maar een keer stemmen dan op goplay
en die dochter van Rob schrijft op haar insta?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
altijd knal oranje gezicht en was heeel erg druk in de week dat ze er zat.
kreezie!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wil die ook hoor
kan die graties krijgen van wmo
maar wil niet in mn huis hebben
ahhhhhhhquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
instagram , drie bewoners waren daar live
chelsea, jude? , danny
Reageerde er op in de commentsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
en die dochter van Rob schrijft op haar insta?
Ja.. en een mooi gesprek. Jason die heel geïnteresseerd aan het luisteren is en ook vragen stelt. En ik zie een zachte lieve kant van Chayron. Mooi.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Wel een serieus gesprek tussen Jason en Chayron
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja.. en een mooi gesprek. Jason die heel geïnteresseerd aan het luisteren is en ook vragen stelt. En ik zie een zachte lieve kant van Chayron. Mooi.
wrom niet? is toch fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik wil die ook hoor
kan die graties krijgen van wmo
maar wil niet in mn huis hebben
Ja eensch nooit gedacht dat ik dat ooit nog zou vinden. Die andere twee zijn echt van het kaliber tokkie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
dit is op het moment de minst erge van de 3
ja 13 jaar geleden eens gehad. wel prettigquote:
ja!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
en die dochter van Rob schrijft op haar insta?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige dingen moet je wat minder hard benaderen...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef suzi1 het volgende:
aaah dit is tiktik he. om hem erin te houden. ik heb sharon door
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:04 schreef suzi1 het volgende:
aaah dit is tiktik he. om hem erin te houden. ik heb sharon door
snap mquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja 13 jaar geleden eens gehad. wel prettig
maar vind dat ik t zelf moet kunnen.
haha kan t niet
andere streamquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:08 schreef Monique___ het volgende:
gesprek mogen we niet meer horen van sjairon..
Ik heb ook 10 keer gestemd op chayronquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja als je 7 jaar ouder was geweest had chichi vast wel interesse![]()
Ze valt op mannen boven de 1.90quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ja als je 7 jaar ouder was geweest had chichi vast wel interesse![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara gecanceld op twitter wegens racistische uitspraak ?
die heeft vanavond weer iets gezegd van ; ik hoef met hem niet thuis te komen, die komt er niet in bij mijn vaderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:20 schreef ben34567 het volgende:
Chiara gecanceld op twitter wegens racistische uitspraak ?
de erfenisquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:22 schreef suzi1 het volgende:
vader heeft veel koters nagelaten. soort coins
hadden beter in dsl kunnen gaan wonen dan vang je heeel veeel coins met zoveel kotersquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:22 schreef suzi1 het volgende:
vader heeft veel koters nagelaten. soort coins
Gaat het daarom ?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft vanavond weer iets gezegd van ; ik hoef met hem niet thuis te komen, die komt er niet in bij mijn vader
zoiets, meen dat het op ali sloeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |