die houd van bb he, op het kastje zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van tijgers?
Dat heb ik..
Olifanten?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:51 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van tijgers?
Dat heb ik..
zij heb echt hele leuke!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Olifanten?![]()
Ik snap het niet geloof ik
Werkelijk geen idee waar we het over hebbenquote:
PunkieePie in BB / [BB '23 COS #182] Helaas....storing!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee waar we het over hebben
Een duimring staat voor liefhebber van kinky sex.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:44 schreef PunkieePie het volgende:
Bart heeft een piercing in zijn ballen???
Grapje toch? denk ik?
Maar is toch een kat? ik ben de weg kwijtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
PunkieePie in BB / [BB '23 COS #182] Helaas....storing!
Haha sorry ik ga nu te veel off-topic maar ik heb 2 ragdolls.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Olifanten?![]()
Ik snap het niet geloof ik
lololquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is toch een kat? ik ben de weg kwijt![]()
Pluspunten voor de nintendo switch
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoeveel kijkers zullen zijn afgehaakt zijn door die ballenbak ?
Ahhhquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Haha sorry ik ga nu te veel off-topic maar ik heb 2 ragdolls.
Dat is een kattenras dat veel te lief en te lomp is om zich te redden in de buitenwereld.
Als iemand al naar mijn katten wijst gaan ze spinnen en op hun rug liggen.
(vandaar dat tegenovergestelde van tijgers. ze hebben absoluut 0% jachtinstinct)
@:Schakeltopia Lief, dankje!
Edit: het ging me er vooral om dat ik me niet kan voorstellen dat iemand daar ooit bang voor zou zijn.
Vind de gesprekken wel leuk. De ergernissen door het slaapgebrek.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik vind de nachten het leukste.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja vind ik dus ook. Snap wel dat hun er verveeld mee raken en kijkers soms ook. Maar het alternatief is niet veel beter denk ik. Vind het eigenlijk juist leuk een keer een echt lange opdracht. Het is simpel maar het doet wel wat met ze. Zou het wel leuker vinder als ze de koppels af en toe zouden wisselen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind de gesprekken wel leuk. De ergernissen door het slaapgebrek.
Ik kijk overdag nauwelijks en nu is er nog wat te zien s'avonds laat. Normaal liggen ze er om 10 uur in.
Nu buiten vind ik leuk wordt echt blij van dat zingen van Charlotte en lindsey.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind de gesprekken wel leuk. De ergernissen door het slaapgebrek.
Ik kijk overdag nauwelijks en nu is er nog wat te zien s'avonds laat. Normaal liggen ze er om 10 uur in.
Weet jij het liedje ? 😁quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
rai rai rai tum tum tum
dai dai dai tum tum tum
lai lai lai tum tum tum
Knie vol vocht nu 2x en stijve nek gehad,quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
Wat heeft Rob eigenlijk dat hij al zoveel weken amper kan lopen + hoelang duurt dat bankzitten van hem nog
tot wanneer duurt BB?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Paul het volgende:
Wat heeft Rob eigenlijk dat hij al zoveel weken amper kan lopen + hoelang duurt dat bankzitten van hem nog
ik hoor het al die gaat nooit meer lopen door het huisquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Knie vol vocht nu 2x en stijve nek gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |