74 euro, eerder vandaag was het hout er al van af gegaanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel is er af dan?
biljart ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ze kan niet een pakje rundergehakt nu tevoorschijn toveren toch?
Wie weet is het rundergehakt door iemand anders gebruikt, ligt nog ergens of zit in de vriezer. Ze kan geen ijzer met handen breken op dit moment.
Precies wat ik bedoel! Weinig discipline en werklust.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
De patatgeneratie is geboren tussen 1970 en 1985. Ze zijn vooral de kinderen van de protestgeneratie. Ze kregen de ruimte om zelf keuzes te maken. Omdat ze van hun ouders niet veel “moesten”, zorgde dat voor weinig discipline en werklust bij jongeren. Dit leverde ze de naam ‘Patatgeneratie’ op.
maar dat zijn de meesten dus nietquote:
-knip-quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat zijn de meesten dus niet
die zijn jonger
babs GJ wendy Tiano wel
en JW Eunice Janet Esther Erik zijn ouder
-knip-quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:46 schreef Harry het volgende:
[..]
Je mag hierna weer het laatste woord. Ga je gang....
afdrogenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:50 schreef Harry het volgende:
JW is aan het afwassen (voor de statistieken @:HappyCharly)
??quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:50 schreef Harry het volgende:
Stream 1
JW is met Wendy bezig met de afwas (voor de statistieken @:HappyCharly).
Badkamer schoongemaakt. Lange tijd met een wasmachine reparatie bezig geweest.
Ik meende, dat jij het was die me wees op de ongeziene activiteiten van JW. Daardoor de tag.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik meende, dat jij het was die me wees op de ongeziene activiteiten van JW. Daardoor de tag.
Maar kennelijk was het iemand anders.... ?
ohjeee. wat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy zegt net dat Mirthe zo een evenement heeft ....
Raadt het geluid volgens mijquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy zegt net dat Mirthe zo een evenement heeft ....
Ja, ook al. Geen idee wat dit gaat zijn. Ze heeft iets opgebouwd op het podiumquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohjeee. wat dan?
Is de disneyquiz niet geweest vanmiddag?
Het blijkt toch de VrijMiBo te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:54 schreef Harry het volgende:
Het Low Budget Event K2 zit eraan te komen.
Een aantal hebben zich daarvoor al mooi gemaakt.
oh dat raad het geluid ding?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ook al. Geen idee wat dit gaat zijn. Ze heeft iets opgebouwd op het podium
ik denk het maar dat is toch niet echt een evenementquote:
volgens mij ging dat niet doorquote:
Ze hebben eerder afgesproken, dat elke kamer een Low Budget evenement moet organiseren.quote:
niet gehoordquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:06 schreef Flow3r het volgende:
Riep Jam Willem nou : "hij greep me bij de keel " 2x ?![]()
om de spot te drijven met Mexx
Ik hoorde het gisteren ook, volgens mij toen ze de slaapkamer in moesten na de zoemerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:06 schreef Flow3r het volgende:
Riep Jam Willem nou : "hij greep me bij de keel " 2x ?![]()
om de spot te drijven met Mexx
Kenzy zocht een zwart bakje in de keuken en vroeg of Mirthe dat had gezien, Jam Willem reageerde met "geef mij niet de schuld, ik weet van niks "quote:
ook gemist.. vind het een suf idee..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze hebben eerder afgesproken, dat elke kamer een Low Budget evenement moet organiseren.
Maar ik hoorde vanmiddag Kim vD zeggen, dat hun kamer dat niet gaat doen.
-knip-
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kenzy zocht een zwart bakje in de keuken en vroeg of Mirthe dat had gezien, Jam Willem reageerde met "geef mij niet de schuld, ik weet van niks "
Toen riep Kenzy voor de lol : "Jan Willem heeft het gedaan, waarom Jan Willem riep : "hij greep me bij de keel, hij greep me bij de keel "
ik vind dat wel humorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kenzy zocht een zwart bakje in de keuken en vroeg of Mirthe dat had gezien, Jam Willem reageerde met "geef mij niet de schuld, ik weet van niks "
Toen riep Kenzy voor de lol : "Jan Willem heeft het gedaan, waarom Jan Willem riep : "hij greep me bij de keel, hij greep me bij de keel "
of zoiets
Spannend. Je mag dat hier wel delen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef woxxel het volgende:
Vanavond om 21 uur gaat de familie van jeff iets bekend maken
ik wilde vragen... wat dan...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:13 schreef woxxel het volgende:
Vanavond om 21 uur gaat de familie van jeff iets bekend maken
Dan zou het nu al bekend zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik wilde vragen... wat dan...
maar dat weet je uyiteraard niet...
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:18 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niks van Jeff bij. Is van iedereen. Mirthe zal daarbij ook wel weten hoe zo'n ding werkt...
quote:
Cernevaaalllllllquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nu gaat Babs toch niet de hele avond overal overheen bléren zingen he?!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Nog niemand iets tegen Kenzy gezegd over haar outfit?
Is een carnavals outfitquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
Nog niemand iets tegen Kenzy gezegd over haar outfit?
Owquote:
Valt mee dat ze nog niet gaat dweilen (hossend door de loods carnavalliedjes zingen)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nu gaat Babs toch niet de hele avond overal overheen bléren zingen he?!
Dinsdag pasquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mee dat ze nog niet gaat dweilen (hossend door de loods carnavalliedjes zingen)
Denk ik,of heeft ze dat de hele dag al aan met die hoge sokken en sneakers?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik ga wijn drinken, anders trek ik deze muziek niet
Geen idee, ik had haar nog niet gezien vandaag.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk ik,of heeft ze dat de hele dag al aan met die hoge sokken en sneakers?
die heeft vorige keer ook stiekem wat gedronkenquote:
Volgens mij heeft zij helemaal niet door hoe hard zijzelf altijd door de geluidsbarričre gaatquote:
echt ? wat een sneue gast is het ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft vorige keer ook stiekem wat gedronken
dat effect heeft doof zijn wel eens op mensenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij helemaal niet door hoe hard zijzelf altijd tekeer gaat
Voor ons klinkt het ook wel nog harder door de mics..quote:
Voor tv moeten ze het nu wel doen he om dinsdag op tv te krijgenquote:
Misschien kunnen we dan nog lachen vanavondquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor tv moeten ze het nu wel doen he om dinsdag op tv te krijgen
Wel metteen aan de chipsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:36 schreef greysbones het volgende:
Erik vind het ook weer helemaal niks
Zoals ik al zei ja maar ze zitten daar al een lange tijd dus dan wen je ook aan mekaarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat effect heeft doof zijn wel eens op mensen
Oldenzaal!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
Matin
zwolle is de enige stad in het oosten die carnaval viert![]()
![]()
wat een pipo
De loods ligt toch ook boven de rivierenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:46 schreef pingu66 het volgende:
Erik vindt carnavalsmuziek van André van Duin wel leuk. Dat is boven de rivierencarnavalsmuziek, vind ik. En moeten ze lekker daar draaien.
genoeg plekken in het oosten waar carnaval gevierd wordtquote:
Martin is een vreselijk gladjakkertjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:49 schreef woxxel het volgende:
Als er vanavond weer om een video wordt gevraagd aan dgk dsn weet ik zeker dat t mexx is
dat is echt een understatementquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin is een vreselijk gladjakkertje
daar staat voor ongeveer 10 euro op tafelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
En losss....Complimenten van Febo... Maandag weer bijverdienen
[ afbeelding ]
Je krijgt spontaan de kriebels van die kerel en vertrouwt zo'n figuur voor geen meterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is echt een understatement
25quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar staat voor ongeveer 10 euro op tafel![]()
![]()
Doet ze de hele dag al en dat irritante lachje van haar ook.quote:
Ik voel al hoofdpijn opkomen...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar staat voor ongeveer 10 euro op tafel![]()
![]()
Niet zo groot als in oldenzaal met 100.000 bezoekers tijdens de optochtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
genoeg plekken in het oosten waar carnaval gevierd wordt
Matin is een echte stadse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Zag ik net nou Martin en Zoe naar de slaapkamer vertrekken?je gaat er van uit dat ze geen abbo heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Niet ingelogd isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat er van uit dat ze geen abbo heeft![]()
quote:
Doe maar luxe.quote:
en te krijsenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. staat lekker met haar schoenen aan op de bankte springen
Omgerekend is die wijn 2,67 per flesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
cheap ass bier en duurdere wijn![]()
Is omgerekend minder dan 2,70 per fles 😂quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
cheap ass bier en duurdere wijn![]()
tiano heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Marciano staat stiekem wel telkens mee te dansen
Ik dacht dat hij ook niet meer dronk of zit hij aan de cola ipv wijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Marciano staat stiekem wel telkens mee te dansen
Het ziet er inderdaad uit als cola.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij ook niet meer dronk of zit hij aan de cola ipv wijn
hij krijgt een gitaarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
wat is die aankondigign over jeff?
ohquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt een gitaar
van de fans van Jeff
vliegtuigje mocht niet boven de loods
Het tegenovergestelde van Jeff die er telkens bijloopt als die ongemakkelijke buurman die eigenlijk wil dat het feestje stoptquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. staat lekker met haar schoenen aan op de bank te springen
vind ik weing aan..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef cinsan het volgende:
groot nieuws van insta jef , ze hebben gitaar voor hem gekocht
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
wat is die aankondigign over jeff?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Febo gaat dat toelaten? Ik ben benieuwd waar dat begin van het einde eindigtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij krijgt een gitaar
van de fans van Jeff
vliegtuigje mocht niet boven de loods
En die geven ze als ie volgende week thuis komt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef cinsan het volgende:
groot nieuws van insta jef , ze hebben gitaar voor hem gekocht
Als hij er uit komtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Febo gaat dat toelaten? Ik ben benieuwd waar dat begin van het einde eindigt
hij krijgt de gitaar bij thuiskomstquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind he wel heel erg tegenovergesteld, het mag wel een stukje minderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van Jeff die er telkens bijloopt als die ongemakkelijke buurman die eigenlijk wil dat het feestje stopt
tja als het niet je ding isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
En Erik staat weer buiten te ballen.
Waarschijnlijk krijgt hij die pas als hij er uit is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch triest als je zo de aandacht wil als familie...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij krijgt de gitaar bij thuiskomst
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
En die geven ze als ie volgende week thuis komt?
quote:
Ik weet niet wat het wel is, maar het is geen witte wijn.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jeff drinkt het nu ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat het wel is, maar het is geen witte wijn.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeff zat eerst aan de rode wijn, nu aan de witte en straks aan het bier...Beetje het alcohol gemis inhalenquote:
Je moet wat als je bier wilt zuipen natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht dat Jeff niet meer mee zou doen met die kutevenementen ....
Opgelost! Gelukkigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
hij had eerst rood
en daarna wit erin
heeft zijn glas niet omgespoeld
nu heeft hij rose![]()
Ik vraag mij af of cadeautjes mogen, ze mogen geen post ontvangen tochquote:
[..]Storten ze voor iets krijg je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen met corve...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie dat Esther weer last heeft van haar rug
Ze lijdt verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ook niet mijn vriendin, maar een beetje dansen is toch wat anders dan b.v. iets optillen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Net goedquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:30 schreef Flow3r het volgende:
Esther op de verkeerde bank , geen ruimte bij JW![]()
[ afbeelding ]
Als je een beetje kunt dansen kun je ook een beetje werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook niet mijn vriendin, maar een beetje dansen is toch wat anders dan b.v. iets optillen.
Dansen is inderdaad beter voor je rug dan een beetje op de bank hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook niet mijn vriendin, maar een beetje dansen is toch wat anders dan b.v. iets optillen.
Ik switchte en kreeg een rillingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:31 schreef mangalie het volgende:
Gedver die Bern met zijn haar los...
kan me niet voorstellen dat Sas denktquote:
Dat is natuurlijk onzinquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een beetje kunt dansen kun je ook een beetje werken
Er zijn genoeg banen waar je niet hoeft te tillen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dansen is inderdaad beter voor je rug dan een beetje op de bank hangen.
Sexy heupwiegend vegen, dweilen en afwassen is natuurlijk geen onzin.. de boel belazeren is bloedserieusquote:
Wij zijn geen arts en kunnen niet vanachter ons scherm vandaan beoordelen of ze wel of niet kan werken, lijkt mequote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg banen waar je niet hoeft te tillen.
Een dagje "dweilen" in oeteldonk vergt meer van je lichaam dan werken. Laat staan 3 dagen ( Zo,Ma,Di)quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sexy heupwiegend vegen, dweilen en afwassen is natuurlijk geen onzin.. de boel belazeren is bloedserieus
Ik kan meer beoordelen dan jij denkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn geen arts en kunnen niet vanachter ons scherm vandaan beoordelen of ze wel of niet kan werken, lijkt me
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een dagje "dweilen" in oeteldonk vergt meer van je lichaam dan werken. Laat staan 3 dagen ( Zo,Ma,Di)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK zie haar al werken, al maandenlang in een Spelprogramma.. misschien ken je het wel? het heet "Een Jaar niet betaald niet werken "quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn geen arts en kunnen niet vanachter ons scherm vandaan beoordelen of ze wel of niet kan werken, lijkt me
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]Carnaval is bedacht door de bierbrouwerijen, getekend GJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hutje op de heiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht even dat de muziek beter werd, maar dat was maar tijdelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |