Kan je niet echt vergelijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:48 schreef Stargazing het volgende:
Ik heb Rob al verschillende keren horen schelden op mensen. "lul" "achterlijke".. waarom krijgt hij nooit een zendercheck? Ik meen me te herrineren dat Theo meteen een waarschuwing had gekregen voor schelden op anderen
"Lot heeft voor de russen gewerkt" was ook een leuke titelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand een idee voor de TT
< Toos inspiratie loos
mjah .. durfde ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:59 schreef Hunter het volgende:
"Lot heeft voor de russen gewerkt" was ook een leuke titel
Pohh zin in!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon morgen exit. wat een genot
Ze is helemaal Rosig haha van buitenquote:
dat is weten dat je morgen toch weg bent gedragquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:03 schreef suzi1 het volgende:
dat is toch aanstellen/attentie van sharon?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nah het warme water kan er wel af
de stroom ook
en het hout op
lkkr heur
Chucky 7?quote:
Nikskebeurtquote:
Wordt je echt niet goed van. Het gaat continu om geld bij hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Isias heeft het vaak over wedden
en geld
hmzzz
jah .. naar trekjequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef marky het volgende:
[..]
Wordt je echt niet goed van. Het gaat continu om geld bij hem.
Alleen voor de smaak, hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh Bart .. 1 snoep
waar was je principe ??
Jason en Chayron.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nikskebeurt
Zit er iemand in de DBK dat er twee gelijke streams zijn?
Wie zijn er nu buiten?
Neusje begint er ook af te vallenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooie meid, zonde van die Michael Jackson aanpassing.
Huh ! Nicxke is toch niet terug hoop ik. Heeft geen plaats meer in Rob"s Corner.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nikskebeurt
Zit er iemand in de DBK dat er twee gelijke streams zijn?
Wie zijn er nu buiten?
Moet hij wel, want begint er slapjes uit te zien. Die is 1-O-1's (waarschijnlijk enkel bij de belgen gekend met militaire achtergrond) als noodpakket gewoon met krachtvoer voor de militair.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh Bart .. 1 snoep
waar was je principe ??
Rob gaat helemaal nooit meer naar huis, hou daar maar vast rekening mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:20 schreef Iluyan het volgende:
Ik ben heel blij dat chayron morgenavond oprot
Ali wordt ook met de dag vervelender.
Voor Rob zou het beter zijn als hij de eer aan zichzelf houd en zelf naar huis gaat.
#TeamJason!
Begint wel echt een gewoon beeld te worden iedere dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:22 schreef Monique___ het volgende:
rob ligt lekker te composteren op de uitgezakte bank, rest gezellig bij het vuurtje
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |