Het alternatief is weerwolven dus laat maar lekker balletjes ophoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen, weinig gebeurd lees ik. Toch prima dat de opdracht nog bezig is. Zelfde als die kaartjes. Al dat zeuren van ze, lekker negeren!
Hij gaat zo afwassenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.
Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem.![]()
![]()
Het all-in resort valt hem idd ietwat tegen....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.
Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |