abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2023 @ 07:57:27 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208028941

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤8,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

Waar op tv te bekijken?
Dagsamenvatting (elke werkdag)
[NL] Vanaf 9 januari 20.30 uur op RTL5
[BE] Vanaf 9 januari 22.00 uur op GoPlay4, herhaling om 23.50 uur en de volgende dag om 16.50 uur op GoPlay4 (daarna kan het tijdstip van uitzending kan variëren)
Liveshow (elke zaterdag)
[NL] Vanaf 14 januari 20.00 uur op RTL5
[BE] Vanaf 14 januari 20.00 uur op GoPlay4

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

De afbeeldingen zijn klikbaar en verwijzen naar het topic van de bewoner

(bron bewonersfoto's: Wesley de Wit/EndemolShine)

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
• Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
• Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
• Topics kapen wordt niet gewaardeerd
pi_208028960
neeeeee nog steeds balletjes?
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_208028991
Goedemorgen, weinig gebeurd lees ik. Toch prima dat de opdracht nog bezig is. Zelfde als die kaartjes. Al dat zeuren van ze, lekker negeren!
pi_208029007
Las terug in de COS dat Lindsey en Charlotte om 1:30 over namen van Ali en Ias. Om 2:30 startte Jolien en Chiara las ik zojuist. De sjoemelaars zijn gevonden 😋 Zullen het wel weer af doen als misverstandje omdat ze overdag steeds een uur deden.
pi_208029008
Goede morgen ! c_/
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:17:44 #6
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_208029014
Ali is weer aan het bedelen om hem erin te houden. Deze man vindt zichzelf inmiddels geweldig. Zijn narretje zingt ook continu zijn liedje in adoratie van zijn meester.
pi_208029039
Ik snap dat ze die ballenbak beu zijn, ik ben hem ook beu.
pi_208029056
Ik hoop serieus dat chayron zaterdag eruit gaat.
pi_208029061
Recap sessie lindsey en charlotte.

Lindsey was chagrijnig en had geen zin om de 3 kwartier te doen. Rond 1u50 nam Charlotte over van Lindsey die het moeilijk (koude) had. Weet niet hoelang ze toen al gestaan had maar dacht rond de 15 a 20 minuten speculatie van mijn kant aan de hand van wat ik hoorde. Ze spraken van hun shift in 3 keer te doen. Dus ongeveer om de 15 minuten te wisselen. Speculatie van Lindsey en Charlotte als de vorige wel hun 90 minuten gedaan hebben. Lindsey neemt opnieuw over van Charlotte om 02u06 .Lindsey heeft het moeilijk en zegt dat ze maar een half uur doet en dat ze desnoods later het kwartier bijwerkt. Ze zei ook we hebben het gedaan en geen ballen laten vallen als het niet gaat dan gaat het niet. In tegenstelling tot in de week waren ze deze keer wel goed voor de camera en niet zo overdreven als toen ze de kaarten hadden gekregen. Nu was er eigenlijk vaak gewoon stilte die verbroken werd met hoe lang nog? 0221 Charlotte neemt over bij het overnemen gaat het bijna mis. Lindsey is Chiara wakker gaan maken. Charlotte en Lindsey staan te popelen om afgelost te worden. Lindsey opnieuw naar binnen om de aflossing te roepen daar heb ik geen beeld van ook niet van de vorige keer dat ze naar binnen ging. Moet op basis van wat ze zegt hier de info neertypen. Charlotte even alleen en heeft het ook moeilijk en roept om Lindsey 30 seconden. 10 seconden en daar is de verlosser in de vorm van Jolien. 2u32 dus begint die aan haar shift. Chiara nog niet gehoord of gezien. Ze zeggen tegen Jolien dat Ali ook aan het klagen was maar ook dat zei dus kwartier kwartier gedaan hebben omdat het hun niet ging. 2u35 Chiara daar en beide direct een zendercheck. Jolien die aan het wakker worden was heeft precies niet gehoord dat Lindsey zei dat ze maar een kwartier kwartier hadden gedaan. Chiara aan klagen dat Jason weer aan het slaapwandelen was en dat mini tegen hem praatte. Jolien dan weer aan het zeggen dat Lindsey snurkte. ze overwegen om 2x 20 minuten te doen.

Mijn conclusie Lindsey en Charlotte hebben te weinig gedaan vermoedelijk allebei maar ongeveer 2x 15 minuten dus een half uurtje te weinig.
pi_208029083
RECAP:

Jolien heeft dus niet gehoord dat lindsey tegen haar zei dat ze maar kwartier kwartier hadden gedaan.
Speculatie tot wanneer het duurt en ze komen tot de conclusie als het pas eindigt tijdens de liveshow dat ze dan de sigaar zijn Bart Ali Chayron Lindsey kunnen niet omdat die aanwezig moeten zijn nominator en genomineerden. Ias, Charlotte zullen support willen zijn voor Ali en Lindsey. Weer geklaag dat de kijkers het niet zien dat Charlotte niet oprecht is, ze zeggen wel dat ze ook geen heiligen zijn maar dat het bij Charlotte toch verder gaat. Vooral Jolien is aan praten.

SL en wissel naar de slapers.

[ Bericht 68% gewijzigd door Evenhardopdenken op 17-02-2023 08:36:52 (update) ]
pi_208029109
Rob is ook wakker oO<
pi_208029128
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen, weinig gebeurd lees ik. Toch prima dat de opdracht nog bezig is. Zelfde als die kaartjes. Al dat zeuren van ze, lekker negeren!
Het alternatief is weerwolven dus laat maar lekker balletjes ophouden :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208029151
Tweede keer geroepen voor een batterijwissel, iedereen blijft liggen.. muziekje dan maar?
pi_208029164
Goedemorgen COS c_/

Nou de schade van vannacht valt mij nog mee, maar 1 balletje er nog uit. Dus 2 in totaal nu. Ze zijn lekker bezig.

Lindsey chagrijnig, klagen over dat Jason zich te druk maakt.
pi_208029174
Dus nog een balletje gevallen blijkbaar
pi_208029233
Gdm,rob alweer de koffie gepakt
pi_208029262
Rob godver hoe kun je zo iets opruimen
pi_208029263
Goedemorgen allemaal
pi_208029265
Waar Charlotte in het begin iedereen wou overdonderen met haar verhalen over de US of A, is ze stilaan gegroeid tot een waardige bewoner. Doet vlot mee aan de opdrachten en huishoudelijke taken.
pi_208029279
Ali weer zeiken over nominatie Bart :(
pi_208029281
Goedemorgen Cos.

Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem. :r :r :r
pi_208029285
Flikker toch op Ali en Lindsey met jullie gezeik.
pi_208029294
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.

Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem. :r :r :r
Hij gaat zo afwassen
  vrijdag 17 februari 2023 @ 08:56:03 #24
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_208029299
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.

Het all-in resort valt hem idd ietwat tegen....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_208029307
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Hij gaat zo afwassen
Ja, ik was te snel, maar neemt niet weg dat deze man een totale ramp is!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')