Het alternatief is weerwolven dus laat maar lekker balletjes ophoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen, weinig gebeurd lees ik. Toch prima dat de opdracht nog bezig is. Zelfde als die kaartjes. Al dat zeuren van ze, lekker negeren!
Hij gaat zo afwassenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.
Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem.![]()
![]()
Het all-in resort valt hem idd ietwat tegen....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.
Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem.![]()
![]()
Ja ik snap dat ook niet hoor maar misschien mogen ze dat niet van BB / Febo hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ook zo bijzonder dat echt niemand daar tegen hem zegt dat ie ook wel ff in die ballenbak mag graaien? Echt niemand?? Iedereen loopt er over te klagen...maar niemand komt ook maar op het idee om die zak hooi er te laten staan
Ze winnen allemaal die 5k. Ieder zijn eerlijk deelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS![]()
Nou de schade van vannacht valt mij nog mee, maar 1 balletje er nog uit. Dus 2 in totaal nu. Ze zijn lekker bezig.
Lindsey chagrijnig, klagen over dat Jason zich te druk maakt.
Top fit die manquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij gaat effe zitten ziet alles tollen
Hij zit al steeds in zijn neus te graaienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ook zo bijzonder dat echt niemand daar tegen hem zegt dat ie ook wel ff in die ballenbak mag graaien? Echt niemand?? Iedereen loopt er over te klagen...maar niemand komt ook maar op het idee om die zak hooi er te laten staan
Die man beweegt een keer per dag voor zijn race naar The Wall voor koffie en gaat dan op de bank liggenquote:
Echt die man heeft nog nooit in de spiegel gekeken. Ziet zichzelf aks oprecht en eerlijk etc maar staat nog niet een uur geleden te prevelen voor de camera dat we hem erin moeten houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ali weer zeiken over nominatie Bart
Al moest ik de hele nacht opblijven...zodra er koffie stond, pakte ik die koffie.quote:
Die man dronk bij mij geen koffie meer. Dat is het enigste waar hij vlug voor kan worden...voor ''zijn'' koffie. Verder alleen maar klagen en delegerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al moest ik de hele nacht opblijven...zodra er koffie stond, pakte ik die koffie.
Waar is jouw gunfactor naartoequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al moest ik de hele nacht opblijven...zodra er koffie stond, pakte ik die koffie.
Erg he, had ik niet verwacht van hem eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali neem je nominatie als een man en zeur niet
Dit is een gesprek niet roddelenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charlotte wilt niet meer roddelen, want dat vind ze niet leuk.
Staat onder de ballenbak ff flink te roddelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |