Het alternatief is weerwolven dus laat maar lekker balletjes ophoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:12 schreef TheLuckyman het volgende:
Goedemorgen, weinig gebeurd lees ik. Toch prima dat de opdracht nog bezig is. Zelfde als die kaartjes. Al dat zeuren van ze, lekker negeren!
Hij gaat zo afwassenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.
Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem.![]()
![]()
Het all-in resort valt hem idd ietwat tegen....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Goedemorgen Cos.
Ongelooflijk die Rob, komt z'n nest uit, pakt koffie, en kan geen pannetje vinden om melk te warmen.
Loopt te vloeken daarover, wat is deze man verschrikkelijk, hij zou op z'n minst aan die afwas kunnen beginnen, ik zou me dood schamen als ik hem was, en krijg soms plaatsvervangende schaamte van hem.![]()
![]()
Ja ik snap dat ook niet hoor maar misschien mogen ze dat niet van BB / Febo hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ook zo bijzonder dat echt niemand daar tegen hem zegt dat ie ook wel ff in die ballenbak mag graaien? Echt niemand?? Iedereen loopt er over te klagen...maar niemand komt ook maar op het idee om die zak hooi er te laten staan
Ze winnen allemaal die 5k. Ieder zijn eerlijk deelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS![]()
Nou de schade van vannacht valt mij nog mee, maar 1 balletje er nog uit. Dus 2 in totaal nu. Ze zijn lekker bezig.
Lindsey chagrijnig, klagen over dat Jason zich te druk maakt.
Top fit die manquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij gaat effe zitten ziet alles tollen
Hij zit al steeds in zijn neus te graaienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ook zo bijzonder dat echt niemand daar tegen hem zegt dat ie ook wel ff in die ballenbak mag graaien? Echt niemand?? Iedereen loopt er over te klagen...maar niemand komt ook maar op het idee om die zak hooi er te laten staan
Die man beweegt een keer per dag voor zijn race naar The Wall voor koffie en gaat dan op de bank liggenquote:
Echt die man heeft nog nooit in de spiegel gekeken. Ziet zichzelf aks oprecht en eerlijk etc maar staat nog niet een uur geleden te prevelen voor de camera dat we hem erin moeten houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:54 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ali weer zeiken over nominatie Bart
Al moest ik de hele nacht opblijven...zodra er koffie stond, pakte ik die koffie.quote:
Die man dronk bij mij geen koffie meer. Dat is het enigste waar hij vlug voor kan worden...voor ''zijn'' koffie. Verder alleen maar klagen en delegerenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al moest ik de hele nacht opblijven...zodra er koffie stond, pakte ik die koffie.
Waar is jouw gunfactor naartoequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Al moest ik de hele nacht opblijven...zodra er koffie stond, pakte ik die koffie.
Erg he, had ik niet verwacht van hem eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali neem je nominatie als een man en zeur niet
Dit is een gesprek niet roddelenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charlotte wilt niet meer roddelen, want dat vind ze niet leuk.
Staat onder de ballenbak ff flink te roddelen.
Ja want hij zal er al wel weer moe van zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:20 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk rustig op stream 2.. af en toe een zucht van Rob
ja ali weet t beter. dat is omdat ali betere speler is geworden en meer van dattumquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
Ali is nog steeds pissed dat hij genomineerd is.
Hij heeft tegen BB gezegd dat Bart niet de goede reden heeft gegegeven om hem te nomineren.
Heeft ze weer instructies gekregen van de FEBO?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charlotte wilt niet meer roddelen, want dat vind ze niet leuk.
Staat onder de ballenbak ff flink te roddelen.
Of strakker aantrekken....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:24 schreef suzi1 het volgende:
ja de badjas is benauwd rob. omkleden een idee?
Had hij niet dezelfe reden bij de nominatie van Jason gebruikt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
Hij heeft tegen BB gezegd dat Bart niet de goede reden heeft gegegeven om hem te nomineren.
Toch staat hij op de poll van Salar wel close bij Lindsey hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb alleen voor Ali gestemd omdat ik die Chayron of Lindsey nog liever zie vertrekken
Zullen vast meer mensen gedaan hebben
Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:26 schreef marky het volgende:
[..]
Had hij niet dezelfe reden bij de nominatie van Jason gebruikt?
In Ali zijn hoofd welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:26 schreef marky het volgende:
[..]
Had hij niet dezelfe reden bij de nominatie van Jason gebruikt?
Laten ze ze nog maar niet terug brengen bij de Vegro, zijn na zaterdag weer nodig...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:29 schreef suzi1 het volgende:
krukken kunnen ingeleverd. tijd van komen en gaan
Jammer want ik heb hem graag ook al is hij niet de slimste van de bende. En dan wordt hij ook nog vaak aangepakt omdat hij zich dan net op een iets minder assertieve manier verdedigt (hard praten) waar hij buiten big brother waarschijnlijk nooit op attent gemaakt is dat het fout is en dan krijg je een verkeerd beeld van hem als kijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali neem je nominatie als een man en zeur niet
hoho, ali kan niet rasies doen hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:32 schreef Lillfex het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat Ali door BB wel heel erg is weg gezet door BB in de aflevering. Nu word hij op sommige forums totaal afgemaakt als achterlijke en soms racistische opmerkingen. Dat staat me wel tegen. Laten ze Rob maar eens in en aflevering zetten met al zijn gemopper.
Ze hadden gewoon die ballenbak lager moeten hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Zonder krukken loopt die naar buiten en staat te afwassen.
Wanneer is er weer een spel?
oo anderen op fb enzo doen rasies.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Hij maakt ook soms opmerkingen maar niet in gemene zin.
Ze hebben geen beeld van wat er buiten van iemand gedacht wordt en Rob heeft al 3x een nominatie overleefd. Het is niet de slimste groep.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:27 schreef suzi1 het volgende:
snap niet dat ze hem daar dan niet steeds lik op stuk meegeven
Dat dacht ik ook al, sowieso is dat krukje hier niet echt voor bedoeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon die ballenbak lager moeten hangen.
Hij durfde niet op dat krukje.
Hij heeft eergister meen ik een gesprek gehad met Ali waarin hij heeft aangegeven dat hij Chayron het liefst ziet vertrekken en dat Ali daarvoor de meeste kans geeft. Hij wilde Jason daar niet voor gebruiken want dat had hij beloofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee.
Bart nomineerde Ali vanwege negativiteit en respect.
Ali nomineerde Jason voor een derde stem die er niet uit zou gaan.
maar ze horen het hem toch steeds benoemenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:36 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ze hebben geen beeld van wat er buiten van iemand gedacht wordt en Rob heeft al 3x een nominatie overleefd. Het is niet de slimste groep.
Daar heeft hij wel een punt volgens mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:34 schreef Harry het volgende:
Buiten geeft Charlotte aan Ali een standje. Ze zegt, dat vanaf zaterdag het huis beter opgeruimd moet zijn.
Ali zegt dat hij daar, en ook thuis, altijd alles opruimt. En ook, dat het aan de lange opdracht ligt, dat alles anders gaat deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat heeft bart een mooie draai kunnen gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft eergister meen ik een gesprek gehad met Ali waarin hij heeft aangegeven dat hij Chayron het liefst ziet vertrekken en dat Ali daarvoor de meeste kans geeft. Hij wilde Jason daar niet voor gebruiken want dat had hij beloofd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:38 schreef Ireth het volgende:
Iemand een idee waar dit over zou gaan??Iig niet over Charlotte, want dan zou ze geen probleem hebben dat te zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een idee waar dit over zou gaan??heb het wel gehoord jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat ze het vandaag in handen heeft gehad staat me niks van bij hoor
dacht iig sharon en anders lins
al heb ik niet het idee dat lins het vies speelt
Nou ga terug naar Turkey en zo vind ik toch wat anders Maar goed dat is wat ik ervan denk. De rest achterlijke kan ik nog wel hebben daar kijk ik wel overeen want laat me zelf ook wel eens meeslepen:p Maar goed dat is mijn mening. Ik ben opgevoed als meisje dat iedereen gelijk is alsof je nu rood zwart of paars bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oo anderen op fb enzo doen rasies.
tja ze pakken andere mensen weer op andere uiterlijke kenmerken
dus dat probleem zie IK niet. allemaal zelfde pot een vatje
Dan had hij dat moeten zeggen tegen Ali maar dat deed die niet. Dan had Ali de nominatie heel anders opgepakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:37 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft eergister meen ik een gesprek gehad met Ali waarin hij heeft aangegeven dat hij Chayron het liefst ziet vertrekken en dat Ali daarvoor de meeste kans geeft. Hij wilde Jason daar niet voor gebruiken want dat had hij beloofd.
Iemand een idee waar dit over zou gaan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee
Iemand een idee waar dit over zou gaan??Ik heb een recap gedaan van de nachtshift van Chiara en Jolien en dit is mij ontglipt, ik ben belg dus ik heb maar 1 stream. 24/7 belgische tv krijg ik wel minimaal 3 SL per uur rond het uur rond 20 na en rond 20 voor. Misschien dat het toen gezegd is geweest of dat ik het gemist heb. Ik weet dat ze weer gepraat hebben over Charlotte maar voor de rest geen idee. Lindsey misschien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt ook. Ik meen dat dat ook meespeelde.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat heeft bart een mooie draai kunnen geven
hij had nml ali gekozen (en dat ook bekend gemaakt) omdat die naar hem uit was gevallen en meer van dat soort zaken.
Ik heb het ook gehoord. Het enige zwarte dat ik weet is een electrische tandenborstel.Maar borstels en kammen zijn ook zwart.quote:
Nou weet wel dat ze achter de streamlock iets van gevochten hebben want ze werden beiden haat uit het spel gezet. Dan moet je het wel erg gemaakt hebben denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Ik meen dat dat ook meespeelde.
squote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou weet wel dat ze achter de streamlock iets van gevochten hebben want ze werden beiden haast uit het spel gezet. Dan moet je het wel erg gemaakt hebben denk ik
Het is echt zonde want ik vind het een leuke gozer maar door dat gezeik, wat ook nog eens nergens op slaat, mag hij van mij wel weg.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:21 schreef OmaJacky het volgende:
Ow dat vind ik wel een goeie optie!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:46 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehoord. Het enige zwarte dat ik weet is een electrische tandenborstel.Maar borstels en kammen zijn ook zwart.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou weet wel dat ze achter de streamlock iets van gevochten hebben want ze werden beiden haat uit het spel gezet. Dan moet je het wel erg gemaakt hebben denk ik
Goedemorgen allemaalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:59 schreef TheLuckyman het volgende:
Een recap van Rob de laatste minuten:
- Klaar met de paprika
- Klaar met de pita broodjes
- zweet zich kapot
- Zuchten en vloeken over zijn knie
- Zeuren over de opdrachtduur
- Even zitten, want loopt de tollen op zijn benen.
Goedemorgen Rob!
Hij doet vandaag meer dan in de afgelopen 2 wekenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het is gewoon raar om Rob te zien staan en dat hij iets doet.
Ik vind het ook jammer. Ik geef hem nog een kans om zich te herpakken tot na de uitzending van vanavond. Kijken of die weer de oude Ali word.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt zonde want ik vind het een leuke gozer maar door dat gezeik, wat ook nog eens nergens op slaat, mag hij van mij wel weg.
gaat nog komen vermoed ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal![]()
Ik zwengel nu pas de stream aan en ik zie opeens een herrezen rob! die zonder mopperen de afwas staat te doen.. wonder boven wonder kan hij weer wat..
maar begrijp dat ik de moppersessie niet mee gekregen heb
Tja Ze zullen Bart nog niet willen missen denk ikquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
als er iemand gevochten heeft moet diegene uit het huis worden gezet, regels zijn regels
ooh gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Lindsey en Ali hadden het erover eergisternacht ook maar even want stil zei LIndsey
Medisch team staat gereed, mocht hij in de loop van de dag instorten.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij doet vandaag meer dan in de afgelopen 2 weken
Ik kan mij niet eens herinneren dat hij ooit iets heeft gedaan daar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij doet vandaag meer dan in de afgelopen 2 weken
Ik ben bang dat iedereen de hele dag gaat horen dat die helemaal alleen de afwas heeft gedaan deze ochtend en daardoor niks meer kan doen verderquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik zwengel nu pas de stream aan en ik zie opeens een herrezen rob! die zonder mopperen de afwas staat te doen.. wonder boven wonder kan hij weer wat..
De Messias is opgestaan! Hij moet natuurlijk morgen wel mee kunnen feesten hé. Liggen doen we vanaf zondag wel weer!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet. Vind net dat Ali door BB voorgetrokken wordt (toch zeker in de secret room).quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:32 schreef Lillfex het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat Ali door BB wel heel erg is weg gezet door BB in de aflevering. Nu word hij op sommige forums totaal afgemaakt als achterlijke en soms racistische opmerkingen. Dat staat me wel tegen. Laten ze Rob maar eens in en aflevering zetten met al zijn gemopper.
Ik neem aan dat Jolien niet een onderbroek van een ander in haar handen heeft gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:48 schreef suzi1 het volgende:
aaah ik dacht dat t over een persoon ging die ze vies vonden. maar op de manier van gluiperig
maar gaat dus om een item
onderbroek?
Die theedoek in zijn bezwete nek vind ik ook niet echt fris hé...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ohh hij veegt zijn neus af met de theedoek
Iemand een idee waar dit over zou gaan??hmmmmm raar, geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ja dat vind ik ook. Ze framen ali.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:32 schreef Lillfex het volgende:
gadver de gadverquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Ouwe baas weer lekker aan de afwas.![]()
[ afbeelding ]
Iemand een idee waar dit over zou gaan??iemand op twitter zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderbroek ali? Die draagt slips.
Meesten in t huis vonden dat apart. Meeste mannen drager boxershortLeef, alsof het je laatste dag is !!!
Ik ben weer terug bij af met hem. Ik geloof dat het allemaal act is en hij eigenlijk niet in staat is om een kritiek te krijgen en met de roem om te gaan die hij nu denkt te hebben.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:52 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt zonde want ik vind het een leuke gozer maar door dat gezeik, wat ook nog eens nergens op slaat, mag hij van mij wel weg.
Ik gebruik zelden een theedoek, want vaatwasser, maar dan ligt die ook zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die theedoek in zijn bezwete nek vind ik ook niet echt fris hé...
Iemand een idee waar dit over zou gaan??Ja ik hoorde het ook maar echt geen idee. Het was vies idd en jolien had het vast gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
WTF, smeerlapquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
gadver, zijn neus vegen en gewoon doorgaan met de volgende mok drogenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
zullen we vast zaterdag in de aflevering terug gaan zien. rob die ook zijn steentje bijdraagtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Het is gewoon raar om Rob te zien staan en dat hij iets doet.
Ali is wel de meest opvliegende hoor. Dus denk eerder aan hem.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tja Ze zullen Bart nog niet willen missen denk ik
Kan ook maar als het gewassen wordt issie weer schoon.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:04 schreef suzi1 het volgende:
onderbroek, boxershort. same shit voor mij
Ooh !!! Vies !!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie ligt nu waar ? Heb dat gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:07 schreef Hunter het volgende:
Verheug me nu al op de slaapkamerwissel in de liveshow
tja je weet niet waar ze t over haddenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:07 schreef marky het volgende:
[..]
Kan ook maar als het gewassen wordt issie weer schoon.
Zou de aflevering met Bart maar even bekijken. De uitzending he dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet. Vind net dat Ali door BB voorgetrokken wordt (toch zeker in de secret room).
heftig als het echt tot een handgemeen is gekomen tussen mogelijk ali en bart..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tja Ze zullen Bart nog niet willen missen denk ik
Stand van zaken nu volgens de stemming:quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:07 schreef Hunter het volgende:
Verheug me nu al op de slaapkamerwissel in de liveshow
die gaat toch geen onderbroek van iemand vast pakken/ oprapen daar?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook maar echt geen idee. Het was vies idd en jolien had het vast gehad
Ging toch echt over een eliminatie en duw en trekwerk. Maar goed Jammer de er hier geen filmpje van is dat Ale en Lindsey in de nacht hebben gestaan voor de ballen Had verwacht dat dit wel zou komen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:06 schreef suzi1 het volgende:
als er gevochten was geweest of een klap dan zou er vast een warning uit zijn gedeeld of dat we er meer over zouden gehoord
dus ik denk niet dat dat speelde.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ging toch echt over een eliminatie en duw en trekwerk. Maar goed Jammer de er hier geen filmpje van is dat Ali en Lindsey in de nacht hebben gestaan voor de ballen Had verwacht dat dit wel zou komen.
Zou wel leuk zijn dat er na een battle iemand bont en blauw geslagen terug buiten komt.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heftig als het echt tot een handgemeen is gekomen tussen mogelijk ali en bart..
heb dit gemist in de streams maar deze week weinig kunnen kijken.
ja heel jammer. zou graag horenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ging toch echt over een eliminatie en duw en trekwerk. Maar goed Jammer de er hier geen filmpje van is dat Ale en Lindsey in de nacht hebben gestaan voor de ballen Had verwacht dat dit wel zou komen.
liggen nog allemaal hetzelfde nuquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie ligt nu waar ? Heb dat gemist
In werken en slapen gaat veel tijd inzitten 😜
Nou maken we het wel helemaal erg Weet niet wat er gebeurd is en je hoort alleen dat Bart Ali geduwd heeft en dat ze beiden bijna eruit gegooid zijn. Toen zei Lindsy stil.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn dat er na een battle iemand bont en blauw geslagen terug buiten komt.
correct me if I am wrongquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:08 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wie ligt nu waar ? Heb dat gemist
In werken en slapen gaat veel tijd inzitten 😜
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
correct me if I am wrong
Rode kamer:
Lindsey
Charlotte
Chayron
Ali
Jolien
Ias
Blauwe kamer:
Bart
Rob
Michelangelo
Jason
Chiara
Kreeg ook niet de indruk dat het om een onderbroek gingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die gaat toch geen onderbroek van iemand vast pakken/ oprapen daar?
Doet ze vaakquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara smoes niet zo en dan zonder Mic ook nog!
enig idee waar ze dat besproken? buiten bij de ballen snachts ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou maken we het wel helemaal erg Weet niet wat er gebeurd is en je hoort alleen dat Bart Ali geduwd heeft en dat ze beiden bijna eruit gegooid zijn. Toen zei Lindsy stil.
Mag er wel eens een sanctie voor gaan krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara smoes niet zo en dan zonder Mic ook nog!
Nou wat een spectakel. Ias en Jason omruilen. Wat gaat dat brengen dan? Jason is al redelijk Zwitserland. Ias wel wat meer uitgesproken en druk dat zal Rob niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:09 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Stand van zaken nu volgens de stemming:
Rood:
Ali
Char
Chayron
Jason
Lindsey
Mich (staat nu precies op 50/50)
Blauw:
Bart
Chiara
Ias
Jolien
Rob
Ja Ali en Lindsey eergisternachtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
enig idee waar ze dat besproken? buiten bij de ballen snachts ofzo
HAHAHA Dat zou wat zijn zijn ze nog lang bezigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:24 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... lees een interessante theorie op twit...
Het is "alles of niets" week..de ballenbak is pas klaar zodra Rob er óók heeft gestaan.. dan zijn ze allemaal geweest (alles) en tot die tijd gebeurt er niets...
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:24 schreef Ireth het volgende:
Hhmm... lees een interessante theorie op twit...
Het is "alles of niets" week..de ballenbak is pas klaar zodra Rob er óók heeft gestaan.. dan zijn ze allemaal geweest (alles) en tot die tijd gebeurt er niets...
Ja die moet de hele dag bij komenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Rob gaat weer liggen haha, alsof die een marathon heeft gelopen
Anders valt ie er af...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarvoor doet Charlotte plakband op haar neus ?
Om te voorkomen dat hij opzwelt naar haar neuscorrectiequote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarvoor doet Charlotte plakband op haar neus ?
Ik had dat juist gedaan maar ben bang dat mijn rode kamer voller lag als de blauwe kamer met die insteekquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Wat een saaie bedoeling is die nieuwe slaapkamerindeling. Zet dan Charlotte samen met Chiara; of Ali met Chiara. De kijker stemt weeral slecht. Nu komt het resultaat gewoon neer op : "de mannen die een boontje hebben op Chiara gaan we ergens anders zetten en Jolien bij blauw want ze is zo een snake"![]()
Is het niet voor de acne?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat hij opzwelt naar haar neuscorrectie
Ze doet dit als ze gaat slapen
Voor de nacht doet ze in ieder geval tape om te voorkomen dat hij opzwelt, wat ze net deed kan natuurlijk ook voor de acne zijn, ik volg Charlotte niet echt, als het niet hoeft.quote:
Lekker aan de neus en dan doordrogenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh oh hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ik kan Chiara in gezelschap van Jason beter hebben dan zonder Jason..
Nog ff en ik ga haar nog leuk vinden
Die wist het afgelopen nacht al. Werd een halfcuur eerder uit bed gehaald.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe zal jason reageren op het gemiste half uurtje haha en dat mensen snoepen met 15 min of 20 min. Dat iedereen maar wat doet
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ik kan Chiara in gezelschap van Jason beter hebben dan zonder Jason..
Nog ff en ik ga haar nog leuk vinden
Oh ok jad dat even gemistquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:49 schreef marky het volgende:
[..]
Die wist het afgelopen nacht al. Werd een halfcuur eerder uit bed gehaald.
Charlotte was het nu ook eens met Robquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Chiara was nu wel ook even klaar met geklaag van Rob omdat die even heeft staan afwassennou als mevr begrijpend rob het nu al keer in ziet komt er wel bijna eind aan het niets doen denk ik van Rob haha
Die twee zijn geen match hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
meer stemmen voor Mich naar rode slaapkamer alsjeblieft
ik zou hem echt niet op een slaapkamer met die Ias willen, anders weet ik niet wat er gaat gebeuren
Ja dat is de groep van dit jaar, allemaal met een vingertje naar anderen wijzenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:54 schreef suzi1 het volgende:
ja ze sjoemelen allemaal (vrouwen dan iig)
vanacht hadden jol en chi het over lin en cha van dit en dat, die tijd klopt niet
maar zeiden later wel van, ja wij ook he gister.
beetje dom dat je dan op anderen gaat mopperen
Dat zou een zieke plottwist zijn!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:56 schreef renevanlaaren het volgende:
alles of niks. of alle ballen moeten er nog in zitten, of niks meer
Die is verkleed als oempa loempa voor carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
Jolien is oranje ! Teveel peentjes gegeten ?
(Haar nek is wit)
Hij heeft net afgewassen hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gmid Cos
zo he he poeh ff bakkie kwark eten
kapot moe dr van
Helemaal mee eens, kan hij mooi het verloren half uur inhalenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:14 schreef xdiashalizx het volgende:
Nu Rob weer back on his feet is, kan hij toch buiten supporten, dan kan één van die andere rusten ofzo!! Of zeg ik nu iets geks...
je droomt wel, maar onthoudt dat blijkbaar nietquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:09 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat die mensen zoveel dromen.
Ik droom nooit!
tis koud..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:14 schreef xdiashalizx het volgende:
Nu Rob weer back on his feet is, kan hij toch buiten supporten, dan kan één van die andere rusten ofzo!! Of zeg ik nu iets geks...
hup snel naar buiten danquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis koud..
te veel frisse lucht..slaat op zn keel
Als ik daar zou zitten dan zou ik gegarandeerd vette bonje met die man krijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis koud..
Rob 'wordt rustig gebracht' zoals dat in de voetbalwereld heet...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:19 schreef suzi1 het volgende:
rob heeft al weer vele uren gestaan. de grote afwas. de grote douchebeurt
< ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:20 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Als ik daar zou zitten dan zou ik gegarandeerd vette bonje met die man krijgen.
Je gaat maar gewoon meedoen, als je daar in dat hoekje van de bank kan zitten klagen, kan dat buiten ook!
Dat Rob een zeur is staat vast, maar met deze opdracht kan die lichamelijk gewoon niet mee doen. Dus lijkt me sterk dat die eraan mee moet doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:13 schreef ledn81 het volgende:
Zag het berichtje van @:ireth geloof ik over dat de opdracht misschien pas klaar is als Rob ook heeft meegedaan.
Dacht ik idd ook even aan, maar had de uitleg niet opgenomen.
Net even uitzending terug gekeken. Is gestart rond 18:00 op de 12-2
Elke bal die aan het einde einde opdracht nog in de bak zit levert 25 euro op.
Wanneer de zandloper leeg is, is de opdracht afgelopen.
Opdracht kan lang, heeel lang duren
Leek in die tekst niet echt iets terug te lezen in dat Rob ook mee moet doen.
Enige zinnetje dat er idd op zou kunnen duiden is :
"ik wens jullie allemaal heel veel succes" terwijl dit shot in beeld was.
[ afbeelding ]
go jason!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:22 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Jason zegt dat er al teveel op de bank wordt gezeten..
'O, je bedoelt buiten' vraagt Rob...
'nee, binnen en buiten' zegt Jason
Ik ben blij dat ik ff zit geeft Rob aan..![]()
![]()
Of erger, op zijn nekquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis koud..
Hij houdt alleen onder de douche de ballen omhoog.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ze moeten wachten op Rob met het ballen omhoog houden dan duurt de opdracht nog 2 weken
Ja en zondag tusse 12 en 15u laten ze mensen naar de mediarena komen om wat achter te laten ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week fan week
Je kan ook je video boodschap naar de insta DM van BB sturen
Allemaal schuimpjes. Wie weet worden ze wel losgelaten in de gameroom.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja en zondag tusse 12 en 15u laten ze mensen naar de mediarena komen om wat achter te laten ofzo.
Dat zal lekker gegil worden buiten die hekken daar
oh okequote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja en zondag tusse 12 en 15u laten ze mensen naar de mediarena komen om wat achter te laten ofzo.
Dat zal lekker gegil worden buiten die hekken daar
Zand is ook irritant om op te ruimen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Allemaal schuimpjes. Wie weet worden ze wel losgelaten in de gameroom.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zand is ook irritant om op te ruimen.![]()
Neem je schepje mee en je mag een beetje zand uit de bak van jouw 'idool' scheppen
Net als de brieven die niet kwamen. O misschien mogen fans de pon uitdelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week fan week
foto is niet geplaatst?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week fan week
Iemand een idee waar dit over zou gaan??Ik heb dit ook gehoord vannacht, en ik dacht zelf dat ze het haarnetje van Chayron bedoelde dat hij s'nachts op heeft, dat is nl zwart, maar ik kan er helemaal naast zitten is maar een idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volg altijd je gevoel, wanneer je tussen twijfelt zweeft. Want met je hart zie je dingen, waar je verstand geen oog voor heeft.
Ik zie hem wel maarquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
foto is niet geplaatst?
zag het idd zullen wel een hoop tienerkindjes wat gaan inspreken
ik zie hem nog steeds niet, kan er ook niet op klikkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zie hem wel maar [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zie hem wel maar [ afbeelding ]
Moet wel op afbeelding drukken
heeft ie met charlotte nog meer gedaan?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Ook lekker je bed uitkomen Rob gelijk zeggen wat die allemaal gedaan heeft en gelijk mopperen weer over de afwas.
Goeiemorgen bart!
Aha ok ja nee helemaal blanco hierquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je droomt wel, maar onthoudt dat blijkbaar niet
ik helaas wel. heel hectisch en ellendig en onthou het amal :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |