Hij heeft zelfs een wijfquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
Hij heeft shag, hij heeft bier, wat wil hij nog meer?
quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het grappig dat Babette tegen Jeff in gaat en dat Jeff toch nog best wel naar haar luistert... meer dan naar Kim bijv
dat hebben ze afgesproken dat hij ff alles eruit gooit op de slaapkamer met kim maar die kan er niet heel goed tegen en met babettequote:Op donderdag 16 februari 2023 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het grappig dat Babette tegen Jeff in gaat en dat Jeff toch nog best wel naar haar luistert... meer dan naar Kim bijv
KimD kan vaak niet mee op dat level en trekt zich dan beter terug voordat ze weer wat verkeerds zegt met bijhorende preekquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Babs praat op een andere wijze tegen jeff dan Kim
hij is de grootverdiener in de loods zegt hij zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
~De vrijmibo komt mijn lul zegt `Jeff
Huh?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:46 schreef Dotteke het volgende:
~De vrijmibo komt mijn lul zegt `Jeff
Waarmee dan? Omdat er mee verdiend is toen hij manager was?\quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij is de grootverdiener in de loods zegt hij zelf
Zou hij weten wat dat is?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:48 schreef mangalie het volgende:
Iedereen moet notmaal doen van Jeff
maak dat die grootsmoel eens wijsquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarmee dan? Omdat er mee verdiend is toen hij manager was?\
Hebben ze samen gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |