Mijn moeder is dol op Frans. Gelukkig mag ze niet stemmen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik vind het erg moeilijk om op een partij te stemmen waarvan Frans Timmermans de bekendste vertegenwoordiger is.
Wat een intens domme redenatie.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom zou je immers stemmen op een Limburger die 7 talen vloeiend spreekt, terwijl er een Limburger voor handen is die één opruiende taal perfect beheerst.
Ik wantrouw mensen die altijd lachen. Apen lachen ook als ze bang zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geert kijkt niet 24/7 zuur, itt Marijnissen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geert kijkt niet 24/7 zuur, itt Marijnissen.
Aan je stuitend domme antwoord valt maar één conclusie te trekken.....Ga de politiek in.quote:
Lilian is een leuke vrouw, maar die eeuwig zure mond, met een zure mindset naar de wereld, daar kan ik weinig mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wantrouw mensen die altijd lachen. Apen lachen ook als ze bang zijn.
Geef mij maar een zuurpruim. Die zijn beter te pruimen.
Ja, dat is buiten de politiek.quote:
quote:
Buiten dat ze uit Oss komt, is dit haar tweede schoonheidsfoutje. Dat maakt haar lief.quote:
Alsof je gelijk op de PVV stemt als je niet op de PvdA stemt, dit slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan je stuitend domme antwoord valt maar één conclusie te trekken.....Ga de politiek in.
Mijn God.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lilian is een leuke vrouw, maar die eeuwig zure mond, met een zure mindset naar de wereld, daar kan ik weinig mee.
Nu doe je weer hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn God.Succes met het toneelspelende Erica Terpstra monster. Lekker alles weglachen.
Iemand moet het vuile werk opknappen.quote:
Als je uit Oss komt...quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Buiten dat ze uit Oss komt, is dit haar tweede schoonheidsfoutje. Dat maakt haar lief.
Maak je een bom sinaasappel in 1987 en gooit die tijdens Nederland-Cyprus op het veld.quote:
Wat vind jij van Lilian @onlogischquote:
Stond ooit een keer achter haar in de rij bij de Kuip.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind jij van Lilian @:onlogisch
Mooie diepteanalyse maat!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond ooit een keer achter haar in de rij bij de Kuip.
Ze heeft een uitstekende kont.
Tot zover mijn review over Lilian.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond ooit een keer achter haar in de rij bij de Kuip.
Ze heeft een uitstekende kont.
Tot zover mijn review over Lilian.
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Precies, gelukkig zou ik nooit stemmen op basis van iemands kont!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verder moeten mensen gewoon werken voor een minimum loon voordat ze mogen janken over alles krijgen.
De SP stikt er maar in.
Zo.
Kan niet wachten om stemmen te werven voor Splinter.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies, gelukkig zou ik nooit stemmen op basis van iemands kont!
Dat is pas een partij met idealen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet wachten om stemmen te werven voor Splinter.
Oprecht wel overigens de extra pluspunten zijn meegenomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is pas een partij met idealen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |