Niet gekregen ?quote:
Wat een karig diner.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet gekregen ?
Ik wit bolletje smeerkaas.
Ik eet wanneer ik trek heb en at vanmiddag al heerlijk warm.quote:
quote:
Laat @els_rechts het maar niet horen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
Stemwijzer ingevuld
Ik word met het jaar linkser blijkbaar
Zit je al bij de SP?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
Stemwijzer ingevuld
Jezus kwam bij mij boven.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
Stemwijzer ingevuld
Dat wordt dan makkelijk.quote:
Houwe zo. Zo extreem mogelijk. Vooruit LINKS!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
Stemwijzer ingevuld
Lastig, wel allemaal partijen waar ik weinig mee heb, al kan ik op het moment geen partij bedenken die er voor mij bovenuit stijgt.quote:
D66 onderaan. Je verdient een duimpje.quote:
Nee, PVV en FvD maar die passen niet op het screenshotquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
D66 onderaan. Je verdient een duimpje.
Die zouden bij mij ook wel onderaan komen lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, PVV en FvD maar die passen niet op het screenshot
Dat is ook een partij waar weinig van overgebleven is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had als tweede PVDA. Ik geef het gemeentelijke aspect wel de schuld en het feit dat ik niet kan aanstippen wat ik belangrijk vind.
Helaas. Desolaat leiderschap, en Rutte profiteerde er van.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is ook een partij waar weinig van overgebleven is.
ik vind het erg moeilijk om op een partij te stemmen waarvan Frans Timmermans de bekendste vertegenwoordiger is.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas. Desolaat leiderschap, en Rutte profiteerde er van.
Nee ik stem SP, voor alle mensen op een kratje bier in de voortuin.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:36 schreef tong80 het volgende:
Iemand die na 15 jaar wan-regeren nog rechts stemt spoort niet. Als je door je stem mede verantwoordelijk bent voor de laatste kabinetten moet zich achter de oren krabben.
Dan bedoel je PVV.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik stem SP, voor alle mensen op een kratje bier in de voortuin zitten.
Geert kijkt niet 24/7 zuur, itt Marijnissen.quote:
Waarom zou je immers stemmen op een Limburger die 7 talen vloeiend spreekt, terwijl er een Limburger voor handen is die één opruiende taal perfect beheerst.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
ik vind het erg moeilijk om op een partij te stemmen waarvan Frans Timmermans de bekendste vertegenwoordiger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |