Paar weekjes, we zijn er bijna.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wanneer wordt het mooier weer dan?
Kleine aanvulling: HET STORTREGENT HIER NU.quote:
Gelukkig, ik ben wel weer toe aan een terrasje.quote:
Ik heb nog goulash en hutspot.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Zeker. Voelt nu al af en toe alsof de lente om de hoek staat.quote:
Oh wee als het niet zo isquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Voelt nu al af en toe alsof de lente om de hoek staat.
Macaroniquote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Afgelopen 2 dagen was het echt perfect. Windstil, zonnetje en warm genoeg om de jas uit te houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Voelt nu al af en toe alsof de lente om de hoek staat.
Groente met vega meuk en rijst.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wtfquote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Groente met vega meuk en rijst.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey makker.
Wat is er met de kip en broccoli gebeurd?
Lekker wat vast te houden.quote:
Hier was het dinsdag en woensdag juist prima. Gisteren en vandaag vond ik het maar vies koud.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgelopen 2 dagen was het echt perfect. Windstil, zonnetje en warm genoeg om de jas uit te houden.
Stelletje zeikerds hier.
Gisteren ja?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier was het dinsdag en woensdag juist prima. Gisteren en vandaag vond ik het maar vies koud.
Ik ga ervan uit dat hij met groente de broccoli bedoelt en met vegameuk vegetarische kipfilet.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey makker.
Wat is er met de kip en broccoli gebeurd?
Ja, in vergelijking met dinsdag en woensdag was gisteren helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren ja?
Vandaag was het verder bar en boos daar kan ik niet omheen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
Zou Bergwijn naar de Lex Immers voetbalschool zijn geweest?
[ twitter ]
Sowww.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:pietjepuk2000 doet nooit onaardig tegen mij dus vergelijk hem niet met addergebroed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |