En echt de grootste hawk van het clubje. Halve gare.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dit is inderdaad interessant en duidelijk. Bolton is duidelijk een veteraan op dit gebied.
Ik denk ook niet dat hij altijd gelijk had. Maar zoals de video laat zien, heeft hij wel kennis van zaken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:24 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En echt de grootste hawk van het clubje. Halve gare.
Okee ja.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ook daarmee dienen we uit te kijken:
[..]
Zullen ze het mogen houden, als de fotograaf weg gaat?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Starhopper het volgende:
Grote blij want papa is dood![]()
[ twitter ]
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zullen ze het mogen houden, als de fotograaf weg gaat?
Interview biedt aardig wat inzichten. En natuurlijk komt zelfkritiek op de laatste plaats bij dit soort gasten. Maar daardoor kan hij wel het buitenlandbeleid van Obama in een paar woorden fileren. Of TFG.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij altijd gelijk had. Maar zoals de video laat zien, heeft hij wel kennis van zaken.
Eindelijk niet meer geslagen worden door papa tijdens z'n kwade dronk. Kan me de blijdschap wel voorstellen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Haha, dat viel mij ook al op. Even benadrukken dat Rusland vanaf 2008 vrij spel had omdat de mensen niet op McCain hadden gestemd. Maar hij heeft duidelijk ook geen hoge pet op van Trump. Ik denk dat zijn indruk van Trump weinig lager kan. Hij ziet hem als een kind, een verwend en onnozel kind.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:49 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Interview biedt aardig wat inzichten. En natuurlijk komt zelfkritiek op de laatste plaats bij dit soort gasten. Maar daardoor kan hij wel het buitenlandbeleid van Obama in een paar woorden fileren. Of TFG.![]()
In hoeverre zijn dit soort verhalen nou waar?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:41 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel een interessant artikel over deze gang van zaken.quote:
Nooit gesnapt dat Rusland minimaal hun airforce heeft gebruikt tot nu toe. Tenminste niet de reden daarachter gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Mocht dit waar zijn. Je mag toch inmiddels wel verwachten van Oekraine dat hun verdediging inmiddels heel goed is na ale hulp uit het Westen en dat veel vliegtuigen/heli's worden neergeschoten.
[ twitter ]
Ze hebben alle tijd gehad om het nu wel goed te doen. Het is één groot raadsel. We gaan het zien. Frans Osinga was er ook bang voor mocht het nu wel goed gaan met de luchtmacht.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gesnapt dat Rusland minimaal hun airforce heeft gebruikt tot nu toe. Tenminste niet de reden daarachter gehoord/gelezen.
Doet me hier aan denken:quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:44 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Kwam deze ook al tegen.
[ twitter ]
Dat poppetje op die poster en die badges is een figuur uit een kinderserie uit de Sovjet-Unie die vrij veel bekeken werd. Alleen toen zonder legerkleding aan natuurlijk.
Die eerste dagen vd inval hebben ze geloof ik alle militaire vliegvelden in Oekraïne opgeblazen. Daarna zijn de Migs weer binnen gezet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze hebben alle tijd gehad om het nu wel goed te doen. Het is één groot raadsel. We gaan het zien. Frans Osinga was er ook bang voor mocht het nu wel goed gaan met de luchtmacht.
Helemaal in het begin hebben ze behoorlijk wat "sorties" uitgevoerd. Te veel verliezen, of aanvallen te weinig effect?quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gesnapt dat Rusland minimaal hun airforce heeft gebruikt tot nu toe. Tenminste niet de reden daarachter gehoord/gelezen.
Dit gaat een heel duur grapje worden met al die onvervangbare vliegtuigen van 50 miljoen die neergeschoten worden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:04 schreef Mansjester het volgende:
Mocht dit waar zijn. Je mag toch inmiddels wel verwachten van Oekraine dat hun verdediging inmiddels heel goed is na ale hulp uit het Westen en dat veel vliegtuigen/heli's worden neergeschoten.
[ twitter ]
Dan heeft Oekraine inmiddels heel wat meer rechten dan Ruslandquote:Op donderdag 16 februari 2023 19:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Aha, het bezit van wapens geeft extra rechten?
Jij laat je vrouw en dochter ook uitwonen door je buurman omdat hij sterker is?
Dat is de vraag, ik heb vanaf het begin het idee gehad dat het paradigma met betrekking tot luchtmachtgebruik in oorlog in zijn algemeenheid aan het veranderen is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 21:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Helemaal in het begin hebben ze behoorlijk wat "sorties" uitgevoerd. Te veel verliezen, of aanvallen te weinig effect?
Inderdaad, dezelfde verhalen die we eerst over tanks hebben gehad, gaan we nu over vliegtuigen krijgen: Bemanning slecht en weinig geoefend, ontwerpfouten etc etcquote:Op donderdag 16 februari 2023 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dit gaat een heel duur grapje worden met al die onvervangbare vliegtuigen van 50 miljoen die neergeschoten worden.
Zijn ze al begonnen dan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Offensief begint voorspoedig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |