Sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
Ben me aankleden, moet naar een begrafenis tot laters![]()
Om 11 uur vermoed ik dat de twist komt.
Dat zou toch bizar en genaaid zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk twist : ballenspel uitspelen; 5000 euro in de groepspot en nieuwe nominaties; of ballen laten vallen; geen 5000 euro in de groepspot maar nominaties blijven
Het is al op zich bizar dat er nog een twist moet komen terwijl Bart de PON heeft gewonnen en recht heeft op zijn nominaties.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:42 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat zou toch bizar en genaaid zijn.
Was toch een waardeloos spel dus logisch dat er wat achteraan komt plus het is alles of niets weekquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is al op zich bizar dat er nog een twist moet komen terwijl Bart de PON heeft gewonnen en recht heeft op zijn nominaties.
Kwaliteit van het spel maakt niet uit. Gewonnen is gewonnen. Als Bart nu zijn voordeel verliest zegt BB eigenlijk : spellen winnen is geen garantie op voordeel. Waarom zou je dan nog je best doen ?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Was toch een waardeloos spel dus logisch dat er wat achteraan komt plus het is alles of niets week
Kan maar dat is dus één van de grootste denkfouten die mensen maken. Kristallen bol noemt de persoon die dat mij vertelde, sommige zaken kun je niet weten en moet je afwachten tot ze effectief gebeuren. En door allerlei scenarios te bedenken ga je misschien weer andere zaken triggeren die absoluut niet aan de orde zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:42 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk twist : ballenspel uitspelen; 5000 euro in de groepspot en nieuwe nominaties; of ballen laten vallen; geen 5000 euro in de groepspot maar nominaties blijven
allemaal genomineerd zou leuk zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:48 schreef TheVulture het volgende:
Alles of niets kan ook betekenen, of allemaal naar huis of niemand
Gaat saairon alsnog naar huisquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
allemaal genomineerd zou leuk zijn
Dat zou wel weer lullig zijn voor Bart, ik vind dat ie op zijn minst voordeel van die PON zou moeten houden. Misschien kan iemand zich nog vrijkopen ofzo...quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat zou een twist zijn maar wel een leuke twist. Dan weten we hoe wij ervoor staan en de bewonersquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dat de kijker dan moet stemmen op wie er naar huis moetquote:
Als je alleen te horen krijgt wie de minste stemmen krijgt weet je nog niet veel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zou een twist zijn maar wel een leuke twist. Dan weten we hoe wij ervoor staan en de bewoners
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dat de kijker dan moet stemmen op wie er naar huis moet
En dan hopen dat Slang Chiara eruit gaat
En charlotte want die heeft vrijstelling.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel weer lullig zijn voor Bart, ik vind dat ie op zijn minst voordeel van die PON zou moeten houden. Misschien kan iemand zich nog vrijkopen ofzo...
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Als je alleen te horen krijgt wie de minste stemmen krijgt weet je nog niet veel.
BB zijn BB zijn regels.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:43 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het is al op zich bizar dat er nog een twist moet komen terwijl Bart de PON heeft gewonnen en recht heeft op zijn nominaties.
Die staat al een paar dagen op de grootste polls als middenmotor (voor Rob; Jolien; Chayron; Ias; Lindsey). Maar ze heeft wel een stevige haters fanbase.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En dat de kijker dan moet stemmen op wie er naar huis moet
En dan hopen dat Slang Chiara eruit gaat
Dat is ja wel zon achterbaks wijf Die doet bewoners na en speelt mensen tegen elkaar uit Wat je een open vizier noemtquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:53 schreef TheVulture het volgende:
Chiara is zo slecht nog niet, die speelt het spel met redelijk open vizier. Mensen als Chayron, Lindsey en Ali spelen het veel meer achter de ellebogen. Als ik hun reactie zie op de nominaties zieVoor zover ze nog kans hadden op een eindzege hebben ze hun glazen bij het publiek wel ingegooid.
Inderdaad maar dat ze dan in willekeurige volgorde bekendmaken wie safe is. Zij daar binnen zullen dan denken dat diegene die als eerstgenoemd wordt het populairst is. Beetje mindfucken met hun.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Als je alleen te horen krijgt wie de minste stemmen krijgt weet je nog niet veel.
ja dit dusquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ja wel zon achterbaks wijf Die doet bewoners na en speelt mensen tegen elkaar uit Wat je een open vizier noemt
oeh dan haal ik snel koffiequote:Op donderdag 16 februari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd of FEBO de 10 uur gaat aanhouden
Mensen tegen elkaar uitspelen doen er wel meer deze editie. Ik snap niet waarom Chiara als enige geviseerd wordt. Ze heeft van haar outside information gebruik gemaakt wat haar volste recht is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ja wel zon achterbaks wijf Die doet bewoners na en speelt mensen tegen elkaar uit Wat je een open vizier noemt
En wint?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:56 schreef TheVulture het volgende:
En Rob gaat de eerste BB-bewoner ooit zijn die door letterlijk niks te doen zo lang in het huis kan zitten
Maar normaal stem je voor een bewoner en niet tegen. Maak mij deze week geen enkele zorgen eigenlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die staat al een paar dagen op de grootste polls als middenmotor (voor Rob; Jolien; Chayron; Ias; Lindsey). Maar ze heeft wel een stevige haters fanbase.
Ligt ook aan mij misschien. Kan haar voor mijn ogen niet zien hahahquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Mensen tegen elkaar uitspelen doen er wel meer deze editie. Ik snap niet waarom Chiara als enige geviseerd wordt.
Sterkte!quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
Rob vond het daarnaast ook nog heel vervelend dat de deur van de slaapkamer continue open en dicht ging, die man heeft totaal geen sociale voelsprieten. Zelfs Bart werd daar kribbig vanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:59 schreef marky het volgende:
Nog even over de organisatorische janboel rondom de ballenbak. Ze kunnen net zijn 11en 5k verdienen. Rob valt af dus dat neent de groep op zich als er dan mensen zijn die er niet evenceel aan hebven bijgedragen of door minder te staan of door gewoon op slinkse manier van de vervelende uren af te komen kun je je afvragen krijg je geen scheve ogen. Er maar vanuit gaan dat dat niet gebeurd is onzin. Om die latere discussie te voorkomen moet je zorgen dat ieder zijn eerlijke deel neemt.
Met dank aan chiara die over Milka en thee begonquote:
Kom op zeg. Ze heeft maar en echt haat target en dat is plastic fantastic Charlotte. Over de rest is ze vrij mild.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja die denkt alleen maar aan zichzelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rob vond het daarnaast ook nog heel vervelend dat de deur van de slaapkamer continue open en dicht ging, die man heeft totaal geen sociale voelsprieten. Zelfs Bart werd daar kribbig van
eigenlijk is dit ook een fout van BB, ze hadden de bewoners die er later in zouden komen, ook gewoon op hetzelfde moment moeten opsluiten, alleen dan in een andere kamer ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:58 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Mensen tegen elkaar uitspelen doen er wel meer deze editie. Ik snap niet waarom Chiara als enige geviseerd wordt. Ze heeft van haar outside information gebruik gemaakt wat haar volste recht is.
Nogal jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja die denkt alleen maar aan zichzelf
BB/FEBO wil dit graagquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
eigenlijk is dit ook een fout van BB, ze hadden de bewoners die er later in zouden komen, ook gewoon op hetzelfde moment moeten opsluiten, alleen dan in een andere kamer ofzo
Nee want dan krijgen laatkomers alleen maar nadelen (later in de groep komen en zo gemakkelijker een target worden) . Die outside information compenseert dat nadeel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
eigenlijk is dit ook een fout van BB, ze hadden de bewoners die er later in zouden komen, ook gewoon op hetzelfde moment moeten opsluiten, alleen dan in een andere kamer ofzo
Gewoon niet nog bewoners er bij, starten met alles en 100 dagen in hun bubbel. Niks meer van buiten wat de sfeer kan beïnvloeden (nee ook geen valentijnspost)quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Oer BBquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon niet nog bewoners er bij, starten met alles en 100 dagen in hun bubbel. Niks meer van buiten wat de sfeer kan beïnvloeden (nee ook geen valentijnspost)
Ja dit dus. En geen rare spelletjes in geheime kamers enzo dat ze mee kunnen kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon niet nog bewoners er bij, starten met alles en 100 dagen in hun bubbel. Niks meer van buiten wat de sfeer kan beïnvloeden (nee ook geen valentijnspost)
Dat is wel te verwachtenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:05 schreef Jockari het volgende:
Salar voorspelt de winnaar BB 2023
https://newsmonkey.be/big-brother-salar-voorspelt-winnaar/
Salarquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:05 schreef Jockari het volgende:
Dan vergeet Rob weer dat hij normaal krukken moet gebruiken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou vanmiddag dan maar een feestje met veel alcohol
Inclusief waslijn in de tuin en een kutkipquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus. En geen rare spelletjes in geheime kamers enzo dat ze mee kunnen kijken.
Eigenlijk zou ik oldschool BB terug willen
Jason met twee vingers in de neus, heel misschien nog MA. De rest is kansloos.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:05 schreef Jockari het volgende:
MA die denkt alleen maar aan zichzelf en is achterbaks Die red het niet denk ik. Ze krijgen hem in de buitenwereld een beetje doorquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jason met twee vingers in de neus, heel misschien nog MA. De rest is kansloos.
Me too.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:08 schreef ledn81 het volgende:
Dit is Bart die ik wel leuker vind. Verhalen over zijn reizen. Afghanistan net eventjes over naar de kapper gaan daar.
Mag ie meer doen. Vinden die jonge gasten ook interessant
je moet ook alleen maar aan je zelf denken, dit is niet hetzelfde BB als de laatste 2 jarenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
MA die denkt alleen maar aan zichzelf en is achterbaks Die red het niet denk ik. Ze krijgen hem in de buitenwereld een beetje door
Kan alle kanten opgaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:14 schreef ben34567 het volgende:
Zal wel iets zijn om geldpot aan te vullen maar andere genomineerden ?
Neuh.. herhaling 724.. lijkt de reguliere tv welquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:16 schreef Lillfex het volgende:
Ik hoop dat we gewoon buiten mogen kijken en geen SL
Plus het feit dat elke andere beslissing meer kans voor jezelf betekent om er wel op te komen...quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:16 schreef Angel79 het volgende:
Als de niet genomineerden mogen beslissen blijft het zo.Die willen allemaal rood eruit. Jammer dit weer bb
quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:18 schreef ledn81 het volgende:
Met die pin op is het helemaal net de uitsmijter van de lesbische kroeg
[ afbeelding ]
Bart heeft niet gewonnen is onderling geregeld dat hij mocht nomineren en daarom gooide ze maar halve bakjes in zijn kist. Heeft jolien vannacht verteld tegen chiara en staat een filmpje vanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kwaliteit van het spel maakt niet uit. Gewonnen is gewonnen. Als Bart nu zijn voordeel verliest zegt BB eigenlijk : spellen winnen is geen garantie op voordeel. Waarom zou je dan nog je best doen ?
Wat de twist ook mag zijn Bart (en dus de hele blauwe kamer) moet nog een zeker voordeel behouden.
Mich Angelo is echt achterbaks die moet het hebben van de jonge meiden. Dit gaat over lijken Die gooit ze allemaal voor de bus vriend en vijandquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bart heeft niet gewonnen is onderling geregeld dat hij mocht nomineren en daarom gooide ze maar halve bakjes in zijn kist. Heeft jolien vannacht verteld tegen chiara en staat een filmpje van
En daardoor heeft Bart gewonnen...quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bart heeft niet gewonnen is onderling geregeld dat hij mocht nomineren en daarom gooide ze maar halve bakjes in zijn kist. Heeft jolien vannacht verteld tegen chiara en staat een filmpje van
Door vals spel dan dus. Hoop dat dit afgestraft wordquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:23 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En daardoor heeft Bart gewonnen...
Mich A is gewoon een lafaardquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:23 schreef Hoylei het volgende:
[..]
En daardoor heeft Bart gewonnen...
Het is geen vals spel als er geen regels tegen zijn... Als er regels tegen waren hadden ze niet zo openlijk overlegd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Door vals spel dan dus. Hoop dat dit afgestraft word
quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is Opa ODOK ook in de game room ?
Precies of FEBO had wel ingegrepenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:26 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Het is geen vals spel als er geen regels tegen zijn... Als er regels tegen waren hadden ze niet zo openlijk overlegd.
Dat samenspelen hoort bij BB.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
daar zou bart nooi in meegaan. valsspelen
dus denk dat mich gwn zelf heeft gedacht, ik wil niet nomi dus gooi weinig in eigenbak en vul die van bart extra aan
zo is hij er mooi onderruit gekomen
Hij wilde Lindsey niet zelf nomineren dat was het hele eiereten Maar goed Dat was van het begin af aan al zo dat hij laf is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
dus denk dat mich gwn zelf heeft gedacht, ik wil niet nomi dus gooi weinig in eigenbak en vul die van bart extra aan
Onderling is afgesproken dat ze Bart zouden laten winnen zodat hij kon nomineren. Hij heeft dus "gewoon" gewonnen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
deze stemming boeit me niet zo eigenlijkquote:
dat heeft lin ervan gemaakt he. ik geloof er niet inquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Onderling is afgesproken dat ze Bart zouden laten winnen zodat hij kon nomineren. Hij heeft dus "gewoon" gewonnen.
Geloof ik niet echt. Bart is volgens mij daarvoor te ijdel om op zo'n wijze te winnen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Onderling is afgesproken dat ze Bart zouden laten winnen zodat hij kon nomineren. Hij heeft dus "gewoon" gewonnen.
dat zou zomaar eens kunnen jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
nou BB had de hoop dat Opa ODOK zou pakken ?
raaaaaar dit
Wel hoor. Hij heeft een bondje met Mich A Bespreekt alles met hemquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geloof ik niet echt. Bart is volgens mij daarvoor te ijdel om op zo'n wijze te winnen.
Maar was leuk geweest voor ons een andere twist. Dit stelt niets voor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:31 schreef Hoylei het volgende:
Vind het ook maar raar.
Als je volgende week bang bent om eruit te gaan dan ben je dus ook bang dat je niet populair genoeg bent. Waarom zou je dan deze week wel populair genoeg zijn om het te overleven?
neuquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:31 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Wel hoor. Hij heeft een bondje met Mich A Bespreekt alles met hem
Zie filmpje wat jolien verteld heeft is heel duidelijk dat Bart eraan meegedaan heeft samen met 'm.a. en jolienquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:25 schreef suzi1 het volgende:
nogmaals, bart is van princiepes. die houdt niet van valsspelen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zie filmpje wat jolien verteld heeft is heel duidelijk dat Bart eraan meegedaan heeft samen met 'm.a. en jolien
Geloof ik niet. Niet meer. Dacht van wel maar nee maar hij speelt een spel zoals vele anderen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nogmaals, bart is van princiepes. die houdt niet van valsspelen.
welnee.. zo ga je het spel niet winnenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Ik ga op beide stemmen om in het huis te blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:34 schreef Hoylei het volgende:
Laat maar weten als we kunnen stemmen!
Ik heb het liefste Chayron eruit. Mijn stem gaat naar Lindsey, dat lijkt me de beste keus. Ali is wat minder populair nu denk ik, maar zal toch nog wel zeker populairder zijn dan Chayron. Mag ik toch hopen.
Maar wel gedaan dus even van zijn principes afgestapt en dat kan het is een spel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en joli is niet de snuggerste wat verstaan/begrijpen betreft
had nog aanvulling gedaan:quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Niet meer. Dacht van wel maar nee maar hij speelt een spel zoals vele anderen.
Das waar die heeft niet eens door dat Chiara met haar speeltquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
had nog aanvulling gedaan:
en joli is niet de snuggerste wat verstaan/begrijpen betreft
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geloof ik niet echt. Bart is volgens mij daarvoor te ijdel om op zo'n wijze te winnen.
Op de achtergrond speelt wellicht ook nog het NL/BE verhaal mee, weer een NL eruit betekent wel een aardige scheefgroei. Niet dat het mij uitmaakt, want ik gun een MA net zoveel de eindoverwinning als Jason, maar het moet blijkbaar toch gelijkwaardig blijven zodat het publiek in een van de landen niet afhaaktquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:34 schreef Hoylei het volgende:
Laat maar weten als we kunnen stemmen!
Ik heb het liefste Chayron eruit. Mijn stem gaat naar Lindsey, dat lijkt me de beste keus. Ali is wat minder populair nu denk ik, maar zal toch nog wel zeker populairder zijn dan Chayron. Mag ik toch hopen.
Gecondoleerd 😞quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:40 schreef Monique___ het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:40 schreef Lillfex het volgende:
Weet je waar ik me zo aan irriteer aan Bart dat hij steeds zegt Dat eh en ik weet dat is zijn manier van praten maar ik kan er niet goed tegen.
Volgende week gaat opzeker een belg eruit en misschien wel tweequote:Op donderdag 16 februari 2023 10:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de achtergrond speelt wellicht ook nog het NL/BE verhaal mee, weer een NL eruit betekent wel een aardige scheefgroei. Niet dat het mij uitmaakt, want ik gun een MA net zoveel de eindoverwinning als Jason, maar het moet blijkbaar toch gelijkwaardig blijven zodat het publiek in een van de landen niet afhaakt
als je meer nederlanders er in zou willen hebben gehad nu nog, had je maar op een Danny of een Chelsea moeten stemmenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:41 schreef marky het volgende:
[..]
Volgende week gaat opzeker een belg eruit en misschien wel twee
Huh dat zeggen we toch niet?quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je meer nederlanders er in zou willen hebben gehad nu nog, had je maar op een Danny of een Chelsea moeten stemmen
nu niet klagen dat de nederlandse inbreng een grote fail is dit jaar
Ja dat heb ik dus ook gedaan. Het voelt een beetje als de nederlandse politiek. Je wil ze eigenlijk geen van alle dan stem je maar op de geen die je het beste kan handele.quote:
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga me steeds meer ergeren bij m.a. met zijn droomverhalen. Volgens mij verzint hij het terplekke
en drm vul je bij hem al snel in wat hij gaat zeggen en dan krijg je misverstandenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:40 schreef Lillfex het volgende:
Weet je waar ik me zo aan irriteer aan Bert dat hij steeds zegt Dat eh en ik weet dat is zijn manier van praten maar ik kan er niet goed tegen.
Ja en bij Ali helemaal omdat hij Nederlands ook slechter verstaat. Ik kan me wel voorstellen dat Ali het anders heeft begrepen Bart had direct duidelijk moeten zijn vorige week door gewoon te zeggen Ik kan je niet beloven dat ik je niet nomineerquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en drm vul je bij hem al snel in wat hij gaat zeggen en dan krijg je misverstanden
net als ehu ehu. de 1 ziet dat als bevestiging (ali bijv) terwijl als hij gwn duidelijk is en zinnen maakt van ja voor jou is dat zo en voor mij niet" een gesprek.
maar is bij veel mensen een ding.
van de ene kant kan je daarna alles zo draaien als je wil. van je hebt ongelijk, want ik zei niet dit en dat (ja klopt, je zei niks)
Huh? waar komt dit vandaan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
als je meer nederlanders er in zou willen hebben gehad nu nog, had je maar op een Danny of een Chelsea moeten stemmen
ja maar ali moet ook zelf beter opletten. die had allang kunnen weten hoe een gesprek met bart gaatquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en bij Ali helemaal omdat hij Nederlands ook slechter verstaat. Ik kan me wel voorstellen dat Ali het anders heeft begrepen Bart had direct duidelijk moeten zijn vorige week door gewoon te zeggen Ik kan je niet beloven dat ik je niet nomineer
Ook een beetje overdreven van Charlotte 5 vrijstellingenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ; morgen kan alles anders zijn bullshit
Bart ; ik had het anders verwacht
Lott; was er 5 verbonden aan die vrijstell
Jolien ; dan had ik hem gepakt
Mee eens maar toch is daar wel wat gebeurd achter de schermen. Vannacht had Ali het over eliminatie voor Bart en hemzelf voor duwen ofzo tegen Lindsey toen ze samen de balletjes moesten doen Ik hoop dat daar nog een filmpje van komt boven drijven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar ali moet ook zelf beter opletten. die had allang kunnen weten hoe een gesprek met bart gaat
je kan ook vragen, telt dit ook voor jou, ja of nee
En de winnaar zal dan weer een Nederlander genaamd Jason zijn :pquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
na vertrek tokkie Lindsey deze week, nog over van TeamNL: Jason, Chiara, Rob, Chayron
echt een zielig zooitje
die moet BB ook nog eventjes saboteren ergensquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En de winnaar zal dan weer een Nederlander genaamd Jason zijn :p
Dat kwam omdat Ali dat dacht en is ook niet gebeurdquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:50 schreef BBERTJE het volgende:
Nu hoor ik ze in het huis niet over 2 bewoners naar huis was vorige week wel anders
Wat zat er vanmorgen in jouw koffie???quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
< ..quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:51 schreef renevanlaaren het volgende:
zelfs het eten van rob irriteer ik mij aan. tijd dat rob zich eens moet bewijzen
Joh dat neem je toch niet serieus meer, gewoon doorscrollen die hapquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat zat er vanmorgen in jouw koffie???
Was in principe het 1e jaar ook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Belgische dominantie van dit jaar![]()
![]()
Het gaat haar anders goed afquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolien had gegaan als,
ze is niet meer graag in BB
te veel drama en geroddel
thuis heeft ze dat niet
daar is ze niet voor gekomen
za weer drank dr in ..quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:53 schreef Ireth het volgende:
Laat Rob nou die ballenbak maar doen tot het einde, hij loopt al weer aardig
quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:54 schreef ledn81 het volgende:
Jolien had hem bijna gepakt en gehoopt dat ze dan misschien zaterdag naar huis zou gaan![]()
Ze is niet meer zo graag hier, vanwege geroddel en gedrama.![]()
Hadden we bijna nog met Chayron blijven zitten
Dat zit er wel weer in ja, en dan woensdag weer aan het opknappenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
za weer drank dr in ..
zond kreupel
Je moet jezelf daar niet zo in mee laten slepen. wat dat betreft hebben Jason, MA de beste instelling. Niet zo mopperen, gewoon plezier maken en de rest zie je wel. KOm je ook het verst mee.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:54 schreef ledn81 het volgende:
Jolien had hem bijna gepakt en gehoopt dat ze dan misschien zaterdag naar huis zou gaan![]()
Ze is niet meer zo graag hier, vanwege geroddel en gedrama.
Hadden we bijna nog met Chayron blijven zitten
Staat "de big brother stem" tussen de mogelijkheden? Anders zou ik het niet weten...quote:
Productie werk keihard om een leuke BB te makenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jolien en Charlotte niet meer naar hun zin, wordt dit ingefluisterd door het nederlandse productie regime
Nee. Het zijn 5 vragen waaronder wie de secret room mag gaan spelen. De rest is wie speelt het spel het best. Wie is het meeste zichzelf enzo.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat "de big brother stem" tussen de mogelijkheden? Anders zou ik het niet weten...
Straks krijgen ze nog puzzelsquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Jullie moeten het zelf gezellig maken en stoppen met roddelen Jolien!!
En ook wij vinden deze edtie minst leuk
Andere deden erzelf nog wat aan!!
Kunnen wij niet gewoon in dit topic reeks het op een leuke manier over de screens hebben? Waarom zo denigrerend richting de Nederlanders?quote:
Dat is het punt niet, het gaat erom dat de makers graag een gelijke verdeling NL/BE houdenquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jij maakt geen vrienden hierquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Via mijn andere account:
[ afbeelding ]
vermoeiendquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:59 schreef -river- het volgende:
[..]
Kunnen wij niet gewoon in dit topic reeks het op een leuke manier over de screens hebben? Waarom zo denigrerend richting de Nederlanders?
wow, wat een hard werk NOTquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Productie werk keihard om een leuke BB te maken
dat ijsblok was ook geinigquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:59 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze die megapuzzel die "de buren" hadden er niet in gooien? Weekje de tijd...
Haha ik vind Rob zien eten niet zo smakelijk maar wel goed voor mijn afvallen want ik heb dan gelijk geen trek meerquote:Op donderdag 16 februari 2023 10:51 schreef renevanlaaren het volgende:
zelfs het eten van rob irriteer ik mij aan. tijd dat rob zich eens moet bewijzen
1 vraagquote:
zeker hard werkenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wow, wat een hard werk NOT
oh? echt?quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zeker hard werken
gebeurt veel meer dan je denkt
Volgende week wasknijpers maken en per 5 kilo iets te eten.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:02 schreef bpi het volgende:
Van mij mag er volgende week nog zo een opdracht komen zoals met die ballen. Lekker veel drama en frustraties door het weinige slaap en eten.
Ik vind die tong langs de mond gaan zo vies gezicht en dat doet hij bijna de hele dag, dat het niet rood en rauw ia snap ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Haha ik vind Rob zien eten niet zo smakelijk maar wel goed voor mijn afvallen want ik heb dan gelijk geen trek meer
Ik denk dat het heel erg hard werken is zelfs.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wow, wat een hard werk NOT
de thema weken, de challenges, de designs voor de pon, vrijstelling, nominatie pinsquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel erg hard werken is zelfs.
of je ook even je favo merk vega wil invullenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat een uitgebreide enquête deze week trouwens.
Ben het met je eens.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
het maakt mij ook helemaal niks uit qua paspoort, maar ik was niet diegene het in eerste instantie naar voren bracht dat hele NL/BE achtergrond gedoe
ik vind de belgen gewoon sterker, mijn mening
Ja hij is op een voetstuk geplaatst en dondert er ook niet van afquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
Jason is de favoriet maar meer door het gedrag van de anderen.
Hij is niet grappig of echt knap. Eigenlijk maar saai.
Verklaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week gaat er niets van deze poll uitkomen ben ik bang...
Die kan net zo goed de hele dag zijn pyjama aanhouden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:58 schreef Ireth het volgende:
Rob: "Bart, als je mijn jas nodig heb mag je hem pakken hoor..."
Ja Rob heeft hem niet nodig in zijn hoekkie...
en nu steeds aan zijn nagels knagenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vind die tong langs de mond gaan zo vies gezicht en dat doet hij bijna de hele dag, dat het niet rood en rauw ia snap ik niet.
Echt vies mannetjes tongentje
Ali gaat want er vertrekt een Belg deze week na 2 weken Nederlanders.quote:
Ik ook niet, Ali 2x mijn stem gehadquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarvoor zit ik hier ook niet...
nee? dat zou belachelijk zijn als dat een regel zou zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Is het eigenlijk nog steeds een officiële regel dat er 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale moeten staan?
Hij laat wel mijn uitkomst zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week gaat er niets van deze poll uitkomen ben ik bang...
Heb ik ook gedaan alleen al in de hoop dat hij als 1e word vrijgesteld en dan die kop van rob te zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
Ik zal ook wel geen vrienden maken![]()
[ afbeelding ]
Van de 3 genomineerden is Ali degene die toch nog ook voor leukere momenten zorgt wat mij betreft, lins en sjaajron dus totaal niet. Lins mag ook nog wel ff blijven, sjaajron naar huis wat mij betreft.
Dat was het de afgelopen 2 jaar ookquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee? dat zou belachelijk zijn als dat een regel zou zijn
Idem ditoquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:11 schreef Koos1958 het volgende:
Je kan vragen lijsten invullen op rtl.xl. heb chiara en m.a. wat lager gezet dan charlotte en Jason op positieve dingen En bij meest tactische chayron en chiara het hoogste.
Ja, dat is altijd het officiele statement geweest in het contract van de deelnemers.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Is het eigenlijk nog steeds een officiële regel dat er 2 Belgen en 2 Nederlanders in de finale moeten staan?
Van mij wel hoor Ik heb ook Ali gestemtquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Van de 3 genomineerden is Ali degene die toch nog ook voor leukere momenten zorgt wat mij betreft, lins en sjaajron dus totaal niet. Lins mag ook nog wel ff blijven, sjaajron naar huis wat mij betreft.
Maar dan wél plastic knijpers, die wegen minder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:04 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Volgende week wasknijpers maken en per 5 kilo iets te eten.
Ja ik heb haar ook een stem gegevenquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:16 schreef Million_Lights het volgende:
Ali gestemd, ik hoop dat Lindsey ook mag blijven.
Jason en Chiara zitten op goed niveau.quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
niemand van TeamNL is dit jaar aan dezelfde perfecte standaard van Salar vorig jaar
meer van die losertjes, utopia rejects![]()
Klopt, deze mag er wat mij betreft meteen uit, walgelijke kerel die anderen nooit uit laat praten en deze er juist van beschuldigt maar nooit naar zijn eigen gedrag kijkt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Photoshopquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:18 schreef Million_Lights het volgende:
Hoe hebben ze Bart trouwens doen lachen op zijn foto?
Heb ik hem in het huis nog niet (veel) zien doen.
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ali gaat want er vertrekt een Belg deze week na 2 weken Nederlanders.
zo zit zijn gezicht gewoon het lekkerstquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:18 schreef Million_Lights het volgende:
Hoe hebben ze Bart trouwens doen lachen op zijn foto?
Heb ik hem in het huis nog niet (veel) zien doen.
Dat trekken ze later wel weer rechtquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Anders is de hele verhouding scheef in het huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |