Hoop ik ook (na wat filmpjes te hebben teruggekeken)quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara denkt dat Ali zichzelf door de poort heeft gewerkt
Denkt t niet, hij had nog een aardige voorsprong/buffer. Die is wel wat gedaald, maar zeker niet weg.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hoop ik ook (na wat filmpjes te hebben teruggekeken)
Denk het ook niet, maar ik hoop het welquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:44 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Denkt t niet, hij had nog een aardige voorsprong/buffer. Die is wel wat gedaald, maar zeker niet weg.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat iets uit limbo land?
Ja en Nee helft van de week in midden NL en helft van de week in midden Limburgquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:51 schreef suzi1 het volgende:
jij van limburg kodiak? wij komen eten!
Ben ik ook benieuwd naar.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:53 schreef Hoylei het volgende:
Leuke info van Jolien over dat spel. Benieuwd wat we daarvan terugzien in de uitzending.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Yup, origineel recept is met paardjes, maar nu niet meer te krijgen bijna
Nadat Lindsey eruit was hebben ze even overlegd tussen Jolien, bart en MA. Jolien wilde alleen bevestiging dat zij niet genomineerd werd. Ze wilde niet nomineren. MA wilde Lindsey niet zelf nomineren, maar vond t niet erg dat ze erop kwam. Bart wilde dat wel. Daarom mocht Bart winnen. MA liep toen met halve potjes.quote:
Je bedoelt Bart denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:55 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Nadat Lindsey eruit was hebben ze even overlegd tussen Jolien, bart en MA. Jolien wilde alleen bevestiging dat zij niet genomineerd werd. Ze wilde niet nomineren. MA wilde Lindsey niet zelf nomineren, maar vond t niet erg dat ze erop kwam. Rob wilde dat wel. Daarom mocht Rob winnen. MA liep toen met halve potjes.
Slaap welquote:Op donderdag 16 februari 2023 01:03 schreef Schakeltopia het volgende:
nou dat is voor mij het teken om te gaan pitten. joe joe
Alleen de kleur rood heeft hij gelaten?quote:Op donderdag 16 februari 2023 01:10 schreef Lux069 het volgende:
Het is dat ik er nu over nadenk, maar Bart heeft echt alle 'people of color' erop gezet lol.
SL?
Was toch [positief richting de maker wat ze zeiquote:Op donderdag 16 februari 2023 01:11 schreef BB-King het volgende:
Chiara maakt opmerkingen over de programma makers en SL?
Die hebben geen ziel dus niet interessant?quote:Op donderdag 16 februari 2023 01:11 schreef Hoylei het volgende:
Alleen de kleur rood heeft hij gelaten?
Ja dat ze alles goed uitgedacht hebben en alles verloopt zoals ze willen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 01:12 schreef Krambo het volgende:
[..]
Was toch [positief richting de maker wat ze zei
Dan waren ze dus te laat..quote:Op donderdag 16 februari 2023 01:15 schreef ben34567 het volgende:
Eerst zei ze dat Ias vertelde dat de spelletjes niet goed bedacht zijn dus ik denk daarom SL
Ja! Dat kregen de bewoners ook te horen: "Let wel, alles kan nog anders worden. Morgenochtend weten jullie meer".quote:
Doet hij elke nacht.quote:Op donderdag 16 februari 2023 03:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat doe Mich nu tenenkrommend tegen de camera praten
Doen ze allemaal al de hele nachtquote:Op donderdag 16 februari 2023 06:10 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Met lullen over de nominaties ook.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 06:25 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik gelezen heb over vannacht heeft jolien aan chiara verteld dat de laatste 3 hebben overlegd wie wilde nomineren en op wie. Toen is besloten dat Bart dit zou willen doen. M.A. wilde niet zelf lyndsey erop zetten maar had er geen probleem mee als Bart het deed. M.A. heeft halve bakjes toen gepakt en bij Bart erin gegooid. Hoe kan er dan eerlijk gewonnen zijn.Als dit uitgezonden wordt staan ze toch net zo voorschot als Danny en chayron in week 2. En zijn ze toch precies hetzelfde achterbaks bezig als wat ze die 2 al weken verwijten. Dan hebben ze ook boter pp hun hoofd.
Zou dit misschien de reden zijn dat de stemming nog niet officieel is. Want zou als valsspel kunnen beoordeelt worden. Dat van Danny en co was voor een proef en heeft geen voordeel opgeleverd en van die drie dus wel. Jolien heeft weer aangegeven dat ze naar blauw wil. En gisteravond mee kletsen in rood.quote:
Het is pas vals spel als er niet overlegd mag worden en ik neem aan dat dit geen regel was, anders hadden ze dat niet zo openlijk gedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 06:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zou dit misschien de reden zijn dat de stemming nog niet officieel is. Want zou als valsspel kunnen beoordeelt worden. Dat van Danny en co was voor een proef en heeft geen voordeel opgeleverd en van die drie dus wel. Jolien heeft weer aangegeven dat ze naar blauw wil. En gisteravond mee kletsen in rood.
Misschien dat nu de ontknoping komt van de nominatiesquote:
Ja ik vind met nominaties moet je niet gaan knoeien, genomineerd is genomineerdquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien dat nu de ontknoping komt van de nominaties![]()
Ben benieuwd![]()
Van mij mag het zo blijven. Worden ze nog zuurder
Ze knoeien al zolang er een rls is met nominaties,zou mij dus niets verbazen als straks ineens een Jason erop staatquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind met nominaties moet je niet gaan knoeien, genomineerd is genomineerd
Ze zijn er al weer, was een korte SL
Nog maar 1 alleen chiaraquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
ALs lindsey naar huis gaat zijn er nog maar twee Nederlandse vrouwen zeggen de dames
Ze vragen zich af wat dit betekend
Ja dat is ook zo, maar deze genomineerde waren zo boos dat ze gewoon genomineerd moeten blijvenquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ze knoeien al zolang er een rls is met nominaties,zou mij dus niets verbazen als straks ineens een Jason erop staat
Nog maar 1 alleen chiaraquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
ALs lindsey naar huis gaat zijn er nog maar twee Nederlandse vrouwen zeggen de dames
Ik denk dat het met rob heeft te maken en de berichten die hier stonden dat zijn vrouw hem thuis wil hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:35 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ze knoeien al zolang er een rls is met nominaties,zou mij dus niets verbazen als straks ineens een Jason erop staat
Dan hoorde ik het verkeerd, sorry zal het even aan passenquote:
Chiara en ???quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
Als het dan klopt wat ze zeggen zou zij er tot aan de finale inblijven bedenk ik mij net.quote:
O, waarom dat. Waar stond dat dan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog maar 1 alleen chiara
[..]
Ik denk dat het met rob heeft te maken en de berichten die hier stonden dat zijn vrouw hem thuis wil hebben
Klopt maar charlotte zei dat er 2 Nederlanders en Belgen over bleven en het niet man vrouw hoefde te zijn. Jason is weer aan het zeuren over wie er moet staan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het dan klopt wat ze zeggen zou zij er tot aan de finale inblijven bedenk ik mij net.
Hier in een cos.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom dat. Waar stond dat dan?
Hij gaat haar nadat hun klaar zijn wakker maken. Maar goed dan i de nacht voorbij natuurlijk hebben ze al lekker kunnen uitslapen het is al 8 uurquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:47 schreef Koos1958 het volgende:
Jason vraagt om uitleg. Jolien legt het uit dat chiara heeft gezegd ik haal wel later in doe maar Jason en chayron maar na jullie. Jason zegt ze wil gewoon overdag (chiara) omdat ze hoopt dat het afgelopen is.
quote:
quote:
Volgens mij is het licht aan in de slaapkamersquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi.Rammstein er maar in op standje oorlog
Dan kan Rob ook waarschijnlijk meteen door naar afdeling hartbewaking van het VUmcquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi.Rammstein er maar in op standje oorlog
quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan kan Rob ook waarschijnlijk meteen door naar afdeling hartbewaking van het VUmc
Mwa snel...quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Of gewoon Slipknot op standje 1000. Rob gaat snel de koffie uit de wall halen?
Een paar drupjes.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:30 schreef Monique___ het volgende:
hebben ze vannacht geen regen gehad daar? verbaasde me net dat ze er nog steeds staan met de ballenopdracht
kan hij weer mee feesten en door zn knie gaanquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:25 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tegen het einde van de week is hij altijd fitter
Laten we wel hopen dat Chayron erop blijft staanquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
Goedemorgen alleemaal![]()
alles bijgelezen van gister (dank cos'rs)
Ali toch het spel gehaald gister las ik net!
genomineerden bekendmet de nodige reacties en fittie tussen ali en bart
hopelijk zometeen een dikke plottwist met de genomineerden
het is een dilemma voor me, rob of chayron naar huis.. weet niet wie ik liever zie gaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laten we wel hopen dat Chayron erop blijft staan
Dan liever Rob hoor. Die zit alleen maar op de bankquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is een dilemma voor me, rob of chayron naar huis.. weet niet wie ik liever zie gaan.
Voor mij absoluut Chayron.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is een dilemma voor me, rob of chayron naar huis.. weet niet wie ik liever zie gaan.
ja ik ook nu weer dat is duidelijk , pff wat is dat voor iets achterlijks met dat gezang en mmmmmmmmmmquote:
Ik irriteer me ook aan hem mara ook aan Rob dat is wel een moeilijke keuze hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ook nu weer dat is duidelijk , pff wat is dat voor iets achterlijks met dat gezang en mmmmmmmmmm
rob omdat ik het gewoon niet oke vindt dat hij daar nog zit na wat hij gisterochtend weeeer zei ook (zit hier liever, thuis geen verzorging en medicatie). doet al weken niet mee door blessures maar blijft wel in het spel. vind het oneerlijkquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan liever Rob hoor. Die zit alleen maar op de bank
proest hahahaquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:37 schreef Ireth het volgende:
"Als je wil dat ik win, dan wil ik af van die pin!!"
Nou Chayron, maak er maar een mooie piercing in je lip van zou ik zeggen..
nou ze kunnen haar wel nomineren (denk ik ) maar wordt er gewoon door de febo ingehouden danquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:37 schreef ben34567 het volgende:
Die regel van 2 Nederlanders/2 Belgen; 2 mannen/2 vrouwen is toch behoorlijk vaag. Stel dat Lindsey er zaterdag uitligt gaat de rest van de groep buiten camera verboden worden om nog Chiara te nomineren ? Het zou wel opvallen indien Charlotte plots geen Chiara nomineert.
Er moeten dringen wat mannelijke belgen uit het spel. Dit was met deze 3 nominatie namen niet mogelijk (Chayron kan niet winnen van Ali). Als er door de twist plots een mannelijke Belg zaterdag weg moet dan kan je wel zeggen dat het spel gestuurd wordt door die domme regel.
Heb ergens ook al begrepen dat het dit jaar alleen 2BE 2NL is, geslacht speelt dan geen rolquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:37 schreef ben34567 het volgende:
Die regel van 2 Nederlanders/2 Belgen; 2 mannen/2 vrouwen is toch behoorlijk vaag. Stel dat Lindsey er zaterdag uitligt gaat de rest van de groep buiten camera verboden worden om nog Chiara te nomineren ? Het zou wel opvallen indien Charlotte plots geen Chiara nomineert.
Er moeten dringen wat mannelijke Belgen uit het spel. Dat was met deze 3 nominatienamen niet mogelijk (Chayron kan niet winnen van Ali). Als er door de twist plots een mannelijke Belg zaterdag weg moet dan kan je wel zeggen dat het spel gestuurd wordt door die domme regel.
Hip hoor genderneutraalquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ergens ook al begrepen dat het dit jaar alleen 2BE 2NL is, geslacht speelt dan geen rol
schakel buiten de mute uit maar hoor rob nu zelfquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Buiten hebben ze het over rob dat hij nergens aan mee kon doen
Dan nog indien het zaterdag exit Lindsey of Chayron is en met Rob die door zijn gezondheid al met een half been uit het spel ligt blijven er nog maar 3 Nederlanders over. Ik gok dat er zaterdag een Belg het huis moet verlaten en jammer genoeg zal dit bevestiging zijn dat het spel gestuurd wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heb ergens ook al begrepen dat het dit jaar alleen 2BE 2NL is, geslacht speelt dan geen rol
kan me niet voorstellen dat sjairon (van de stemmers) nu zou winnen van ali.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dan nog indien het zaterdag exit Lindsey of Chayron is en met Rob die door zijn gezondheid al met een half been uit het spel ligt blijven er nog maar 3 Nederlanders over. Ik gok dat er zaterdag een Belg het huis moet verlaten en jammer genoeg zal dit bevestiging zijn dat het spel gestuurd wordt.
DIe knie ziet er niet fris uitquote:
Ja en daarom die twist. Febo lijkt de nominatienamen te willen veranderen maar we zullen zienquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat sjairon (van de stemmers) nu zou winnen van ali.
ali zal wat stemmen verloren hebben door gister maar die stond dik voor op sjarion op de poll op facebook.
zelf gister vieze smak op straat gemaakt. op mn knie opgevangen ,nu heel dik en geschaafd, kreeg ik thuis te horen: oh je hebt een robje aan je knie.quote:
denk dat rob erop komt, wie denk jij?quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:53 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja en daarom die twist. Febo lijkt de nominatienamen te willen veranderen maar we zullen zien
Gaat het wel dan?quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zelf gister vieze smak op straat gemaakt. op mn knie opgevangen ,nu heel dik en geschaafd, kreeg ik thuis te horen: oh je hebt een robje aan je knie.
Heeft gisteren nog maar eens laten zien hoe"agressief" hij kan reageren. Altijd de jolige willen uithangen, maar barst dan voor het minste los.quote:
Is geen poll maar wel veel negatief commentaarquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zit die poll te zoeken op facebook maar vind hem niet
Geen idee; moet eerst zien wat de twist inhoud maar ik vermoed dat het zal resulteren in een exit mannelijke Belg (Ias misschien ?)quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat rob erop komt, wie denk jij?
Ja maar hij werd ook vaak gekleineerd door bepaalde opmerkingen werd er gezegd.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft gisteren nog maar eens laten zien hoe"agressief" hij kan reageren. Altijd de jolige willen uithangen, maar barst dan voor het minste los.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lief dat het vraagt, mag wellicht niet hierquote:
Zak erwten erop schijnt te helpenquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Lief dat het vraagt, mag wellicht niet hier![]()
ik heb gister veel gekoeld, nu is ie heel dik en blauw.. maar blijf wel in bewegingslecht geslapen ondanks de para's.
En nee ik heb niet met rob te doen haha vind nog dat hij eruit moet.
denk wel dat het klopt wat hij in het begin een paar keer aangaf, hij heeft heeel veeel ingeslikt, niet geuit in de eerste weken.. en nu houdt hij dat niet meer vol. Dan kan het er idd verkeerd uitkomen als je het opkropt. Hij heeft ook veel shit over zich heen gehad van opmerkingen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft gisteren nog maar eens laten zien hoe"agressief" hij kan reageren. Altijd de jolige willen uithangen, maar barst dan voor het minste los.
stond nog niet live omdat de nominaties nog niet definitief zijnquote:Op donderdag 16 februari 2023 08:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
deze poll zat ik te zoeken op een grote bb site op facebook.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is geen poll maar wel veel negatief commentaar
Dit zal ongetwijfeld meespelen alleen het punt met Ali is ook dat soms dingen op een bepaalde manier opvat, zoals met Bart vorige week. Die zegt zou graag eens een brief van mijn vrouw krijgen. Waarna Ali’s denkt een deal te hebben om hem niet te nomineren en zelf niet genomineerd te worden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk wel dat het klopt wat hij in het begin een paar keer aangaf, hij heeft heeel veeel ingeslikt, niet geuit in de eerste weken.. en nu houdt hij dat niet meer vol. Dan kan het er idd verkeerd uitkomen als je het opkropt. Hij heeft ook veel shit over zich heen gehad van opmerkingen.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:01 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zak erwten erop schijnt te helpen
nee vind nu alleen de 'gewone' populariteitspoll.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
stond nog niet live omdat de nominaties nog niet definitief zijn
Salar had het erover dat hij vandaag wel weer de poll plaats Die komt aardig met de werkelijkheid overeenquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee vind nu alleen de 'gewone' populariteitspoll.
Ja bijna zaterdag he..Oh ik vind dit echt zo niet kunnen. Naar huis met die gast oneerlijk t.o de restquote:
ja ik zou het ook niet zo opgevat hebben, maar ik kan me wel indenken dat ali het zo opgevat heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit zal ongetwijfeld meespelen alleen het punt met Ali is ook dat soms dingen op een bepaalde manier opvat, zoals met Bart vorige week. Die zegt zou graag eens een brief van mijn vrouw krijgen. Waarna Ali’s denkt een deal te hebben om hem niet te nomineren en zelf niet genomineerd te worden.
quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:04 schreef ben34567 het volgende:
Ik kan Ali eigenlijk niet meer serieus nemen nadat hij op Bart uitvliegt omwille van zijn belofte terwijl hij paar dagen geleden juist hetzelfde heeft gedaan met Jason.
ja ik hoorde dat iemand laat op de avond toen ik de stream aanzwengelen kon zeggen. Dat een belofte/ een woord geven van grote betekenis is in de Turkse cultuur.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:06 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik snap Ali ook niet dat hij zo boos is maar denk dat dat mischien ook zijn cultuur is en vraag me af of hij zich wel goed kan uiten in wat hij wil zeggen.
Als het hun uitkomt toch.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik hoorde dat iemand laat op de avond toen ik de stream aanzwengelen kon zeggen. Dat een belofte/ een woord geven van grote betekenis is in de Turkse cultuur.
nee dat speelt ook nog eens mee, hij kan zich niet helemaal goed uitdrukken in het nederlands, dan krijg je ook weer miscommunicatie als je een beperkte woordenschat hebt in het ned.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:06 schreef Lillfex het volgende:
Ja ik snap Ali ook niet dat hij zo boos is maar denk dat dat mischien ook zijn cultuur is en vraag me af of hij zich wel goed kan uiten in wat hij wil zeggen.
haha ja dat sowieso.quote:
Hij vind dat anders omdat hij zeker wist dat Jason zou blijven maar hij voelt zich verraden door Bart en Bart had duidelijk moeten zeggen in dat bewuste gesprek Ik nomineer je wel mocht ik het moeten en Bart heeft dat niet gedaan. Ik heb het idee dat hij het ook niet allemaal snaptquote:
Kan je nagaan als dat filmpje te zien krijgen uit de gameroom en gesprek tussen jolien Bart en angelo dat ze afspreken wie er gaat nomineren en wie er op komt en dat er bij Bart daarna maar halve bekertjes zijn ingedaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:04 schreef ben34567 het volgende:
Ik kan Ali eigenlijk niet meer serieus nemen nadat hij op Bart uitvliegt omwille van zijn belofte terwijl hij paar dagen geleden juist hetzelfde heeft gedaan met Jason.
ah fijn, andere stream nu aangezet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Ias krijgt nou nog de schuld ook dat hij alles in de soep heeft laten lopen.
Hij stond helemaal alleen omdat iedereen bonje had
Ja maar hij heeft nu wel heel de nacht kunnen doorslapenquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Ias krijgt nou nog de schuld ook dat hij alles in de soep heeft laten lopen.
Hij stond helemaal alleen omdat iedereen bonje had
Ja maar is zijn schuld toch niet iedereen liet hem aan zijn lot overquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft nu wel heel de nacht kunnen doorslapen
Ja maar dat is denk ik ook wel moeilijk als je in zon bubbel zit.Dat is net als je aan boord werkt van een schip je kan niet even uit de situatie stappen wat je thuis wel doetquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze maken bijna allemaal de fout om het spel met het echte leven te verwarren met elkaar
ja die houdt van structuur en lijkt wat minder flexibel op dat punt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Jason maakt zich er helemaal druk om. Ga gewoon vanaf nu gewoon verder weer
Jason wil alles volgens het papier Ali heeft vannacht met Lindsey gezeten Ali heeft tegen Lindsey gezet blijf jij mara zitten ik blijf wel staan. Nou ja je bent met zijn tweetjes wat maakt het dan uit wie staat als je met zijn tweetjes er bent als je je shift maar doet die je moet doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Jason maakt zich er helemaal druk om. Ga gewoon vanaf nu gewoon verder weer
Precies, het is lastig voor te stellen hoe het is als je in zo'n bubbel zit wat dat met je doet.. hoe kleine dingen waar je in het dagelijks leven niet bij stilstaat dan opeens echt belangrijk kunnen lijken. Het doet iets met je. En dan ook nog ineens met een hele groep vreemde mensen met andere karakters.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar dat is denk ik ook wel moeilijk als je in zon bubbel zit.Dat is net als je aan boord werkt van een schip je kan niet even uit de situatie stappen wat je thuis wel doet
Ja ik snap hem wel ikzelf ben ook wel zo maar ja als de andere het allemaal zo vernaggelen is het niet meer goed te krijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die houdt van structuur en lijkt wat minder flexibel op dat punt.
klopt, keek het net terugquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:00 schreef Hoylei het volgende:
Chayron liegt nu weer... Hij had toch bij Rob wel wat gezet?
Nee het is Alis schuld die zei blij jij mara zitten ik blijf wel staan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik snap hem wel ikzelf ben ook wel zo maar ja als de andere het allemaal zo vernaggelen is het niet meer goed te krijgen.
En eigenlijk is het lindsey der schuld dus want die zegt omdat ze iemand heeft bijgestaan ze niet meer hoeft. Maar die heeft de bak niet ondersteunt dus
ze doen moeilijk om niksquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jason wil alles volgens het papier Ali heeft vannacht met Lindsey gezeten Ali heeft tegen Lindsey gezet blijf jij mara zitten ik blijf wel staan. Nou ja je bent met zijn tweetjes wat maakt het dan uit wie staat als je met zijn tweetjes er bent als je je shift maar doet die je moet doen.
lees net hierboven dat het iets anders is gegaan.. ali heeft aangeboden voor haar te gaan staan. maar dan nog.. wat maakt het uit wie staan van die 2 als ze maar hun hele tijd buiten zijn al gaat de een helemaal niet of maar 10 min.. als de dienst maar gedraaid is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja ik snap hem wel ikzelf ben ook wel zo maar ja als de andere het allemaal zo vernaggelen is het niet meer goed te krijgen.
En eigenlijk is het lindsey der schuld dus want die zegt omdat ze iemand heeft bijgestaan ze niet meer hoeft. Maar die heeft de bak niet ondersteunt dus
Precies dit, laat ze lekker het onderling uitvechten wie wat doet in de shift.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lees net hierboven dat het iets anders is gegaan.. ali heeft aangeboden voor haar te gaan staan. maar dan nog.. wat maakt het uit wie staan van die 2 als ze maar hun hele tijd buiten zijn al gaat de een helemaal niet of maar 10 min.. als de dienst maar gedraaid is.
Chiara had maling eraanquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies dit, laat ze lekker het onderling uitvechten wie wat doet in de shift.
hier ook duurt me te lang eer het water goed warm is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Hier ook elke ochtend koude klets in mijn gezicht
zijn er wel meer geweest, kijk naar Charlotte en Lindsey toen ze terug kwamen van het Valentijnsfeestjequote:
eigenlijk sowieso belachelijk dat die hele regel er is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
2 omroepen betalen hquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
eigenlijk sowieso belachelijk dat die hele regel er is.
Speel gewoon het spel, en geen verschil maken in NL en BE
Ja en? Haalt heel het spelelement eruit.quote:
denk dat er een bepaalde energie zit.. wichelroede laten komen daarquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara altijd als ik hier sta heb ik buikpijn
quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat er een bepaalde energie zit.. wichelroede laten komen daar![]()
Ten minste 1 belg of 1 NL in de finale zou nog wel kunnen. Kans is sowieso best groot dat dit zou gebeuren. Dat hele M/V gebeuren maakt het nog ingewikkelder.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
eigenlijk sowieso belachelijk dat die hele regel er is.
Speel gewoon het spel, en geen verschil maken in NL en BE
Ik ben heel erg benieuwd naar vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:47 schreef rinardo het volgende:
Bewoners let wel, alles kan nog anders worden, jullie horen morgen meer.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en? Haalt heel het spelelement eruit.
Ik heb nu 2 favo's een Nederlander en een Belg. Ik kijk toch wel.
Ik meen me te herinneren dat lindsey en mini elkaar al kenden voor BB. mini zou regelmatig in de zaak waar lindsey werkte komen. mini is een tactische speler die over lijken gaat ben benieuwd wie die - waar hij beter mee omkan -binnenkort voor de bus gooit. Ik vermoed dat het na lindsey bart wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
MA is toch ook een stiekeme speler. Zorgen dat Bart wint zodat Bart hij Lindsey erop kan zetten en bij het spel met de stolpen die nominatie bij Chiara neerzetten en dat niet willen zeggen tegen haar in het gezicht, maar wel buiten tegen de dames zeggen wat hij gedaan heeft. Laat andere nu zijn werk doen.
Het zou kunnen dat ze denken 3 Belgen - 1 Nederlander in de finale : belgische stemmen worden onder 3 kandidaten verdeeld terwijl 1 Nederlandse kandidaat alle Nederlandse stemmen krijgt. Dus willen ze 2/2 verhouding. Ik kijk niet op nationaliteit wanneer ik stem.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:26 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ten minste 1 belg of 1 NL in de finale zou nog wel kunnen. Kans is sowieso best groot dat dit zou gebeuren. Dat hele M/V gebeuren maakt het nog ingewikkelder.
ja tegengekomen maar konden elkaar niet eens van zien.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:32 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat lindsey en mini elkaar al kenden voor BB. mini zou regelmatig in de zaak waar lindsey werkte komen.
Ik ben jaloers ik kan me zelden, om niet te zeggen nooit, een droom herinneren. Volgens mij droom ik niet.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:34 schreef Ireth het volgende:
MA doet een "greesje" dit jaar, zijn dromen vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |