Wel sneu dat hij daar nu weer in zn eentje staat. Hoe lang zit ali al in de DBK...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:39 schreef B00STER het volgende:
Nooit gedacht dat ik liever naar Ias zou kijken dan naar de andere stream te luisteren....
Ik vroeg me al af waarom hij daar alleen stond, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Wel sneu dat hij daar nu weer in zn eentje staat. Hoe lang zit ali al in de DBK...
Ze weten ook dat die net heel lang alleen stond. Hij was letterlijk net hun kamer uit toen Ali werd geroepen. Ga dan even je bed uit, en ga erbij staan..quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Wel sneu dat hij daar nu weer in zn eentje staat. Hoe lang zit ali al in de DBK...
idemquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:39 schreef B00STER het volgende:
Nooit gedacht dat ik liever naar Ias zou kijken dan naar de andere stream te luisteren....
Ja heerlijk zo een Iasquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Heb hem alleen nooit zo lang gezien maar niet gehoord. Keer wat anders..
Ik wel, maar dat heet 'mute'quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Heb hem alleen nooit zo lang gezien maar niet gehoord. Keer wat anders..
Ja word lekker genaaid zo en niemand die eveb aan ias denkt hahaquote:
Ik ben geen fan van Ias, maar dit is wel heel sneu. Die jongen kan nergens heen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali liep net in woonkamer. Negeerde Ias gewoon
Wilde het net zeggen ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Ias, maar dit is wel heel sneu. Die jongen kan nergens heen.
dooeeen was echt mooiquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:52 schreef suzi1 het volgende:
ooooo mn gemis gemist!
ik ga straks alles teruglezen
Heb je de hele miscommunicatie gemist?quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:52 schreef suzi1 het volgende:
ooooo mn gemis gemist!
ik ga straks alles teruglezen
Dbkquote:
Dan heb je wel wat te doen hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:58 schreef suzi1 het volgende:
ik ben vanaf voor half 8 tot net weggeweest
Ga je schoonmaken tijdens SLquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:03 schreef suzi1 het volgende:
gaat weer een lange nacht worden hier <3
Ja vermoed ik ook. Beeld!quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:10 schreef suzi1 het volgende:
denk dat spel nu om oooo is afgelopen hoor
Dat vermoeden had ik ook vanmorgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:10 schreef suzi1 het volgende:
denk dat spel nu om oooo is afgelopen hoor
Whahaha ben je wijs, erom vragenquote:
Ik welquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanaf 04:00 uur ook regen dat gaat de FEBO niet willen denk ik
Wie staan er dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanaf 04:00 uur ook regen dat gaat de FEBO niet willen denk ik
Ze hebben het over Chiara ja. Maar ze hebben het hele voorval totaal verkeerd geinterpreteerd...quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Over wie hebben ze het?? Chiara zeker
Eehhmm... dat was letterlijk zoals chiara het zelf vertelde tegen Lindsey toch??quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:13 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ze hebben de boel zo gedraaid dat Chiara Jolien een 'slang' genoemd zou hebben.
Lindsey is zelf valsquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:15 schreef Koos1958 het volgende:
Charlotte zegt chiara is een sterke speelster, lyndsey antwoord niet sterk ze is sluw en vals.
Waarom zei chiara dan eerst iemand buiten heeft het gezegd en later in de kamer hihi is misverstand jolien heeft het verkeerd begrepen. En ze was knalrood en lindsy moest niet naar buiten gaan als ze boos was zei ze daarvoor. Terwijl chiara zelf het gezegd had.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:14 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ze hebben het over Chiara ja. Maar ze hebben het hele voorval totaal verkeerd geinterpreteerd...
Chiara wist niet dat het over dat slang gedeelte ging. Er werd buiten over Jolien gepraat.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom zei chiara dan eerst iemand buiten heeft het gezegd en later in de kamer hihi is misverstand jolien heeft het verkeerd begrepen. En ze was knalrood en lindsy moest niet naar buiten gaan als ze boos was zei ze daarvoor. Terwijl chiara zelf het gezegd had.
Nou dat dus. Op de gang kwam het van buiten en 5 minuten later kwam het van chiara zelf. Alsof ze even een ractiekbespreking hadden gehad hoe dit te verklaren..quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom zei chiara dan eerst iemand buiten heeft het gezegd en later in de kamer hihi is misverstand jolien heeft het verkeerd begrepen. En ze was knalrood en lindsy moest niet naar buiten gaan als ze boos was zei ze daarvoor. Terwijl chiara zelf het gezegd had.
Je bent niet de enige ik versta er letterlijk geen woord vanquote:
Nee, Chiara ving op dat Ias over Jolien praatte buiten, dat die alles doorlult naar de andere kamer (slang?)quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:15 schreef Ireth het volgende:
Dat zij tegen Jolien zei "je bent een slang"
Daar ging lindsey dus ook vanuitquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus. Op de gang kwam het van buiten en 5 minuten later kwam het van chiara zelf. Alsof ze even een ractiekbespreking hadden gehad hoe dit te verklaren..
Jolien gaat dat volgens mijn ecgt niet doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit gaat vast in de soep lopen vannacht als ze nog moeten
Chiara zat buiten waar over Jolien werd geluld, rende direct naar Jolien om dat te vertellen en zij zei vervolgens tegen Jolien "je bent een slang!!!"quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:18 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Nee, Chiara ving op dat Ias over Jolien praatte buiten, dat die alles doorlult naar de andere kamer (slang?)
Toen grote discussie, puntje bij paaltje, alleen chiara had letterlijk dat woord gebruikt maar doelde op een ander.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte tiepje word ook vermoeiend
of lekker naar LA ofzo. daaagquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Ga lekker terug naar Middelkerke
het is alleen zo jammer dat ze wat personen daar behandeld alsof het dr schoolkotertjes zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:30 schreef ben34567 het volgende:
Chiara roddelt en soms op een gemene manier maar ze heeft diepgang en maturiteit. Die show van Lindsey en Charlotte kan de kijker ouder dan 12 jaar toch niet bekoren ?
Kan best zijn maar ze heeft al de beste gesprekken van dit seizoen gehad; al is er niet veel competitie dit jaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het is alleen zo jammer dat ze wat personen daar behandeld alsof het dr schoolkotertjes zijn.
zo van neehee dat moet je niet doen. echt een juf die lief praat, maar streng is
en van, dat moet je zo en zo doen. en jij moet dit veranderen, je aanpassen blabla
Nou ik kom deze types gelukkig nooit tegen hoor. Maar goed ik stoor me ook aan dat Engelse geouwehoer 'girl dit, girl dat' en daar is Charlotte ook schuldig aan, die ik wel graag mag.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:35 schreef suzi1 het volgende:
tja booster, zo gaat dat nu in nl. is niet meer wat wij gewend waren
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
one thing is for sure, het is een triest duo
ik mag haar met vlagenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik kom deze types gelukkig nooit tegen hoor. Maar goed ik stoor me ook aan dat Engelse geouwehoer 'girl dit, girl dat' en daar is Charlotte ook schuldig aan, die ik wel graag mag.
ik worstel me echt door deze soap heen, nog nooit zo erg meegemaakt, geen 1 persoon die ik leuk vind , niet geïnteresseerd in personen, waarom stop je niet met kijken, is te makkelijkquote:
Hier hetzelfdequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik mag haar met vlagen
die types kom je wrs niet tegen omdat je ze niet opzoekt en er ver van weg blijft
ik ook, opgeven is geen optiesquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:39 schreef suzi1 het volgende:
ik wil ook dat bb snel voorbij is hoor. maar heb me er nu eenmaal ingestort en dan kijk ik t uit
Dat zou nergens op slaan, maar ja FEBO wil graag opschuddingquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:41 schreef ben34567 het volgende:
Hoop dat de twist van morgen de PON winst van Bart niet helemaal teniet doet. Zou maar flauw zijn.
Na vanavond zekerquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey heeft ook echt iets tegen Chiara
Dat zou voor haar zonder twijfel 'a first' zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:43 schreef BB-King het volgende:
Lindsey: Chiara is echt gossip girl 3.0
Kan zij aub nu van het trapje flikkeren en die ballen "in her face" krijgen.
goeie!quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Genoeg ook ik kan die 2 fake kleuters niet meer aan horen Mute
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou voor haar zonder twijfel 'a first' zijn
Nee dat was 'Confusion week' of hoe het ook heette. Dit is all or nothing week, dus zoals Dotteke eerder zei, misschien allemaal op de nominatielijst of niemand? Dat lijkt me geweldig, voor een hoop bewoners ook een goede peiler om te zien waar ze staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:45 schreef odie22 het volgende:
reverse week, vrijstelling wordt nominatie
die domme kut zegt toch dat alle genomineerden er af gaan morgen en worden gewisseld, dan wordt de vrijstelling ook gewisseldquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat was 'Confusion week' of hoe het ook heette. Dit is all or nothing week, dus zoals Dotteke eerder zei, misschien allemaal op de nominatielijst of niemand? Dat lijkt me geweldig, voor een hoop bewoners ook een goede peiler om te zien waar ze staan.
ja echt jammerquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:45 schreef odie22 het volgende:
jullie missen alle leuke uitspraken nu
So be it 'girl'! Hoe rot voel je je als alle bewoners zijn genomineerd en jij bent degene die naar huis moet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
die domme kut zegt toch dat alle genomineerden er af gaan morgen en worden gewisseld, dan wordt de vrijstelling ook gewisseld
quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
it's fucking nice shit giiiiiiiiiiiiiiirl
Inmiddels wel ja want hij heeft een enorm libido zei hij zelfquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:50 schreef suzi1 het volgende:
jammer dat ali ook heel grappig is. want het is verder echt een klotzak
Dat doen ze meestal in de laatste nominatieronde voor de finale toch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat was 'Confusion week' of hoe het ook heette. Dit is all or nothing week, dus zoals Dotteke eerder zei, misschien allemaal op de nominatielijst of niemand? Dat lijkt me geweldig, voor een hoop bewoners ook een goede peiler om te zien waar ze staan.
had ik inderdaad niet willen missen!quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
it's fucking nice shit giiiiiiiiiiiiiiirl
Dan Charlotte haar vrijstelling ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:41 schreef ben34567 het volgende:
Hoop dat de twist van morgen de PON winst van Bart niet helemaal teniet doet. Zou maar flauw zijn.
Ja bij confusion week hoopte ik ook op een mega twist in de live show, maar helemaal niets.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat doen ze meestal in de laatste nominatieronde voor de finale toch?
Meh bevalt mij niks.
Bart heeft eerlijk de PON gewonnen en zijn nominaties moeten vast staan.
De "all or nothing" mag enkel betrekking hebben op Chayron, Lindsey en Ali.
FEBO, beter stel je ons niet teleur.
Mag dan ook wel even waarschuwing krijgen zoals Rob die heeft gekregenquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:43 schreef BB-King het volgende:
Lindsey: Chiara is echt gossip girl 3.0
Kan zij aub nu van het trapje flikkeren en die ballen "in her face" krijgen.
En 2 nieuwe bewoners erin!quote:
suzi heeft haar koffer al klaar staan!quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
En 2 nieuwe bewoners erin!
Dat zou wel leuk zijn.
niks ervan, soesi moet cossen in de nachtquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
suzi heeft haar koffer al klaar staan!
Zeker moeten ze meer doen en nog harderquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:53 schreef odie22 het volgende:
1 ding moet ik wel zeggen, ik vind zo'n lange opdracht wel leuk , wel crazy , maar ik vind het leuk
Ik ook, al is het alleen maar omdat er altijd 2 wakker zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 23:53 schreef odie22 het volgende:
1 ding moet ik wel zeggen, ik vind zo'n lange opdracht wel leuk , wel crazy , maar ik vind het leuk
danny is een lul en is door de kijkers eruit geflikkerdquote:Op woensdag 15 februari 2023 23:59 schreef Hoylei het volgende:
Ik kijk nog even dat babbetje tussen Ali, Lindsey en Chayron terug.
Ali zegt dat door Bart Danny eruit is...?
Ik vind dat gemiep maar niks, heb ik nog vna niemand anders zo gezien. Danny was nog enigzins teleurgesteld, maar zelfs dat was niks in vergelijking met dit.
Bart had de hele discussie kunnen vermijden door simpelweg te vragen: "wie had ik dan moeten nomineren?"
Dan is het enige mogelijke antwoord Ias, maar er zijn ook geen redenen waarom Ias wel ipv hun.
Nominatiequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:58 schreef odie22 het volgende:
chacha heeft de vrijstellingspin niet op
mag gewoon in vet , cursief en 24 hoorquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nominatie
doen ze ook niks meer mee, Softies bij de FEBO
Ze probeert stoer over te komen, soort van One Off The Guys imagequote:Op woensdag 15 februari 2023 23:57 schreef odie22 het volgende:
word je toch niet goed van, electricity girl , danm girl , tief lekker op girl
6quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
tiktoks willen zien. nou dan weet je het gemiddelde niveau van sjarlotte wel
Laag natuurlijk, maar ja wat kan je verwachten …..quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:03 schreef Schakeltopia het volgende:
tiktoks willen zien. nou dan weet je het gemiddelde niveau van sjarlotte wel
giro blauw , past bij jouwquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Haal ze 1 minuut uit minuut het geklaag en girl dit en giro dat
En dat Engels tussendoor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:06 schreef odie22 het volgende:
maar is toch niet normaal , de hele tijd fuck en damn
Ga ik ook maar even doen want ik snap er niks meer van wat er vanavond allemaal gebeurd isquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:06 schreef suzi1 het volgende:
woord is woord
dat moet je naleven
ali krab nog eens aan je koppie kop
zou dat echt dagelijks naar zn kop teruggooien
hoevaak durft hij dat te zeggen ook he
(ja ik kijk flimpjes terug)
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:09 schreef suzi1 het volgende:
ik ga even wandelen richting tuin
eigen huis
Ik geloof dat ze weer wat door elkaar willen husselen, omdat Ias heel lang in zn eentje heeft gestaan.quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat Chi en Jol aan de beurt zijn?
Hiernaquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand enig idee hoe laat Chi en Jol aan de beurt zijn?
chiara heeft altijd wel boeiende dingen te vertellen maar hopelijk zegt ze deze keer geen te eerlijke dingen over charlotte en de productiequote:
in je kip?quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:20 schreef suzi1 het volgende:
ik vind ook ongesel hier snacht in mn
Ik mag haar steeds meer, en ik heb een bootquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
chiara heeft altijd wel boeiende dingen te vertellen maar hopelijk zegt ze deze keer geen te eerlijke dingen over charlotte en de productie
Nu pasquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte heeft alles door hoor
quote:Op donderdag 16 februari 2023 00:28 schreef suzi1 het volgende:
ik 2 winterdekbedden om dan besweaty te ontwaken
klopt dat is wel erg leukquote:Op donderdag 16 februari 2023 00:30 schreef Hoylei het volgende:
Vind dit wel een leuke opdracht voor de livestream. (bijna) altijd 2 mensen die lekker aan t babbelen zijn buiten. Afgelopen weken lagen ze ook wel eens allemaal al om 21.30 te pitten...
ali liet ias wel hangen hequote:Op donderdag 16 februari 2023 00:31 schreef suzi1 het volgende:
van 2 aan 2 vind ik wel leuk. duimpje op
Gekochte neusjequote:Op donderdag 16 februari 2023 00:35 schreef suzi1 het volgende:
cha heeft wel mooiste neusje van de gurls daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |