Wel sneu dat hij daar nu weer in zn eentje staat. Hoe lang zit ali al in de DBK...quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:39 schreef B00STER het volgende:
Nooit gedacht dat ik liever naar Ias zou kijken dan naar de andere stream te luisteren....
Ik vroeg me al af waarom hij daar alleen stond, dat had ik gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Wel sneu dat hij daar nu weer in zn eentje staat. Hoe lang zit ali al in de DBK...
Ze weten ook dat die net heel lang alleen stond. Hij was letterlijk net hun kamer uit toen Ali werd geroepen. Ga dan even je bed uit, en ga erbij staan..quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:40 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Wel sneu dat hij daar nu weer in zn eentje staat. Hoe lang zit ali al in de DBK...
idemquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:39 schreef B00STER het volgende:
Nooit gedacht dat ik liever naar Ias zou kijken dan naar de andere stream te luisteren....
Ja heerlijk zo een Iasquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Heb hem alleen nooit zo lang gezien maar niet gehoord. Keer wat anders..
Ik wel, maar dat heet 'mute'quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:43 schreef TheLuckyman het volgende:
Heb hem alleen nooit zo lang gezien maar niet gehoord. Keer wat anders..
Ja word lekker genaaid zo en niemand die eveb aan ias denkt hahaquote:
Ik ben geen fan van Ias, maar dit is wel heel sneu. Die jongen kan nergens heen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:50 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali liep net in woonkamer. Negeerde Ias gewoon
Wilde het net zeggen ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Ias, maar dit is wel heel sneu. Die jongen kan nergens heen.
dooeeen was echt mooiquote:Op woensdag 15 februari 2023 22:52 schreef suzi1 het volgende:
ooooo mn gemis gemist!
ik ga straks alles teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |