😱quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Alles kan anders worden morgenochtend weten jullie meer
Ik zet nog maaar even geen fotos met een vraagteken. Kijk morgenwel eerst wat het gaat wordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef Schakeltopia het volgende:
big brother: let wel, alles kan nog anders worden. morgenochtend weten jullie meer
Goeie Nick ook😊quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Charlotte die er eentje mag afhalen? Ze had tenslotte de vrijstelling.
Kun je die van Chayron niet alvast delen? Wilde hem hier boven mijn bed hangenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zet nog maaar even geen fotos met een vraagteken. Kijk morgenwel eerst wat het gaat worden
Perfect?quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
Ja gloeiende gloeiende krijgen we een keer perfecte nominaties gaat BB lopen klooien.
Heeeej jij ook hier!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:51 schreef Charlotte-007 het volgende:
Charlotte die er eentje mag afhalen? Ze had tenslotte de vrijstelling.
🤮quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:52 schreef Angel79 het volgende:
ja rob 3x we weten het,je had ook al 6x thuis moeten zijn
ONgekendquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is een steeds grotere slangenkuil aan het worden
Haha ook hier ene kamer vs andere kamer dusquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Perfect?
Ik wil chiara, jolien en Rob erop
ali heeft gelijk Bart heeft dat zeker gezegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
Begrijpt Ali nou echt niet hoe achterlijk zijn argument klinkt?
Ik ga 10 keer stemmen op Chayronquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:53 schreef -river- het volgende:
Ik had liever Ias erbij gehad maar goed als chayron er maar uit gaat.
Ik gun het ali om te blijven nog een weekjequote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali, de man van woord is woord. Behalve dan als die zelf moet stemmen…
Deze drie.. geen idee op wie ik zou moeten stemmen, ze mogen alle drie wel weg inmiddels
Dat kan best maar Ali deed vorige week hetzelfde bij Jason.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ali heeft gelijk Bart heeft dat zeker gezegt
En nog gaat het niet genoeg zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 10 keer stemmen op Chayron
11 stemmen zullen niet genoeg zijn helaasquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga 10 keer stemmen op Chayron
Precies ditquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Zo mooi dit, als ze zelf iemand nomineren is het oke, als ze zelf genomineerd worden zijn ze boos
Ja maar ali had dat ook tegen jason gezegd en nomeneerd hem ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ali heeft gelijk Bart heeft dat zeker gezegt
Nou eigenlijk ben ik alleen anti Rob en chiaraquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Haha ook hier ene kamer vs andere kamer dus
Die begrijpt niks.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
Begrijpt Ali nou echt niet hoe achterlijk zijn argument klinkt?
Kijk jij nooit mijn filmpjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef engine het volgende:
Maar leuk dat ze het nominatie moment een keer 's avonds doen. Zie ik het ook eens
Ik zie dat juist anders...quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben ik alleen anti Rob en chiara
De slang chiara helemaal. Verschrikkelijk mens
Haha ik geloof je, ik was geen fan van hem. Maar dat bedoelde ik natuurlijk niet, dat snap je wel😁quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwijg me over Nick. Privé ook tegen gekomen. Is Eikel Ronny Retro "hoog in de bol"
nah....quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat mensen voor 61k al bereid zij te doen
Je weet het nooitquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
11 stemmen zullen niet genoeg zijn helaas
Zou mooi zijn als Jason dit ff aankaartquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja maar ali had dat ook tegen jason gezegd en nomeneerd hem ook
Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Tuurlijk beetje het vuurtje opstokenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:58 schreef Dotteke het volgende:
O BB speelt ze ook een beetje tegen elkaar op in de ~DBK
quote:
Mooi dat de bewoners dit soort dingen nu naar buiten brengenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tuurlijk beetje het vuurtje opstoken
Geer komt morgen met de Hummer van @oma-Nijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:58 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Je weet het nooitmaar misschien gaat er nog een wonder gebeuren.
Ik hoop dat er filmpje van komt..quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef engine het volgende:
Ali trekt binnen van leer tegen Bart. Schreeuw schreeuw.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Geer komt morgen met de Hummer van @:Oma-Nijn
Rob ophalen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Brief op valentijn = nomineer mij niet
Ik vind chiara vanaf begin achterbaks.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zie dat juist anders...
Ikzie chiaron en lindsey en ali iedere x bespreken
Had ik voorspeld. Ali the loser.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:50 schreef BBERTJE het volgende:
Waare aard van Lindsey en Ali komt boven zijn ze 1x genomineerd
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef engine het volgende:
Bart "nu ben ik aan het praten"
Ali "Ja zeg maar...
Ali " bla bla bla bla bal dwars door bart heen bla bal"
Is nog niet zeker he/quote:
zeekerquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:05 schreef Krambo het volgende:
Had Ali vorige week ook niet aan Jason beloofd om hem er niet op te zetten?
Alles staat op cameraquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:05 schreef happyme28 het volgende:
Jezus wat een eikel die Ali. Waarom gooit niemand hem voor de voeten dat hij zelf ook Blauwe kamer genomineerd heeft en Jason ondanks belofte genomineerd heeft.
Jason zeg er is wat van!quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:05 schreef Krambo het volgende:
Zeker, een half uur voor het nomineren zelfs nog, maar was tactisch he, net als MAquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:05 schreef Krambo het volgende:
Over het hek bedoel je. Moet kunnen met Bart en de Lange ! Doen mannen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
Kan iemand Ali even in de tuin zetten?
Stelletje vlooien daarquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon krijgt credits....
dit gaat de verkeerde kant op
Totaal niet leuk deze groep. Chiara je lult spel en persoon. Je maakt charlotte elke keer helemaal zwart en dat is echt persoonlijk van je.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef Lillfex het volgende:
Ik word stapelgek van deze groep wat een haat en nijd
Rob zegt 'op deze manier ga ik daar niet aan beginnen'. Gelukkig maar want dan mag hij wel vast vertrekken wil hij op tijd aankomen...quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:10 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom zou je willen afspreken na big brother
Mooi he, paar weken geleden deden ze alles nog samen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef Lillfex het volgende:
Ik word stapelgek van deze groep wat een haat en nijd
Ik gelukkig wel. Streekgenoot natuurlijk, en een militaire insteek allebei.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:11 schreef B00STER het volgende:
Soms als Bart op turbo gaat, zoals nu, dan heb ik het idee dat ik Busta Rhymes hoor rappen... die gaat ook zo snel dat ik de helft niet kan volgen...
kloptquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:10 schreef Lillfex het volgende:
Chiara moet haar bek houden want als er een persoonlijk is is het Chiara
Ow God ja, die mot ook nog "gezellig" afgemaakt wordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien wil niet meer mee doen voor die 5000 euro.
Maar bart beloofd daar niks...het is ali die beloofd man een man woord een woord zegt...en bart bevestigd het NIETquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:01 schreef ledn81 het volgende:
Ali gaat idd zeiken over dat gesprek eerder met Bart. Zag dat al aankomen omdat ie daar over bleef door gaan. Vandaar even eerdere video opgezocht. Het was niet rond half 6, maar om 21:19. Ali heeft het allemaal iets anders opgeslagen en begrepen
aka , mag ik geldquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien wil niet meer mee doen voor die 5000 euro.
Ik vind het een fantastisch 'taaltje' want het brengt herinneringen naar boven van vakanties in België (Ardennen) toen ik jonger was. Maar ik meen serieus dat ik het soms echt niet kan verstaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. Streekgenoot natuurlijk, en een militaire insteek allebei.
Niet akkoord. Dus nu op de cos ook 2 kampen ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:13 schreef Lillfex het volgende:
Bart lul niet zo dat is ook onzin Blauw is blauw en rood is rood en het is zo kapot en dat blijft gewoon zo
Emme hond! Wil me hond!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aka , mag ik geld
wil weheggg BBB ah pliesssssss
Ben benieuwd wat er gebeurt als ie dat gewoon ronduit zegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Bart jij hebt ali en lyndsey erop gezet omdat je chayron kwijt wil
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet akkoord. Dus nu op de cos ook 2 kampen ?
zij zei toch niksquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:10 schreef Lillfex het volgende:
Chiara moet haar bek houden want als er een persoonlijk is is het Chiara
Dat bedoel ik dus. Bart is eigenlijk altijd duidelijk geweest of gewoon gezwegen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar bart beloofd daar niks...het is ali die beloofd man een man woord een woord zegt...en bart bevestigd het NIET
Of geen genomineerde of allemaal genomineerdquote:
Rob doet het achter iemand zijn rug omquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ja rob dat heb je elke keer weer want dan zei je ik wil dat die erop staan.
In de ardennen, zoals jullie zeggen, spreken ze in principe frans. Dus kan niet meegaan in je verhaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vind het een fantastisch 'taaltje' want het brengt herinneringen naar boven van vakanties in België (Ardennen) toen ik jonger was. Maar ik meen serieus dat ik het soms echt niet kan verstaan.
Oh dat hoop ik zo! Wat een tornado gaat er dan door het huis.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of geen genomineerde of allemaal genomineerd
Is niet op gender, gewoon 2 NL 2 BEquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als Rob gaat en Chayron zaterdag is Jason de 1e finalist.
Gaat Lindsey is Chiara de 1e finalist.
Dat zijn wel heel veel aannamesquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zitten met een probleem bij BB.
Morgen overleg over de situatie van Rob.
Ali is hun favoriete samen met Charlot, dus die mag ook nog niet gaan.
Heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Camping, dus men kwam uit alle windstrekenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
In de ardennen, zoals jullie zeggen, spreken ze in principe frans. Dus kan niet meegaan in je verhaal.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef engine het volgende:
Ik denk dat Lindsey even een koude douche moet nemen om af te koelen
That 's the spirit @Boosterquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Camping, dus men kwam uit alle windstrekenMaar goed OT: Ik vind dat deze drie het bijzonder slecht oppakken. Neem een voorbeeld aan Jason.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dus Bart het is wel persoonlijk na het akkefietje met ali van de week met het voorstel om de volgorde te wijzigen toen chayron in de dbk zat.
yep, de vrouw van Rob schijnt te hebben aangegeven dat ze Rob eruit wilquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik dacht dat er 5 in zatenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel zwarte ballen zitten er in de bak?
3 toevallig?
Nee meerquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel zwarte ballen zitten er in de bak?
3 toevallig?
Ben benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik zo! Wat een tornado gaat er dan door het huis.
NEEHEE ik loop zo achter met opnemen nog.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:19 schreef engine het volgende:
Ah ik zie Bart zijn jas pakken. We gaan voor ronde 3 buiten
Wie zei dat ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:20 schreef Schakeltopia het volgende:
niemand speelt met mijn kloten. nu niet nooit niet
Toch nog even off-topic, want de user Booster met 2x de letter 'O' wordt constant getagd. Die username was toen ik me registreerde in de vorige eeuwquote:
Jawel. Staat vast. Al 2 jaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:18 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Is niet op gender, gewoon 2 NL 2 BE
Ik denk dat ze Ali door dit gedrag niet meer als favoriet kunnen houden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wil altijd een extra twist.... namelijk rob er weer op en naar huis, het is wel mooi geweest, genoeg andere verhaallijntjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:21 schreef ben34567 het volgende:
Dat zijn nu toch 3 nominatie namen waarbij je geen extra twist wil ? Gewoon Chayron en/of Lindsey naar huis
Dat denk ik ook hoor ook omdat we niet kunnen stemmen of deze drie moeten elk een ander nomineren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of geen genomineerde of allemaal genomineerd
Dat bericht is vrij snel na het plaatsen alweer verwijderdquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep, de vrouw van Rob schijnt te hebben aangegeven dat ze Rob eruit wil
Houtskool, gaat hij nu regelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:22 schreef Dragonbullet het volgende:
Bart is op oorlogspad, hij gaat straks van die zwarte strepen zetten met koffiedrab ofzo
hoe kom je op 20Kquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef Thaidg het volgende:
Tuurlijk pakt chayron het goed op. Hij heeft toch al 20k op zak
dr zal best iemand zijn die een screenshot heeft gemaaktquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:23 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Dat bericht is vrij snel na het plaatsen alweer verwijderd
Zaterdag bedoel je...quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:24 schreef Tuttebolleke het volgende:
Even dagdromen
Morgen chayron naar huis en hij mag 3 nieuwe nomineren
Ja pannenkoek, er valt weer iets te stoken en hij is weer helemaal goed, hij ziet er ook meten veel beter uitquote:
Heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijpook niet waarom chiara naar buiten was gegaan naar lindsey?
Misschien om een beetje in de gaten te houden wat ze zoal buiten zeggen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik begrijpook niet waarom chiara naar buiten was gegaan naar lindsey?
Huh zodat alles in oranje word wegestemdquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:26 schreef Jockari het volgende:
Zoals voorspeld. Met deze nominatie heeft Bart het spel geopend.
snap je?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
linsie spreekt veel maar maakt geen zin af
Ik wilde net vragen of iemand anders ook filmpjes wil opnemen en naar het gezeik wil luisteren, maar ik schrap jou alvast van het lijstjequote:Op woensdag 15 februari 2023 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan die lindsey met haar gezeik niet aanhoren
Nee joh hij heeft nu 10 duizend euro op zijn rekeningquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens mij schijt Chairon peultjes voor morgen
Of diepgevroren erwtjes.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Volgens mij schijt Chairon peultjes voor morgen
Chayron moet eerst wegquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:36 schreef BB-King het volgende:
Dar gedrag van Lindsey is echt stuitend.
Zo'n sneaky figuur.
Die zie ik eigenlijk liever vertrekken dan Chayron.
Doet net of ze buiten al die gesprekken van het rode bondje stond.
Maar lulde ze altijd met ze mee en wilde ook 3 van blauw erop zetten.
Andersom mag blijkbaar niet.
Helft naar de belasting houdt die niet genoeg over om de schulden thuis af te betalen....#shitquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:35 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nee joh hij heeft nu 10 duizend euro op zijn rekening
Nee andersom had het precies hetzelfde geweest... dan hadden er 3 van de andere kamer op gestaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dus dat
Bartje is een viespeuk
maaaaaaar
vanaf dag 1 zijn motto
tis eten of gegeten worden
is nog geen 20k maar goed 10k gaat er maar echt mee naar huisquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
10K op zak en 5k vrijstelling om weekje langer te blijven en 1K voor een video meen ik
Als hij schulden had willen aflossen, had hij beter kunnen gaan werken ipv in BB gaan zittenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helft naar de belasting houdt die niet genoeg over om de schulden thuis af te betalen....#shit
Ook nog de dagvergoeding.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helft naar de belasting houdt die niet genoeg over om de schulden thuis af te betalen....#shit
ja die was bij lindsey gaan zitten vrij snel nadat iedereen boos naar buiten stormdequote:
ja zal het wel wezen inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien om een beetje in de gaten te houden wat ze zoal buiten zeggen.
linsie gaat niet, sjairon is de pineutquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:40 schreef -river- het volgende:
Goed werk van Bart, maar als lindsey gaat dan zit chiara safe:(
En Chayron net zo goed alleen die ging er al van uit dus kan het nu iets beter verbloemen in de groep. Bij Ali en Lindsey is hij net zo verontwaardigd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:40 schreef missmistreated het volgende:
Wat een super onsportieve lui die Ali en Lindsey.....pfffffff
hahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:41 schreef Kinga het volgende:
Zijn er al OGEN GEOPEND? En GAAT HET SPEL NU ECHT BEGINNEN?
Ja Chayron prik je ook zo doorheen met zijn "ik neem het sportief op" act.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Chayron moet eerst wegChayron is echt met onwijs charme offensief bezig. Maar die moet echt wegwezen
Ja daar moet zijn vriendin de huur van betalen en de stookkosten, en wat denk je van 4 monden voeden.quote:
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:40 schreef -river- het volgende:
Goed werk van Bart, maar als lindsey gaat dan zit chiara safe
ja want chayron is nu weer met Ali aan het meelullenquote:Op woensdag 15 februari 2023 20:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja Chayron prik je ook zo doorheen met zijn "ik neem het sportief op" act.
Toch stoor ik mij er minder aan dan Lindsey.
Nou nee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan?
Chiara!![]()
Een prachtige vertegenwoordigster voor de Nederlandse vrouwen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |