Hoiquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
Jij trendsetter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
3 maanden? Voor een waterkoker?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een waterkoker gekocht. Ik heb drie maanden gedaan over het uitkiezen dus hij kan maar beter fucking awesome zijn als ie binnenkomt en mega goed werken.
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstellingquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 maanden? Voor een waterkoker?
Geld over de balk gooienquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstelling.
Nu is t uiteindelijk een hele dure knalrode geworden.
Ja houd op met me. De afgelopen maanden iets te veel dure spullen gekocht. De waterkoker is tot nu toe t goedkoopstequote:
Picsquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstelling.
Nu is t uiteindelijk een hele dure knalrode geworden.
Wij hebben net een nieuwe keuken, maar dat ging ook gepaard met de nodige onvoorziene kosten. Dramaquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja houd op met me. De afgelopen maanden iets te veel dure spullen gekocht. De waterkoker is tot nu toe t goedkoopste.
Ja, jeetje dat kost ook flink wat. Ging het installeren mis? Omdat je zegt drama?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuwe keuken, maar dat ging ook gepaard met de nodige onvoorziene kosten. Drama
Ik vind dat zo mooi. Ik wil ook de keukenmachine. Alleen bak ik nauwelijks, dus dat is wel zonde, zeg maarquote:
Er kwam een mannetje langs om exacte opmetingen te maken, en om te kijken of er genoeg aansluitingen waren voor oven, vaatwasser, etc. Die waren er wel, maar hij zei dat we beter een electricien ernaar moesten laten kijken want hij vertrouwde het niet helemaal. Electricien kijkt ernaar toen oude keuken eruit was, en hij zei dat we blij moesten zijn dat we geen brand hebben gehad. Vorige eigenaar had alle zware apparatuur op 1 verouderde groep aangesloten met inadequate bedrading. Dus als we bv vaatwasser, oven en fornuis tegelijkertijd aan hadden gezet zou alles langzaam oververhit raken. Gast was ruim 12 uur bezig met vervanging van bedrading, frezen van goede kabelgoten in de muur, nieuwe stoppenkast installeren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jeetje dat kost ook flink wat. Ging het installeren mis? Omdat je zegt drama?
Omg neeeeeequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er kwam een mannetje langs om exacte opmetingen te maken, en om te kijken of er genoeg aansluitingen waren voor oven, vaatwasser, etc. Die waren er wel, maar hij zei dat we beter een electricien ernaar moesten laten kijken want hij vertrouwde het niet helemaal. Electricien kijkt ernaar toen oude keuken eruit was, en hij zei dat we blij moesten zijn dat we geen brand hebben gehad. Vorige eigenaar had alle zware apparatuur op 1 verouderde groep aangesloten met inadequate bedrading. Dus als we bv vaatwasser, oven en fornuis tegelijkertijd aan hadden gezet zou alles langzaam oververhit raken. Gast was ruim 12 uur bezig met vervanging van bedrading, frezen van goede kabelgoten in de muur, nieuwe stoppenkast installeren.
Mijn bankrekening:![]()
![]()
Ja, was leuk nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg neeeeee! Achteraf nog geluk gehad ooo nog!
Uiteraard. Bij het plaatsen van keukens gaat er altijd wel wat misquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, was leuk nieuwsOh, en 1 keukenlade was in verkeerde afmeting geleverd. Totdat we de nieuwe hebben zit er dus een gat in de nieuwe keuken
Maar ben wel blij met het uiteindelijke resultaat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij het plaatsen van keukens gaat er altijd wel wat mis.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ben wel blij met het uiteindelijke resultaat hoor
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ons huis heeft aan één kant de originele keuken, bijna 100 jaar oud. Een terrazzo aanrechtblad met gootsteen en kastjes met stompe deuren, grote naar buiten openslaande ramen.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
Nostalgie. Fax is geen spat veranderd
.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
.
Faxie en spatten. Dan denk ik meteen aan dit:quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
.
Als de zon weer gaat schijnen dan gaan de kite-meisjes ook weer naar buiten. Faxie ook weer blij.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
.
Faxie heeft juist een hekel aan zon en zomer; Geen wind, geen kiten, geen kite-meisjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de zon weer gaat schijnen dan gaan de kite-meisjes ook weer naar buiten. Faxie ook weer blij.
Originele post aangepast.quote:
Zonde van je weekend.quote:
Rutsige doordeweeks ook.quote:
ja, ik weet het ook niet.quote:
Ik ben zowaar drukquote:
Deze?quote:
We waren okay. Relatief.quote:
Ok dan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ver zou ik ook weer niet willen gaan.
Complimenten voor deze reflectie op jezelf.quote:
Dat zou ik nooit doen natuurlijk. Niet bij jou in elk geval.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
Jullie zijn allemaal overgestapt naar een ander kanaal zonder mij?
Hey, dit denk ik ook als ik hier langskomquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal overgestapt naar een ander kanaal zonder mij?
Je zit niet hoog genoeg op de apenrots, rivalquote:
Wijsheid komt met de jaren hč?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Complimenten voor deze reflectie op jezelf.
Dat komt omdat ik lekker in de gracht dobberquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit niet hoog genoeg op de apenrots, rival
Nou, duurt lang hier hoorquote:
Das ook leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik lekker in de gracht dobber
Niet iedereen is zo kwiek als jijquote:
Kwiek is typisch een woord dat vooral bejaarden gebruiken.quote:
Betekent dat ze er nog zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo kwiek voel ik me niet. Spierpijn overal.
Fitgirl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Zo kwiek voel ik me niet. Spierpijn overal.
No pain, no gain enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Rustig aan doen gisteren is mislukt blijkbaar
Jij bent nooit rustigquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En morgen is het waarschijnlijk nog erger.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:
Ik had al/nog spierpijn van zondagquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen is het waarschijnlijk nog erger.
Dat gezegd hebbende: morgen en overmorgen gaan interessant worden. Vanmiddag m'n eerste "echte" PT-training.
Nou, van m'n proef-uurtje van vorige week heb ik dus zo'n 4 dagen "plezier" gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]Alsof ik ADHD heb ofzo. Ik lig de halve tijd op de bank.
[..]
Ik had al/nog spierpijn van zondag
Oef succes! Ben benieuwd hoe het ging.
Na mijn PT-training heb ik altijd meer en/of langer spierpijn dan bij mijn eigen trainingen. Sterkte.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat gezegd hebbende: morgen en overmorgen gaan interessant worden. Vanmiddag m'n eerste "echte" PT-training.
Tsja, zo kom je nooit aan seks.quote:
Alsof je anders wel die clit kan vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen zin om een wichelroede nodig te hebben
Leen me je vrouw, zal ik het demonstrerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je anders wel die clit kan vinden.
Een vrouw moeten lenen daarvoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leen me je vrouw, zal ik het demonstreren
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?quote:
Jeetjequote:Op woensdag 1 maart 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?
Na die voorzet van IJsdraakje moest ik deze wel inkoppen.quote:
Is jou toch ook geluktquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |