Hoiquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
Jij trendsetter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
3 maanden? Voor een waterkoker?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een waterkoker gekocht. Ik heb drie maanden gedaan over het uitkiezen dus hij kan maar beter fucking awesome zijn als ie binnenkomt en mega goed werken.
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstellingquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 maanden? Voor een waterkoker?
Geld over de balk gooienquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstelling.
Nu is t uiteindelijk een hele dure knalrode geworden.
Ja houd op met me. De afgelopen maanden iets te veel dure spullen gekocht. De waterkoker is tot nu toe t goedkoopstequote:
Picsquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstelling.
Nu is t uiteindelijk een hele dure knalrode geworden.
Wij hebben net een nieuwe keuken, maar dat ging ook gepaard met de nodige onvoorziene kosten. Dramaquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja houd op met me. De afgelopen maanden iets te veel dure spullen gekocht. De waterkoker is tot nu toe t goedkoopste.
Ja, jeetje dat kost ook flink wat. Ging het installeren mis? Omdat je zegt drama?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuwe keuken, maar dat ging ook gepaard met de nodige onvoorziene kosten. Drama
Ik vind dat zo mooi. Ik wil ook de keukenmachine. Alleen bak ik nauwelijks, dus dat is wel zonde, zeg maarquote:
Er kwam een mannetje langs om exacte opmetingen te maken, en om te kijken of er genoeg aansluitingen waren voor oven, vaatwasser, etc. Die waren er wel, maar hij zei dat we beter een electricien ernaar moesten laten kijken want hij vertrouwde het niet helemaal. Electricien kijkt ernaar toen oude keuken eruit was, en hij zei dat we blij moesten zijn dat we geen brand hebben gehad. Vorige eigenaar had alle zware apparatuur op 1 verouderde groep aangesloten met inadequate bedrading. Dus als we bv vaatwasser, oven en fornuis tegelijkertijd aan hadden gezet zou alles langzaam oververhit raken. Gast was ruim 12 uur bezig met vervanging van bedrading, frezen van goede kabelgoten in de muur, nieuwe stoppenkast installeren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jeetje dat kost ook flink wat. Ging het installeren mis? Omdat je zegt drama?
Omg neeeeeequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er kwam een mannetje langs om exacte opmetingen te maken, en om te kijken of er genoeg aansluitingen waren voor oven, vaatwasser, etc. Die waren er wel, maar hij zei dat we beter een electricien ernaar moesten laten kijken want hij vertrouwde het niet helemaal. Electricien kijkt ernaar toen oude keuken eruit was, en hij zei dat we blij moesten zijn dat we geen brand hebben gehad. Vorige eigenaar had alle zware apparatuur op 1 verouderde groep aangesloten met inadequate bedrading. Dus als we bv vaatwasser, oven en fornuis tegelijkertijd aan hadden gezet zou alles langzaam oververhit raken. Gast was ruim 12 uur bezig met vervanging van bedrading, frezen van goede kabelgoten in de muur, nieuwe stoppenkast installeren.
Mijn bankrekening:![]()
![]()
Ja, was leuk nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg neeeeee! Achteraf nog geluk gehad ooo nog!
Uiteraard. Bij het plaatsen van keukens gaat er altijd wel wat misquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, was leuk nieuwsOh, en 1 keukenlade was in verkeerde afmeting geleverd. Totdat we de nieuwe hebben zit er dus een gat in de nieuwe keuken
Maar ben wel blij met het uiteindelijke resultaat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij het plaatsen van keukens gaat er altijd wel wat mis.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ben wel blij met het uiteindelijke resultaat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |