quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik werk thuis, maar er is niet zo veel te doen vandaag dus ik twijfel of ik even ga stofzuigen.
Maar dan voel ik me schuldig dat ik sta te stofzuigen.
Geen flauw idee, ik ben relatief nieuw op het thuiswerkgebiedquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Wat denk je wat de gemiddelde thuiswerker allemaal doet aan huishoudelijke taken?
Zullen we ff een Teams sessie doen waarbij ik je laat kennismaken met de do's and dont's van het thuiswerken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben relatief nieuw op het thuiswerkgebied.
Day drinking of coursequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Wat denk je wat de gemiddelde thuiswerker allemaal doet aan huishoudelijke taken?
Dat soort dingen moet je juist doen in de baas zijn tijd als er niks te doen is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik werk thuis, maar er is niet zo veel te doen vandaag dus ik twijfel of ik even ga stofzuigen.
Maar dan voel ik me schuldig dat ik sta te stofzuigen.
Altijd meedenken, deze man <3.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ff een Teams sessie doen waarbij ik je laat kennismaken met de do's and dont's van het thuiswerken?
Ik heb net een wasje in de machine gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je juist doen in de baas zijn tijd als er niks te doen is.
Wasje draaien, stofzuigen, plee schoonmaken, was vouwen....
Niet vergeten tussendoor zo ju en dan even een tik tegen de muis te geven zodat je werkplek niet in slaapstand gaat
quote:
https://move-mouse.en.softonic.com/quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je juist doen in de baas zijn tijd als er niks te doen is.
Wasje draaien, stofzuigen, plee schoonmaken, was vouwen....
Niet vergeten tussendoor zo ju en dan even een tik tegen de muis te geven zodat je werkplek niet in slaapstand gaat
Jij rekel!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een wasje in de machine gedaan.
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ff een Teams sessie doen waarbij ik je laat kennismaken met de do's and dont's van het thuiswerken?
* Barbusse schuift biertje door...quote:
Voor minder dan port doe ik het op donderdag niet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift biertje door...
Gij zult een gegeven bier niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor minder dan port doe ik het op donderdag niet hoor.
Vooruit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gij zult een gegeven bier niet in de bek kijken
Kan ook!quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor minder dan port doe ik het op donderdag niet hoor.
Bier.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift biertje door...
Ik vind het maar niks, dat thuiswerkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
Iewlquote:
Goddelijk. Zoooo veel beter dan kantoor. Zeker dan een kantoortuin waar je met 70 man in een open kippenhok wordt gepropt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, dat thuiswerken
Ik werk al 10 jaar 2 dagen in de week thuis. Telt dat ook?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |