Jij hebt ook al al je opties tegen elkaar afgewogen ja? Ik weet wel dat ik niet de enige ben met issues maar roep niet dat je weet waar ik mee kamp want je weet helemaal geen fuck van waar ik mee rondloop hoe ver ik in het stadium zit en hoelang ik dit nog trek.quote:
Hoe is het met de hondjes?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
Buy a house, they said. It'll be fun, they said.
Slecht. Of nou ja, de teckel is onverwoestbaar, maar de Weim heeft nierfalen.quote:
Ik help wel kiezenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de badkamer eigenlijk verbouwen maar kan niet kiezen tussen de tegels en ik zal een orgaan moeten verkopen op de zwarte markt.
Noesquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht. Of nou ja, de teckel is onverwoestbaar, maar de Weim heeft nierfalen.
Waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef Tegan het volgende:
Gaan jullie allemaal Jinek, Pauw en Janzen kijken vanavond?
Niet dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
Enkel levensverlengend (speciaal voer), behandelbaar is het niet. En uiteindelijk zal hij ook slecht worden. Nu is hij redelijk goed, dus we hopen dat dat nog lang zo blijft.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Noesis het behandelbaar of alleen onderhoud zeg maar?
Ik zou een stukje lever doen. Die groeit toch weer aan.quote:
Het resultaat is leuk, de weg ernaartoe niet per se...quote:
Je stamboom tot 6 generaties terug moeten aanleveren om te beoordelen of je in aanmerking komt voor een hypotheek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
Houd op, schei uit. Zo blij dat dat allemaal achter de rug is en alles rond is. Wat een stressquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je stamboom tot 6 generaties terug moeten aanleveren om te beoordelen of je in aanmerking komt voor een hypotheek.
Stress heb ik er nooit van gehad. Wel vaak diep moeten zuchten over de verzoeken en de formats waarin je alles moet aanleveren. Daar worden mensen voor betaald om dat te bedenken!quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd op, schei uit. Zo blij dat dat allemaal achter de rug is en alles rond is. Wat een stress.
Stress is misschien niet helemaal het juiste woord. Wel spanning of het allemaal op tijd geregeld zou zijn. En of alles dat aangeleverd is ook correct is en zo.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stress heb ik er nooit van gehad. Wel vaak diep moeten zuchten over de verzoeken en de formats waarin je alles moet aanleveren. Daar worden mensen voor betaald om dat te bedenken!
Qtiequote:
Ohnoesquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slecht. Of nou ja, de teckel is onverwoestbaar, maar de Weim heeft nierfalen.
Ik ken iemand die een lever nodig heeft en iemand die al een paar jaar op een long wacht, dus ik houd me aanbevolenquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet de badkamer eigenlijk verbouwen maar kan niet kiezen tussen de tegels en ik zal een orgaan moeten verkopen op de zwarte markt.
Fietsen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:52 schreef TaMieke het volgende:
Auto bij de garage. doei geld
Waarom is het altijd zo'n gekut?
Goed voor je conditie!quote:
Kan in theorie heel kort fietsen zijn.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan in theorie heel kort fietsen zijn.
Heeft Artic geen auto?quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]true true maar is het helaas niet. en ik haat fietsen.
Moet toch allemaal gemaakt worden.
En ik fietsen zeker?quote:
Of haar afzettenquote:
Wanneer ga je weer op jezelf wonen?quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben graag een independent woman.
Hulp vragen is niet zwakquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben graag een independent woman.
Als ik een auto heb gevonden die niet bakken vol geld kostquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer op jezelf wonen?
Auto kost altijd geld helaasquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als ik een auto heb gevonden die niet bakken vol geld kost
Ze blijftquote:Op donderdag 16 februari 2023 12:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als ik een auto heb gevonden die niet bakken vol geld kost
De mijne moet ook. Morgen maar even bellen voor een afspraak.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Mijn autootje krijgt volgende week weer een beurt. Huehue.
Hij moest ook voor de APK maar daar moet je dus ruim twee maanden van tevoren voor bellen voor een afspraak.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mijne moet ook. Morgen maar even bellen voor een afspraak.
Wat. Waarom zo ver al? Hier is t bellen en dan kan ie dezelfde week al terecht.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moest ook voor de APK maar daar moet je dus ruim twee maanden van tevoren voor bellen voor een afspraak.
Hier is het altijd heel druk. Voor een beurt moet je ook op tijd bellen. Deze keer belden ze mij maar vastquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat. Waarom zo ver al? Hier is t bellen en dan kan ie dezelfde week al terecht.
Prima garage van de dealer gewoon. Misschien is het wel zo druk omdat het zo'n goeie isquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:19 schreef Faxie het volgende:
Betere garage zoeken. Ik kan meestal de volgende week al terecht.
Als ze zo goed zijn zou je geen wegenwacht nodig moeten hebbenquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prima garage van de dealer gewoon. Misschien is het wel zo druk omdat het zo'n goeie is
En ik krijg gratis wegenwacht als ik het bij hen laat doen.
Je hebt mij nog nooit zien rijden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze zo goed zijn zou je geen wegenwacht nodig moeten hebben
quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit zien rijden.
Goeie service welquote:Op donderdag 16 februari 2023 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is het altijd heel druk. Voor een beurt moet je ook op tijd bellen. Deze keer belden ze mij maar vast
Okquote:Op donderdag 16 februari 2023 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je best even bellen hoor
Geen idee.quote:
Je bent zellufquote:
Wellusquote:
En je Switch. Het was zwaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Inmiddels weer thuis. Lief dat je mn PS5 hebt laten staan.
Preciesquote:
Ook Belgische mayo?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met een cervela, maar da's Vlaams volgens mij
Had ik ook wel gelust.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat niet, maar hebben ze wel uiteraard
Moet ik nou ook een Barb seks face plaatje gaan maken?quote:
DOE HETquote:Op zondag 19 februari 2023 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet ik nou ook een Barb seks face plaatje gaan maken?
Ff moed verzamelen om twee verdiepingen naar boven te lopen want daar staat mijn laptop.quote:
Ik zal even een kaarsje voor je brandenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff moed verzamelen om twee verdiepingen naar boven te lopen want daar staat mijn laptop.
3x modaal he. Elke woonlaag één keer.quote:
Bouw je er dan ook weer een vloertje bovenop als je salarisverhoging krijgt?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3x modaal he. Elke woonlaag één keer.
De volgende modaal erbij wordt een tweede huis denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bouw je er dan ook weer een vloertje bovenop als je salarisverhoging krijgt?
Voor mij?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De volgende modaal erbij wordt een tweede huis denk ik.
Wie weet...quote:
Doe een kelder!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De volgende modaal erbij wordt een tweede huis denk ik.
Voor jou heb ik een leukere ruimte hoor.quote:
Ik geloof je. Maar kelders zijn gewoon cool. De onze heeft een gewelfd plafondquote:Op zondag 19 februari 2023 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou heb ik een leukere ruimte hoor.
Woon je nog in de buurt?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar kelders zijn gewoon cool. De onze heeft een gewelfd plafond.
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:17 schreef AirwiN het volgende:
Moet ik nou ook een Barb seks face plaatje gaan maken?
quote:
iedereen is druk carnaval aan het vierenquote:
Ben je gisteren nog geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen is druk carnaval aan het vieren
nee, gisteren de heel dag het huis niet uit geweestquote:
Of hard aan het werk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen is druk carnaval aan het vieren
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gisteren de heel dag het huis niet uit geweest
nee, ik stap zo op de fietsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]valt me tegen
Ga je vandaag nog dan?
Hard gelachen.quote:
Met alle bouwputten bedoel je?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent er precies op het goede moment gaan wonen.
Gezellig toch? Ik zwaai nu elke keer als ik vlak bij jullie langsrij op de toeristische route naar huis.quote:
Handjes aan het stuur houden!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig toch? Ik zwaai nu elke keer als ik vlak bij jullie langsrij op de toeristische route naar huis.
Vanmorgen bijna verslapen en allemaal moeten haastenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:34 schreef DrMarten het volgende:
Werd vanochtend wakker van de wekker, mezelf afvragend waarom dat klereding in weekend om 7 uir af ging.
Werd vervolgens 3 kwartier later met een hoop stress wakker omdat ik bedacht sat het geen weekend is
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig toch? Ik zwaai nu elke keer als ik vlak bij jullie langsrij op de toeristische route naar huis.
Binnenkomen op kantoor en dan een collega hebben die direct koffie haaltquote:
Oh ja, ik ben meestal niet die collega, maar ik zit dan ook vaak als eerstequote:Op woensdag 22 februari 2023 09:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Binnenkomen op kantoor en dan een collega hebben die direct koffie haalt
Das netjes!quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Binnenkomen op kantoor en dan een collega hebben die direct koffie haalt
Ik drink nog maar 1, maximaal 2 bakjes per dag. Eventueel vervangen door decaf?quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik probeer te minderen, maar het lukt niet
Goed plan. Ik ga een extra lekkere koffie halen bij de koffiebar.quote:
Ik probeer het ook bij 1 a 2 te houden, 's ochtends. De cappuccinos van de koffiebar op m'n werk zijn veel te lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1, maximaal 2 bakjes per dag. Eventueel vervangen door decaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:18 schreef rival het volgende:
Koffie smaakt naar de dood.
En dan niet gaan roepen dat niemand weet hoe de dood smaakt,Met (opgeklopte) melk, suiker en een kilo kaneel proef je daar niets meer vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De koffie die koffiemeneer drinkt. Of dirty chai latte, dat gaat ook nogquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Met (opgeklopte) melk, suiker en een kilo kaneel proef je daar niets meer van
Hier gaat het redelijk om en om qua koffie halen. Alleen irritant als er 8 mensen binnen zijn. Vandaag zijn we met 4, dus prima te doen om er een rondje in te gooienquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ik ben meestal niet die collega, maar ik zit dan ook vaak als eerste.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:19 schreef STING het volgende:
[..]
Met (opgeklopte) melk, suiker en een kilo kaneel proef je daar niets meer van
That's what she saidquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd ook met smaakvarianten maar die nasmaak blijft
En dan niet gaan roepen dat niemand weet hoe de dood smaakt,In dat geval ben ik weer een stukje positiever naar de dood gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan niet gaan roepen dat niemand weet hoe de dood smaakt,Elke dag koffie drinken helpt mij in de acceptatie van die onvermijdelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
De dirty is de koffie in de chai lattequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De koffie die koffiemeneer drinkt. Of dirty chai latte, dat gaat ook nog.
Zekerquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
De dirty is de koffie in de chai latte?
Je proeft oprecht weinig terug van de koffie, maar hebt wel de caffeine kick ervan als je een dirty chai neemtquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bleh, koffie. Chai latte is wel jummie.
Zal het eens proberenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je proeft oprecht weinig terug van de koffie, maar hebt wel de caffeine kick ervan als je een dirty chai neemt.
Ik kan het in tiramisu al niet handelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je proeft oprecht weinig terug van de koffie, maar hebt wel de caffeine kick ervan als je een dirty chai neemt.
Meer dan dit kan ik niet handelen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het in tiramisu al niet handelen.
Ga je dan al stuiteren ja?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het in tiramisu al niet handelen.
Die heb ik verdrongen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Meer dan dit kan ik niet handelen.
[ afbeelding ]
Jaquote:
waarom? die zijn lekkerquote:
Ik vind tiramisu dan weer niet lekkerquote:
Ik ook niet. Bah. Ik lust niks met koffiesmaak. Zelfs geen chocolade.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind tiramisu dan weer niet lekker
Ik vreet zo een pak van die dingen leegquote:
Ik herken dit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:20 schreef DrMarten het volgende:
Ik vreet zo een pak van die dingen leeg
Lang geleden dat ik ze gehad heb. Beetje zelfbescherming
Ik zou het wel missen denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
Ik kan prima maanden zonder koffie maar het leven met is zoveel lekkerder.
Kan sinds een aantal jaar thee echt wel erg waarderen. Drink alleen de tweede helft vaak al koud.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou het wel missen denk ik.
Thee is toch niet echt een goed alternatief
Ik drink nu ook theequote:Op woensdag 22 februari 2023 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan sinds een aantal jaar thee echt wel erg waarderen. Drink alleen de tweede helft vaak al koud.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik werk thuis, maar er is niet zo veel te doen vandaag dus ik twijfel of ik even ga stofzuigen.
Maar dan voel ik me schuldig dat ik sta te stofzuigen.
Geen flauw idee, ik ben relatief nieuw op het thuiswerkgebiedquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Wat denk je wat de gemiddelde thuiswerker allemaal doet aan huishoudelijke taken?
Zullen we ff een Teams sessie doen waarbij ik je laat kennismaken met de do's and dont's van het thuiswerken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ben relatief nieuw op het thuiswerkgebied.
Day drinking of coursequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:28 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Wat denk je wat de gemiddelde thuiswerker allemaal doet aan huishoudelijke taken?
Dat soort dingen moet je juist doen in de baas zijn tijd als er niks te doen is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef Samzz het volgende:
Ik werk thuis, maar er is niet zo veel te doen vandaag dus ik twijfel of ik even ga stofzuigen.
Maar dan voel ik me schuldig dat ik sta te stofzuigen.
Altijd meedenken, deze man <3.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ff een Teams sessie doen waarbij ik je laat kennismaken met de do's and dont's van het thuiswerken?
Ik heb net een wasje in de machine gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je juist doen in de baas zijn tijd als er niks te doen is.
Wasje draaien, stofzuigen, plee schoonmaken, was vouwen....
Niet vergeten tussendoor zo ju en dan even een tik tegen de muis te geven zodat je werkplek niet in slaapstand gaat
quote:
https://move-mouse.en.softonic.com/quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je juist doen in de baas zijn tijd als er niks te doen is.
Wasje draaien, stofzuigen, plee schoonmaken, was vouwen....
Niet vergeten tussendoor zo ju en dan even een tik tegen de muis te geven zodat je werkplek niet in slaapstand gaat
Jij rekel!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net een wasje in de machine gedaan.
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zullen we ff een Teams sessie doen waarbij ik je laat kennismaken met de do's and dont's van het thuiswerken?
* Barbusse schuift biertje door...quote:
Voor minder dan port doe ik het op donderdag niet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift biertje door...
Gij zult een gegeven bier niet in de bek kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor minder dan port doe ik het op donderdag niet hoor.
Vooruit.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gij zult een gegeven bier niet in de bek kijken
Kan ook!quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor minder dan port doe ik het op donderdag niet hoor.
Bier.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift biertje door...
Ik vind het maar niks, dat thuiswerkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
Iewlquote:
Goddelijk. Zoooo veel beter dan kantoor. Zeker dan een kantoortuin waar je met 70 man in een open kippenhok wordt gepropt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks, dat thuiswerken
Ik werk al 10 jaar 2 dagen in de week thuis. Telt dat ook?quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die mensen die sinds een jaar of drie ineens zijn van 'omg thuiswerken omg omg omg'. Nieuwelingen. Amateurs.
Hoiquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij trendsetter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
3 maanden? Voor een waterkoker?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een waterkoker gekocht. Ik heb drie maanden gedaan over het uitkiezen dus hij kan maar beter fucking awesome zijn als ie binnenkomt en mega goed werken.
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstellingquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3 maanden? Voor een waterkoker?
Geld over de balk gooienquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstelling.
Nu is t uiteindelijk een hele dure knalrode geworden.
Ja houd op met me. De afgelopen maanden iets te veel dure spullen gekocht. De waterkoker is tot nu toe t goedkoopstequote:
Picsquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kon niet kiezen en als ik dan gekozen had, waren de recensies klote, of was is ineens uitverkocht. En ik wilde ook geen hele dure, maar wel een bepaalde, meer retro uitstraling, in een leuk kleurtje (geen zwart, wit of beige), en dan t liefst met temperatuurinstelling.
Nu is t uiteindelijk een hele dure knalrode geworden.
Wij hebben net een nieuwe keuken, maar dat ging ook gepaard met de nodige onvoorziene kosten. Dramaquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja houd op met me. De afgelopen maanden iets te veel dure spullen gekocht. De waterkoker is tot nu toe t goedkoopste.
Ja, jeetje dat kost ook flink wat. Ging het installeren mis? Omdat je zegt drama?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben net een nieuwe keuken, maar dat ging ook gepaard met de nodige onvoorziene kosten. Drama
Ik vind dat zo mooi. Ik wil ook de keukenmachine. Alleen bak ik nauwelijks, dus dat is wel zonde, zeg maarquote:
Er kwam een mannetje langs om exacte opmetingen te maken, en om te kijken of er genoeg aansluitingen waren voor oven, vaatwasser, etc. Die waren er wel, maar hij zei dat we beter een electricien ernaar moesten laten kijken want hij vertrouwde het niet helemaal. Electricien kijkt ernaar toen oude keuken eruit was, en hij zei dat we blij moesten zijn dat we geen brand hebben gehad. Vorige eigenaar had alle zware apparatuur op 1 verouderde groep aangesloten met inadequate bedrading. Dus als we bv vaatwasser, oven en fornuis tegelijkertijd aan hadden gezet zou alles langzaam oververhit raken. Gast was ruim 12 uur bezig met vervanging van bedrading, frezen van goede kabelgoten in de muur, nieuwe stoppenkast installeren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jeetje dat kost ook flink wat. Ging het installeren mis? Omdat je zegt drama?
Omg neeeeeequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er kwam een mannetje langs om exacte opmetingen te maken, en om te kijken of er genoeg aansluitingen waren voor oven, vaatwasser, etc. Die waren er wel, maar hij zei dat we beter een electricien ernaar moesten laten kijken want hij vertrouwde het niet helemaal. Electricien kijkt ernaar toen oude keuken eruit was, en hij zei dat we blij moesten zijn dat we geen brand hebben gehad. Vorige eigenaar had alle zware apparatuur op 1 verouderde groep aangesloten met inadequate bedrading. Dus als we bv vaatwasser, oven en fornuis tegelijkertijd aan hadden gezet zou alles langzaam oververhit raken. Gast was ruim 12 uur bezig met vervanging van bedrading, frezen van goede kabelgoten in de muur, nieuwe stoppenkast installeren.
Mijn bankrekening:![]()
![]()
Ja, was leuk nieuwsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg neeeeee! Achteraf nog geluk gehad ooo nog!
Uiteraard. Bij het plaatsen van keukens gaat er altijd wel wat misquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, was leuk nieuwsOh, en 1 keukenlade was in verkeerde afmeting geleverd. Totdat we de nieuwe hebben zit er dus een gat in de nieuwe keuken
Maar ben wel blij met het uiteindelijke resultaat hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Bij het plaatsen van keukens gaat er altijd wel wat mis.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ben wel blij met het uiteindelijke resultaat hoor
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ons huis heeft aan één kant de originele keuken, bijna 100 jaar oud. Een terrazzo aanrechtblad met gootsteen en kastjes met stompe deuren, grote naar buiten openslaande ramen.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
Nostalgie. Fax is geen spat veranderd
.
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
.
Faxie en spatten. Dan denk ik meteen aan dit:quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
.
Als de zon weer gaat schijnen dan gaan de kite-meisjes ook weer naar buiten. Faxie ook weer blij.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:18 schreef Samzz het volgende:
.
Faxie heeft juist een hekel aan zon en zomer; Geen wind, geen kiten, geen kite-meisjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als de zon weer gaat schijnen dan gaan de kite-meisjes ook weer naar buiten. Faxie ook weer blij.
Originele post aangepast.quote:
Zonde van je weekend.quote:
Rutsige doordeweeks ook.quote:
ja, ik weet het ook niet.quote:
Ik ben zowaar drukquote:
Deze?quote:
We waren okay. Relatief.quote:
Ok dan niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo ver zou ik ook weer niet willen gaan.
Complimenten voor deze reflectie op jezelf.quote:
Dat zou ik nooit doen natuurlijk. Niet bij jou in elk geval.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
Jullie zijn allemaal overgestapt naar een ander kanaal zonder mij?
Hey, dit denk ik ook als ik hier langskomquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal overgestapt naar een ander kanaal zonder mij?
Je zit niet hoog genoeg op de apenrots, rivalquote:
Wijsheid komt met de jaren hč?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Complimenten voor deze reflectie op jezelf.
Dat komt omdat ik lekker in de gracht dobberquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zit niet hoog genoeg op de apenrots, rival
Nou, duurt lang hier hoorquote:
Das ook leukquote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik lekker in de gracht dobber
Niet iedereen is zo kwiek als jijquote:
Kwiek is typisch een woord dat vooral bejaarden gebruiken.quote:
Betekent dat ze er nog zittenquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zo kwiek voel ik me niet. Spierpijn overal.
Fitgirl.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:20 schreef TaMieke het volgende:
Zo kwiek voel ik me niet. Spierpijn overal.
No pain, no gain enzo.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
Rustig aan doen gisteren is mislukt blijkbaar
Jij bent nooit rustigquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En morgen is het waarschijnlijk nog erger.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:
Ik had al/nog spierpijn van zondagquote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En morgen is het waarschijnlijk nog erger.
Dat gezegd hebbende: morgen en overmorgen gaan interessant worden. Vanmiddag m'n eerste "echte" PT-training.
Nou, van m'n proef-uurtje van vorige week heb ik dus zo'n 4 dagen "plezier" gehad.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]Alsof ik ADHD heb ofzo. Ik lig de halve tijd op de bank.
[..]
Ik had al/nog spierpijn van zondag
Oef succes! Ben benieuwd hoe het ging.
Na mijn PT-training heb ik altijd meer en/of langer spierpijn dan bij mijn eigen trainingen. Sterkte.quote:Op woensdag 1 maart 2023 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat gezegd hebbende: morgen en overmorgen gaan interessant worden. Vanmiddag m'n eerste "echte" PT-training.
Tsja, zo kom je nooit aan seks.quote:
Alsof je anders wel die clit kan vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen zin om een wichelroede nodig te hebben
Leen me je vrouw, zal ik het demonstrerenquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je anders wel die clit kan vinden.
Een vrouw moeten lenen daarvoor.quote:Op woensdag 1 maart 2023 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leen me je vrouw, zal ik het demonstreren
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?quote:
Jeetjequote:Op woensdag 1 maart 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?
Na die voorzet van IJsdraakje moest ik deze wel inkoppen.quote:
Is jou toch ook geluktquote:Op woensdag 1 maart 2023 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, hoe wil je in hemelsnaam een clit vinden als het geeneens lukt om een vrouw te vinden?
quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen zin om een wichelroede nodig te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |