abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 februari 2023 @ 17:31:48 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208008498
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 15 februari 2023 @ 17:32:10 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208008502
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_208008506
Nou, flink meer wapens erheen dus. Iedereen die tegen oorlog is moet Oekraine steunen. Rusland is de aggressor.
pi_208008593
quote:
14s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:33 schreef TheJanitor het volgende:
Nou, flink meer wapens erheen dus. Iedereen die tegen oorlog is moet Oekraine steunen. Rusland is de aggressor.
Dus als je tegen oorlog bent stuur je wapens :?
pi_208008599
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:16 schreef Ronald-Koeman het volgende: [..] Sommige mensen laten ook nu nog hun kritiek en wantrouwen ten aanzien van Westerse overheden hun mening over deze oorlog beïnvloeden. In het begin misschien te begrijpen... bijna iedereen moest zich nog goed inlezen en had vooroordelen gezien andere recente oorlogen... maar als je die blinde vlek een jaar na dato nog steeds hebt ben je wel echt rijkelijk laat. Het is klip en klaar wie hier de agressor en wie hier het slachtoffer is.
Volgens mij, maar denk dat ik redelijk zelfstandig na kan denken, is er nooit, maar dan ook echt nooit een argument valide genoeg om een land binnen te vallen en steden in puin te knallen.
Ik maak graag een vergelijking omdat het dan wat persoonlijker wordt.
Hypothetisch: ik (Rusland) en mijn ex (Oekraïne) gaan uit elkaar.
Ze kan me na de scheiding het bloed onder de nagels vandaan halen maar als ik haar vermoord ga ik het gevang in.
Ze kan mijn kinderen zoveel pijn doen als ze wil, als ik haar vermoord ga ik het gevang in. In de beschaafde wereld gaat iedereen het gevang in wanneer hij/zij iemand vermoord.
Er zijn een paar derde wereld landen waar het normaal is je vrouw dood te beuken maar zelfs Rusland kent hogere normen en waarden. In geen enkele context valt het moedwillig vermoorden van een persoon te rechtvaardigen.

Ergo; onder alle omstandigheden is Rusland gewoon fout. Uitgelokte agressie bestaat niet. Wanneer je agressief wordt als je ex er met je grootste vijand vandoor gaat moet je eerst eens in de spiegel kijken, want blijkbaar was je zelf niet in staat een dusdanige relatie op te bouwen dat je ex de behoefte voelde je in de steek te laten.

Daarmee stel ik vast dat iedereen die de inval ook maar met een woord goed probeert te praten, niet binnen het kader van beschaafde normen en waarden past.
pi_208008625
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:43 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Deze oorlog stopt pas als Rusland verslagen is, dus ja.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208008626
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:43 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ja, maar niet als je achterlijk bent natuurlijk. Dan laat je de Hitlers en Putins en Pings alles overnemen met oorlogen.

Tegen oorlog zijn en je onschuldige buurlanden laten binnenvallen door oorlogen _O_
pi_208008627
Hebben jullie in 1 middag een heel topic vol gekregen met sappige gezever ? :{ :N
pi_208008638
:')
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208008640
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:44 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Volgens mij, maar denk dat ik redelijk zelfstandig na kan denken, is er nooit, maar dan ook echt nooit een argument valide genoeg om een land binnen te vallen en steden in puin te knallen.
Ik maak graag een vergelijking omdat het dan wat persoonlijker wordt.
Hypothetisch: ik (Rusland) en mijn ex (Oekraïne) gaan uit elkaar.
Ze kan me na de scheiding het bloed onder de nagels vandaan halen maar als ik haar vermoord ga ik het gevang in.
Ze kan mijn kinderen zoveel pijn doen als ze wil, als ik haar vermoord ga ik het gevang in. In de beschaafde wereld gaat iedereen het gevang in wanneer hij/zij iemand vermoord.
Er zijn een paar derde wereld landen waar het normaal is je vrouw dood te beuken maar zelfs Rusland kent hogere normen en waarden. In geen enkele context valt het moedwillig vermoorden van een persoon te rechtvaardigen.

Ergo; onder alle omstandigheden is Rusland gewoon fout. Uitgelokte agressie bestaat niet. Wanneer je agressief wordt als je ex er met je grootste vijand vandoor gaat moet je eerst eens in de spiegel kijken, want blijkbaar was je zelf niet in staat een dusdanige relatie op te bouwen dat je ex de behoefte voelde je in de steek te laten.

Daarmee stel ik vast dat iedereen die de inval ook maar met een woord goed probeert te praten, niet binnen het kader van beschaafde normen en waarden past.
Ik praat niks goed maar ben wel van mening dat het niet onze oorlog is, gewoon een flinke betonnen muur om de EU en klaar.
pi_208008655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:48 schreef Slayage het volgende:
:') [ twitter ]
Terecht, ik denk dat de VS erachter zit.
pi_208008663
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:46 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Deze oorlog stopt pas als Rusland verslagen is, dus ja.
Definieer “verslagen”
Vakman pur sang
pi_208008669
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hebben jullie in 1 middag een heel topic vol gekregen met sappige gezever ? :{ :N
Geen idee, kom net uit de file na een dag ploeteren.
pi_208008685
quote:
Er was een nieuwe troll, een volbloed, met teveel vrije tijd.

Dan git 't hert, zoals ze in Nijmegen zeggen :7
A murky, forgotten land.
pi_208008686
Je bent pas echt tegen oorlog als je de Hitlers, de Stalins, de Putins gewoon hun gang laat gaan zonder iets te doen _O_

De logica van de wappies _O_
pi_208008702
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 10:35 schreef Raw85 het volgende:
Huberts Smeets veegt de vloer heerlijk aan met de zogenaamde realisten:
Eén jaar oorlog: de realistische school moet eens in de spiegel kijken (Raam op Rusland)
twitter

Onbegrijpelijk dat een hoogleraar niet begrijpt dat dat niet is waar het stuk van Smeets om draait.
pi_208008733
quote:
Zo af en toe is dat best lachen.
Leuk is ook dat je al weet welke uitgekauwde argumenten er gaan komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208008748
quote:
6s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zo af en toe is dat best lachen.
Leuk is ook dat je al weet welke uitgekauwde argumenten er gaan komen.
Ik had bijna de wasmachine gewonnen.
A murky, forgotten land.
pi_208008751
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:48 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ik praat niks goed maar ben wel van mening dat het niet onze oorlog is, gewoon een flinke betonnen muur om de EU en klaar.
Daar kun je nog over discussiëren maar je ziet in ieder geval zelf in dat niks doen geen optie is. Want een betonnen muur om Europa doe je niet voor niets. Je wil de vijand buiten de deur houden. Of het dan wijs is om niks te doen durf ik te betwisten. Daarnaast rijst de vraag wat Europa dan precies is.
pi_208008759
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik had bijna de wasmachine gewonnen.
Die is al gejat door Russen, samen met de wc-pot. Heb jij ff pech :6
pi_208008772
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die is al gejat door Russen, samen met de wc-pot. Heb jij ff pech :6
:'(
A murky, forgotten land.
pi_208008798
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:48 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Tja, dat is eenmaal een beetje het nadeel van oorlog he; je wordt door de agressor gedwongen mee te doen. Want Poetin voert wel oorlog tegen onze manier van denken en leven.
pi_208008805
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Definieer “verslagen”
Dat ze opgerot zijn uit Oekraïne.

Hoe vaak moet dit nog herhaald worden?!
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:05:33 #24
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:07:14 #25