abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 16:23:17 #51
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208007830
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:22 schreef Socios het volgende:

[..]
Hey, dat moet mijn post geweest zijn. :D

:T
klopt
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 16:26:46 #52
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_208007878
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:17 schreef Danny het volgende:

[..]
Gelukkig hoef je dat ook niet te snappen, toch?

Prima, maar dan had dit topic letterlijk na de eerste zin al gesloten kunnen worden :P

quote:
Dat hele stuk snap ik niet vrees ik :@
Je kunt hier op dit forum over alles praten, maar zo'n beetje alleen het forum zelf is iets waar dat praten soms nog resultaat oplevert ook :P
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 16:31:15 #53
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208007919
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:26 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Prima, maar dan had dit topic letterlijk na de eerste zin al gesloten kunnen worden :P
Nou ja, ik heb gewoon antwoord gegeven op de vraag. Dat jij daar vervolgens niets mee kan kan ik weer niets aan doen natuurlijk ;)

quote:
Je kunt hier op dit forum over alles praten, maar zo'n beetje alleen het forum zelf is iets waar dat praten soms nog resultaat oplevert ook :P
Je bent me echt compleet kwijt :')
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Miss 200.000.000! woensdag 15 februari 2023 @ 16:41:30 #54
367000 roos94
pi_208008050
quote:
7s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nou ja hopelijk kunnen ook de miljoenen aidstopics van de stropdazzen en roos94jes van dit forum erheen.
Heel jammer dit
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 16:53:20 #55
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208008160
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Heel jammer dit
van de andere kant, als de mensen die dat steeds in je topics roepen hier niet in die topics komen is er ruimte voor leuke reacties ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 16:56:33 #56
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_208008198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:31 schreef Danny het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb gewoon antwoord gegeven op de vraag. Dat jij daar vervolgens niets mee kan kan ik weer niets aan doen natuurlijk ;)
Prima :)

quote:
Je bent me echt compleet kwijt :')
Ook prima :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 16:57:52 #57
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208008204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Prima :)
[..]
Ook prima :)
nee, ik probeer serieus je te snappen, maar het lukt niet helemaal -O-
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 17:18:02 #58
382129 crew  Donna
pi_208008372
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:53 schreef Danny het volgende:

[..]
van de andere kant, als de mensen die dat steeds in je topics roepen hier niet in die topics komen is er ruimte voor leuke reacties ^O^
Maar die topics staan toch vaak gewoon in de juiste subfora?
Serieuze vraag. :Y)
pi_208008380
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:41 schreef roos94 het volgende:

Heel jammer dit.
Maar wel eerlijk. ^O^
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 17:19:39 #60
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208008387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:18 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar die topics staan toch vaak gewoon in de juiste subfora?
Serieuze vraag. :Y)
maar worden vaak volgebaggerd door mensen die denken moderator te kunnen spelen of topics gesloten te krijgen door ze compleet te verbaggeren.
Het idee is nou juist dat dat niet meer gebeurt zodat de mensen die wel normaal kunnen en willen reageren in die topics daar ook de kans voor krijgen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 17:23:49 #61
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208008418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 16:57 schreef Danny het volgende:

[..]
nee, ik probeer serieus je te snappen, maar het lukt niet helemaal -O-
Wat ik niet snap is dat 40+ en MLN met alle geweld samengevoegd moesten worden zodat er wat minder forums nodig zijn. Dit zou de duidelijkheid voor nieuwe mensen verbeteren, zo konden ze sneller/beter vinden waar ze naar op zoek zijn. Als ik zie wat voor een topics er in VER geopend worden dan kunnen die mi prima in GC en ONZ en voor enkele topics zijn ook speciale forums prima geschikt.
pi_208008482
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 15:45 schreef Danny het volgende:

[..]
kom je nog met excuses voor die valse beschuldiging?
Waar zou ik me voor moeten excuseren?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 18:00:05 #63
382129 crew  Donna
pi_208008749
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:19 schreef Danny het volgende:

[..]
maar worden vaak volgebaggerd door mensen die denken moderator te kunnen spelen of topics gesloten te krijgen door ze compleet te verbaggeren.
Het idee is nou juist dat dat niet meer gebeurt zodat de mensen die wel normaal kunnen en willen reageren in die topics daar ook de kans voor krijgen.
Ja dit snap ik wel, dat zie ik ook, maar en nu voel ik me heel dom, maar dan grijp je toch in in dat topic en dan kan het gewoon daar blijven waar het staat?
Als ik nou een topic open over wat eet je vanavond (random voorbeeld) in CUL en dat wordt compleet volgebaggerd, vind ik het topic dan daarna hier?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2023 @ 18:30:00 #64
862 Arcee
Look closer
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 15 februari 2023 @ 18:32:13 #65
206731 Mortaxx
Doomer
pi_208009128
Misschien is Danny wel vergeten dat GC bestaat
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_208009303
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:44 schreef Danny het volgende:
Weinig, behalve dat de topics hier afkomstig kunnen zijn van forums waar ze niet in thuishoorden of waar ze anders wellicht gesloten zouden worden.
Mods kunnen topics die niet binnen hun forum passen of een slotje zouden krijgen ondanks dat het topic aan de policy voldoet hierheen schoppen. Ze kunnen ook topics die hier staan maar beter in hun eigen forum zouden passen hier weghalen.

Dit is een soort 'tweede leven' forum :)
Moet je het dan niet zo inrichten dat er alleen maar topics van elders in komen? Dus die de MODs hier geen gekickt hebben. Dan zou je wel een uniek forum hebben.
Wie dit leest is gek
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 15 februari 2023 @ 18:54:57 #67
414785 sirdanilot
pi_208009408
Waarom ben ik hier niet de moddereter?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_208009649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dit snap ik wel, dat zie ik ook, maar en nu voel ik me heel dom, maar dan grijp je toch in in dat topic en dan kan het gewoon daar blijven waar het staat?
Als ik nou een topic open over wat eet je vanavond (random voorbeeld) in CUL en dat wordt compleet volgebaggerd, vind ik het topic dan daarna hier?
Ik denk dat in het random voorbeeld wat jij gaf niet echt gebaggerd gaat worden omdat jij geen overlast veroorzaakt en er dan gewoon normaal gepost word

Het zoveelste tanden/Louis etc topic van een pakistaan-fan, de zoveelste domme vraag die middels Google binnen 3 seconde was voorzien van een antwoord van iemand die zichzelf naar een kledingstuk heeft vernoemd of de zoveelste vraag van een vrouw met een rugnummer (enkele voorbeelden) welke allemaal ontaarden in gekut omdat er niemand, inclusief de moderators, op zit te wachten.

Al dat soort topics kunnen naar hier geschopt worden als soort van
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Lienekien het volgende:
Afvoerputje.
Van het forum, gemakkelijk om te verbergen zodat je die rotzooi niet meer ziet, en de topics blijven open, dus meer inkomsten, alhoewel ik mij in de praktijk afvraag of dit maar iets gaat opleveren
  Miss 200.000.000! woensdag 15 februari 2023 @ 19:15:06 #69
367000 roos94
pi_208009718
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik denk dat in het random voorbeeld wat jij gaf niet echt gebaggerd gaat worden omdat jij geen overlast veroorzaakt en er dan gewoon normaal gepost word

Het zoveelste tanden/Louis etc topic van een pakistaan-fan, de zoveelste domme vraag die middels Google binnen 3 seconde was voorzien van een antwoord van iemand die zichzelf naar een kledingstuk heeft vernoemd of de zoveelste vraag van een vrouw met een rugnummer (enkele voorbeelden) welke allemaal ontaarden in gekut omdat er niemand, inclusief de moderators, op zit te wachten.

Al dat soort topics kunnen naar hier geschopt worden als soort van
[..]
Van het forum, gemakkelijk om te verbergen zodat je die rotzooi niet meer ziet, en de topics blijven open, dus meer inkomsten, alhoewel ik mij in de praktijk afvraag of dit maar iets gaat opleveren
Of je klapt een abotje en zet op foe lijst ;)
  woensdag 15 februari 2023 @ 19:25:16 #70
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208009833
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien is Danny wel vergeten dat GC bestaat
Hij is ook vergeten dat er moderators zijn die bagger in serieuze forums kunnen sluiten/verwijderen.
pi_208009842
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik denk dat in het random voorbeeld wat jij gaf niet echt gebaggerd gaat worden omdat jij geen overlast veroorzaakt en er dan gewoon normaal gepost word

Het zoveelste tanden/Louis etc topic van een pakistaan-fan, de zoveelste domme vraag die middels Google binnen 3 seconde was voorzien van een antwoord van iemand die zichzelf naar een kledingstuk heeft vernoemd of de zoveelste vraag van een vrouw met een rugnummer (enkele voorbeelden) welke allemaal ontaarden in gekut omdat er niemand, inclusief de moderators, op zit te wachten.

Al dat soort topics kunnen naar hier geschopt worden als soort van
[..]
Van het forum, gemakkelijk om te verbergen zodat je die rotzooi niet meer ziet, en de topics blijven open, dus meer inkomsten, alhoewel ik mij in de praktijk afvraag of dit maar iets gaat opleveren
Denk niet dat t om de inkomsten gaat maar om t topic alsnog kans van slagen te geven. T onderwerp an sich kan wel interessant zijn.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 19:30:33 #72
382129 crew  Donna
pi_208009912
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:25 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Denk niet dat t om de inkomsten gaat maar om t topic alsnog kans van slagen te geven. T onderwerp an sich kan wel interessant zijn.
Maar dan is het toch juist de bedoeling om te vegen en het met een waarschuwing van een mod alsnog te proberen? Dan VERhuis je het toch niet?

De users bij wie het vaak mis gaat openen ook regelmatig best prima topics. Wat je zegt, het onderwerp kan best interessant zijn. Dus waarom blijft het topic dan niet gewoon waar het geopend is?
Confusing dit. :?
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 19:31:49 #73
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208009938
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:30 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Waar zou ik me voor moeten excuseren?
Je onterechte aanname en bijbehorende beschuldiging. Zo moeilijk is het niet om gewoon te zeggen 'sorry, ik had het fout'?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 19:37:27 #74
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208010053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dit snap ik wel, dat zie ik ook, maar en nu voel ik me heel dom, maar dan grijp je toch in in dat topic en dan kan het gewoon daar blijven waar het staat?
Als ik nou een topic open over wat eet je vanavond (random voorbeeld) in CUL en dat wordt compleet volgebaggerd, vind ik het topic dan daarna hier?
Idealiter niet, maar dat zou dus idd kunnen. Als het topic in je myat staat maakt dat verder niet zoveel uit natuurlijk.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien is Danny wel vergeten dat GC bestaat
Nee hoor, maar niet elk topic is daar gewenst en zo'n topic hoeft nu dus niet perse dicht

quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:09 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik denk dat in het random voorbeeld wat jij gaf niet echt gebaggerd gaat worden omdat jij geen overlast veroorzaakt en er dan gewoon normaal gepost word

Het zoveelste tanden/Louis etc topic van een pakistaan-fan, de zoveelste domme vraag die middels Google binnen 3 seconde was voorzien van een antwoord van iemand die zichzelf naar een kledingstuk heeft vernoemd of de zoveelste vraag van een vrouw met een rugnummer (enkele voorbeelden) welke allemaal ontaarden in gekut omdat er niemand, inclusief de moderators, op zit te wachten.

Al dat soort topics kunnen naar hier geschopt worden als soort van
[..]
Van het forum, gemakkelijk om te verbergen zodat je die rotzooi niet meer ziet, en de topics blijven open, dus meer inkomsten, alhoewel ik mij in de praktijk afvraag of dit maar iets gaat opleveren
Ook die hoor je niet vol te baggeren en kunnen je een ban opleveren. Als een topic je niet aan staat, dan blijf je er weg. Er is geen enkel argument om het toch vol te baggeren.

quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Hij is ook vergeten dat er moderators zijn die bagger in serieuze forums kunnen sluiten/verwijderen.
Ook dat ben ik niet vergeten

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:30 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar dan is het toch juist de bedoeling om te vegen en het met een waarschuwing van een mod alsnog te proberen? Dan VERhuis je het toch niet?

De users bij wie het vaak mis gaat openen ook regelmatig best prima topics. Wat je zegt, het onderwerp kan best interessant zijn. Dus waarom blijft het topic dan niet gewoon waar het geopend is?
Confusing dit. :?
Niet iedere mod heeft daarover dezelfde ideeën.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_208010935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:44 schreef Danny het volgende:
Weinig, behalve dat de topics hier afkomstig kunnen zijn van forums waar ze niet in thuishoorden of waar ze anders wellicht gesloten zouden worden.
Mods kunnen topics die niet binnen hun forum passen of een slotje zouden krijgen ondanks dat het topic aan de policy voldoet hierheen schoppen. Ze kunnen ook topics die hier staan maar beter in hun eigen forum zouden passen hier weghalen.

Dit is een soort 'tweede leven' forum :)
Oke dit is wel een goede uitleg. Het voorkomt dus grote getalen van slotjes.

Of het je topic dat hierheen wordt gestuurd zal laten voelen als degradatie zal de praktijk moeten uitwijzen.
Het grootste gevaar zit hem in het idee dat dit een afdankertjes forum wordt in plaats van het tweede leven.

Maar goed, laten we het proberen ^O^
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208010970
Men vindt verandering over het algemeen moeilijk.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208011388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:31 schreef Danny het volgende:

[..]
Je onterechte aanname en bijbehorende beschuldiging. Zo moeilijk is het niet om gewoon te zeggen 'sorry, ik had het fout'?
Dat je niet tegen kritiek kan? Dat blijkt. Dat je liever bagger op je forum hebt dan kwalitatieve topics? Als ik de topics in VER bekijk bevestigd dat alleen maar mijn conclusie.

Maar is goed man, veel plezier met je forum.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:25:05 #78
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208011427
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:09 schreef Oostblokkert het volgende:
Men vindt verandering over het algemeen moeilijk.
Niet elke verandering is ook een verbetering. Ik heb geen moeite met verandering maar er moet een logica achter zitten. Die ontgaat mij totaal.
40+ moest maar samen met MLN om het aantal forums te verminderen Dit zou de duidelijk op het forum ten goede komen. Hoewel er raakvlakken zijn zijn ze wel voor verschillende doelgroepen. Je hoeft geen 40+er te zijn om er in te posten maar MLN vind ik meer voor alle leeftijden.
Als ik zie wat voor een topics hier geopend worden dan kan 80% naar GC of ONZ. De overige 20% heeft ook een geschikt forum.
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 20:26:31 #79
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208011447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:23 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Dat je niet tegen kritiek kan? Dat blijkt. Dat je liever bagger op je forum hebt dan kwalitatieve topics? Als ik de topics in VER bekijk bevestigd dat alleen maar mijn conclusie.

Maar is goed man, veel plezier met je forum.
Duidelijk. Lafjes, maar verhelderend ^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:38:00 #80
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208011655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:26 schreef Danny het volgende:

[..]
Duidelijk. Lafjes, maar verhelderend ^O^
Je reageert ook niet op mijn post's met mijn mening en argumenten. Laatst zag ik in fb de vraag om een permanent feestdagenforum te hebben daar die er het hele jaar er zijn. Dat vind ik een veel beter idee dan een forum zoals dit aan te maken.
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 20:48:40 #81
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208011851
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Je reageert ook niet op mijn post's met mijn mening en argumenten. Laatst zag ik in fb de vraag om een permanent feestdagenforum te hebben daar die er het hele jaar er zijn. Dat vind ik een veel beter idee dan een forum zoals dit aan te maken.
Ken het topic zo niet, maar wmb is dat helemaal geen gek idee. Is hier wel wat offtopic en ik mis de link met de post die je quote
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 20:58:26 #82
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208012015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:48 schreef Danny het volgende:

[..]
Ken het topic zo niet, maar wmb is dat helemaal geen gek idee. Is hier wel wat offtopic en ik mis de link met de post die je quote
De link zit er in dat ik jouw aandacht op mijn punten wil hebben. De topics die hier nu geopend worden kunnen ook prima ergens anders thuis.
Of misschien andersom. DTS wordt gezien als een spelletjesforum, maar weer niet geschikt SPL/men. Dat zou ik een voorbeeld vinden om hierheen te verplaatsen.
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 20:59:56 #83
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208012033
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
De link zit er in dat ik jouw aandacht op mijn punten wil hebben. De topics die hier nu geopend worden kunnen ook prima ergens anders thuis.
Of misschien andersom. DTS wordt gezien als een spelletjesforum, maar weer niet geschikt SPL/men. Dat zou ik een voorbeeld vinden om hierheen te verplaatsen.
Ahja, dat is iets waar we dan wel over van mening verschillen. Maar dat mag ook gewoon natuurlijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 21:07:30 #84
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208012165
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 20:59 schreef Danny het volgende:

[..]
Ahja, dat is iets waar we dan wel over van mening verschillen. Maar dat mag ook gewoon natuurlijk.
Een verschil van mening moet er ook zijn. Als we het steeds maar met elkaar eens zijn dan zou het ook maar een saai forum worden. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen.
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 21:09:23 #85
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208012205
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Een verschil van mening moet er ook zijn. Als we het steeds maar met elkaar eens zijn dan zou het ook maar een saai forum worden. Ik heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag gekregen.
Ik heb geen vraag gezien :?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 21:13:12 #86
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208012281
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:09 schreef Danny het volgende:

[..]
Ik heb geen vraag gezien :?
Ik had het ook niet direct als vraag gesteld. Maar het gaat om deze opmerking:

quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:23 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Wat ik niet snap is dat 40+ en MLN met alle geweld samengevoegd moesten worden zodat er wat minder forums nodig zijn. Dit zou de duidelijkheid voor nieuwe mensen verbeteren, zo konden ze sneller/beter vinden waar ze naar op zoek zijn. Als ik zie wat voor een topics er in VER geopend worden dan kunnen die mi prima in GC en ONZ en voor enkele topics zijn ook speciale forums prima geschikt.
  Admin woensdag 15 februari 2023 @ 21:18:00 #87
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208012366
quote:
99s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik had het ook niet direct als vraag gesteld. Maar het gaat om deze opmerking:
[..]

Ja, ik reageer daarop met dat ik dat anders zie. Daarnaast staat er al wat uitleg in deze post:
Danny in VER / Wat is het verschil tussen VER en GC?
En in de rest van dit topic ook wel overigens.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 21:38:34 #88
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208012716
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 21:18 schreef Danny het volgende:

[..]
Ja, ik reageer daarop met dat ik dat anders zie. Daarnaast staat er al wat uitleg in deze post:
Danny in VER / Wat is het verschil tussen VER en GC?
En in de rest van dit topic ook wel overigens.
Dat je het anders ziet wil niet zeggen dat je gelijk hebt, dat geld ook voor mij.
Een feit is dat 80% vd posten ook in GC/ONZ kunnen. De overige kunnen ook wel ergens op het forum terecht.
40+ en MLN werden samengevoegd om het aantal forums te beperken. Terwijl mijn inziens toch wel verschillende doelgroepen hebben.
Het FHF is ook zoiets, dat stelt ook al niets meer voor. De kerstpakketten actie blijft gaaf maar dat zou ook een mooi topic voor een feestdagenforum zijn.
pi_208013255
Dit is een beetje net zoals JUI ik zie daar ook het nut niet van in.

Hier ook niet van, hier heb je ONZ voor.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_208013346
Is de grap VER gezocht al gemaakt hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiii 🤣🤣
pindazakje
  woensdag 15 februari 2023 @ 22:26:14 #91
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208013443
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:12 schreef Rozevla het volgende:
Dit is een beetje net zoals JUI ik zie daar ook het nut niet van in.

Hier ook niet van, hier heb je ONZ voor.
Uiteindelijk is het gewoon een soort van pre-kliko. Het topic is te slecht voor een regulier subforum, maar hier kan het nog even staan zodat de TS de andere subforums hopelijk niet blijft volbaggeren.

Kijk dit VER / Sirdanilot's groot dagboektopic Prachtig voorbeeld. Deze TS opent het ene na het andere topic in verschillende subforums en het komt altijd op hetzelfde neer. Nu kan hij hier een dagboektopic openen en heeft niemand meer last van 'm ^O^
  woensdag 15 februari 2023 @ 22:33:29 #92
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208013522
Kan ik mijn belachelijke ONZ ban inwisselen voor een vergaarbak ban. _O-
pi_208013565
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het gewoon een soort van pre-kliko. Het topic is te slecht voor een regulier subforum, maar hier kan het nog even staan zodat de TS de andere subforums hopelijk niet blijft volbaggeren.

Kijk dit VER / Sirdanilot's groot dagboektopic Prachtig voorbeeld. Deze TS opent het ene na het andere topic in verschillende subforums en het komt altijd op hetzelfde neer. Nu kan hij hier een dagboektopic openen en heeft niemand meer last van 'm ^O^
Hm gewoon een bagger forum dus.

Onlogisch en onnodig, blijf erbij :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_208014069
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 22:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Uiteindelijk is het gewoon een soort van pre-kliko. Het topic is te slecht voor een regulier subforum, maar hier kan het nog even staan zodat de TS de andere subforums hopelijk niet blijft volbaggeren.

Kijk dit VER / Sirdanilot's groot dagboektopic Prachtig voorbeeld. Deze TS opent het ene na het andere topic in verschillende subforums en het komt altijd op hetzelfde neer. Nu kan hij hier een dagboektopic openen en heeft niemand meer last van 'm ^O^
Tot niemand van zijn reguliere publiek meer hier kijkt, topics dus doodbloeden en zo’n user zich toch weer meldt in andere fora.

Ik vind dit forum maar VERwarrend en de reden waarom bepaalde topics geschopt worden zijn mij niet helder. Een FB topic mag er blijkbaar niet komen, vragen leveren een slotje of topic delete zonder toelichting op.

Jammer hoor. Dan jaag je users die hier een serieuze bijdrage willen leveren weg.

Edit: en nu is mijn feedback topic weer terug :? Nog zonder antwoord, maar Danny heeft het vast druk met de vele andere vragen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Cat-astrophe op 15-02-2023 23:28:07 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:25:41 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208014113
Waarom zou een topic dat elders wordt volgebaggerd datzelfde lot hier niet treffen?

Al die baggeraars komen toch wel als vliegen op de stroop af.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 15 februari 2023 @ 23:32:50 #96
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_208014164
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 23:25 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zou een topic dat elders wordt volgebaggerd datzelfde lot hier niet treffen?

Al die baggeraars komen toch wel als vliegen op de stroop af.
Iets met Admins en Moderators die kortsluiting tussen de oren hebben. :O
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 07:09:17 #97
382129 crew  Donna
pi_208015152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 19:37 schreef Danny het volgende:

[..]
Idealiter niet, maar dat zou dus idd kunnen. Als het topic in je myat staat maakt dat verder niet zoveel uit natuurlijk.
-
-
Niet iedere mod heeft daarover dezelfde ideeën.
Ik vind dat wel uitmaken eerlijk gezegd. Ik plaats het topic in het juiste subforum, vervolgens vindt een baggeraar het leuk om er een zooitje van te maken en is mijn topic ineens hier beland. In een of andere bagger bak? Ik zie nu ook enkele topics die gewoon serieus lijken en ik snap het gewoon echt niet.

En je reactie niet elke mod hetzelfde erover denkt snap ik ook niet echt eigenlijk.

Zal wel aan mij liggen. :P
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 16 februari 2023 @ 08:05:30 #98
269689 crew  Viv
pi_208015361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 07:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik plaats het topic in het juiste subforum, vervolgens vindt een baggeraar het leuk om er een zooitje van te maken en is mijn topic ineens hier beland. In een of andere bagger bak? Ik zie nu ook enkele topics die gewoon serieus lijken en ik snap het gewoon echt niet.
Als bijvoorbeeld het zuunig-topic wordt volgebaggerd, dan zal daar gewoon worden geveegd en blijft het topic gewoon daar waar het al was. Niks veranderd dus. :Y)

VER is bedoeld voor topics waar vaak al vanaf de OP iets scheef zit, waardoor het nergens goed past (zelfs niet in GC), en waar de moderators van het oorspronkelijke subforum geen heil (meer) in zien dat het nog goed komt, zelfs met moderatie. Die topics kregen voorheen een slotje, en kunnen hier nog een laatste kans krijgen. Bloeit het topic alsnog op, dan kan het terug naar een regulier subforum. En anders sterft het hier een stille dood.
  donderdag 16 februari 2023 @ 08:09:37 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208015377
Ik zie dat die topics nu heel snel een schopje naar VER krijgen, dus juist niet meer gemodereerd worden. En alsnog opbloeien lijkt me tegen de verwachting in. Het is geen tweedekanssubforum, het is een afvoerputje. Het trekt alleen de ramptoeristen.
The love you take is equal to the love you make.
  Admin donderdag 16 februari 2023 @ 08:16:21 #100
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_208015409
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie dat die topics nu heel snel een schopje naar VER krijgen
Waar zie je dat aan dan? Want er zijn er maar een handvol hierheen geschopt die vrijwel allemaal al gesloten waren en hier heropend zijn. Prima als je een mening hebt, maar het zou fijn zijn als je er dan geen dingen bij verzint :)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')