Jij bent er toch ook een? Al ben jij wel een van de beste hoorquote:
Vraag maar aan @Geerdquote:
Ja anderhalf jaar geleden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jij bent er toch ook een? Al ben jij wel een van de beste hoor
De natuur is mooier dan in Nederland ja maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:05 schreef Seeburg54 het volgende:
Nou ben ik nooit in Ierland geweest, maar wel in Engeland en Schotland. Ik hoor dat Ierland nog mooier is, ik zou niet eens terug willen naar Nederland denk ik. Maar goed, ik heb misschien een wat te romantische kijk op de wereld.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:51 schreef sirdanilot het volgende:
Er zijn nogal wat gebruikers op dit forum die klagen dat ik te veel over bepaalde onderwerpen post.
Dit kan zijn:
De huizenmarkt
Dat ik geen huis kan kopen
Dat ik mijn studieschuld niet afbetaal omdat er geen betaalbare woningen zijn
Dat ik in Ierland woon
Dat ik momenteel in een ellenlange ontslagprocedure zit
Dat ik uit een streng christelijk milieu kom
Dan zijn er moddereters zoals @:Rene of @:Fok-IT die continu mijn topics lopen dicht te knallen die figuren zitten natuurlijk onder de plak bij hun eigen vrouw (of misschien nog moeders) en hebben dan weer even hun authoriteitsmomentje.
Nou ja dus vandaar dat ik dacht dat dit allemaal hier kan. Je mag hier dus ook klagen dat ik mijn studieschuld niet afbetaal of wat dan ook. Dit is nu mijn dagboektopic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 19:17 schreef corehype het volgende:
De enige user die meer klaagt dan mij
Jag taler inte Svenskaquote:Op woensdag 15 februari 2023 19:13 schreef ZarB het volgende:
Je ging toch ergens op de poolcirkel wonen omdat ze daar goedkope huizen hebben?
Ik klaag en jij bent behulpzaamquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik klaag en jij bent behulpzaam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |