Nou ja hopelijk kunnen ook de miljoenen aidstopics van de stropdazzen en roos94jes van dit forum erheen.quote:
Als er een standaard regel zou komen dat topics van bepaalde users alleen daar gepost kunnen worden zou dat een hoop frustratie schelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja hopelijk kunnen ook de miljoenen aidstopics van de stropdazzen en roos94jes van dit forum erheen.
en 90% van de posts van Tong ook?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja hopelijk kunnen ook de miljoenen aidstopics van de stropdazzen en roos94jes van dit forum erheen.
We hebben al een keer een "iedereen is admin" forum gehad. Dat vond iedereen echt unaniem een doorslaand succes, of nee toch niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:56 schreef streamjohan het volgende:
Zou beter zijn als het een combinatie van ONZ en KLB gaat worden. Hierom is heel vaak gevraagd.
Zonder mods.
grappig was het welquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:03 schreef Farenji het volgende:
[..]
We hebben al een keer een "iedereen is admin" forum gehad. Dat vond iedereen echt unaniem een doorslaand succes, of nee toch niet.
ik vrees dat mensen die dat proberen niet lang toegang hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:48 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vrees dat dit een tweede ONZ / KLB bagger troll hofje gaat worden.
Dus in plaats van je in te zetten voor kwaliteitstopics ga je topics die al door andere mods zijn afgekeurd vanwege kansloosheid alsnog een 2e kans geven?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:44 schreef Danny het volgende:
Weinig, behalve dat de topics hier afkomstig kunnen zijn van forums waar ze niet in thuishoorden of waar ze anders wellicht gesloten zouden worden.
Mods kunnen topics die niet binnen hun forum passen of een slotje zouden krijgen ondanks dat het topic aan de policy voldoet hierheen schoppen. Ze kunnen ook topics die hier staan maar beter in hun eigen forum zouden passen hier weghalen.
Dit is een soort 'tweede leven' forum
Aparte aanname. Gelukkig is het niet meer dan dat; een aanname.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:34 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Dus in plaats van je in te zetten voor kwaliteitstopics ga je topics die al door andere mods zijn afgekeurd vanwege kansloosheid alsnog een 2e kans geven?
Mooie prioriteiten heb je.
niemand vraagt van je enthousiast te wordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:
met wat er nu aan topics staat ben ik niet zo enthousiast
ver weg uit VERquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:38 schreef Danny het volgende:
En by all means, blijf weg uit VER als het je hier niet zint. Net zoals je dat uit topics in andere forums zou moeten doen die je niet aanstaan.
@Danny kan niet tegen kritiek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom is het topic in FB verwijderd?
Haha echt? Wat treurigquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien als je wat meer uitlegt geeft, dat users je dan beter begrijpen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Aparte aanname. Gelukkig is het niet meer dan dat; een aanname.
[..]
niemand vraagt van je enthousiast te worden
Dat gaat een beetje lastig als je reageert in een topic in een ander forum dat eerst gesloten en daarna hierheen verplaatst wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:38 schreef Danny het volgende:
En by all means, blijf weg uit VER als het je hier niet zint. Net zoals je dat uit topics in andere forums zou moeten doen die je niet aanstaan.
Die is samengevoegd met dit topic, de posts die daar stonden staan nu allemaal in dit topicquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
alle posts die daar stonden staan nu in dit topic. Ik hoor graag je excuses.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:44 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
@:Danny kan niet tegen kritiek.
niet alles geloven wat iedereen maar blind roept. Hier liep een topic, in FB ook. Omdat het topic hier relevanter is heb ik het hierheen gehaald en samengevoegd met het lopende topic.quote:
Ik zie niet helemaal in hoe dat relevant is voor jou als user?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:52 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Misschien als je wat meer uitlegt geeft, dat users je dan beter begrijpen.
Nu lijkt het vooral als een forum om de besluiten van andere mods alsnog te overrulen.
hoezo? dan kun je toch nog steeds hier wegblijven?quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig als je reageert in een topic in een ander forum dat eerst gesloten en daarna hierheen verplaatst wordt.
Nou ja, als je reageert in pakweg GC en het topic ineens naar VER wordt gegooid zit je alsnog in VER, dus helemaal een eigen keuze is het nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
hoezo? dan kun je toch nog steeds hier wegblijven?
nee, maar jijzelf zit niet in VER. Je posts staan daar dan, maar dat betekent niet dat je er dan nog in hoeft te reageren natuurlijk. Dat had ook niet gekund als het topic op slot was gegaan in plaats van verplaatst.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, als je reageert in pakweg GC en het topic ineens naar VER wordt gegooid zit je alsnog in VER, dus helemaal een eigen keuze is het nietJe kunt je posts niet meer verwijderen tenslotte. Of kan dat hier wel?
Kansloos idee, een baggertopic is niets voor niets een baggertopic.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:58 schreef Danny het volgende:
Zo blijven de forums schoner (minder slotjes) en kunnen meer topics open blijven. Win/win. En als een topic alsnog gewoon blijkt goed te gaan lopen kunnen ze het ook nog gewoon terughalen.
die mening mag je hebbenquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:12 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Kansloos idee, een baggertopic is niets voor niets een baggertopic.
Bij 'op slot' kunnen anderen óók niet meer reageren, en krijg je dus ook geen quote alerts meer bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:12 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar jijzelf zit niet in VER. Je posts staan daar dan, maar dat betekent niet dat je er dan nog in hoeft te reageren natuurlijk. Dat had ook niet gekund als het topic op slot was gegaan in plaats van verplaatst.
Maar dit kun je net zo makkelijk omdraaien. Op slot en verplaatsen kon al, dus om met de eerste zin van de OP te spreken: wat is dan het nut van dit forum?quote:Overigens is verplaatsen naar een ander forum niets nieuws. Schopjes werden wel vaker gegeven, alleen is er nu een extra forum om uit te kiezen.
nou dat valt ook allemaal wel weer mee juffiequote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef -Shii- het volgende:
Het is ook nooit goed, huilen omdat mijn topic wordt gesloten tegenover huilen omdat mijn topic niet wordt gesloten maar verplaatst naar waar het alsnog open kan blijven.
Ik zou zeggen wacht gewoon af hoe het gaat lopen, maar nee iedereen alweer in rep een roer.
Staat vrij letterlijk in het welkomsttopic:quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij 'op slot' kunnen anderen óók niet meer reageren, en krijg je dus ook geen quote alerts meer bijvoorbeeld.
[..]
Maar dit kun je net zo makkelijk omdraaien. Op slot en verplaatsen kon al, dus om met de eerste zin van de OP te spreken: wat is dan het nut van dit forum?
quote:In dit forum worden topics gezet die nergens anders passen of gewenst zijn, om ze toch een eerlijke kans te geven.
het lijkt zelfs op 'huilen omdat er een forum wordt geopend'. Totaal niet relevant voor de meeste users, maar blijkbaar heerst het idee dat we ons moeten verantwoorden als we een forum openen ofzo. Geen idee waar dat idee vandaan komt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:37 schreef -Shii- het volgende:
Het is ook nooit goed, huilen omdat mijn topic wordt gesloten tegenover huilen omdat mijn topic niet wordt gesloten maar verplaatst naar waar het alsnog open kan blijven.
Ik zou zeggen wacht gewoon af hoe het gaat lopen, maar nee iedereen alweer in rep een roer.
kom je nog met excuses voor die valse beschuldiging?quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:12 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Kansloos idee, een baggertopic is niets voor niets een baggertopic.
Haha je zei trekkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:40 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Kluun heeft zijn eigen forum gekregen, een andere logische conclusie kan ik niet trekken
Ben ook erg benieuwd naar het antwoord, mede ook omdat gesloten topics heropend zijn en de sluitposts van moderators zijn verwijderd
Dat is een omschrijving, geen nutquote:Op woensdag 15 februari 2023 15:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Staat vrij letterlijk in het welkomsttopic:
Het is een discussie-forum, daar zitten haast per definitie veel mensen met sterke en sterk uiteenlopende meningen. En het forum zelf is dan nog iets waar we een beetje invloed op kunnen hebben. Putin zal geen raket minder richting Oekraïne sturen omdat iemand hier een spotprent deelt, maar jij past wel geregeld dingen aan naar aanleiding van feedback van gebruikers. Dus ik denk dat het idee daar vandaan komtquote:het lijkt zelfs op 'huilen omdat er een forum wordt geopend'. Totaal niet relevant voor de meeste users, maar blijkbaar heerst het idee dat we ons moeten verantwoorden als we een forum openen ofzo. Geen idee waar dat idee vandaan komt.
Niet eerst verwijderd, en daarna samengevoegd? Want als ik het me goed herinner dan keek ik in dit topic en zag ik mijn posts van het 'verwijderde' topic niet terug.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Die is samengevoegd met dit topic, de posts die daar stonden staan nu allemaal in dit topic
nee het topic is niet verwijderd geweest. Wel heb ik het eerst verplaatst naar VER en vervolgens heb ik ze beide samengevoegd. Er is één post verwijderd omdat die na samenvoegen dubbel was (vrijwel dezelfde reactie in beide topics).quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet eerst verwijderd, en daarna samengevoegd? Want als ik het me goed herinner dan keek ik in dit topic en zag ik mijn posts van het 'verwijderde' topic niet terug.
Ah, dan keek ik tussen het verplaatsen en samenvoegen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:14 schreef Danny het volgende:
[..]
nee het topic is niet verwijderd geweest. Wel heb ik het eerst verplaatst naar VER en vervolgens heb ik ze beide samengevoegd. Er is één post verwijderd omdat die na samenvoegen dubbel was (vrijwel dezelfde reactie in beide topics).
Gelukkig hoef je dat ook niet te snappen, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een omschrijving, geen nutIk snap niet zo waarom een topic dat door een moderator van het relevante forum als 'niet voldoende' beschouwd is het hier beter zou doen.
Of juist niet.quote:Als zo'n topic daadwerkelijk een tweede kans verdiende zou je zeggen dat het beter op dezelfde plek heropend kan worden.
Ik denk dat dit forum uiteindelijk strenger zal zijn. Alleen wel op andere dingen wellicht.quote:En topics vanuit een 'strenger' forum naar een minder strenge variant schoppen kon inderdaad ook al, dus ik begrijp niet welk probleem dit forum op zou lossen.
Zolang die fatsoenlijk geformuleerd worden en men respectvol en ontopic blijft is dat prima.quote:Het is een discussie-forum, daar zitten haast per definitie veel mensen met sterke en sterk uiteenlopende meningen.
Dat hele stuk snap ik niet vrees ikquote:En het forum zelf is dan nog iets waar we een beetje invloed op kunnen hebben. Putin zal geen raket minder richting Oekraïne sturen omdat iemand hier een spotprent deelt, maar jij past wel geregeld dingen aan naar aanleiding van feedback van gebruikers. Dus ik denk dat het idee daar vandaan komt
Hey, dat moet mijn post geweest zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:14 schreef Danny het volgende:
Er is één post verwijderd omdat die na samenvoegen dubbel was (vrijwel dezelfde reactie in beide topics).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |