Zo lang de FEBO het goed vindt, hebben de bewoners niks te willenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waar ze wel een punt hebben toch?
Blijkbaar, als het andersom is mag allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
is nu enkel een probleem omdat vriendje eruit moet mogelijk
Rob zal ongetwijfeld pijn hebben, ik kan niet voelen wat hij voelt, maar het begint wel heel toevallig te worden dat hij met feestjes helemaal los gaat en daarna plat gaat en niet kan meedoen. Zo 'fiets' je inderdaad ook wel heel makkelijk richting finale. Gaat ie niet halen, maar dat weet hij niet, hij denkt na afgelopen zaterdag dat hij net onder Jason staat. Kan hij ook niet weten, hij heeft al drie keer een nominatie overleefd, ik snap zijn denkwijze wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Even jullie zouden toch hetzelfde doen ?
Ik vind ook dat Rob beter naar huis kan. Maar FEBO beslist.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rob zal ongetwijfeld pijn hebben, ik kan niet voelen wat hij voelt, maar het begint wel heel toevallig te worden dat hij met feestjes helemaal los gaat en daarna plat gaat en niet kan meedoen. Zo 'fiets' je inderdaad ook wel heel makkelijk richting finale. Gaat ie niet halen, maar dat weet hij niet, hij denkt na afgelopen zaterdag dat hij net onder Jason staat. Kan hij ook niet weten, hij heeft al drie keer een nominatie overleefd, ik snap zijn denkwijze wel.
lekker slapenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:28 schreef PunkieePie het volgende:
Zo heerlijk om vanuit een warm bedje te kijken hoe zij kou lijden 😈
Maar ik ga de stream toch maar afsluiten, slaap lekker iedereen!![]()
Zo dacht ik ook nu probleem er van makenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
is nu enkel een probleem omdat vriendje eruit moet mogelijk
Inderdaad, in principe kan hij roepen wat hij wil want de bewoners en wij zien het toch niet. Maar als hij bluft dan gokt hij wel heel hard op dat BB niet ingrijpt en de waarheid vertelt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Rob beter naar huis kan. Maar FEBO beslist.
En die flauwe kul van hoevaak de dokter geweest is, Tobias is zelfs bijna een week weggeweest vorig jaar,
En vergeet Jill dat jaar ervoor nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
En die flauwe kul van hoevaak de dokter geweest is, Tobias is zelfs bijna een week weggeweest vorig jaar,
Eens maar zijn knie is dik dat is een feitquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, in principe kan hij roepen wat hij wil want de bewoners en wij zien het toch niet. Maar als hij bluft dan gokt hij wel heel hard op dat BB niet ingrijpt en de waarheid vertelt.
De rest van zijn lichaam ook hoor. Maar goed dat is iets wat je hebt verdiend als senior vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens maar zijn knie is dik dat is een feit
Slaap welquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:33 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet ook naar bed jonges. succes nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:33 schreef suzi1 het volgende:
hebben jullie die knie voorheen gezien? mss is die altijd al zo na die operaties
links en rechtsquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Is een aantal keer in beeld gekomen zowel dik, als minder dik
De FEBO zou denk ik graag zien dat de bewoners zelf beslissen en hem gewoon nomineren?quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wie weet moet bart wel alles of niks nominerenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:38 schreef suzi1 het volgende:
wie weet krijgt ali in sec room wel alles of niks spel nomi of vrij
Dat zij alles laat bepalen door vriendjespolitiek achter de schermen. Zij heeft helemaal geen klagen me dunkt hoe ze iedere week weer wordt gesaved. Ik krijg toch lichtelijke Nawel vibes bij haar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:23 schreef tassie127 het volgende:
Ongemakkelijke stream van Charlotte die eigenlijk wil zeggen dat Rob geen shit toevoegde en eigenlijk er ingegrepen moet worden !!!
editquote:Op woensdag 15 februari 2023 03:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Blijkbaar gebeurd er snachts veel meer met Jason als in veel kletsen enzo Dan dat wij weten
Want chiara wilde net vertellen over een keer dat hij veel aan vertellen was en dat zij hem rustig maande en hup SL
is zij nu ook met hem in kamer?quote:Op woensdag 15 februari 2023 03:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Paniekaanvallen; misschien wordt hij ook agressief ? Chiara had veel schrik om haar bed dichter bij hem te verhuizen
Nee Chiara slaapt met Jason; Bart; Rob en Michelangeloquote:Op woensdag 15 februari 2023 03:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zij nu ook met hem in kamer?
ik weet niet meer wie in haar kamer
slaapt jolien,bart maar de anderen weet
ik niet
Was dat al eerder verteld ofzo?quote:Op woensdag 15 februari 2023 03:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Paniekaanvallen; misschien wordt hij ook agressief ? Chiara had veel schrik om haar bed dichter bij hem te verhuizen
nee speculatiequote:Op woensdag 15 februari 2023 03:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Was dat al eerder verteld ofzo?
Ja dat komt dus niet zo over dus beetje verkeerd over laten komen.quote:
Ik vind het een prima opdracht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 04:19 schreef Dotteke het volgende:
BB geeft ze wel een lange opdracht zeg
Heb ik ook niet gehoord, vind wel dat ze erg zwijgzaam zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:01 schreef Hunter het volgende:
Bart over dat hij een vrouw gaat nomineren, omdat hij anderen perse niet wil nomineren. Ik heb de naam net gemist
Maar daar weten hun natuurlijk niets vanquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:02 schreef Hunter het volgende:
Ze hebben de houtkachel aan ondanks het stookalert
Klopt, dat ving ik ook op en de rest nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:09 schreef Dotteke het volgende:
Bart zegt dat ze niet te veel moeten verwachten van BB
En wat hij daarna zeg versta ik weer niet. Dat Belg is soms niet te verstaan.
Jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Klopt, dat ving ik ook op en de rest niet
MOrguh Wquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:11 schreef RobjeGeus het volgende:
Goedemorgen!
Idd soms moeilijk te verstaan
O dan is het zeker mooi dat hij hem heeft,quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:12 schreef Hunter het volgende:
Wel mooi dat Bart nu PON heeft, ik lees dat er mensen wakker van liggen
Hopelijk doet hij er ook iets mee..en niet weer het standaard verhaaltje..ik zet je erop omdat ik zeker weet dat je blijft.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:12 schreef Hunter het volgende:
Wel mooi dat Bart nu PON heeft, ik lees dat er mensen wakker van liggen
Volgens mij hadden ze het over Lindsey en later over Chayron. Vond het leuk gesprekje wel en zit net achter pc. heb opname nog even gestart.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh W
Ja en ik heb het idee dat ze soms ook aan het mompelen zijn.
Gelukkig zijn deze twee niet erg spraakzaam
Maar daar gaat snel verandering in komenquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:16 schreef Hunter het volgende:
6 van de 11 zijn nog nooit genomineerd berekenen ze nu
Ja, op een gegeven moment hebben ze elkaar ook weinig meer te vertellen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze het over Lindsey en later over Chayron. Vond het leuk gesprekje wel en zit net achter pc. heb opname nog even gestart.
Bedacht gister avond ook al dat ze het veel leuker kunnen maken door meer te rouleren. GEwoon eens gesprekje met iemand anders. Niet zo vasthouden aan die 2 zelfde personen steeds. Toch doodsaai na zoveel dagen
Jolien,Ali had haar shift gedaan.quote:
Ik ben er nog niet.. wel lekker rustig wakker worden met deze 2quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:22 schreef Hunter het volgende:
Chayron gaat wel genomineerd worden, maak ik nu op uit Bart's woorden
toen Jason stond viel er een 25 euro kartonnetje uit. Dat zit in die plastic doorzichtige ballen, maar er is waarschijnlijk 1 bal 'stuk' ofzo waardoor dat kartonnetje eruit gevallen isquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:27 schreef Hunter het volgende:
In de bak is een balk eruit gevallen, en is het kartonneke er uit gevallen? In de vorige shift.
Ias en Jolien ondertussen aanwezig
Ah, gelukkig een vertaler in huisquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
toen Jason stond viel er een 25 euro kartonnetje uit. Dat zit in die plastic doorzichtige ballen, maar er is waarschijnlijk 1 bal 'stuk' ofzo waardoor dat kartonnetje eruit gevallen is
Staan weer twee belgenquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ah, gelukkig een vertaler in huis![]()
Idd Bart is helemaal klaar met Chayron maak ik nu ook op.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:22 schreef Hunter het volgende:
Chayron gaat wel genomineerd worden, maak ik nu op uit Bart's woorden
vind het wel boeiend om die 2 eventjes 1 op 1 te horen. Maar ben er wel snel klaar mee denk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:41 schreef Hunter het volgende:
Heeft iedereen de knop nu op mute staan? Of zegt Ias niks interessants?
Ik luister wel, gaat een beetje over wie favoriet is, wie vee kaarten heeft gekregenquote:Op woensdag 15 februari 2023 06:41 schreef Hunter het volgende:
Heeft iedereen de knop nu op mute staan? Of zegt Ias niks interessants?
Ehm niet met je eens dit is het tweede gesprek dat Chiara voert waar volwassenheid in zit Zo had ze eerder moeten doen. Verder Charlotte en Lindsey roddelen praten over de nominaties maar niet op zon manier vals als Chiara doet. Ik vraag me af hoelang Chiara het vol houd om deze gesprekken te voeren voordat ze weer in haar vals nadoen en kleineren van bewoners terug valt. Trouwens dat deed ze al bij Ali toen ze Ali erop aan aansprak dat hij Bart verkeerd behandelt. Het is geen klein kind you know Ali begrijpt heus wel wat ze zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 03:19 schreef ben34567 het volgende:
Dat verschil in maturiteit tussen gesprekken met Chiara en anderen ; en gesprekken tussen Charlotte en Lindsey. Ik snap echt niet hoe zij het zoveel het slechter doet in polls.
Haar valsheid gaat alleen over Charlotte omdat ze die nep vindt. Je merkt het aan alles.quote:Op woensdag 15 februari 2023 06:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ehm niet met je eens dit is het tweede gesprek dat Chiara voert waar volwassenheid in zit Zo had ze eerder moeten doen. Verder Charlotte en Lindsey roddelen praten over de nominaties maar niet op zon manier vals als Chiara doet. Ik vraag me af hoelang Chiara het vol houd om deze gesprekken te voeren voordat ze weer in haar vals nadoen en kleineren van bewoners terug valt. Trouwens dat deed ze al bij Ali toen ze Ali erop aan aansprak dat hij Bart verkeerd behandelt. Het is geen klein kind you know Ali begrijpt heus wel wat ze zegt.
Ja Michelangelo en Bart praten niet zo veel maar deze twee en met name Ias hebben spraakwater opquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:08 schreef ledn81 het volgende:
wat een babbelaars zo vroeg op de morgen.. Ik ga nog ff koffie halen
Verstond ik het toch goedquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:29 schreef ledn81 het volgende:
Jolien :"Dan zou ik een paar dagen met de poepers zitten"![]()
Wat een uitdrukking
Ik had hem nog nooit gehoord. Ik vind hem mooiquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:29 schreef ledn81 het volgende:
Jolien :"Dan zou ik een paar dagen met de poepers zitten"![]()
Wat een uitdrukking
Het is ook moeilijk om Jolien te onderbreken, ze doen niet onder voor elkaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:38 schreef ledn81 het volgende:
Weinig mensen die Ias stil krijgen of onderbreken, maar het lukt Jolien![]()
Hij is er af en toe beetje stil van![]()
Ze heeft af en toe wel goeie punten ook.
Dat gemiep van Ias en Chayron over dat ze nu op de bank zouden komen (en het niet 'eerlijk' is) gaat ook nergens over.
er viel bij Jason een kartonnetje met 25 euro erop tussen zijn handen door. Een van de doorzichtige ballen is waarschijnlijk kapot en kaartje viel uit de bak.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:12 schreef Monique___ het volgende:
oh hebben charlotte en lindsy het nu over dat karton wat eruit is gevallen? bij wie dat gebeurd is?
Ias niet denk. Lindsey vermoed ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:13 schreef -river- het volgende:
Goedemorgen, ik denk dat Bart voor chayron en Ali en Ias gaat.
ik weet het niet, gister op de badkamer was hij bezig over lindsy ipv ias. Zei later dat hij het ook wel kan vinden met ias maar ook wil kijken wie van hun sjairon kan wegspelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:13 schreef -river- het volgende:
het zal ook eens niet dat mimi het in eerste instantie pakt als aandenkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
er viel bij Jason een kartonnetje met 25 euro erop tussen zijn handen door. Een van de doorzichtige ballen is waarschijnlijk kapot en kaartje viel uit de bak.
Mies had hem in zijn zak als aandenken, maar ze hadden het er ook over om anderen voor de gek te houden dat er een bal was gevallen. Dus hebben hem blijkbaar bij het rooster opgeplakt
Dat zou een mooie combinatie zijn. Ali zal nog wel wat fans hebben, dus dan gaat het tussen die andere twee. Dat wordt een mooie zaterdag.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ias niet denk. Lindsey vermoed ik.
ja, hij heeft genoemd dat er een vrouw op kwam, 1 die niet veel sprak naar hem, dat is lindseyquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ias niet denk. Lindsey vermoed ik.
denk je niet dat hoe dan ook sjairon eruit gaat? denk het wel.. zal niet uitmaken wie er naast gezet worden nu uit de rode kamer. (jolien pakt bart niet)|quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:17 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat zou een mooie combinatie zijn. Ali zal nog wel wat fans hebben, dus dan gaat het tussen die andere twee. Dat wordt een mooie zaterdag.
Daar heeft hij gelijk in.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet het niet, gister op de badkamer was hij bezig over lindsy ipv ias. Zei later dat hij het ook wel kan vinden met ias maar ook wil kijken wie van hun sjairon kan wegspelen.
Hij beseft niet dat het niet uit maakt wie hij tegenoer sjairon zet.. de streamers stemmen hem graaag eruit![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hahaha het werd hier al voorspeld: rob heeft weeer last van zijn nek
Hahaha ja hoe voorspelbaar he iemand zei gisteren tegen rob als het weekopdracht is kan je misschien eind van de week ook helpen met de balletjes omdat het beter ging met zijn kniequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk je niet dat hoe dan ook sjairon eruit gaat? denk het wel.. zal niet uitmaken wie er naast gezet worden nu uit de rode kamer. (jolien pakt bart niet)|
sjairon weet al dat hij genomineerd is.. dat heeft bart hem gister al gezegd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:19 schreef Hunter het volgende:
Hoeveel keer zal Chayron gaan zeggen dat het niet eerlijk is?
die heeft al vaker gezegd niet eruit te gaan vanwege pijn.. omdat hij daar net zo goed kan zitten als thuis met pijn. (letterlijk gezegd). heeft tegen ali ook nog gezegd dat hij liever daar zit ivm 100 euro per dagquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:19 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Rob er gedwongen uit gaat en dat die anderen dan een " bye" krijgen.
Ik moest keihard lachen net toen ik het hoorde😂quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk je niet dat hoe dan ook sjairon eruit gaat? denk het wel.. zal niet uitmaken wie er naast gezet worden nu uit de rode kamer. (jolien pakt bart niet)|
Ik vind er ook wat van.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft al vaker gezegd niet eruit te gaan vanwege pijn.. omdat hij daar net zo goed kan zitten als thuis met pijn. (letterlijk gezegd). heeft tegen ali ook nog gezegd dat hij liever daar zit ivm 100 euro per dag![]()
ik vind er wat van.. dat zo'n man dus daar al 4 weken met flinke pijn zit, niks kan meedoen.. zo niet eruit gespeeld wordt.. en liggend naar de finale gaat.. terwijl er zat gezonde mensen zijn die eruit zijn of willen meedoen..
ja ik ook.. hij blijft pijntjes hebben maar op andere momenten weer in staat om dingen te doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:25 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen net toen ik het hoorde😂
Ja joh, als er één iemand poppenkast speelt is het Rob wel. Ik begrijp werkelijk niet waarom de Febo hem erin laat. Oke zijn geklaag levert misschien leuke beelden op maar er zijn ook veel mensen afgewezen die ook mee hadden willen doen. Dit seizoen: #failquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ook.. hij blijft pijntjes hebben maar op andere momenten weer in staat om dingen te doen.
gisteravond toen hij er zin in had zat hij opeens heeel lang buiten gezellig erbij
De hele BB zijn er al een paar die roepen over love-week en Valentijn. Dat ze van alles krijgen. Denk dat ze daardoor allemaal er vanuit zijn gegaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:28 schreef ledn81 het volgende:
Rob :"Dan hoop ik maar dat ik vandaag wat van de familie hoor"
Hoe komt die man erbij dat ze op valentijnsdag wat van familie zouden moeten horen?
Dat is normaal toch nooit. Op een verjaardag of bijzondere (trouw)dag wel eens. Niet als je last van je nek/knie of humeur hebt ouwe zemelaar
gebaseerd op de laatste 2 edities.. maar ja, die hadden love week.. zij hebben all or nothing week.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:28 schreef ledn81 het volgende:
Rob :"Dan hoop ik maar dat ik vandaag wat van de familie hoor"
Hoe komt die man erbij dat ze op valentijnsdag wat van familie zouden moeten horen?
Dat is normaal toch nooit. Op een verjaardag of bijzondere (trouw)dag wel eens. Niet als je last van je nek/knie of humeur hebt ouwe zemelaar
Ik vond het ook zó erg dat hij gisteren vroeg aan Jason of hij hem een glas water wilde brengen.. echt kom op zegquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:29 schreef Monique___ het volgende:
opeens lukt het hem allemaal prima alleen om koffie te zetten en mee te nemen![]()
[ afbeelding ]
Linsey houdt zeker niet van a lot of balls in her hand?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:33 schreef Monique___ het volgende:
lindsy zegt dat er veel ballen in haar hand zitten nu..dit alles op zn engels natuurlijk want dat is gangsta, liggen allemaal los zegt chacha ook
Ik heb het niet snel, maar ik vind dit een beetje vervelend worden.. ze praat als een straatjongen uit de Bronx. Hoezoquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:33 schreef Monique___ het volgende:
lindsy zegt dat er veel ballen in haar hand zitten nu..dit alles op zn engels natuurlijk want dat is gangsta, liggen allemaal los zegt chacha ook
denk dat in het volgende regelementenboek iets komt te staan met: als je langer dan een week niet mee kunt doen aan de spelen dan is het exit. (en er geen zich op is dat het verbetert)quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS![]()
Tja Rob en zijn pijntjes, FEBO gaat hem er niet uit sturen.
Alleen als hij zelf weg wil, dan gaat hij.
Ik heb gemist hoe charmant hij ging zitten, heb streams op charlotte en linds.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:32 schreef ledn81 het volgende:
Dag 40 ofzo kan weer beginnen voor de ouwe pikkebaas
[ afbeelding ]
Dat zal wel, aan de andere kant de bewoners kunnen hem nomineren, het is de kijker die beslist, en als die het prima vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat in het volgende regelementenboek iets komt te staan met: als je langer dan een week niet mee kunt doen aan de spelen dan is het exit. (en er geen zich op is dat het verbetert)
er hebben zich deze week ook bewoners over uitgesproken. maar ja, moet je hem wel kunnen nomineren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zal wel, aan de andere kant de bewoners kunnen hem nomineren, het is de kijker die beslist, en als die het prima vinden.
Geen zorgen Bart gaat dat doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:40 schreef -river- het volgende:
Ik heb deze week geen zin in Rob Jason en een derde op de bank, gooi gewoon drie anderen erop.
Nee juist niet hij heeft gezegd er NIET uit te gaan want thuis zit hij met dezelfde pijn..ondertussen kan hij aan geen ene challange meedoen..dus zonder maar 1 poot uit te willen/kunnen steken , doet hij wel mee voor de potquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die heeft al vaker gezegd niet eruit te gaan vanwege pijn.. omdat hij daar net zo goed kan zitten als thuis met pijn. (letterlijk gezegd). heeft tegen ali ook nog gezegd dat hij liever daar zit ivm 100 euro per dag![]()
ik vind er wat van.. dat zo'n man dus daar al 4 weken met flinke pijn zit, niks kan meedoen.. zo niet eruit gespeeld wordt.. en liggend naar de finale gaat.. terwijl er zat gezonde mensen zijn die eruit zijn of willen meedoen..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:35 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik heb het niet snel, maar ik vind dit een beetje vervelend worden.. ze praat als een straatjongen uit de Bronx. Hoezo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die komen er zeker niet op , heeft bart ook al tegen ze gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:40 schreef -river- het volgende:
Ik heb deze week geen zin in Rob Jason en een derde op de bank, gooi gewoon drie anderen erop.
Daar zie ik hem ook voor aan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Geen zorgen Bart gaat dat doen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]klopt. Geen idee waarom ze zo praat, denk dat ze
om de hoek bij een kledingzaak waar Mies het wel eens over had geloof ik. Dus wel redelijk in 'centrum' denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat schrijf ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee juist niet hij heeft gezegd er NIET uit te gaan want thuis zit hij met dezelfde pijn..ondertussen kan hij aan geen ene challange meedoen..dus zonder maar 1 poot uit te willen/kunnen steken , doet hij wel mee voor de pot
een kledingzaak in sittard waar mies wel eens komt? enig idee wat ze daar verkopen? ik weet wel dat mies vaker naar de bijenkorf gaat waar ze werkt. de wijk die ik bedoel in sittard ligt net buiten het centrum.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
om de hoek bij een kledingzaak waar Mies het wel eens over had geloof ik. Dus wel redelijk in 'centrum' denk ik
Nee wil er ook een vrouw opzetten en doet zeker chiara niet heeft hij tegen haar gezegd en charlotte kan nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:13 schreef -river- het volgende:
Nee ik denk 2 zwakke en 1 sterke..quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:13 schreef -river- het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik bedoel 3 anderen er op zetten
charlotte heeft een vrijstelling dus die zal hij niet eens erop kunnen zetten al zou hij het willenquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ik denk 2 zwakke en 1 sterke..
Dus ik denk dat hij in iedergeval charlotte tegen 2 van jou genoemde op de bank zet
Sowieso Chayron en Ali en vermoedelijk Lindsey. Staat een filmpje in filmpjestopic. Hij heeft het er ook vannacht met Mies nog over gehadquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dus ik denk dat hij in iedergeval charlotte tegen 2 van jou genoemde op de bank zet iw ja charlotte kan niet...
Dan worden het wel 1 van jou 3 genoemde
Zou ze als bewaking in bijenkorf werken zie haar nu niet achter de parfum staan met al haar tatoeages en dat bronxtaaltjequote:Op woensdag 15 februari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een kledingzaak in sittard waar mies wel eens komt? enig idee wat ze daar verkopen? ik weet wel dat mies vaker naar de bijenkorf gaat waar ze werkt. de wijk die ik bedoel in sittard ligt net buiten het centrum.
Weer dat stomme gebabbel over zwak en sterk, terwijl ze geen idee hebben waar die mensen staan...quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dus ik denk dat hij in iedergeval charlotte tegen 2 van jou genoemde op de bank zet
Dat kan niet, charlotte heeft vrijstelling.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dus ik denk dat hij in iedergeval charlotte tegen 2 van jou genoemde op de bank zet iw ja charlotte kan niet...
Ja lindsey zeker ook een kandidaatquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sowieso Chayron en Ali en vermoedelijk Lindsey. Staat een filmpje in filmpjestopic. Hij heeft het er ook vannacht met Mies nog over gehad
Dat is maar de vraag, als hij zoveel pijn heeft of nauwelijks zijn knie kan buigen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Lynsey zegt tegen charlotte kijk daar zit hij weer op de bank. Hij doet nergens aan mee en doet ook niets. Hij kan toch een broodje maken of helpen met de afwas. Daar heeft ze wel gelijk in
Ja corrigeerde me gelijk...sorry net wakker... maar hij zou het wel willen denk..quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat kan niet, charlotte heeft vrijstelling.
ik dacht maar weet het niet meer zeker dat ze bij de schoenen afdeling werkt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou ze als bewaking in bijenkorf werken zie haar nu niet achter de parfum staan met al haar tatoeages en dat bronxtaaltje
Ze kunnen toch een stoel in de keuken zetten...quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, als hij zoveel pijn heeft of nauwelijks zijn knie kan buigen.
Wat mij betreft zit Rob zijn tijd erop.
Charlotte is vrijgesteldquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft bijenkorf niet gewoon bedrijfskleding?quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik dacht maar weet het niet meer zeker dat ze bij de schoenen afdeling werkt.
De dress code van de bijenkorf is zwart. Vandaar dat ze veel zwarte kleding heeft. Vertelde ze in het begin.
Ja weet ook niet meer zo goed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een kledingzaak in sittard waar mies wel eens komt? enig idee wat ze daar verkopen? ik weet wel dat mies vaker naar de bijenkorf gaat waar ze werkt. de wijk die ik bedoel in sittard ligt net buiten het centrum.
Ja dushttps://www.google.nl/img(...)8&source=sh%2Fx%2Fimquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heeft bijenkorf niet gewoon bedrijfskleding?
Aha okquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
De dress code van de bijenkorf is zwart. Vandaar dat ze veel zwarte kleding heeft. Vertelde ze in het begin.
Aha okquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij heeft weer pijn in zijn nekquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:58 schreef Ireth het volgende:
Loopt Rob nu nog te mankepoten? Tis al woensdag! Hij hoort al weer op te knappen om zaterdag geloofwaardig mee te kunnen feesten na de exit!En dan dáárna zondag op staan met weer een of ander pijntje... das het ritme van Rob..
Er waren cryptische omschrijvingenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:00 schreef Monique___ het volgende:
klopt wat charlotte zegt. blijkbaar kon ali gister al niet in slaap vallen.
Hij voelt zich schuldig dat door zijn keuze voor de secret room( snap nog steeds niet hoe het een keus kon zijn), er iemand uit zijn kamer naar huis gaat.
Hij dacht ook dat er maar 5 met de pon mee mochten doen, hoorde later dat het er 6 zijn.
ook een goede tactiek he! brengt je dus wel ver zien we nuquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:58 schreef Ireth het volgende:
Loopt Rob nu nog te mankepoten? Tis al woensdag! Hij hoort al weer op te knappen om zaterdag geloofwaardig mee te kunnen feesten na de exit!En dan dáárna zondag op staan met weer een of ander pijntje... das het ritme van Rob..
Ik denk dat Ali hier gewoon vet over liegt. Hij wilde nu niet nomineren omdat hij dan onder druk zou komen te staan om Chiara erop te zetten met mogelijk wederom Jason (zoals besproken in de slaapkamer een paar dagen terug) die hij beloofd heeft niet te nomineren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:00 schreef Monique___ het volgende:
klopt wat charlotte zegt. blijkbaar kon ali gister al niet in slaap vallen.
Hij voelt zich schuldig dat door zijn keuze voor de secret room( snap nog steeds niet hoe het een keus kon zijn), er iemand uit zijn kamer naar huis gaat.
Hij dacht ook dat er maar 5 met de pon mee mochten doen, hoorde later dat het er 6 zijn.
ahh nu snap ik het. Ik had idd wel gehoord dat er op kaarten zinnen stonden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Er waren cryptische omschrijvingen
nee, ik bedoelde het anders.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat Ali hier gewoon vet over liegt. Hij wilde nu niet nokineren omdat hij dan onder druk zoi komen te staan om Chiara erop te zetten met mogelijk wederom Jason (zoals besproken in de slaapkamer een paar dagen terug). die hij beloofd heeft niet te nomineren.
Let me guess...over charlotte?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:17 schreef Ireth het volgende:
Ah de roddelmode van Chiara staat ook weer aan...
Hij moet niet zo blijven zeuren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali voelt zich volgens mij vooral schuldig omdat Chayron en Ias hem dat hebben aangepraat
Chiara moet meer met Jason omgaan, die heeft een goede invloed op haar!quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:17 schreef Ireth het volgende:
Ah de roddelmode van Chiara staat ook weer aan...
Ik heb het nooit geplaatst zie ik, maar heb dat gesprekje wel opgenomen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
Ali weer dat Bart hem niet mag nomineren omdat ie dat heeft 'afgesproken' met Bart![]()
Dat hebben ik/wij volgens gemist of Ali snapt het weer niet helemaal goed?
Het gaat weer over die brief van zijn vrouw die Bart graag zou willen ontvangen (met valentijn).
Ali gaat woestboos worden als hij toch door Bart genomineerd wordt
Hypocriet...quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:22 schreef ledn81 het volgende:
Ali weer dat Bart hem niet mag nomineren omdat ie dat heeft 'afgesproken' met Bart![]()
Dat hebben ik/wij volgens gemist of Ali snapt het weer niet helemaal goed?
Het gaat weer over die brief van zijn vrouw die Bart graag zou willen ontvangen (met valentijn).
Ali gaat woestboos worden als hij toch door Bart genomineerd wordt
Die pijn is weer afgezakt tot tussen zijn knieenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor iemand met pijn in zijn nek staat Rob zich nog soepel te scheren
Precies, afspraak was in week 1. Bart heeft gezegd dat hij zich hier niet meer aan gaat houden want veel gebeurd dat hem tegenstaat van Ali.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:23 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hypocriet...
T is t spel. Er is veel veranderd sinds week 1. Ik kan me herinneren dat Bart vorige week tegen Ali ook heeft gezegd dat Ali zelf moet beslissen.
En ik snap ook niet wat die brief ermee vandoen heeft. Moet Ali die brief gaan regelen ofzo...?
Ali is een zeur of snapt niet zoveel van het spelletje. Luister nu het gesprek terug en Bart zegt helemaal niet zoveel. Ali blijft maar terug grijpen op een afspraak in de hottub in week 1.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:23 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Hypocriet...
T is t spel. Er is veel veranderd sinds week 1. Ik kan me herinneren dat Bart vorige week tegen Ali ook heeft gezegd dat Ali zelf moet beslissen.
En ik snap ook niet wat die brief ermee vandoen heeft. Moet Ali die brief gaan regelen ofzo...?
Hij zegt steeds dat dit een spel voor hem was geweest. Als hij uitlegt hoe het komt dat hij niet voor de enveloppe was gegaan wordt het verhaal duister. Ali is heel erg bezig met zichzelf neer te zetten als vriendelijke lieve man maar de afgelopen dagen is hij behoorlijk aan het klooien en daar wordt hij niet beter van. Jason gaat zo met twee vingers in de neus naar de finale die werkt veel subtieler.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde het anders.
ik was niet duidelijk
ali had mee willen spelen gister voor het pon spel, achteraf. Omdat hij een goede conditie heeft en ook zijn kamer had kunnen helpen! nu was rood in de minderheid.. en kon blauw makkelijker (ik reken jolien ook even bij blauw nu) winnen.
Dat had hij achteraf pas beseft.. toen hij hoorde hoe het spel was en hoe het gegaan is.. blauw +j tegen rood..
los van dat hij wel of niet had kunnen nomineren.. maar de uitslag was dan wellicht wel anders geweest..
Hij zei niet dat hij had willen nomineren (niet gehoord).
Ali vraagt aan hem of hij Valentijn wil meemaken. Wat moet ie dan zeggen? "Nee"quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ali is een zeur of snapt niet zoveel van het spelletje. Luister nu het gesprek terug en Bart zegt helemaal niet zoveel. Ali blijft maar terug grijpen op een afspraak in de hottub in week 1.
Hieronder het gesprek van 7 februari
Ach Ali draait zich om en hij stemt weer wel op Jason, het is maar hoe zijn jasje waait de smiegtquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:32 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : "Hij gaat niet op Jason dat heeft hij beloofd, ik was erbij"
Ali : "Hij heeft mij ook beloofd"
Ali had Jason ook beloofd niet op hem te stemmen, maar dat is geen probleem uiteraard
Ja maar daar had hij natuurlijk een hele redelijke redenen voor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:32 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte : "Hij gaat niet op Jason dat heeft hij beloofd, ik was erbij"
Ali : "Hij heeft mij ook beloofd"
Ali had Jason ook beloofd niet op hem te stemmen, maar dat is geen probleem uiteraard
Meestal een dag later dan de nominatie, Bart zal vandaag moeten nomineren gok ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef -river- het volgende:
Volgens mij worden vanmiddag toch de nominaties bekend?
Dan merken wij het aan de bewoners.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Meestal een dag later dan de nominatie, Bart zal vandaag moeten nomineren gok ik
bart zegt het (nog net niet) letterlijk nee maar stuurt er wel dik op aan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ali is een zeur of snapt niet zoveel van het spelletje. Luister nu het gesprek terug en Bart zegt helemaal niet zoveel. Ali blijft maar terug grijpen op een afspraak in de hottub in week 1.
Hieronder het gesprek van 7 februari
hoorde hem net idd weeeer over de enveloppen maar was bezig in de keuken. Kreeg het helaas niet helemaal goed mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zegt steeds dat dit een spel voor hem was geweest. Als hij uitlegt hoe het komt dat hij niet voor de enveloppe was gegaan wordt het verhaal duister. Ali is heel erg bezig met zichzelf neer te zetten als vriendelijke lieve man maar de afgelopen dagen is hij behoorlijk aan het klooien en daar wordt hij niet beter van. Jason gaat zo met twee vingers in de neus naar de finale die werkt veel subtieler.
Zquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef Hoylei het volgende:
En Ali die niet de strijd wil tussen blauw en rood, maar er verder totaal niks aan doet om daarmee op te houden...
Dan moet hij Ias en Chayron eens bij gaan sturen, want die stoken dat vuurtje ook graag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |