Zo lang de FEBO het goed vindt, hebben de bewoners niks te willenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waar ze wel een punt hebben toch?
Blijkbaar, als het andersom is mag allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
is nu enkel een probleem omdat vriendje eruit moet mogelijk
Rob zal ongetwijfeld pijn hebben, ik kan niet voelen wat hij voelt, maar het begint wel heel toevallig te worden dat hij met feestjes helemaal los gaat en daarna plat gaat en niet kan meedoen. Zo 'fiets' je inderdaad ook wel heel makkelijk richting finale. Gaat ie niet halen, maar dat weet hij niet, hij denkt na afgelopen zaterdag dat hij net onder Jason staat. Kan hij ook niet weten, hij heeft al drie keer een nominatie overleefd, ik snap zijn denkwijze wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Even jullie zouden toch hetzelfde doen ?
Ik vind ook dat Rob beter naar huis kan. Maar FEBO beslist.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Rob zal ongetwijfeld pijn hebben, ik kan niet voelen wat hij voelt, maar het begint wel heel toevallig te worden dat hij met feestjes helemaal los gaat en daarna plat gaat en niet kan meedoen. Zo 'fiets' je inderdaad ook wel heel makkelijk richting finale. Gaat ie niet halen, maar dat weet hij niet, hij denkt na afgelopen zaterdag dat hij net onder Jason staat. Kan hij ook niet weten, hij heeft al drie keer een nominatie overleefd, ik snap zijn denkwijze wel.
lekker slapenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:28 schreef PunkieePie het volgende:
Zo heerlijk om vanuit een warm bedje te kijken hoe zij kou lijden 😈
Maar ik ga de stream toch maar afsluiten, slaap lekker iedereen!![]()
Zo dacht ik ook nu probleem er van makenquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:25 schreef Schakeltopia het volgende:
is nu enkel een probleem omdat vriendje eruit moet mogelijk
Inderdaad, in principe kan hij roepen wat hij wil want de bewoners en wij zien het toch niet. Maar als hij bluft dan gokt hij wel heel hard op dat BB niet ingrijpt en de waarheid vertelt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 00:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Rob beter naar huis kan. Maar FEBO beslist.
En die flauwe kul van hoevaak de dokter geweest is, Tobias is zelfs bijna een week weggeweest vorig jaar,
En vergeet Jill dat jaar ervoor nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat Rob beter naar huis kan. Maar FEBO beslist.
En die flauwe kul van hoevaak de dokter geweest is, Tobias is zelfs bijna een week weggeweest vorig jaar,
Eens maar zijn knie is dik dat is een feitquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Inderdaad, in principe kan hij roepen wat hij wil want de bewoners en wij zien het toch niet. Maar als hij bluft dan gokt hij wel heel hard op dat BB niet ingrijpt en de waarheid vertelt.
De rest van zijn lichaam ook hoor. Maar goed dat is iets wat je hebt verdiend als senior vind ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 00:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens maar zijn knie is dik dat is een feit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |