FOKken kan inderdaad ook nogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag tennissen en dan gaat ie altijd mee dus sporten valt af en die laatste 2 dingen heb ik al gedaan en ben ik nu zat(Ik ben nu net een 5 jarig kind die vermaakt moet worden
)
[..]
Er ligt eigenlijk niks, in mijn verlof eigenlijk alles al opgeruimdBen nu maar weer eens ouderwets aan het FOKken
Ik zie het probleem eigenlijk niet, heeerlijk tochquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag tennissen en dan gaat ie altijd mee dus sporten valt af en die laatste 2 dingen heb ik al gedaan en ben ik nu zat(Ik ben nu net een 5 jarig kind die vermaakt moet worden
)
[..]
Er ligt eigenlijk niks, in mijn verlof eigenlijk alles al opgeruimdBen nu maar weer eens ouderwets aan het FOKken
Geen series die je wil kijken?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
)
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, en ik wil niet zo'n type zijn die 1000x z'n phone checkt op een dag.
Maar dat ben ik nu wel.![]()
Ben het niet van planquote:
HALLO BEERquote:
Het zit je niet mee. Sterkte!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 09:59 schreef Meke het volgende:
Mijn ribben doen wel heeel erg pijn nu als ik hoest wat echt zo'n halfingehouden hoestje oplevert elke keer![]()
Oeh dat is wel een goede, ik loop dit jaar wat achterquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
FOKken kan inderdaad ook nog![]()
Heb je alle al bekende inzendingen al bekeken? Dat zou je ook nog kunnen doen
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet, heeerlijk tochTV-kijken, boek lezen, FOK!ken.
Zolang het maar niet nuttig is zou ik zeggen
Die kijk ik elke dag alquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen series die je wil kijken?
Dan had het niet stiekem gehoevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb stiekem chocolaatjes meegenomen naar kantoor. En ik ben alleen
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:23 schreef Yesse het volgende: afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vrijmibo voor mezelfquote:
Ik zou Kroatiė even overslaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een goede, ik loop dit jaar wat achter
Doet toch een beetje zeer, ditquote:Op vrijdag 17 februari 2023 08:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op fluitersmaar vooral niet als ik werk
![]()
Gelukkig woon je in Spanje
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:23 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand een chocolaatje trouwens? Het zijn Maltersers.
Oh, dan zullen ze wel hoog gewaardeerd worden door de jury.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:23 schreef NailQueen het volgende:
Wil er iemand een chocolaatje trouwens? Het zijn Maltersers.
Alle beetjes helpenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan zullen ze wel hoog gewaardeerd worden door de jury.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Strani het volgende:
Vanavond komt m'n date weer over voor het weekendn. Heb haar al 5 weken niet gezien dus werd ook wel weer tijd!
Wat heb je voor romantisch gepland?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Strani het volgende:
Vanavond komt m'n date weer over voor het weekendn. Heb haar al 5 weken niet gezien dus werd ook wel weer tijd!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Strani het volgende:
Wat leuk! Wat voor plannen heb je met Florida?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 11:55 schreef Strani het volgende:
Is dat familie van je?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat voor plannen heb je met Florida?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |