Klopt -river- heeft een mooie kaart gestuurdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
zat maar 1 mooie kaart tussen, en die was van @:-river-
lieve kaart, ben benieuwd of fok! hem iets zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt -river- heeft een mooie kaart gestuurd
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
volgens mij is dat paprika saus of niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:05 schreef Jockari het volgende:
Waarom tomatensaus zeven ?
[ afbeelding ]
was te dunquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:05 schreef Jockari het volgende:
Waarom tomatensaus zeven ?
[ afbeelding ]
nee is die zak saus die mimi gemaakt had laatstquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
volgens mij is dat paprika saus of niet?
salar kon fok! welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Heeft hij hem al gehad? Salar heeft een meermaals bekeken en voorgelezen vorig jaar meen ik.
Voor wie is die kaart?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lieve kaart, ben benieuwd of fok! hem iets zegt.
En lekker met die kaas ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:09 schreef suzi1 het volgende:
zo blij dat ik net mn laatste hap had ingeslikt
dat is komt op die van chiaraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ze pleurt het er zo op![]()
[ afbeelding ]
t is maar voor chiaraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar je pleurt dan toch niet de pitjes erin?
nee hij heeft al tegen jason gezegd dat die niet erop komt. en tegen chay gezegd dat die er wel op staatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:15 schreef Krambo het volgende:
Ik lees dat Bart de PON heeft gewonnen![]()
Dus dat worden Chayron, Ali en Ias / Lesley op de bank?
Of zou Bart ook Jason gaan gebruiken net als Ali gedaan heeft?
dat ligt niet in zijn aardequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:15 schreef Krambo het volgende:
Mooi!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee hij heeft al tegen jason gezegd dat die niet erop komt. en tegen chay gezegd dat die er wel op staat
Bart gaat Jason volgens mij (nog) niet gebruiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:15 schreef Krambo het volgende:
Ik lees dat Bart de PON heeft gewonnen![]()
Dus dat worden Chayron, Ali en Ias / Lesley op de bank?
nee heeft hij ook al tegen jason gezegdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bart gaat Jason volgens mij (nog) niet gebruiken.
ja en star, rechtlijnig.. zo moet het.. en niet anders. Is het anders dan vindt hij er wat vanquote:
Maar Rob wel binnekort in de aarde, als hij zo blijft achteruit gaan. Tenzij familie crematie prefereert (idee kunnen ze zo maar opdoen na die telkens gecremeerde boterhammen).quote:
Zal wel door zijn militaire achtergrond komenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en star, rechtlijnig.. zo moet het.. en niet anders. Is het anders dan vindt hij er wat van
Vermoed ik ook, zijn kwaliteiten die hij daar goed heeft kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zal wel door zijn militaire achtergrond komen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt -river- heeft een mooie kaart gestuurd
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ias spaart die denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:16 schreef TheVulture het volgende:
Ben heel benieuwd naar de nominaties, Chayron zal een zekerheid zijn, misschien Lindsey en Ias erbij.
Ik weet net niet maar zal zoiets zijn In iedergeval mensen van de rode kamerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik meende vanmiddag te begrijpen dat hij lindsy erop ging zetten met sjairon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet er toch 3 opzetten normaal gesproken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik meende vanmiddag te begrijpen dat hij lindsy erop ging zetten met sjairon
ja maar de derde weet ik niet. hij had het erover in de badkamer vanmiddag met michelangelo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:31 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij moet er toch 3 opzetten normaal gesproken?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:05 schreef Kinga het volgende:
Staan toch weer dezelfde mensen in de keuken he.
Goed idee! Peentjes zweten!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef Lillfex het volgende:
JAJAJA We hebben vannacht je even lekker nagedaan ipv je maakt ons zo lekker zachtjes wakker
zegt ie dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi heeft dus bart laten winnen
ja hij zegt dat net tegen jasonquote:
Oke dan is MA ook team blauw dusquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij zegt dat net tegen jason
Die stond nog onder de ballenbak.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:32 schreef zodeju het volgende:
[..]terwijl ik daarvoor Charlotte tegen Jolien hoorde zeggen dan Chiana ging koken.....maar die was alleen maar parika's aan het snijden en Charlotte deed de rest. Toen wilde ze samen met Bart de afwas gaan doen.....maar geen Chiana te zien.
Hij brengt wel reuring dus die ligt daar prima....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
En chiara weer roddelen nu met rob. Die rob voegt echt helemaal niets nada noppes toe daar. Opvulling is hij. Dat kunnen ze toch niet laten blijven daar.
Wordt Rob gecremeerd?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
jason heeft er geen vetrouwen in, ze gaan verder in de oven binnen
Slim. Zo kweek je sympathie en blijf je zelf buiten schot.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:48 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi heeft dus bart laten winnen
Dat lijkt op vuurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:04 schreef Schakeltopia het volgende:
vorige pizza sessie waar ons sjairon zo over opschept
[..]
[..]
maar wel met de vermelding dat mimi makkelijk!!! had kunnen winnen van bart..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hij zegt dat net tegen jason
hij had minder zand en zei tegen bart ik gun jou deze
Ze heeft natuurlijk wel ergens gelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
En chiara weer roddelen nu met rob. Die rob voegt echt helemaal niets nada noppes toe daar. Opvulling is hij. Dat kunnen ze toch niet laten blijven daar.
Ali zegt veel natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Die Jason kan helemaal niet koken. Die kan helemaal niks. Laten ze bij dat ding staan. En Ali zegt in een pizzabakkerij gewerkt te hebben en die zegt helemaal niks. Die staat gewoon te kijken.
Meneer blieft geen zwarte pizza.
SL
Opvallend Chiara reageerde er niet op Dat zou bij haar normaal gesproken meteen een opmerking hebben ontlokt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:04 schreef engine het volgende:
Die Jason kan helemaal niet koken. Die kan helemaal niks. Laten ze bij dat ding staan. En Ali zegt in een pizzabakkerij gewerkt te hebben en die zegt helemaal niks. Die staat gewoon te kijken.
SL
hoorde ik het toch goed haha we beginnen weer met een zeurende robquote:
ja ik ben heel benieuwdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:08 schreef engine het volgende:
"Je vraagt wat en hij kijkt je aan alsof hij je wil vermoorden"
Over wie gaat dit?
aliquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:08 schreef engine het volgende:
"Je vraagt wat en hij kijkt je aan alsof hij je wil vermoorden"
Over wie gaat dit?
zal in de dbk wel een vingertik gehad hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:08 schreef marky het volgende:
[..]
Opvallend Chiara reageerde er niet op Dat zou bij haar normaal gesproken meteen een opmerking hebben ontlokt.
En daarna weer 23.5 uur zijn bek houdenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:08 schreef Schakeltopia het volgende:
na zo'n hele dag zonder gemopper is het wel even lekker die ouwe zeur een paar minuutjes te horen klagen
Nee heb ik haar nog niet zien doen. Ali is sinds zijn sr opdracht al niet te genieten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:08 schreef freaky40 het volgende:
Ali loopt naast zijn schoenen aldus Chiara die natuurlijk helemaal nooit naast haar schoenen loopt....
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:09 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ali
of er ook nog pizza was voor rob
vroeg chi
maakt niet uit joh zegt rob
maar blijkbaar toch wel
na het sussen zag hij moord
Rob maakt goed waar ze vorig jaar de fout mee in gegaan zijn en dat is Kitty na die luttele 2 weken dat ze er in zat, al te dumpen.quote:
Ben die Rob zo zat. Met ze ‘die Jason kan helemaal niets’ Nee hij voegt lekker veel toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:04 schreef engine het volgende:
SL
Heb je vannacht dan ook gekeken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef marky het volgende:
[..]
Nee heb ik haar nog niet zien doen. Ali is sinds zijn sr opdracht al niet te genieten.
Alleen voor zijn koffie kan die wonderbaarlijk snel rennenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
Over wie roddelen ze nu weer die twee zure vruchten. Hij kijkt alsof hij je wil vermoorden. Hele dag geen flikker uitvoeren alleen op die bank liggen en dat al 5 weken lang. En maar commentaar hebben op alles en iedereen en zelf echt helemaal aan bijdragen. Want hij kan geen spellen spelen. Niet afwassen. Niet stofzuigen of wat dan ook.
Hij heeft wel tekst, dat is van andere nauwelijks te zeggen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ben die Rob zo zat. Met ze ‘die Jason kan helemaal niets’ Nee hij voegt lekker veel toe.
wat ??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Had ik het toch goed gehoord wat rob zei
ben ook wel benieuwd wanneer ze normaal eten krijgequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dat ze deze week ook belachelijk eten hebben
Vind ik wel hoor Ze denkt dat ze heel wat isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en? Dat had geen donder met naast haar schoenen lopen te maken.
ze hebben het gelezenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
kan de stagair de schuif van stream 2 weer open zetten
jaaa het is geluktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
haha van welke persoon?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:15 schreef Schakeltopia het volgende:
ah mag dat nietquote:
zolang ze t voor me maken vind ik t bestquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik niet, had lekker pastaatje pesto vandaag
Nou ik niet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:19 schreef suzi1 het volgende:
ik vind goed eten deze week. niks mis mee
zou ruilen
morgen lekker pizza MET kaasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zolang ze t voor me maken vind ik t best
die hebben nu buffet hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef Monique___ het volgende:
chiara die met opvangkindjes werkt die in het eigen land geen geld voor eten hadden.. die kan wel janken van het slechte eten wat ze daar krijgt..
chiara zien lijden is altijd een genotquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Gefrituurde pannenkoek genot![]()
[ afbeelding ]
van die vieze rooie pannenkoek cakequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:24 schreef engine het volgende:
Gefrituurde pannenkoek genot![]()
[ afbeelding ]
Dat denkt ze helemaal niet. Dat blijkt nergens uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor Ze denkt dat ze heel wat is
Kaartjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
pannekoek op valantijn. wtf verwachten ze dan
net zoals vorig jaar heeeel veeeel kado's , kaarten en lekkere dingen om te eten met een drankje..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
pannekoek op valantijn. wtf verwachten ze dan
Vingertje van Bart beweegt nogquote:
Dan gaat Rob wel even zijn oren schoon makenquote:
ohquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
net zoals vorig jaar heeeel veeeel kado's , kaarten en lekkere dingen om te eten met een drankje..
Het wordt extra kussen voor zijn hoekjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:29 schreef suzi1 het volgende:
rob doet nagerecht uit zn ook
bekijkt t. opeten of aan de bank. vragen vragen
Heb geen zin om te koken, dus zo maar ff 2 kalfskroketjes van Dobben op broodquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:20 schreef Schakeltopia het volgende:
ik niet, had lekker pastaatje pesto vandaag
poah smakelijk etenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb geen zin om te koken, dus zo maar ff 2 kalfskroketjes van Dobben op brood
Idd, ze komen al binnen met het idee dat ze valentijn willen halenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:29 schreef Monique___ het volgende:
hoop dat ze vandaag niks meer krijgen. al die verwachtingen steeds..
haha echt hequote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef Krambo het volgende:
Het zijn ook net een stel kinderen hè,
Boehoe het is Valentijn en wij krijgen niks![]()
Weet je wanneer ik haar leuk vind gisteravond toen ze over haar werk en "kinderen" vertelde Toen dacht ik je had zo moeten spelen vanaf het begin. Jammer nu heb ik zon hekel aan haar totdat ze eruit is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:25 schreef ben34567 het volgende:
Met Chiara zijn we het al zo gewend dat ze gemene dingen zegt dat we er eigenlijk al niet meer opletten. En als ze dan eens iets liefs zegt of een compliment geeft wordt dat in onze hersenen extra benadrukt. Slimme tactiek
ja precies. ze willen van alles.. wilden per se met valentijn erin zitten want dan krijgen ze veel.. en jaa er zijn oproepjes gedaan ook. Maar hoop dat ze het niet vandaag krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Idd, ze komen al binnen met het idee dat ze valentijn willen halen![]()
Hebben ze zelf verpest van de FEBO, maargoed ze krijgen die kaartjes vast nog wel later vandaag of deze week.
vanaf 18 minuten, ervoor is herhaling wat we gezien hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:38 schreef Ireth het volgende:
Ff snel aflevering van gisteren kijken, daarna die van vandaag en daarna pas weer streams! I'm coming!!
Denk het ook wel maar ik hoop stiekem van niet. Moeten ze maar niet zo jammeren;)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Idd, ze komen al binnen met het idee dat ze valentijn willen halen![]()
Hebben ze zelf verpest van de FEBO, maargoed ze krijgen die kaartjes vast nog wel later vandaag of deze week.
Dan had het vast aan iets of iemand anders gelegen..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
sjairon greep bijna mis buiten.. zou wat zijn als juist hij het verkloot na al die uren
sowiesoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:42 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan had het vast aan iets of iemand anders gelegen..
Salar zei het vanaf het begin : ze is heel camera-bewustquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
Neppe Charlotje staat weer de camera's in de gaten te houden en ze negeren haar met veel engelse kreten tot gevolg
Ik vind haar zo overdreven met haar Engelse gelul tussendoor begint behoorlijk irritant te wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
Neppe Charlotje staat weer de camera's in de gaten te houden en ze negeren haar met veel engelse kreten tot gevolg
stond linds en mimi meen ik ook bij, met zn drietjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
wat een huilie om aandacht deze nickquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
hier staat het artikel over Rob, met reactie van Nick kraft:
https://www.showbizz24.be(...)dere-bewoners-142458
Zegt Jolien he maar is helemaal niet waar Hij praat gewoon tochquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Wie is er nou boos op wie? Chayron boos op Jolien?
ias op jolien, omdat zij op hem was gegaan tijdens het spel.. roddellien loopt het nu weer verder te roddelen.. tegen charlotte lindsyquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:58 schreef engine het volgende:
ias geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |