SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Aan de ene kant jammer dat de roze bewoners niet kunnen kwijlen. Nu eten ze apart
Of BB moet in de woonkamer de beelden streamen
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:55 schreef Jockari het volgende:
Oordopjes weggenomen ? No problem !vandaag heeft cha en keer in de doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geplaast
het is ook nooit goed hequote:Op maandag 23 januari 2023 19:56 schreef suzi1 het volgende:
mimi miept dat hij geen bier drinkt. wil ook geen witte wijn. wil rode
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
oh roze moet koken voor ze, en de tafel dekken
quote:Op maandag 23 januari 2023 19:57 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
kzou keihard die pizza "perongeluk" laten aanbranden
Me too !!!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:57 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
kzou keihard die pizza "perongeluk" laten aanbranden
Ja die vond ik toch al niks aan.quote:
chacha door het spel van vanmiddagquote:Op maandag 23 januari 2023 20:04 schreef Kinga het volgende:
De tering, wie heeft daar zoveel coins tot halverwege de zigzag?!
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:03 schreef Ireth het volgende:
Ilse staat er bij alsof ze zo zelf in die oven gaat liggen met haar hoofd...
... om vervolgens te ontdekken dat ie niet op gas maar op stroom gaat
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:03 schreef Ireth het volgende:
Ilse staat er bij alsof ze zo zelf in die oven gaat liggen met haar hoofd...
... om vervolgens te ontdekken dat ie niet op gas maar op stroom gaat
Oh dear lord. Pizza a la Michel. Verfikt dus.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
Ze gaan dat in de buiten oven maken![]()
![]()
![]()
Smakelijk eten om 2 uur vannacht.
Als ze uitgevogeld krijgen hoe z'n pizza oven werkt.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:07 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oh dear lord. Pizza a la Michel. Verfikt dus.
Als die goed aan is , fikt het snel aanquote:Op maandag 23 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Maar dat is het punt. Dat duurt even.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als die goed aan is , fikt het snel aan
Ze lunchen om 16u dus dit is vast geen probleemquote:Op maandag 23 januari 2023 20:06 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
hopelijk moet roze die zelf opeten en komt er nog lekkere voor team groen met een brommerquote:Op maandag 23 januari 2023 20:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ik zie ze nog een aangebrande pizza serveren
Bart krijgt nu tenminste de kans. Normaal staat Danny in je nek te hijgen die het beter weet.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:11 schreef engine het volgende:
Michel kreeg toen volgens mij nog een keer een instructie hoe dat ding te gebruiken. Al lijkt Bart het wel een beetje te weten...lijkt..
Ja en je hoort Ilse nu ook in de keukenquote:Op maandag 23 januari 2023 20:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bart krijgt nu tenminste de kans. Normaal staat Danny in je nek te hijgen die het beter weet.
die zal in haar element zijnquote:Op maandag 23 januari 2023 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en je hoort Ilse nu ook in de keuken
3 schalen houtskoolquote:Op maandag 23 januari 2023 20:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ik zie ze nog een aangebrande pizza serveren
Dat is al paar keer aan je uitgelegd. Elk spel heeft een andere prijs.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:10 schreef mario390 het volgende:
hoezo moeten eigentlich niet de
verliezers in gameroom slapen??
Damnquote:Op maandag 23 januari 2023 20:14 schreef ben34567 het volgende:
Jolien vraagt eens iets aan Ilse.
Ilse : "Dat moet je zo doen dat zie je toch"
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is al paar keer aan je uitgelegd. Elk spel heeft een andere prijs.
moet dann team green de hele weekquote:Op maandag 23 januari 2023 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is al paar keer aan je uitgelegd. Elk spel heeft een andere prijs.
Je verdraaid de boel ze zegt dat zie je ze altijd zo doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:14 schreef ben34567 het volgende:
Jolien vraagt eens iets aan Ilse.
Ilse : "Dat moet je zo doen dat zie je toch"
die van ilse niet dan?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:18 schreef suzi1 het volgende:
die stem van jolien was ook wel erg zeurderig. zou ik ook niet normaal op kunnen antwoorden
Nee, alleen afgelopen nachtquote:Op maandag 23 januari 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
moet dann team green de hele week
daar slapen om dat chiara verloren heeft?
of weer in hun bedden?
Jezus Mario leer is begrijpend lezen tig berichten over hetzelfdequote:Op maandag 23 januari 2023 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
moet dann team green de hele week
daar slapen om dat chiara verloren heeft?
of weer in hun bedden?
Komt nog wat bier en wijnquote:Op maandag 23 januari 2023 20:19 schreef Monique___ het volgende:
he krijgen we nu de gameroom niet meer te zien..
Oh zijn eten is wel halal, maar drinkt wel wijn? Of heben ze alcoholvrije wijn gekregen?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
ali heeft zijn glas wijn al bijna op
chacha en chiara zeiden dat er alchohol in zitquote:Op maandag 23 januari 2023 20:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh zijn eten is wel halal, maar drinkt wel wijn? Of heben ze alcoholvrije wijn gekregen?
sorry de antworten erder heb ik niet gezienquote:Op maandag 23 januari 2023 20:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jezus Mario leer is begrijpend lezen tig berichten over hetzelfde
Lesley Lindsey en Chayron vind ik de 2 minst leuke van de groep. Altijd gezeur achter mensen hun rugquote:
Hij drinkt wel gewoon alcohol volgens mijquote:Op maandag 23 januari 2023 20:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh zijn eten is wel halal, maar drinkt wel wijn? Of heben ze alcoholvrije wijn gekregen?
ja dat dus!quote:Op maandag 23 januari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Volgens mij leggen ze de pizza nu op een soort rekje en niet op een steen.
Payback voor hun buitenslaap avontuurtje dat nergens over gingquote:Op maandag 23 januari 2023 20:23 schreef engine het volgende:
Jason staat al klaar met de eerste pizzaDit gaat helemaal niks worden.
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet meer precies hoe het zat maar iets klopt er nietquote:
Vooropgezet planquote:Op maandag 23 januari 2023 20:27 schreef BB-King het volgende:
Zou tactisch zijn als ze team groen -knip-
Dan winnen ze misschien ook nog een battle.
yepquote:Op maandag 23 januari 2023 20:28 schreef bpi het volgende:
Je moet de oven warm stoken en als die heet is de kolen aan de zijkant leggen. Die ijzeren rek moet eruit. De steen is dat grijze.
Erg halal. Zal hij seffens ook nog een stuk hesp van het varken eten, met een shaggy.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
ali heeft zijn glas wijn al bijna op
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer precies hoe het zat maar iets klopt er niet
quote:
Er moet vuur onderquote:
Bij Bart vind ik dat nog wel vaak, bij Rob niet. Das gewoon een ouwe zeur, met humorquote:Op maandag 23 januari 2023 20:36 schreef suzi1 het volgende:
rob vindt dat hij en bart nog jong van geest zijn en ilse niet
De oven is op zich wel warm, maar hij verband gewoon van onderen. Duurt te lang op dat rekje.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Ondanks niet de juiste aanpak is het toch redelijk gelukt
hoe kann je veel etenquote:Op maandag 23 januari 2023 20:43 schreef suzi1 het volgende:
chichi gaat niet met honger van tafel
ze wil ook niks delen zei ze al eerder
Mario? Is it you??quote:Op maandag 23 januari 2023 20:44 schreef suzi1 het volgende:
ik zier amal kleine pozza. is die gesneden?
geweldigquote:Op maandag 23 januari 2023 20:46 schreef engine het volgende:
Hahaha de tweede pizza moet in de oven binnen afgebakken worden.
wat zei zij?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:45 schreef Schakeltopia het volgende:
nee chiara dat doen ze niet, ze zijn niet zoals jij
Is het waard de aflevering tot nu toe om terug te kijken?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
Al ruim 10 minuten over het vertrek van cheche in de uitzending
mogen ze geen stück eten?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:49 schreef engine het volgende:
Jolien: "Kom we doen alsof het er vijf waren en eten er zelf eentje"
Eerst 10 minuten niet, nu welquote:Op maandag 23 januari 2023 20:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Is het waard de aflevering tot nu toe om terug te kijken?
Weet ik niet wat ze zelf moeten eten.quote:
dat is echt erg ik hou van pizzaquote:Op maandag 23 januari 2023 20:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Is ook al tig keer gezegd. Neen, team roze mag geen pizza.
hoiiquote:Op maandag 23 januari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond COS
Hoop gemist vandaag zo te lezen
Dit is hoe het moet zegt Lindseyquote:
Ja dat dusquote:
genotquote:Op maandag 23 januari 2023 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is hoe het moet zegt Lindseyintussen vlammen rondom die hele pizza.
Weet @engine dit al?quote:Op maandag 23 januari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
Al ruim 10 minuten over het vertrek van cheche in de uitzending
De bodem welquote:
Nu welquote:
yess dank je! ik heb hem opstaan, dadelijk de10 min terug kijken voor de pauzequote:Op maandag 23 januari 2023 20:59 schreef Ireth het volgende:
Pizza flambee![]()
@:Monique__ aflevering begint weer!
ik schakel net pas in. Zag net even snel Ias en Jacqueline. Wat was hun opdracht? Ga later wel even terug kijken, maar moet nu helemaal van begin beginnen als ik terug zapquote:
ze zijn op afstand captains van team gr en ro en moeten bepaalde dingen zonder dat de teams het weten beslissen.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik schakel net pas in. Zag net even snel Ias en Jacqueline. Wat was hun opdracht? Ga later wel even terug kijken, maar moet nu helemaal van begin beginnen als ik terug zap
Dat vermoeden had ik idd al beetje.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zijn op afstand captains van team gr en ro en moeten bepaalde dingen zonder dat de teams het weten beslissen.
aah lachen!quote:Op maandag 23 januari 2023 21:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zijn op afstand captains van team gr en ro en moeten bepaalde dingen zonder dat de teams het weten beslissen.
Aaah.. zoals wie het spel doet van elk team bv?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar ze doen het gek genoeg beter dan vorig jaar met die pizza oven.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hadden ze er wel een instructie bij?
nee heb je foute infoquote:Op maandag 23 januari 2023 21:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
die plastisch chirurg had echt een offday
Beidequote:Op maandag 23 januari 2023 21:18 schreef ledn81 het volgende:
Danny heeft vet mooie rooie wijnglazen.
Zijn die voor bij het borrelplankje met Chelsea of probeert ie nu Chiara binnen te hengelen?
En die dooie kapt het gesprek direct af. Je voelt gewoon de awkward vibe.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:21 schreef ledn81 het volgende:
Jason probeert Ilse bij het gesprek te betrekken
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:24 schreef rinardo het volgende:
de captain van team groen Ias, heeft dus ook buiten geslapen, op het dak
heeft ie verdient ookquote:Op maandag 23 januari 2023 21:24 schreef rinardo het volgende:
Zou hij nu ook pizza krijgen danquote:Op maandag 23 januari 2023 21:24 schreef rinardo het volgende:
mijn 1e indruk uit de uitzending was leuk en aardigquote:Op maandag 23 januari 2023 21:25 schreef odie22 het volgende:
ik vind jacqueline nu al niet leuk meer
ik vind haar een vieze bitchquote:Op maandag 23 januari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe oud was jij toen je ouders stopten met je opvoeden vraagt chiara aan ali
ali ging vanaf 13e naar een internaat
Waarom?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:25 schreef odie22 het volgende:
ik vind jacqueline nu al niet leuk meer
Komen ze dan vanavond wel binnen of moeten ze dit morgen ook nog doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:26 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben idd bewoners moeten kiezen die de opdracht gingen doe voor hun team.
[ afbeelding ]
Dan is zij niet de enige.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hoe oud was jij toen je ouders stopten met je opvoeden vraagt chiara aan ali
ali ging vanaf 13e naar een internaat
maarja wat een vraag joh
gelijk weer keihard terug die hoek in trappen danquote:Op maandag 23 januari 2023 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, ze kan hard uit de hoek komen.
ik heb haar niet 1 dominant ding zien doen in de uitzendingquote:
En die hebben ze wel de hele nacht laten liggen?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:30 schreef ledn81 het volgende:
ah de verliezenden teamcaptain moest ookt buiten slapen. Ik zag idd al een screencap van een onbekende plek buiten. Daar sliep Ias dus. Op het dak van de studio complex
nee dat kan , ik zie het andersquote:Op maandag 23 januari 2023 21:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb haar niet 1 dominant ding zien doen in de uitzending
ja hij welquote:Op maandag 23 januari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
En die hebben ze wel de hele nacht laten liggen?
walgelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 21:32 schreef suzi1 het volgende:
in de uitzending zetten ze haar leuk neer
ze willen haar met dada he. koppeltje
Wat een strijder!!quote:
ze heeft amper 10 woorden gezegd, bedoel jij wel dezelfde als ik?quote:
Alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 23 januari 2023 21:32 schreef suzi1 het volgende:
helemal niet,zo dom is zij nietquote:Op maandag 23 januari 2023 21:32 schreef suzi1 het volgende:
ohquote:Op maandag 23 januari 2023 21:34 schreef suzi1 het volgende:
ik zie de uitzending nu niet hoor. maar zo werkt dAT
dat weet ik toch ookquote:Op maandag 23 januari 2023 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh
ik dacht jij weet waar je over praat
wie oma2 ?quote:Op maandag 23 januari 2023 21:32 schreef suzi1 het volgende:
Ja zo maar even tussen neus en lippen over zijn ouders hebben, dat komt dichtbuh. Moeder van Ali kan alles maken in de keuken,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |