Chayron is buitenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom zitten er mensons binnen ?
tis heurluk buiten
ja leuk dat dat is toegelaten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach het hele pindakaas assortiment is ook mee naar binnen gekomen
Is hij zo gek op pindakaas dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja leuk dat dat is toegelaten.
Leuke gratis reclame voor de Pindakaaswinkel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach het hele pindakaas assortiment is ook mee naar binnen gekomen
Ik erger me ook aan Charlotte met kaartjes en Lesley, maar ik kijk er nu graag naar..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zag ut en niet alleen
< ergert zich niet aan chay
quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:48 schreef Chea49 het volgende:
Even iets anders. Dat die vochtknie van Rob pijnlijk is geloof ik wel, maar wat ik ongelofelijk vind is dat hij altijd als 1ste bij de koffie is en de rest het nakijken geeft. Behoorlijk egoïstisch, ga om toerbeurt koffie uit de wand halen, gun een ander ook eens wat.
Jolien wil ‘m eigenlijk niet want dan moet ze kleur bekennen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:49 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb nog steeds een weddenschap staan dat Jolien de power of nomination wint
Ja maar ik denk toch dat ze het word en als ik verlies ben ik een doos chocolade kwijt aan Enginequote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jolien wil ‘m eigenlijk niet want dan moet ze kleur bekennen.
En dat kan ook makkelijk. Ze gaan 1 voor 1 naar binnen. Redactie vult gewoon alle enveloppen met dezelfde tekst die ze willen geven aan de kandidaatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:50 schreef ben34567 het volgende:
3 van blauwe team (+ Jolien) vs 4 van rode team.
Ali en Jason als meer neutrale spelers hebben geen PON game; idem Rob die niet kan bewegen en Charlotte die al vrijstelling heeft
Ik heb de indruk dat febo hier aardig gemanipuleerd heeft met de brieven om de beste drama en spanning te leveren tijdens de PON game
Spannendquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:51 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar ik denk toch dat ze het word en als ik verlies ben ik een doos chocolade kwijt aan Engine
Ja ik begrijp het ook niet helemaal waarom maar we wachten maar weer afquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
maar bb zei, aan t eind van de week spelen we t spel
??
ging over de secret room , aliquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
??
Die wil niet eens winnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:49 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb nog steeds een weddenschap staan dat Jolien de power of nomination wint
Ik heb dat dan ook verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ging over de secret room , ali
bb : jullie zijn allemaal in de dbk geweest, iedereen met de envelop voor de PON roept hij straks op.
Degene met de secret room roept hij later in de week op, maar die kent hij al.
Degenen met de lege envelop: er komen nog veel momenten.
er wordt toch meestal woensdag genomied, donderdag bekend voor bewoners en vrijdag op tv?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:53 schreef suzi1 het volgende:
??
Moeten we nou echt geloven dat Rob thuis altijd maar een bezige bij is? Het is elke keer wel wat met die man, lekker naar huis gaan dan kan hij daar de bank warm houden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:51 schreef Jockari het volgende:
Volhouden Rob. Nog enkele weken en je zit in de finale !
[ afbeelding ]
was secret room normaal ook niet op woensdag?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ging over de secret room , ali
bb : jullie zijn allemaal in de dbk geweest, iedereen met de envelop voor de PON roept hij straks op.
Degene met de secret room roept hij later in de week op, maar die kent hij al.
Degenen met de lege envelop: er komen nog veel momenten.
vandaag pon spel, ali andere dag deze week.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
er wordt toch meestal woensdag genomied, donderdag bekend voor bewoners en vrijdag op tv?
dan moet vandaag toch PON spel?
Ali zal wel morgenmiddag mogenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vandaag pon spel, ali andere dag deze week.
ah ok thxquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vandaag pon spel, ali andere dag deze week.
begrijpelijk hij speelt juist heeeel graag spellen en is daar gedreven voor.. en dan kan hij niet meedoenquote:
Nee Chayron mag volgende week gaat. Eerst Chiaraquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Aan de ene kant sneu voor Jason dat ie geen spel mag spelen, omdat ie dat zo graag wil.
Aan de andere kant loopt ie daarmee ook niet het risico dat ie PoN pakt en mensen moet nomineren en daarmee 'scheve' gezichten gaat krijgen.
Vermoed dat ie toch niet genomineerd wordt deze week en zo wel blijft er waarschijnlijk toch wel in.
Lekker in het zonnetje zitten met je pot pindakaas en laat de rest zich de hut maar uitvechten![]()
Oh en ik mag hopen dat Chayron op de bank zit eind deze week![]()
chiara shairon jolien hopelijk erop deze week. `jammer dat ali geen pon heeft.. die wilde chi en jolien eropquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:57 schreef ben34567 het volgende:
Hopen jullie op PON winst rode team of blauwe team ?
Zolang Chayron maar genomineerd word is alles goedquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:57 schreef ben34567 het volgende:
Nee dan blijft Chiara weer Die moet tegen spelers die zeker winnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chiara shairon jolien hopelijk erop deze week. `jammer dat ali geen pon heeft.. die wilde chi en jolien erop
kwam die maar is van die bank afquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
voor mij mogen chay, chi en rob vertrekken.
maar rob zal niet snel terug op de bank komen denk ik.
Echt waardeloos als rood wint.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:50 schreef ben34567 het volgende:
3 van blauwe team (+ Jolien) vs 4 van rode team.
Ali en Jason als meer neutrale spelers hebben geen PON game; idem Rob die niet kan bewegen en Charlotte die al vrijstelling heeft
Ik heb de indruk dat febo hier aardig gemanipuleerd heeft met de brieven om de beste drama en spanning te leveren tijdens de PON game en voor het nomineren erna. Indien rood wint is het exit Chiara deze week; indien blauw wint is het exit Chayron.
Lindsey verdient het niet eens om die finale te halen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Even nadenken als Chiara gaat is Lindsey zeker van een plek in de finale, dat is te vroeg voor FEBO
Hetzelfde geld voor jolien
Dus deze week zal er een NL of BE man moeten gaan
shayron weg please!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Even nadenken als Chiara gaat is Lindsey zeker van een plek in de finale, dat is te vroeg voor FEBO
Hetzelfde geld voor jolien
Dus deze week zal er een NL of BE man moeten gaan
zit eigenlijk te w8 op het momentt dat de zeik uit zn broek pijpen looptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob leest een kaart en zegt Jezus Christus ..
Kan het niet lezen, heb ik weer
Ik hoop zoooooo met je mee!!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:56 schreef ledn81 het volgende:
Aan de ene kant sneu voor Jason dat ie geen spel mag spelen, omdat ie dat zo graag wil.
Aan de andere kant loopt ie daarmee ook niet het risico dat ie PoN pakt en mensen moet nomineren en daarmee 'scheve' gezichten gaat krijgen.
Vermoed dat ie toch niet genomineerd wordt deze week en zo wel blijft er waarschijnlijk toch wel in.
Lekker in het zonnetje zitten met je pot pindakaas en laat de rest zich de hut maar uitvechten![]()
Oh en ik mag hopen dat Chayron op de bank zit eind deze week![]()
Omg,quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ali zn beurt .. voorlees moment
Zeikstraal zn post
iemand uit Leiden / iemand uit de koepel scheveningen
iemand uit de EBI in Vught
Roodquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:57 schreef ben34567 het volgende:
denk dat hij zichzelf wel een echte casanova vindtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:20 schreef ben34567 het volgende:
Mich met zijn hemdje half open en dan die babyface erbij
Meent de acteur te zijn van de film 365..Are you lost babygirlquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat hij zichzelf wel een echte casanova vindt
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zit eigenlijk te w8 op het momentt dat de zeik uit zn broek pijpen loopt
net te laat bij de plee
hoop op caps
ik weet het, had deze hier een keer eerder neergezet:quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Meent de acteur te zijn van de film 365..Are you lost babygirl
das toch nog een heel ander kaliber dan miesj hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Meent de acteur te zijn van de film 365..Are you lost babygirl
Eens kijken of chiara weer vals probeerd te spelen door te communiceren met anderen over het spel. Hoop dat als ze 1 voor 1 moeten dat ze naar een van de slaapkamers gestuurd worden als ze klaar zijn. Dan kan er niks verraden wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:23 schreef Monique___ het volgende:
hoe laat zijn de spellen meestal, 14 of 16? weet het even niet meer
vond het overigens super slecht geacteerd ook nogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
das toch nog een heel ander kaliber dan miesj hoor
Nou zeg dat hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
das toch nog een heel ander kaliber dan miesj hoor
Gaat ze op haar knieën zitten, zijn ze even grootquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
mimi nog mijmerend; hoop dat geraldine mijn oproep heeft ontvangen, prachtige vrouw..
denk dat ze een kop groter dan mimi is
ja die kans is er wel weer.. zo kon ze de vorige keer ook al dingen zien met haar stofzuigen bij de gameroom, daar zitten aan de overkant.. etcquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:26 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Eens kijken of chiara weer vals probeerd te spelen door te communiceren met anderen over het spel. Hoop dat als ze 1 voor 1 moeten dat ze naar een van de slaapkamers gestuurd worden als ze klaar zijn. Dan kan er niks verraden worden
ja was geen al te beste film niet nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vond het overigens super slecht geacteerd ook nog
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gaat ze op haar knieën zitten, zijn ze even groot
Nou he, de manier waarop zij praat, doen veel jongeren, ik noem ze maar meelopers!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:32 schreef yvondenise het volgende:
Ik kan die rochelende stem van die glibber Lindsey niet verstaan..akelige Stiekemert.
Alleen is ze al 32 jaar oud maar je zou het nooit zeggen. Gedraagt zich nog als een 15 jarig meisje uit the hood.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:36 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nou he, de manier waarop zij praat, doen veel jongeren, ik noem ze maar meelopers!
Na Michel en Tobias nu Micha.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
mimi nog mijmerend; hoop dat geraldine mijn oproep heeft ontvangen, prachtige vrouw..
denk dat ze een kop groter dan mimi is
hij staat nog zo met de hand er naast lijkt iddquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:45 schreef Jockari het volgende:
Houdt MiMi zijn hand er nu naast of onder ?
[ afbeelding ]
Eronder, hij doet het andersom, dus handpalm naar beneden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:45 schreef Jockari het volgende:
Houdt MiMi zijn hand er nu naast of onder ?
[ afbeelding ]
Nee of ze moeten ze kopen voor coins of met spellen verdienen tot nu toequote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
hebben ze eigenlijk al nog meer kaartjes gehad?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
hebben ze eigenlijk al nog meer kaartjes gehad?
Hopen dat Chayron hem wint.... of Bartquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:48 schreef Monique___ het volgende:
Secret room: ali
Power of nominatie spel: Chayron, lindsy, Michelangelo ,Chiara, Bart, Jolien
Lege envelop: Jason, Charlotte , Rob
Ik mis iemand, ben het in sv aan het zetten
parasietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:33 schreef Jockari het volgende:
Rob brengt niets bij tot de groep. Is eigenlijk letterlijk enkel een mee-eter.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Alleen die uit the wall zijn gekocht
Ik hoop Bart. Dan eens kijken dat hij zich aan zijn nominaties houdt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hopen dat Chayron hem wint.... of Bart
ik ben benieuwd wie Bart er zou opzetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop Bart. Dan eens kijken dat hij zich aan zijn nominaties houdt.
Zijn knie is niet van de ene op de andere dag genezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zet streams aan en zie rob weer liggen in die hoek.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie Bart er zou opzetten.
Nee en charlotte gaat brood maken of zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Lot staat uit verveling in de keuken.
is de giga stapel afwas eigenlijk al gedaan geweest?
en dat zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop Bart. Dan eens kijken dat hij zich aan zijn nominaties houdt.
Ja ik dacht deze voormiddag ook dat mijn beeld was blijven hangen op gisteren. Niet dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zet streams aan en zie rob weer liggen in die hoek.
Er zal nu wel een Belg uit moeten dus dag Aliquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
ik kan mij hierin wel vinden.
ali als eerste safe en chai eruit
It's about time!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
manipulatie van de Febo, Bart voor PoN
er zijn veel meer mannen dan vrouwen momenteel, dus denk dat er een man moet gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow![]()
Ik wil chiara genomineerd hebben
Ga mijn best doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:14 schreef Monique___ het volgende:
@:kodiak100 of iemand anders, sv is tot nu toe bijgewerkt en ik moet zo wegHoudt iemand anders het bij?
tot laters
opwarmen maakt volgens mij niet heel veel uit, alleen goed in de gaten houden dat het niet te hard gaat qua temperatuurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Michelangelo gaat nu tomaten saus opwarmen voor de pizza. En dan straks weer opwarmen. Lijkt mij geen goed idee omdat een paar keer te doen was van de week ook al gekookt
Croutonsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat knapperige wat in die pot zit waar zxe steeds uit snoepen?
-knip - doe even normaalquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:34 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is dat knapperige wat in die pot zit waar zxe steeds uit snoepen?
Dat was gewoon on stream dat betoog van haar?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:40 schreef ben34567 het volgende:
De uitspraken van Chiara dat realityshows als BB altijd gemanipuleerd en gestuurd worden waarbij de productie zijn of haar favorieten heeft (waarvan iedereen met verstand weet dat dit waar is) zijn eerlijk maar hiermee heeft ze wel haar eigen ruiten ingegooid vrees ik. Febo zal haar nu asap uit het huis willen voordat ze nog meer van soortgelijke uitspraken doet. En ik kan haar oprechtheid en I don't give a shit persoonlijkheid heel waarderen.
Oprecht is ze absoluut niet want dan zou ze alleen wat ze achter de rug van mensen zegt in hun gezicht zeggen en niet zoals nuquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:40 schreef ben34567 het volgende:
De uitspraken van Chiara dat realityshows als BB altijd gemanipuleerd en gestuurd worden waarbij de productie zijn of haar favorieten heeft (waarvan iedereen met verstand weet dat dit waar is) zijn eerlijk maar hiermee heeft ze wel haar eigen ruiten ingegooid vrees ik. Febo zal haar nu asap uit het huis willen voordat ze nog meer van soortgelijke uitspraken doet. En ik kan haar oprechtheid en I don't give a shit persoonlijkheid heel waarderen.
Jolien had het er ook over. Kan zomaar zijn dat ze in de dbk daarover wordt aangesproken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:40 schreef ben34567 het volgende:
Vannacht heeft ze iets dergelijks gezegd zie het filmpje van led in filmpjesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gewoon on stream dat betoog van haar?
Ja om 3 uur snachts maar tochquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gewoon on stream dat betoog van haar?
Valt mij mee dat ze die niet achter ee SL hebben gegooid dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:40 schreef ben34567 het volgende:
FEBO zat denk ik zelf ook te slapenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze die niet achter ee SL hebben gegooid dan.
Ik denk dat de persoon die de stream bestuurde even aan het indommelen was want anders werd dit sowieso achter SL gezet. BB is al een programma met de nodige controverse qua (stemmen) manipulatie. Een kandidaat die dat even doodleuk bevestigt kunnen ze missen als de pest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze die niet achter ee SL hebben gegooid dan.
Dat overkomt mij ook zovaak hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
stomme stream wissels.. ik wilde de heksen niet horen.. blijft febo ze wisselen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wens bart succes. pak die pon
Zei Jason hoor was uit een kaartquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen daar nomineren maar de kijker beslist wie gaat, zegt Rob
*bartquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:13 schreef Hoylei het volgende:
Ik denk dat Rob dat blik zand naar Chayron heeft gegooid!
Huh waarom hij hij zegt toch gewoon hoe het gegaan is Das onzin wat je zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:14 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha sjairon slechte verliezer
??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:18 schreef Schakeltopia het volgende:
als lindsie er nog even aan komt dan ga ik juichen
Hij zit er letterlijk nog in ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:19 schreef suzi1 het volgende:
ik hoorde het, respek voor die man dat hij er nog steeds inzit
robjuhhhh
Das onzin Sorryquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:19 schreef Hoylei het volgende:
Rode kamer moet gewoon niet klagen. Die hebben zelf ook vaak zat als kamer gespeeld.
Dat is dan toch ook de waarheid of niet??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:19 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wist al gelijk toen ze het uilegden je kan nooit winnen
- sjairon
Dat is onzin? Chayron heeft niet letterlijk bij de vorige opdracht nog al het positieve bij rood gelegd en al het negatieve bij blauw...?quote:
geen ideequote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook de waarheid of niet??
Ali, Ias en Chayron staan hoog op het lijstje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
als bart dit wint dan zet hij ali erop
dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:22 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ali, Ias en Chayron staan hoog op het lijstje.
Ik denk niet dat Bart (of MA) jason zou gebruiken.
Niet raar. Ze denkt dat Bart sowieso een betere kans zou hebben om te winnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:24 schreef Angelique61 het volgende:
Raar dat Jac der potje zand niet aan Chiera gegeven heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |