Burgersquote:
Burgers is wel een heel goed idee!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Burgers
Dit is de avond van het kind dat enkel vlees wenst.
Gister aten we oesterzwammenshoarma en tomatensoep en gekke noodlecurrysoepmetzoeteaardappel uit de oven. Wegens restjes en zin om iedereen 1 ding te geven dat ie heel lekker vond en 1 verplicht te laten proeven.
Klinkt allemaal zeer eetbaar!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Burgers
Dit is de avond van het kind dat enkel vlees wenst.
Gister aten we oesterzwammenshoarma en tomatensoep en gekke noodlecurrysoepmetzoeteaardappel uit de oven. Wegens restjes en zin om iedereen 1 ding te geven dat ie heel lekker vond en 1 verplicht te laten proeven.
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zeer eetbaar!Althans, wat voor burgers?
En poeh, verplicht proeven! Geen idee hoe ik dat hier thuis voor elkaar zou moeten krijgen zonder te forcefeeden a la foiegrasgans, dus dat doen we maar niet.
Niet verquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:16 schreef minilot het volgende:
Het is echt zalig buiten ja @:Sarabi!![]()
Hoe is het verder met je gewandel eigenlijk? Nog vaak? En hoe ver tegenwoordig?
Duidelijk, dank voor de verdere uitleg!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.
Ik vind dat zoiets lastigs. Hoort de dinsdag nou bij zaterdag of bij vrijdag?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:24 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Jazeker! De klassieke dinsdagdip had ik maandag al, heb twee nachten lekker geslapen en gewoon business as usual hoor!![]()
geregistreerd op: zondag 2 januari 2005 @ 20:36 vs geregistreerd op: woensdag 28 augustus 2002 @ 12:30quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Bewijst maar weer dat nieuwelingen niet te vertrouwen zijn![]()
![]()
Een aanval op eenieder die meer eet voor zijn plezier dan om zijn maag te vullen dit.
Uitgaanspubliek gaat meestal knetterhardikweetnietmeerhoeikheetlos van zaterdag- op zondagnacht. Het dieptepunt van de naeffecten heb je dan op dinsdag. Maar ik ging al van vrijdag- op zaterdagnacht, dus op maandag wat droef en meh. Minimaal hoor, maar wel merkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets lastigs. Hoort de dinsdag nou bij zaterdag of bij vrijdag?
Ik heb m nooit maar kan dus ook niet onthouden waar ie gaat vallen bij een ander.
Ik weet altijd hoe ik heet, daarom vast nooit dipquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitgaanspubliek gaat meestal knetterhardikweetnietmeerhoeikheetlos van zaterdag- op zondagnacht. Het dieptepunt van de naeffecten heb je dan op dinsdag. Maar ik ging al van vrijdag- op zaterdagnacht, dus op maandag wat droef en meh. Minimaal hoor, maar wel merkbaar
Ja.quote:
Ja!quote:
Dat scheelt enorm, jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet altijd hoe ik heet, daarom vast nooit dip
Oef. Dat klinkt ongelooflijk lekker (nouja, ik las het recept)quote:
Flinke bodem voor zaterdagavondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Rest van de weekplanning moet ik zo nog even voor zitten. Er zijn wat uitdagingen deze week.
Is het. En makkelijk. En goedkoop.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Oef. Dat klinkt ongelooflijk lekker (nouja, ik las het recept)
Ja, maar wel ook flink eiwitten want gesport. De avond ervoor goede balans van koolhydraten/eiwitten/vet.quote:
Ik ga het op mijn lijstje zetten om te proberen!quote:
Owja, je hebt in de ochtend die doodmaaksessie toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar wel ook flink eiwitten want gesport. De avond ervoor goede balans van koolhydraten/eiwitten/vet.
En zondagmiddag iets makkelijks, want na concert. Maar wel iets goeds omdat lijf dan nog hersteld van sporten en bier en uh, meer bier op zondag.
Mijnes vroeg laatst: 'zitten hier rozijnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.
Burgers van Crisp.
gemaakt met zowel vers als gerijpt vlees van Hollands Weiderund
Yes. Donderdag wordt bekend wat het is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga het op mijn lijstje zetten om te proberen!
[..]
Owja, je hebt in de ochtend die doodmaaksessie toch?
Ik ben zo content dat Jul nu Jul heetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Oh erop.
Sowieso van die zure groene pepers. Bij mij mayo en ketchup, Jul ws Ottolenghis portobello olie. Denk gebakken uien en misschien gebakken portobello. Mogelijk gaar ik de portobello in de Otto-olie bedenk ik nu, dat combineert vast goed. Dan doe ik die burger ook zonder ketchup
Sla.
Tomaat voor Jul. Meer uien en pepers voor mij.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben zo content dat Jul nu Jul heet
Dit klinkt als onvoorstelbare toverijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijnes vroeg laatst: 'zitten hier rozijnenin'. Op mijn bevestigende antwoord: 'oh, ok, dan negeer ik die wel'.
![]()
![]()
![]()
En gisteravond: 'wat is dit in de soep?'. Na het antwoord 'zoete aardappel', volgde een 'oh, ok'. En toen nam ie een hap en at er vervolgens omheen
Zonder tekst en uitleg
En zonder drama
![]()
Heerlijk als je opvoeding na 11 jaar ook eens vruchten afwerpt
Er gloort hoop aan de horizonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit klinkt als onvoorstelbare toverij![]()
Maar ik bedacht Julquote:
Half jaar. Edoch puur therapeutisch, dus dat werkt sowieso wel ietsje anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat scheelt enorm, ja![]()
Hoe lang is het voor jou geleden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijnes vroeg laatst: 'zitten hier rozijnenin'. Op mijn bevestigende antwoord: 'oh, ok, dan negeer ik die wel'.
![]()
![]()
![]()
En gisteravond: 'wat is dit in de soep?'. Na het antwoord 'zoete aardappel', volgde een 'oh, ok'. En toen nam ie een hap en at er vervolgens omheen
Zonder tekst en uitleg
En zonder drama
![]()
Heerlijk als je opvoeding na 11 jaar ook eens vruchten afwerpt
O o o fijn dat je me er even op wijst, op dit onderwerp. Ik heb interesse en potentiële bijdragenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:04 schreef Vanyel het volgende:
Bleekselderijrecepten posten![]()
![]()
Zijn jullie nou helemaal?
Dit is de CULSC ja!
Allemaal dankzij jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben zo content dat Jul nu Jul heet
Ik zal gaan afwisselenquote:
Voor nerds?quote:
Max en de maximonstersquote:
Ik was net bij de Lidl en fietste langs de biebquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Is drie kwartier genoeg voor biebboeken van kind droppen in bieb en naar de Lidl?
Of lig ik beter lui op de bank en moet dan na 2?
Keuzes keuzes, ze maken het leven er niet makkelijker op.
Voordeel van nu Lidl is wel straks vast iets lekkers bij de vergadering....
Het is natuurlijk vooral zijn werk dat zal veranderen (en dat geldt voor vrees ik heel veel banen). Ik weet niet wat de impact op 'the world' gaat zijn, maar we gaan het meemaken. Of niet. Dat beetje feeling of dread heb ik geloof ik al sinds de coronapandemie begon, dus geen idee of AI daar onderdeel van uitmaakt. (wel de oorlog in Oekraïne).quote:
Oh, wij hebben nu ook Teams op het werk. Ik vind het eigenlijk helemaal niet een logisch programma en onhandig in gebruikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef Blues het volgende:
En over AI :
Wij gaan met de poli, de thuiswerkers en de zieken op maandagmiddag a.s. via teams vergaderen.
TEAMS![]()
![]()
de vertwijfeling bij de meesten, HOE MOET DAT
DAT HEB IK NIET
![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd en nieuwsgierig vooral hoe dat zal gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wij hebben nu ook Teams op het werk. Ik vind het eigenlijk helemaal niet een logisch programma en onhandig in gebruik
Ik 10x niksquote:
Die vind ik zó mooi en zo naar tegelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
en de beer die een beer wou blijven
Ja dat!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Die vind ik zó mooi en zo naar tegelijk![]()
Dat red ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:28 schreef minilot het volgende:
Ik doe Lidl, PT in de sportschool, pakketjes ophalen bij pakketpunt én biebboeken in anderhalf uur, naar ik ben misschien niet helemaal representatief
Jouw wasmachine workoutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat red ik niet.![]()
Ik ga nu wel bieb, markt, supermarkt en ergens een nieuwe droogloopmat kopen want ik sloopte die van mij gisteren met het naar buiten slepen van de wasmachine.
Also moet ik eigelijk kapper en pedicure maar dat is voor later.
Ik zit net in een OpenAI training, super interessant allemaalquote:
Ik weet alleen wat ik zaterdag eet, de rest is nog te plannen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Rest van de weekplanning moet ik zo nog even voor zitten. Er zijn wat uitdagingen deze week.
Ik heb sinds 2004 gmail, en mijn 2 accounts hebben samen zo'n 6½ duizend mailconversaties. Bewaard.quote:
Ik heb gewoon al mijn mail vanaf 2005 in 1 box; kan je nog eens iets terugzoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneerbaar voorstel op het kaartje
Let me see you stripped down to the bone
Ohh ja, heerlijk programma ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 helemaal vergeten te reageren, maar die podcasts klinken leuk. Zeker die Helden podcast ga ik denk ik eens proberen.
Doet me er ook aan denken dat ik seizoen 2 van Meer Dan Goud weer eens verder moet kijken
Kudos voor je inzet!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst na m'n speciale krullenkapperbezoek m'n haar gewassen met de nieuwe krullenkappershampoobar en daarna ingesmeert met de krullenkapperconditioner en later de krullenkapperleavein en toen de krullenkappergel en toen krullen gekneed, laten drogen aan de lucht en daarna weer gekneed en nu heb ik inderdaad wel weer vrij netjes krullerig haar.
Nu nog de andere 6 dagen van de week onder controle krijgen
Nou ja, het is een nieuwe gewoonte.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Kudos voor je inzet!![]()
Ik doe wassen, crèmespoeling, paardenstaart
Omg het komt nu wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was net bij de Lidl en fietste langs de bieb
Ik deed in 50 minuten Hema, Rituals en Lidl en ik ben langzaaaaaam. Maar ik woon wel dichterbij.
De Lidl stuurde mij weg bij de zelfscanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:28 schreef minilot het volgende:
Ik doe Lidl, PT in de sportschool, pakketjes ophalen bij pakketpunt én biebboeken in anderhalf uur, maar ik ben misschien niet helemaal representatief
Oh ik zie er gewoon altijd uit als een mishandelde poedel... misschien moet ik er meer moeite in stekenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst na m'n speciale krullenkapperbezoek m'n haar gewassen met de nieuwe krullenkappershampoobar en daarna ingesmeert met de krullenkapperconditioner en later de krullenkapperleavein en toen de krullenkappergel en toen krullen gekneed, laten drogen aan de lucht en daarna weer gekneed en nu heb ik inderdaad wel weer vrij netjes krullerig haar.
Zou dat voor mij ook iets zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Dan moet je eerst kiezen, ga je voor CG of niet?quote:
Dat ik dus zegmaar Andrelon Perfecte Krul achter mij laat, en deelgenoot wordt van die cultus?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je eerst kiezen, ga je voor CG of niet?
Op een desktop kan je hooveren over de afkorting.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik zie er gewoon altijd uit als een mishandelde poedel... misschien moet ik er meer moeite in steken
Ik las deze zeg maar na elkaarquote:
Wow... hoe vet! Dat je met je muis erop gaat en het vertaald! Vet handig!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Ik las deze zeg maar na elkaar
Ik doe shampoo en dan handdoek en verder niets.
Hier naar huis gegaan om daar verder te werken. Ik heb af en toe een flinke rochel waar ik dan bijna in blijf hangen en waar je van die kokhalsneigingen van krijgt. Dat heb ik liever thuis dan op kantoor
Ja dat, of dus niet. Ik zit bij een afvallige. Dat past mij beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ik dus zegmaar Andrelon Perfecte Krul achter mij laat, en deelgenoot wordt van die cultus?
Die Sleeping cap ook..![]()
Voor zover ik weet is het geen SOA hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier eens per week wassen, drogen met een handdoek, krullencrème erin en eens per dag een borstel erdoorheen rossen
En beterschap voor datgeen waarover ik liever niet nadenk, die keel-SOA
Oh... Oke, gelukkig maar... klonk eng wat je beschreef en alle enge dingen schuif ik onder SOAquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het geen SOA hoor
Hahhaa, nee, gewoon een nare verkoudheid met denk ik een keelontsteking ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... Oke, gelukkig maar... klonk eng wat je beschreef en alle enge dingen schuif ik onder SOA
Dan gewoon beterschap met je keelontsteking (zeg dat danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahhaa, nee, gewoon een nare verkoudheid met denk ik een keelontsteking ofzo
Ik begon al bijna aan mijn kerel te twijfelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan gewoon beterschap met je keelontsteking (zeg dat dan) want die zijn naar
(sorry zit een beetje melig te plagen)
Dus ik heb geen invloed op je gevoelslevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mijn kerel te twijfelen(nee, not even close
)
Het kan ook euh... impact schade zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mijn kerel te twijfelen(nee, not even close
)
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het kan ook euh... impact schade zijn?
WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in je slaap allemaal kan gebeurenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:27 schreef Troel het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
(Dan had ik er vast al eerder last van gekregen dan vannacht)
Dat.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:59 schreef minilot het volgende:
Aaaargh, wat rottig @:Vanyel! Als ze zulks ook hier invoeren moet ik de Lidl gaan heroverwegen als favo supermarkt.Ik kom al jaren niet meer bij bemande kassa's en ben ook niet van plan er weer mee te moeten beginnen
'm opzuigen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan was het vast een vieze spin die naar binnen gekropen is, want vriendlief is zondag naar huis gegaan en zie ik pas vrijdag weerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in je slaap allemaal kan gebeuren
Iewls, straks heb je geen keelontsteking maar komen er spinneneitjes uit in je keel!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan was het vast een vieze spin die naar binnen gekropen is, want vriendlief is zondag naar huis gegaan en zie ik pas vrijdag weer
Het is dus geen vastzittend slijm maar vastzittend spinnenweb!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iewls, straks heb je geen keelontsteking maar komen er spinneneitjes uit in je keel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1998 hierquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al mijn mail vanaf 2005 in 1 box; kan je nog eens iets terugzoeken.
Scheelt vast!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:57 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. sollicitatie brieven zijn verstuurd.. cv er aan geplakt..
In NL zijn ook de inpakspullen van de verhuizer aangekomen![]()
Hopelijk slaap ik wat beter vanavond..
Helemaal in de valentijnsvibe, jij!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
Lekker gewandeld in Thijsse's hof hier in Bloemendaal
Veel birds gezien en gehoord.
Mooie mossen gefotografeerd ookDie eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil subiet krimpen en erin wonen!
Let me see you stripped down to the bone
Is ideaal toch? Ik heb er wel een systeempje in, maar ik zie de toegevoegde waarde (versus het mogelijk het verkeerde kwijt zijn) van weggooien niet.quote:
Het was voor mij nieuw; ik wist wel dat ik er een slag in had, en een krul bij ietsie langer. Maar dat het echt zo woest wild zou worden....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:38 schreef minilot het volgende:
Mij haar valt in een rechte lijn van A (hoofd) tot B (puntje)![]()
Totale abracadabra, al deze krulpraat! Geinig om te lezen welEn wat een gedoe!
Bij jou is het wel heftig ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was voor mij nieuw; ik wist wel dat ik er een slag in had, en een krul bij ietsie langer. Maar dat het echt zo woest wild zou worden....
Nee toen was het op een of andere manier.... toen sloot het zich aan op de in Krimpen aan den IJssel passende ehm... terughoudendheidquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij jou is het wel heftig ja!Had je dat vroeger niet dan?
Mijn strenge ex-trainer komt daarvandaan!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee toen was het op een of andere manier.... toen sloot het zich aan op de in Krimpen aan den IJssel passende ehm... terughoudendheid
Dat bedachtik me ook. Geen krul te bekennenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:38 schreef minilot het volgende:
Mij haar valt in een rechte lijn van A (hoofd) tot B (puntje)![]()
Totale abracadabra, al deze krulpraat! Geinig om te lezen welEn wat een gedoe!
Ach, allerlei meldingen die verder niet belangrijk zijn bewaar ik niet, sommige mail accounts die ik al jaaaaren heb, heb ik maar enkele tientallen mails bewaard.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is ideaal toch? Ik heb er wel een systeempje in, maar ik zie de toegevoegde waarde (versus het mogelijk het verkeerde kwijt zijn) van weggooien niet.
Hier ook niet. Wel jammer want krullen zijn wel mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat bedachtik me ook. Geen krul te bekennen
Met wat facebookvaardigheden moet je dat lukkenquote:
Ja, had ze ook graag gehad, of in ieder geval een beetje slagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook niet. Wel jammer want krullen zijn wel mooi.
Ja, maar ik heb toch niet iedereen op Facebook enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met wat facebookvaardigheden moet je dat lukken
Vervelend om dan even te moeten proeven. De volgende keer dat er weer pepernotenwinkels zijn haal ik LADINGEN limoncellopepernotenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Paaseitjes gehaald bij de chocolatier.
Smaakjes uitzoeken, niet zeker weten of hij nu wel of niet de vieze limoncello eitjes had… proef-eitje aangereikt krijgen in het kader van grondig onderzoek
earpels, opgebakken. Met gestoofde prei, en kip met lekker veel vieze kipkruidenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zal eens kijken of de Lidl iets heeft voor bij de kipfilet en prei
Volgens de schoonfamiliewhatsappgroep eten mijn schoonouders vanavond:quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Ik zal eens kijken of de Lidl iets heeft voor bij de kipfilet en prei
Ziet er goed uit. Had ik eergisteren nog kunnen maken (alleen taartdeeg fixen) maar nu zijn mijn champignons op.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens de schoonfamiliewhatsappgroep eten mijn schoonouders vanavond:
https://kitchenista.nl/br(...)prei-en-champignons/
Is dat wat?
Gefeliciteerd. Ik heb nog 16 Bestadeurtjes en 8 Billydeurtjes te gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:29 schreef Clubsoda het volgende:
Bestadeurtjes gesteld, 40 (!) paar babysokjes gewassen, auto van binnen gepoetst. Met dit weer erbij lijkt het de voorjaarschoonmaak wel![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:29 schreef Clubsoda het volgende:
Bestadeurtjes gesteld, 40 (!) paar babysokjes gewassen, auto van binnen gepoetst. Met dit weer erbij lijkt het de voorjaarschoonmaak wel![]()
Beterschap!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef minilot het volgende:
Ik vond Günther al zo pips..
[ afbeelding ]
..vandaar! Geen aanstelleritis dus
Zal ik je even temperaturen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb zoveel te doen en zo weinig energie of zin. Hughh. Wil ook niet koken.
Eerst beter wordenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Denk dat ik t vanavond nog bij crackers hou, met een gekookt eitje of zo. Heb geen puf om te koken of eten.
Och wat naarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Goed nieuws dus!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef AnneX het volgende:
Melkboerhondenhaar![]()
Vanmiddag was ik in een ander dorp en daar zaten mensen in de late middagzon op het terras ☀
Ook plantsoen vol met krokusjes.
Ik hou van (korst-) mossenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:36 schreef minilot het volgende:
Die eerste!Ik wil subiet krimpen en erin wonen!
Hier ook.quote:
Goed ideequote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:46 schreef Vanyel het volgende:
Idee.
Een plakje delice de Bourgogne doet het vast lekker op de burger.
Ik deed de braam.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:48 schreef yinu het volgende:
[..]
Hier ook.Ik had tot mijn derde platinablonde pijpenkrullen maar die zijn sindsdien onvindbaar.
En idem qua veel te doen + weinig zin. Ik had vandaag de vijg willen snoeien want dat moet echt echt nu anders is het weer te laat. Maar nee. In plaats daarvan heb ik allemaal achterstallige bonnetjes opgezocht voor de boekhouderen nu wordt het alweer donker en de hond moet uit.
Kleine tip.quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
earpels, opgebakken. Met gestoofde prei, en kip met lekker veel vieze kipkruiden
Thnx beiden, die gaan op t lijstje want de beide ingredienten schoven door naar morgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Volgens de schoonfamiliewhatsappgroep eten mijn schoonouders vanavond:
https://kitchenista.nl/br(...)prei-en-champignons/
Is dat wat?
Jij bakt je burgers in de airfryer?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kleine tip.
Doe dat dan niet in de airfryer 'omdat de kaas anders vast niet zo snel smelt'.
De bak mot weer in de was en de kas moest opnieuw
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij bakt je burgers in de airfryer?
Met wifi?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Ah zo. Matig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee.
Ik schroeide ze in de pan en wilde beetje garen+smelten in de airfryer.
Omdat gewone kaas altijd zo kut smelt op de burger in de pan.
Even niet bij nagedacht dat die burger er na 3 minuten uit zou zien alsof er een glas kaassap over was uitgegoten.
Vind je die oprecht lekker of is dit puur voor vet/suiker bulken?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef z80 het volgende:
De eerste kilo eitjes van de kruidvat zijn op. Binnenkort nog maar een zak halen.
De 6 verschillende smaken die ik had smaakte best. Binnenkort die van de aldi halen. Die waren vorig jaar ook goed te eten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind je die oprecht lekker of is dit puur voor vet/suiker bulken?
Doe je rapquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:09 schreef z80 het volgende:
De eerste kilo eitjes van de kruidvat zijn op. Binnenkort nog maar een zak halen.
Ik ben steeds meer een chocosnob aan het worden geloof ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
De 6 verschillende smaken die ik had smaakte best. Binnenkort die van de aldi halen. Die waren vorig jaar ook goed te eten.
En ja het is "snel" veel kcals. Een zak drop of een zak choco pinda's kan ook.
Dat is nog het meest irritant.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Molo het volgende:
En al die zilverpapiertjes er vanaf frummelen ook, arggggg
Deze gaan nog wel. Ook wel eens een zak gedoneerd op het werk. Daar was het papiertje niet blind vanaf te halen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Molo het volgende:
Enige wat mij ervan weerhoudt om NGHMGHGHGNMGHGHGG al die eitjes achter elkaar in mijn waffel te proppenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Molo het volgende:
Vraag is niet aan mij gericht maar:quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vind je die oprecht lekker of is dit puur voor vet/suiker bulken?
Jezelf af en toe wat gunnen is niet verkeerdquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg wel zin in chocolade door jullie
Maar val net zo lekker hard af, dus geen Paaseitje voor mij tot een paar op Pasen zelf.
Doe ik ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jezelf af en toe wat gunnen is niet verkeerd
Al zou het een stuk gezonder zijn als ik mezelf minder van die zoetigheid zou gunnen. Ben verbaasd dat ik nog steeds niet ben dichtgegroeid.
Moedermaffia die los gaat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb me zelden zo geamuseerd in OUD als de laatste twee dagen trouwens
Noten rozijnen melkreep van de Lidl is insane lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vraag is niet aan mij gericht maar:
Ja.
En ja.
Niet Lidl dan. Wel goede chocolade.
Van de supermarkt eet ik tegenwoordig alleen Côte d’Or melk. Of die repen met noten en rozijnen van de Aldi.
Netjes! Respect voor disciplinequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Noten rozijnen melkreep van de Lidl is insane lekker![]()
Netjes laten liggen vanavond
Nee, juist nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moedermaffia die los gaat?
Knetter leidt zo af van de chocoladequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:44 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb nog knetter paaseitjes van de Hema
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb me zelden zo geamuseerd in OUD als de laatste twee dagen trouwens
Oeps foutje. Netjes opgelost toch? Kan gebeuren hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:48 schreef Sarabi het volgende:
Net thuis van een heerlijk valentijnsdiner. Tijdens het afrekenen stonden we druk te kletsen omdat ze ook ons bier verkopen en daar vragen over hadden. Bij thuiskomt zag ik dat we te weinig betaald haddennu nu maar gevraagd of ze een tikkie na kunnen sturen. Voelt toch erg lullig.
Ze hebben het berichtje nog niet gelezen dus nog niet helemaal. Maar we hebben zo vaker contact dus ik ga er van uit dat het goed komt.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeps foutje. Netjes opgelost toch? Kan gebeuren hoor
Tja de meesten controleren wel zo nu en dan hun telefoon... meer kan je niet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hebben het berichtje nog niet gelezen dus nog niet helemaal. Maar we hebben zo vaker contact dus ik ga er van uit dat het goed komt.
Nou, ik had er ook niet aan gedacht gewoon hoor. Niet in dat gangpad geweest, helpt ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Netjes! Respect voor discipline
Klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik had er ook niet aan gedacht gewoon hoor. Niet in dat gangpad geweest, helpt ook
Koos was vergeten naar de slager te gaan, en gaar van werk dus hebben we even snel tosti's met bliksoep gegeten. Ook niet bepaald gezond
Heb ik ooit gehad toen ik een bril kocht. Kostte me nog best wat moeite om hen uit te leggen dat ik ze geld schuldig wasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze hebben het berichtje nog niet gelezen dus nog niet helemaal. Maar we hebben zo vaker contact dus ik ga er van uit dat het goed komt.
Mehquote:
Keer bij de Makro gehad. Drie dozen wijn en die muts sloeg drie flessen aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehad toen ik een bril kocht. Kostte me nog best wat moeite om hen uit te leggen dat ik ze geld schuldig was![]()
Men dacht eerst dat ik vond dat ik teveel betaald had *factuur werd nogmaals gespecificeerd uitgelegd* Neeheeee![]()
Daarna kwam een aanvullende factuur voor het niet betaalde deel en waren ze blij met me
Groente dat bloost. Wel schattig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Meh
Had zin in goeie burgers
Misschien morgen dan maar. Met schaamtegroenten erbij ofzo
Dat kan ook om flinke bedragen gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb ik ooit gehad toen ik een bril kocht. Kostte me nog best wat moeite om hen uit te leggen dat ik ze geld schuldig was![]()
Men dacht eerst dat ik vond dat ik teveel betaald had *factuur werd nogmaals gespecificeerd uitgelegd* Neeheeee![]()
Daarna kwam een aanvullende factuur voor het niet betaalde deel en waren ze blij met me
Batsze alvast!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:01 schreef sigme het volgende:
Buratta, patat, frikandellen en bitterballen gegeten.
Morgen veeeeeeeel schaamgroente denk ik zo
Liefste is thuis, dus eindelijk weer espresso. Wordt *nu* gezet![]()
![]()
Vre.se.lijk dat gepeuter 😡 plus de opmerkingen van Isa.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:21 schreef Molo het volgende:
Bonen niet lang genoeg geweekt ofzo?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het eten was mislukt. De bonen waren nog keihard. Morgen nieuwe poging. Ik heb een biologische pizza met gegrilde groente van de Lidl in de oven gegooid. Verrassend lekker
Denk het. Of oude bonen. Of gewoon te korte kooktijd. Morgen weer een kans.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bonen niet lang genoeg geweekt ofzo?
Met de IP?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Denk het. Of oude bonen. Of gewoon te korte kooktijd. Morgen weer een kans.
Ik las eerst rodekool tostiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is de rodekool een tosti geworden. Kon koken even niet opbrengen..morgen netjes rodekool. Iedereen heeft wel eens een mindere dag
Voordat hier een tuin was, was hier een tegelwoestijn met 1 plant. Een braam. Niet doornloos. Het was 3 kliko's.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik deed de braam.
Kliko vol.
Doornloos
Kattentongenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef yinu het volgende:
[..]
Voordat hier een tuin was, was hier een tegelwoestijn met 1 plant. Een braam. Niet doornloos. Het was 3 kliko's.![]()
Schaamgroente![]()
Ik ging lang uit met de hond en at toen dahl van rode linzen met rijst en een kloddertje volle kwark. Als ik de pot van de volle kwark opendoe, komt altijd 1 van de katten (de dunne) als de brandweer aangesjeesd en die wil dan een kwakje kwark van mijn vinger likken met zijn rasptongetje
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:35 schreef yinu het volgende:
Als ik de pot van de volle kwark opendoe, komt altijd 1 van de katten (de dunne) als de brandweer aangesjeesd en die wil dan een kwakje kwark van mijn vinger likken met zijn rasptongetje
Jaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens... konden we ook zo'n zelfde 'kruisje op de vloer' zetten als g kip stond te snijden![]()
Plaatje van 9 jr geleden.
[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 15-02-2023 07:10:54 ]
Ja. Ik overweeg nu toch maar te gaan dan, eventueel.quote:
In datzelfde licht vraag ik me af wáárom ik heb toegezegd om les te geven op mijn vrije dag. Maar goed, laatste keer in heel veel maandenquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:15 schreef Blues het volgende:
Hier ook geen wekker (nodig maar wel gezet), moest er om 645 uit.
Vroege dienst en wáárom heb ik me opgegeven voor dat polidiner na het werk
Omdat je graag wilde dat ze je zouden houden, in je streekhospitaaltje?quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In datzelfde licht vraag ik me af wáárom ik heb toegezegd om les te geven op mijn vrije dag. Maar goed, laatste keer in heel veel maandenZet 'm op vandaag
Niet eens, want dit staat er helemaal los vanquote:Op woensdag 15 februari 2023 08:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat je graag wilde dat ze je zouden houden, in je streekhospitaaltje?
En zijn ze al fan?
Mooiquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:59 schreef sigme het volgende:
Mogge!
[ afbeelding ]
Het was mistig, uurtje geleden. Nu nog, maar nu is het lichter.
[ afbeelding ]
En m'n schapen hebben rijp op hun vacht
gecondoleerdquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:46 schreef Yinny het volgende:
Kind moet dagelijks naar school, dus wekker staat standaard om 7 uur. Natuurlijk word ik dan om 6.45 wakker...
Morgen wekker om 6.30...toch maar zelf naar school en vrijdag is de uitvaart
Blij toe als dat achter de rug is...
Kijk ook wel uit naar de culmeet....vreemd om dat in een post te zetten...
@:Lucky_strike Hoe gaat het zonder keuken?
@:Kaatje Hopelijk al weer een stuk beter?
@:Lonaa wauw, wasmachineverhaal! Heb je al een nieuwe?
@:vlindertje89 hoe bevalt je nieuwe baan tot nu toe? (En ik vind het heel sterk van je, hoe je alles doet enzo)
@:sigme Joepie! Man weer thuis!
@:minilot gaaf weekend had jij! (Maar nog steeds nieuwsgierig naar je Sinterklaas surprise)
@:derludolf heb je nou uiteindelijk een kaartje gestuurd?
@:vanyel dat was een flinke braamstruik!
@:blues fijn dat je weer beter bent en hopelijk toch een leuk etentje vanavond!
@:tele6 leef je nog? Gaat het goed met je planning en nieuwe huis?
Zo ..weer even sociaal geweest
U2quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In datzelfde licht vraag ik me af wáárom ik heb toegezegd om les te geven op mijn vrije dag. Maar goed, laatste keer in heel veel maandenZet 'm op vandaag
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Captain Hindsight realiseerde zich net dat het misschien een beter idee was geweest de trommel leeg te laten draaien ipv vol met al mijn noodzakelijke was.
Dat schiet opquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
gecondoleerd
Ja ik leef nog (een beetje) na 4 dagen nonstop klussen. 9 uur 's ochtends beginnen middernacht klaar
Maar nu heb ik wel geverfde muren en ligt er een vloer. Vandaag poetsen en Ikea bouwen. Morgen m'n oude huis inpakken. Vrijdag met m'n pa plinten leggen. Zondag spullen verhuizen
Dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef Lonaa het volgende:
Dus, ik trok de stoute schoenen aan om te kijken of de wasmachine het doet. Al mijn was erin. Aanzetten. Water, meer water, meer water. Nerveus worden, want trommel bleef maar vollopen....Programma uitgezet. Afpomp/centrifugeer programma aangezet. Ik geloof dat ie niet centrifugeert. Na 3x afpompen is nu wel bijna al het water eruit.
Captain Hindsight realiseerde zich net dat het misschien een beter idee was geweest de trommel leeg te laten draaien ipv vol met al mijn noodzakelijke was.
Da's lief. Buurvrouw bood het ook al aan dus ik denk dat het wel goed komt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef Troel het volgende:
[..]![]()
Mocht je in de shit komen dan moet je even roepen. Ben toch in Enschede vanmiddag en morgen ook weer, dus kan prima wat was voor je meenemen en hier voor je wassen.
Ooo… het is gewoon je klus- en verhuisweekquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
gecondoleerd
Ja ik leef nog (een beetje) na 4 dagen nonstop klussen. 9 uur 's ochtends beginnen middernacht klaar
Maar nu heb ik wel geverfde muren en ligt er een vloer. Vandaag poetsen en Ikea bouwen. Morgen m'n oude huis inpakken. Vrijdag met m'n pa plinten leggen. Zondag spullen verhuizen
half oog gekeken naar een nieuwe. Eigenlijk heb k hier helemaal geen tijd voor.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk.
Heb je je al georiënteerd op de nieuwe? bij de blauwe vrienden?
Kan er morgen zijn en nemen de ouwe mee
Raampje intikken helpt ja?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Da's lief. Buurvrouw bood het ook al aan dus ik denk dat het wel goed komt.
Inmiddels is al het water uit de machine, heeft ie geloof ik ook wel wat water eruit gedraaid en is de deur open. Ik kan nu iig bij m'n (zeiknatte) was.
Je gaat hardquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
gecondoleerd
Ik heb nog geen DMquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:05 schreef AnneX het volgende:
Heb een vraag aan Lucky.
Doe het wel in dm.😉
Ik ook nietquote:
Maal driequote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Maal drie
DM is stuk!? Gisteravond x 1. En maal 2 want stotterde.
En zojuist #3
Edit: underscore AnneX underscoreMaal 4 is scheepsrecht
![]()
Tja, beetje dubbel. Als je hoofdpijn hebt, slik je je paracetamol dan achter je bureau?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef Barreltje het volgende:
Hmmppff..
Mn stinkende collega is nu ingewisseld door een collega die continue zn insuline in zit te spuiten aan z'n buro..
Nou weet ik ook wel dat ie er wsl niks aan kan doen dat ie suikerziekte heeft, maar moet dat nou echt aan het buro?
Of ben ik weer te sensitief...
Ik vind zo'n pomp altijd zo kreunenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:25 schreef fietsie het volgende:
Er is hier net nog iemand even naar een prettig afsluitbaar kantoortje gelopen om daar maar even te kolven; da's toch effe wat prettiger dan in deze overlegruimte
Je bent met randzaken bezig, misschien verveel je je.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef Barreltje het volgende:
Hmmppff..
Mn stinkende collega is nu ingewisseld door een collega die continue zn insuline in zit te spuiten aan z'n buro..
Nou weet ik ook wel dat ie er wsl niks aan kan doen dat ie suikerziekte heeft, maar moet dat nou echt aan het buro?
Ik vind een anus toch weer net iets anders dan een randje buikvelquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, beetje dubbel. Als je hoofdpijn hebt, slik je je paracetamol dan achter je bureau?
Als je aambeien hebt, smeer je de zalf dan achter je bureau (zo ja, je kan het beter op je anus smeren, helpt beter).
Als je kolft, doe je dat achter je bureau?
Als je vitamines moet spuiten, doe je dat achter je bureau?
Afhankelijk van hoe vaak er gespoten moet worden, snap ik het wel/niet
Nouja, als ik aambeien zou hebben, zou ik dat op zich niet aan de hele wereld kenbaar willen maken, net zoals ik dat ook niet doe als ik ongesteld ben.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind een anus toch weer net iets anders dan een randje buikvel![]()
Ik zou er geen moeite mee hebben, weet jij veel hoe makkelijk iemand zich kan verplaatsen als er een hypo dreigt. Maar ik kolfde ook daadwerkelijk achter mijn bureau op mijn gedeelde kamer, dus mijn drempel ligt vrij hoog
Dat zeker!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou vooral graag willen dat iemand daarna de handen wast
Dat maakt het aanbrengen van aambeienzalf in het openbaar onhandigquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zou vooral graag willen dat iemand daarna de handen wast
Wat is er precies vervelend aan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef Barreltje het volgende:
Hmmppff..
mja het is hier ook een open ruimte en niet bepaald rustig. denk dat ik de extra prikkels dus niet kan hebben nu..quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef Myraela het volgende:
Is het verder helemaal stil en rustig bij jullie? Bij ons is het altijd een drukke chaos en veel open ruimtes, dus een beetje extra chaos kan er altijd nog wel bij.
Ik snap niet goed wat je van hem verwacht. Dat hij zes keer per dag met z'n spullen naar de wc loopt en z'n alarm zachter zet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef Barreltje het volgende:
Ja weet ik niet..
![]()
Het gebeurt steeds in mm ooghoek en ik word er door afgeleid denk ik?
Toen ik zelf hormoon spuiten moest zetten ( ok maar 1 keer per dag op het werk) deed ik dat ook op het toilet..
Er is hier een mooie garderobe ruimte voor/naast het toilet, het zou daar toch ook kunnen?
Maar goed.. ik slaap al 2 weken max 5 uur per nacht (op wat uitzonderingen na) dus het kan zijn dat ik wat gevoeliger ben dan normaal.
Ik denk dat de collega zo'n 6 keer per dag zo'n spuiten zet op werk.. voor en na ontbijt, lunch en middag snack..
Gister ging zn alarm af, moest ie ook weer wat zetten.. kan gebeuren natuurlijk.. maar we schrokken er toch wel een beetje van, van dat alarm
ik verwacht dat mn leven binnenkort wat makkelijker wordtquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik snap niet goed wat je van hem verwacht. Dat hij zes keer per dag met z'n spullen naar de wc loopt en z'n alarm zachter zet?
Als hij recht tegenover je zit, zijn broek laat zakken en dan spuit… niet te sensitief (grens ligt bij jou)quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:15 schreef Barreltje het volgende:
Hmmppff..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend vol goede moed naar t werk gegaan maar zo misselijk weer dat ik ook op aanraden van collega’s weer naar huis ben gegaan. Lig nu weer in bed te bibberen en misselijk te zijn. Denk dat ik voor zaterdag moet afzeggen want een homp vlees moet ik niet aan denkenEnige vaste eten sinds maandag (dat binnen bleef) zijn 4 crackers.
Mooie foto’s weer van @:sigme en @:tele6 gaat als een speer
hij zit naast me en onze buro's staan 10 cm van elkaar vandaan..quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als hij recht tegenover je zit, zijn broek laat zakken en dan spuit… niet te sensitief (grens ligt bij jou)
Zie je de broekafzakactie niet, omdat hij niet in je blikveld zit… grensgeval. Zou ik zelf in een kantooromgeving niet doen, mijn onderbroek laten zien.
Als hij af en toe een vingerprik moet doen, en shirt omhoog om in zijn buik te spuiten, maar dat een beetje subtiel, beschut, ‘achter’ het bureau doet, of niet eens in je blikveld zit… wel te sensitief.
En wat is continue? Max aan injecties is normaal twee, misschien drie keer per dag. Waarschijnlijk spuit hij vóór zijn maaltijden dus dan zie je het alleen voor de lunch?
Vingerprik (als hij geen freestyle Libre heeft want die lees je af met je telefoon), dat kan/moet vaker. Houdt hem in leven als hij schommelende waarden heeft dus fijn als hij daarvoor niet weg hoeft te lopen (en evt onderweg omvallen)
En ik ga ervan uit dat hij naalden en teststrips netjes en veilig opruimt.
Dat is vaakquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef Barreltje het volgende:
Ja weet ik niet..
![]()
Het gebeurt steeds in mm ooghoek en ik word er door afgeleid denk ik?
Toen ik zelf hormoon spuiten moest zetten ( ok maar 1 keer per dag op het werk) deed ik dat ook op het toilet..
Er is hier een mooie garderobe ruimte voor/naast het toilet, het zou daar toch ook kunnen?
Maar goed.. ik slaap al 2 weken max 5 uur per nacht (op wat uitzonderingen na) dus het kan zijn dat ik wat gevoeliger ben dan normaal.
Ik denk dat de collega zo'n 6 keer per dag zo'n spuiten zet op werk.. voor en na ontbijt, lunch en middag snack..
Gister ging zn alarm af, moest ie ook weer wat zetten.. kan gebeuren natuurlijk.. maar we schrokken er toch wel een beetje van, van dat alarm
ohja.. ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt.. gister ging dat alarm dus af en moest ie een stukje lopen.. blijkbaar had ie te lang gezetenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is vaakAlleen kortwerkende insuline dus. En tijd dat hij aan de pomp komt. Continue toediening, automatische bijsturing als je te hoog of te laag zit
Er zullen vast redenen zijn dat dat (nu) bij hem niet kan.
Naar, als je er zo alert op moet zijn.
Als patiënt zou ik dan blij zijn met een collega die er geen probleem van maakt dat ik dat tussen de bedrijven door snel aan mijn bureau doe, en niet telkens naar een aparte ruimte hoef. Want de diabetes beïnvloedt mijn leven dan al zwaar genoeg.
Ik zag het in de terugleesquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij zit naast me en onze buro's staan 10 cm van elkaar vandaan..
een buikprik en dat dus regelmatig
maar zoals al geconcludeerd is, ik ben te gevoelig (op dit moment)
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is vaakAlleen kortwerkende insuline dus. En tijd dat hij aan de pomp komt. Continue toediening, automatische bijsturing als je te hoog of te laag zit
Er zullen vast redenen zijn dat dat (nu) bij hem niet kan.
Naar, als je er zo alert op moet zijn.
Als patiënt zou ik dan blij zijn met een collega die er geen probleem van maakt dat ik dat tussen de bedrijven door snel aan mijn bureau doe, en niet telkens naar een aparte ruimte hoef. Want de diabetes beïnvloedt mijn leven dan al zwaar genoeg.
Dat is misschien iets waarover je met hem in gesprek kunt gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohja.. ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt.. gister ging dat alarm dus af en moest ie een stukje lopen.. blijkbaar had ie te lang gezetengeen idee hoe dat de insuline beinvloed eigenlijk..
Ik vind dit wel een heel mooi adviesquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat is misschien iets waarover je met hem in gesprek kunt gaan.
Word je nooit dommer van, en als hij zo schommelt qua waarden is het goed als iemand weet hoe te reageren als hij in een hypo schiet. Heeft hij vast een mooi plannetje voor.
En misschien heeft hij dat al goed geregeld, maar is hij best bereid je eea uit te leggen zodat jij er wat minder moeite mee hebt als hij aan zijn gezondheid werkt.
Maar is dat niet gewoon elke dag eigenlijk druk?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Misschien was vandaag niet de beste dag om het festivalseizoen af te trappen richting mijn vrijwilligers. #druk.
Welke muzieksmaak heeft Hans?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:10 schreef AnneX het volgende:
De mannen van het glas zijn er (weer).
Om het af te maken. Het wordt zorgvuldig en vakkundig gedaan zeg.
Om 12 uur komt de timmerman om advies te geven over vernieuwen deurscharnieren.
Ja of nee.
En Hans vraagt of de muziek aan mag.
Je gaat als een razende!quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
gecondoleerd
En deze quote ik even omdat ik benieuwd ben naar de afloop.quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:08 schreef derLudolf het volgende:
@:Yinny ik heb een kaartje gestuurd, bezorgduur is 3-5 werkdagen volgens mij, dus misschien is ie pas gisteren aangekomen. Als ik er aan toe kom ga ik vanavond even bellen
Gaat heel erg met vlagen. Ik heb ze nu verteld wat er allemaal op het programma staat en dat geeft veel respons en vragen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon elke dag eigenlijk druk?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend vol goede moed naar t werk gegaan maar zo misselijk weer dat ik ook op aanraden van collega’s weer naar huis ben gegaan. Lig nu weer in bed te bibberen en misselijk te zijn. Denk dat ik voor zaterdag moet afzeggen want een homp vlees moet ik niet aan denkenEnige vaste eten sinds maandag (dat binnen bleef) zijn 4 crackers.
Mooie foto’s weer van @:sigme en @:tele6 gaat als een speer
Even een lokquotequote:
Ah, dat geloof ik. Ik zag ook al het een en ander in de agenda staan, maar dat staat al een tijdje zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaat heel erg met vlagen. Ik heb ze nu verteld wat er allemaal op het programma staat en dat geeft veel respons en vragen.
De ergste klimaatdrammers gaan regelmatig vliegen inderdaad. Ik zeur niet over jouw vliegtuig, maar de ander wel over mijn stukje vlees.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:15 schreef derLudolf het volgende:
Collega moet met privévliegtuig van de klant naar Portugal om een fabriek op te meten. Hij heeft geen zin... Ik zit een beetje te vissen dat me dat wel grappig lijkt, maar wordt niet gehapt.
In werkelijkheid zal het ook hele dag Frans gelul aanhoren zijn en weinig tijd voor eten, maar toch.
Ja ja ik weet het privévliegtuigDaarom kan ik hun berichten over verduurzaming ook nooit serieus nemen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |