Burgersquote:
Burgers is wel een heel goed idee!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Burgers
Dit is de avond van het kind dat enkel vlees wenst.
Gister aten we oesterzwammenshoarma en tomatensoep en gekke noodlecurrysoepmetzoeteaardappel uit de oven. Wegens restjes en zin om iedereen 1 ding te geven dat ie heel lekker vond en 1 verplicht te laten proeven.
Klinkt allemaal zeer eetbaar!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Burgers
Dit is de avond van het kind dat enkel vlees wenst.
Gister aten we oesterzwammenshoarma en tomatensoep en gekke noodlecurrysoepmetzoeteaardappel uit de oven. Wegens restjes en zin om iedereen 1 ding te geven dat ie heel lekker vond en 1 verplicht te laten proeven.
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt allemaal zeer eetbaar!Althans, wat voor burgers?
En poeh, verplicht proeven! Geen idee hoe ik dat hier thuis voor elkaar zou moeten krijgen zonder te forcefeeden a la foiegrasgans, dus dat doen we maar niet.
Niet verquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:16 schreef minilot het volgende:
Het is echt zalig buiten ja @:Sarabi!![]()
Hoe is het verder met je gewandel eigenlijk? Nog vaak? En hoe ver tegenwoordig?
Duidelijk, dank voor de verdere uitleg!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.
Ik vind dat zoiets lastigs. Hoort de dinsdag nou bij zaterdag of bij vrijdag?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:24 schreef minilot het volgende:
@:AnneX Jazeker! De klassieke dinsdagdip had ik maandag al, heb twee nachten lekker geslapen en gewoon business as usual hoor!![]()
geregistreerd op: zondag 2 januari 2005 @ 20:36 vs geregistreerd op: woensdag 28 augustus 2002 @ 12:30quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Bewijst maar weer dat nieuwelingen niet te vertrouwen zijn![]()
![]()
Een aanval op eenieder die meer eet voor zijn plezier dan om zijn maag te vullen dit.
Uitgaanspubliek gaat meestal knetterhardikweetnietmeerhoeikheetlos van zaterdag- op zondagnacht. Het dieptepunt van de naeffecten heb je dan op dinsdag. Maar ik ging al van vrijdag- op zaterdagnacht, dus op maandag wat droef en meh. Minimaal hoor, maar wel merkbaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets lastigs. Hoort de dinsdag nou bij zaterdag of bij vrijdag?
Ik heb m nooit maar kan dus ook niet onthouden waar ie gaat vallen bij een ander.
Ik weet altijd hoe ik heet, daarom vast nooit dipquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitgaanspubliek gaat meestal knetterhardikweetnietmeerhoeikheetlos van zaterdag- op zondagnacht. Het dieptepunt van de naeffecten heb je dan op dinsdag. Maar ik ging al van vrijdag- op zaterdagnacht, dus op maandag wat droef en meh. Minimaal hoor, maar wel merkbaar
Ja.quote:
Ja!quote:
Dat scheelt enorm, jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet altijd hoe ik heet, daarom vast nooit dip
Oef. Dat klinkt ongelooflijk lekker (nouja, ik las het recept)quote:
Flinke bodem voor zaterdagavondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Rest van de weekplanning moet ik zo nog even voor zitten. Er zijn wat uitdagingen deze week.
Is het. En makkelijk. En goedkoop.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Oef. Dat klinkt ongelooflijk lekker (nouja, ik las het recept)
Ja, maar wel ook flink eiwitten want gesport. De avond ervoor goede balans van koolhydraten/eiwitten/vet.quote:
Ik ga het op mijn lijstje zetten om te proberen!quote:
Owja, je hebt in de ochtend die doodmaaksessie toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, maar wel ook flink eiwitten want gesport. De avond ervoor goede balans van koolhydraten/eiwitten/vet.
En zondagmiddag iets makkelijks, want na concert. Maar wel iets goeds omdat lijf dan nog hersteld van sporten en bier en uh, meer bier op zondag.
Mijnes vroeg laatst: 'zitten hier rozijnenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne is 2x zo oud als jouwe. Die moet een hap. Dat is m.n. omdat ie echt bang is om dingen vies te vinden. Als ie iets lang niet eet, gaat ie op tilt als het weer op tafel staat. Dus beter regelmatig een hap, zodat het iig soort van bekend blijft. En met de keus wát ie dan moet proeven, plus iets echt lekkers ernaast, gaat dat nog makkelijker. Oh ze hadden ook nog tortillawraps met kaas trouwens, het gebroed.
Burgers van Crisp.
gemaakt met zowel vers als gerijpt vlees van Hollands Weiderund
Yes. Donderdag wordt bekend wat het is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga het op mijn lijstje zetten om te proberen!
[..]
Owja, je hebt in de ochtend die doodmaaksessie toch?
Ik ben zo content dat Jul nu Jul heetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:25 schreef Vanyel het volgende:
Oh erop.
Sowieso van die zure groene pepers. Bij mij mayo en ketchup, Jul ws Ottolenghis portobello olie. Denk gebakken uien en misschien gebakken portobello. Mogelijk gaar ik de portobello in de Otto-olie bedenk ik nu, dat combineert vast goed. Dan doe ik die burger ook zonder ketchup
Sla.
Tomaat voor Jul. Meer uien en pepers voor mij.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben zo content dat Jul nu Jul heet
Dit klinkt als onvoorstelbare toverijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijnes vroeg laatst: 'zitten hier rozijnenin'. Op mijn bevestigende antwoord: 'oh, ok, dan negeer ik die wel'.
![]()
![]()
![]()
En gisteravond: 'wat is dit in de soep?'. Na het antwoord 'zoete aardappel', volgde een 'oh, ok'. En toen nam ie een hap en at er vervolgens omheen
Zonder tekst en uitleg
En zonder drama
![]()
Heerlijk als je opvoeding na 11 jaar ook eens vruchten afwerpt
Er gloort hoop aan de horizonquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit klinkt als onvoorstelbare toverij![]()
Maar ik bedacht Julquote:
Half jaar. Edoch puur therapeutisch, dus dat werkt sowieso wel ietsje anders.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:52 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat scheelt enorm, ja![]()
Hoe lang is het voor jou geleden?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijnes vroeg laatst: 'zitten hier rozijnenin'. Op mijn bevestigende antwoord: 'oh, ok, dan negeer ik die wel'.
![]()
![]()
![]()
En gisteravond: 'wat is dit in de soep?'. Na het antwoord 'zoete aardappel', volgde een 'oh, ok'. En toen nam ie een hap en at er vervolgens omheen
Zonder tekst en uitleg
En zonder drama
![]()
Heerlijk als je opvoeding na 11 jaar ook eens vruchten afwerpt
O o o fijn dat je me er even op wijst, op dit onderwerp. Ik heb interesse en potentiële bijdragenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:04 schreef Vanyel het volgende:
Bleekselderijrecepten posten![]()
![]()
Zijn jullie nou helemaal?
Dit is de CULSC ja!
Allemaal dankzij jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben zo content dat Jul nu Jul heet
Ik zal gaan afwisselenquote:
Voor nerds?quote:
Max en de maximonstersquote:
Ik was net bij de Lidl en fietste langs de biebquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Is drie kwartier genoeg voor biebboeken van kind droppen in bieb en naar de Lidl?
Of lig ik beter lui op de bank en moet dan na 2?
Keuzes keuzes, ze maken het leven er niet makkelijker op.
Voordeel van nu Lidl is wel straks vast iets lekkers bij de vergadering....
Het is natuurlijk vooral zijn werk dat zal veranderen (en dat geldt voor vrees ik heel veel banen). Ik weet niet wat de impact op 'the world' gaat zijn, maar we gaan het meemaken. Of niet. Dat beetje feeling of dread heb ik geloof ik al sinds de coronapandemie begon, dus geen idee of AI daar onderdeel van uitmaakt. (wel de oorlog in Oekraïne).quote:
Oh, wij hebben nu ook Teams op het werk. Ik vind het eigenlijk helemaal niet een logisch programma en onhandig in gebruikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef Blues het volgende:
En over AI :
Wij gaan met de poli, de thuiswerkers en de zieken op maandagmiddag a.s. via teams vergaderen.
TEAMS![]()
![]()
de vertwijfeling bij de meesten, HOE MOET DAT
DAT HEB IK NIET
![]()
![]()
Ik ben ook benieuwd en nieuwsgierig vooral hoe dat zal gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wij hebben nu ook Teams op het werk. Ik vind het eigenlijk helemaal niet een logisch programma en onhandig in gebruik
Ik 10x niksquote:
Die vind ik zó mooi en zo naar tegelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
en de beer die een beer wou blijven
Ja dat!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Die vind ik zó mooi en zo naar tegelijk![]()
Dat red ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:28 schreef minilot het volgende:
Ik doe Lidl, PT in de sportschool, pakketjes ophalen bij pakketpunt én biebboeken in anderhalf uur, naar ik ben misschien niet helemaal representatief
Jouw wasmachine workoutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat red ik niet.![]()
Ik ga nu wel bieb, markt, supermarkt en ergens een nieuwe droogloopmat kopen want ik sloopte die van mij gisteren met het naar buiten slepen van de wasmachine.
Also moet ik eigelijk kapper en pedicure maar dat is voor later.
Ik zit net in een OpenAI training, super interessant allemaalquote:
Ik weet alleen wat ik zaterdag eet, de rest is nog te plannen...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Rest van de weekplanning moet ik zo nog even voor zitten. Er zijn wat uitdagingen deze week.
Ik heb sinds 2004 gmail, en mijn 2 accounts hebben samen zo'n 6½ duizend mailconversaties. Bewaard.quote:
Ik heb gewoon al mijn mail vanaf 2005 in 1 box; kan je nog eens iets terugzoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oneerbaar voorstel op het kaartje
Let me see you stripped down to the bone
Ohh ja, heerlijk programma ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:45 schreef Sarabi het volgende:
@:vlindertje89 helemaal vergeten te reageren, maar die podcasts klinken leuk. Zeker die Helden podcast ga ik denk ik eens proberen.
Doet me er ook aan denken dat ik seizoen 2 van Meer Dan Goud weer eens verder moet kijken
Kudos voor je inzet!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst na m'n speciale krullenkapperbezoek m'n haar gewassen met de nieuwe krullenkappershampoobar en daarna ingesmeert met de krullenkapperconditioner en later de krullenkapperleavein en toen de krullenkappergel en toen krullen gekneed, laten drogen aan de lucht en daarna weer gekneed en nu heb ik inderdaad wel weer vrij netjes krullerig haar.
Nu nog de andere 6 dagen van de week onder controle krijgen
Nou ja, het is een nieuwe gewoonte.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Kudos voor je inzet!![]()
Ik doe wassen, crèmespoeling, paardenstaart
Omg het komt nu wel heel dichtbijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik was net bij de Lidl en fietste langs de bieb
Ik deed in 50 minuten Hema, Rituals en Lidl en ik ben langzaaaaaam. Maar ik woon wel dichterbij.
De Lidl stuurde mij weg bij de zelfscanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:28 schreef minilot het volgende:
Ik doe Lidl, PT in de sportschool, pakketjes ophalen bij pakketpunt én biebboeken in anderhalf uur, maar ik ben misschien niet helemaal representatief
Oh ik zie er gewoon altijd uit als een mishandelde poedel... misschien moet ik er meer moeite in stekenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst na m'n speciale krullenkapperbezoek m'n haar gewassen met de nieuwe krullenkappershampoobar en daarna ingesmeert met de krullenkapperconditioner en later de krullenkapperleavein en toen de krullenkappergel en toen krullen gekneed, laten drogen aan de lucht en daarna weer gekneed en nu heb ik inderdaad wel weer vrij netjes krullerig haar.
Zou dat voor mij ook iets zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:17 schreef sigme het volgende:
Dan moet je eerst kiezen, ga je voor CG of niet?quote:
Dat ik dus zegmaar Andrelon Perfecte Krul achter mij laat, en deelgenoot wordt van die cultus?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je eerst kiezen, ga je voor CG of niet?
Op een desktop kan je hooveren over de afkorting.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik zie er gewoon altijd uit als een mishandelde poedel... misschien moet ik er meer moeite in steken
Ik las deze zeg maar na elkaarquote:
Wow... hoe vet! Dat je met je muis erop gaat en het vertaald! Vet handig!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan moet je eerst kiezen, ga je voor CG of niet?
Op een desktop kan je hooveren over de afkorting.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Ik las deze zeg maar na elkaar
Ik doe shampoo en dan handdoek en verder niets.
Hier naar huis gegaan om daar verder te werken. Ik heb af en toe een flinke rochel waar ik dan bijna in blijf hangen en waar je van die kokhalsneigingen van krijgt. Dat heb ik liever thuis dan op kantoor
Ja dat, of dus niet. Ik zit bij een afvallige. Dat past mij beter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat ik dus zegmaar Andrelon Perfecte Krul achter mij laat, en deelgenoot wordt van die cultus?
Die Sleeping cap ook..![]()
Voor zover ik weet is het geen SOA hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier eens per week wassen, drogen met een handdoek, krullencrème erin en eens per dag een borstel erdoorheen rossen
En beterschap voor datgeen waarover ik liever niet nadenk, die keel-SOA
Oh... Oke, gelukkig maar... klonk eng wat je beschreef en alle enge dingen schuif ik onder SOAquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is het geen SOA hoor
Hahhaa, nee, gewoon een nare verkoudheid met denk ik een keelontsteking ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... Oke, gelukkig maar... klonk eng wat je beschreef en alle enge dingen schuif ik onder SOA
Dan gewoon beterschap met je keelontsteking (zeg dat danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahhaa, nee, gewoon een nare verkoudheid met denk ik een keelontsteking ofzo
Ik begon al bijna aan mijn kerel te twijfelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan gewoon beterschap met je keelontsteking (zeg dat dan) want die zijn naar
(sorry zit een beetje melig te plagen)
Dus ik heb geen invloed op je gevoelslevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mijn kerel te twijfelen(nee, not even close
)
Het kan ook euh... impact schade zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik begon al bijna aan mijn kerel te twijfelen(nee, not even close
)
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het kan ook euh... impact schade zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |