maar het is klaar hequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:29 schreef Ireth het volgende:
Vind het nog knap dat Bart blijft zitten..
Ow nu weer over handdoekgate
Hij zit er nog, dt gaat al niet goed..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob geen paracetamol meer
Pil vergeten
Gaat niet goed hoor
Echt hoor, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef Ireth het volgende:
Bart wil gewoon ff rustig wakker worden en Rob ratelt maar door....
Ja echt h... nog ff en hij gaat met zichzelf in discussiequote:
Rob gaat gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zit er nog, dt gaat al niet goed..
kan me deze gemeenheid en achterbaksheid ook niet van eerdere edities herinneren (dit level dan he..)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik terug lees over wat chiara en jolien hebben gezegd over charlotte vind ik zo walgelijk. Hoop dat ze die beelden eens laten zien in bb. Hoe kan een chiara zoals gister zo mooi praten over haar werk en dan paar uur later zo praten over iemand die verdriet heeft over het verlies van haar vader..chiara en jolien zij two face bitches. Zo erg hebben we ze niet eerder gehad in BB volgens mij
Als ze dat doen zijn ze wel gek daar, dar is onmenselijk vooral tegenover het kindquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:45 schreef Monique___ het volgende:
lijkt me sterk dat ze een kind daar naar binnen laten gaan voor een minuut freeze
ja daarom denk ik ook niet dat ze dat niet doen.. zou ik echt zielig voor het kind vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze dat doen zijn ze wel gek daar, dar is onmenselijk vooral tegenover het kind
ik had verwacht toen ze eraan begonnen dat het bij ali / ias wel een keer fout zou gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:48 schreef Jockari het volgende:
Ze houden het wel goed vol met die balletjes.
Misschien wel laten praten over de speakers dmv een telefoon verbinding, of via zoom op het scherm.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:45 schreef Monique___ het volgende:
lijkt me sterk dat ze een kind daar naar binnen laten gaan voor een minuut freeze
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien wel laten praten over de speakers dmv een telefoon verbinding, of via zoom op het scherm.
1 van de koters van Chayron, "Papa?? Papa? Ik mis je!! Waar ben je? Ik zie je niet?"
Chayron staat dan nt met zijn vingers in die ballenbak, laat los, rent emotioneel naar binnen, verbinding nt verbroken en opdracht mislukt. Wr 5000 pleite dankzij Shayron![]()
ik snap dat gekam ook nooit, om het zo te laten groeien in de richting die hij wilquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Chayron staat zijn haar te roskammen alsof het tot op zijn reet hangt
Dat zou nogal een scenario zijn !quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien wel laten praten over de speakers dmv een telefoon verbinding, of via zoom op het scherm.
1 van de koters van Chayron, "Papa?? Papa? Ik mis je!! Waar ben je? Ik zie je niet?"
Chayron staat dan nt met zijn vingers in die ballenbak, laat los, rent emotioneel naar binnen, verbinding nt verbroken en opdracht mislukt. Wr 5000 pleite dankzij Shayron![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Roskammen !quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Chayron staat zijn haar te roskammen alsof het tot op zijn reet hangt
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:51 schreef Verida het volgende:
Wat was er met een sleuteltje?
zit dat sleuteltje nog in het ijs?
Want het geld zit in dat koffertje en dat koffertje zit nog op slot toch?
Lol...ik moest even denken, waar heeft ze het overquote:
zeker als de persoon voor wie het kind daar is het kind negeert. Als de persoon voor wie het kind daar is het kind niet negeert en de opdracht mislukt dan scoort die punten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze dat doen zijn ze wel gek daar, dar is onmenselijk vooral tegenover het kind
Rob heeft zich verplaatst van bed naar bank. Verder is ie alleen actief met zijn mondquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob zeiken, dat MA en die lange nog op hun nest liggen ..
Ik zou binnen een half uur slaande bonje hebben met zo'n klootviool.
Geen idee hoe die er uit zietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:09 schreef -river- het volgende:
Is de FOK! valentijn kaart voor Jason al in beeld geweest?
wie heeft die fok kaart gekregen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik een foto moet posten, er staat op de kaart van al je FOK! fans.
ik stuur je een pb met mn emailadres, stuur hem mij dan post ik hem oke?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe ik een foto moet posten, er staat op de kaart van al je FOK! fans.
En is vast de schuld van charlotte die het eten maaktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:11 schreef Monique___ het volgende:
ohh chiara denkt dat ze aangekomen is en zou graag een weegschaal willen[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En is vast de schuld van charlotte die het eten maakt
Maar zelf eens koken doet ze niet. Echt ze is zo min en vals bahquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ja met verkeerd beslag waardoor het niet te eten is
Gedaanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik stuur je een pb met mn emailadres, stuur hem mij dan post ik hem oke?
ik heb haar wel pannekoeken zien bakken (chi)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar zelf eens koken doet ze niet. Echt ze is zo min en vals bah
Veel beterschap!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef -river- het volgende:
Mijn lichaam besloot gisternavond koorts te krijg, zeer fijn.
Dus ben ik beneden gaan liggen onder 100 dekens en zette stream op met Charlotte en Lesly en heb enorm genoten.
Ze maken er een hele show van en de anderhalf uur dat ze ballen omhoog hielden hebben ze al hun valentijns kaarten voor elkaar voorgelezen.
Ja was echt super te zien, 100% spontaan en geen gezeik.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Veel beterschap!
die 2 zijn ook lief voor elkaar, fijn dat ze er zo van genieten.
ja dat zien we deze editie helaas weinigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja was echt super te zien, 100% spontaan en geen gezeik.
Oh ja is naaktkemping he, of is dat enkel op 201?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
verbaasd me dat ze kleding aan hebben dacht dat rob puur natuur ging
denk dat dat alleen op 201 isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh ja is naaktkemping he, of is dat enkel op 201?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij gaat ligt Rob naakt in Frankrijk
Ik zou absoluut geen 3 maanden zonder mijn dochter, familie en vogel kunnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
als ik bewoner daar was, zou ikzelf voor een romance met Mimi gaan, gay bb romances doen het altijd wel goed qua de ''vote winners''
ik zou de beste BB kandidaat zijn wereldwijd (altijd de anderen een stapje voor zijn qua tactisch denken, wie ik ruim op tijd moet proberen te lozen)
Dank je welquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:38 schreef rinardo het volgende:
@:-river- heeft ook namens Fok een kaartje gestuurd aan Jason ze wist niet hoe het kaartje in afbeelding hier te krijgen, dus heb ik het voor haar gedaan, bij deze het kaartje, allemaal even opletten of hij in beeld komt.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
die gaat eerst kijken / proberen te luisteren wat er komt..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:41 schreef Ireth het volgende:
Dilemma, beeld binnen want nieuwsgierig wat gaat komen, of beeld buiten bij Chiara...
Buiten mis je niets tochquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:41 schreef Ireth het volgende:
Dilemma, beeld binnen want nieuwsgierig wat gaat komen, of beeld buiten bij Chiara...
Niet meer, daar hebben Charlotte en Lindsey vanmorgen een plens water in geflikkerd omdat de rook irriteerdequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:58 schreef Ireth het volgende:
Ze kunnen toch die buitenhaard aansteken voor warmte??
Sneu gezicht zo bozig hoe ze kijktquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:40 schreef Monique___ het volgende:
![]()
boos dat ze van bb naar de woonkamer moeten
hoor rob nu een grapje maken over jason ? die gevraagd is voor een date en dat dat wel in het bejaardenhuis is?
Ik hooooop dat charlotte niet bij de ballen gaat staan voor chiara!! maar zie haar er wel toe in staat om dat te gaan doen![]()
[ afbeelding ]
Dikke discussies, lets goquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:42 schreef suzi1 het volgende:
hhaaha mooi. kijken wie eerst wil naar dgk
Is wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:45 schreef suzi1 het volgende:
o die mag denk als eerste omdat hij gister moest blijven staan tijdens spel voor eten denk
Ze kiezen blanco enveloppen, zien niet wat er in zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:45 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die kiest PoN, 100% zeker weten
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:46 schreef suzi1 het volgende:
rob maakt t niet uit wanneer hij gaat kruipt
dan is het raar dat hij zegt : de laatste minste keus.. impliceert dat je kunt wisselenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kiezen blanco enveloppen, zien niet wat er in zit.
Ja volgens mij weten ze wel wat ze pakkenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan is het raar dat hij zegt : de laatste minste keus.. impliceert dat je kunt wisselen
Hoe meer mensen zijn geweest des te minder enveloppen er over blijven?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dan is het raar dat hij zegt : de laatste minste keus.. impliceert dat je kunt wisselen
Nee de laatste heeft maar 1 envelopquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Die als laatstequote:
PON spel kan in de eerste of laatste envelop zitten dus maakt niets uit in feite.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee de laatste heeft maar 1 envelop
De eerste kan kiezen uit 10 (of 11??) enveloppen...
De laatste heeft niets te kiezen, die krijgt de vlop die er nog ligt..
Het enige verschil is dat de eerste er 1 moet pakken uit alles en de laatste gewoon de laatste krijgt. Kans op wat er in zit blijft gelijk..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:49 schreef -river- het volgende:
[..]
PON spel kan in de eerste of laatste envelop zitten dus maakt niets uit in feite.
Secret room is voor 1 speler.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar er kan toch niet maar 1 die PoN spelen?
Dan zullen er 5 met PoN zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar er kan toch niet maar 1 die PoN spelen?
Hoe die kan toch de pon krijgen. Heeft vrijstelling niets mee te maken denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
en voor Charlotte is het dan of SR of Niks
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:53 schreef suzi1 het volgende:
ze krijgt dm van iemand. die zegt kijk dm
die naast haar op de bank zit
nee ik kijk nu tiktok
chi tegen jordan of wie dan ook
dat is t lot he
Jorn Royce Kruijer😉quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:53 schreef suzi1 het volgende:
ze krijgt dm van iemand. die zegt kijk dm
die naast haar op de bank zit
nee ik kijk nu tiktok
chi tegen jordan of wie dan ook
dat is t lot he
nee, vrijgestelde bewoners mogen het pon spel niet spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe die kan toch de pon krijgen. Heeft vrijstelling niets mee te maken denk ik
Ik heb er een deel van gezien, ik ben van miserie wat vroeger naar bed gegaan. Het is wat je een show noemt, ik vond dat zo overdreven zo nep, ik kan begrijpen dat mensen Charlotte nep vinden. Ik vind dat ook.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:27 schreef -river- h
et volgende:
Ze maken er een hele show van en de anderhalf uur dat ze ballen omhoog hielden hebben ze al hun valentijns kaarten voor elkaar voorgelezen.
Past wel bij een ijskonijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ieuw die vindt ze knap? wat een gladjakker
Meningen verschillen, ik vond het leuk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:02 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik heb er een deel van gezien, ik ben van miserie wat vroeger naar bed gegaan. Het is wat je een show noemt, ik vond dat zo overdreven zo nep, ik kan begrijpen dat mensen Charlotte nep vinden. Ik vind dat ook.
2lingen komen NIET door inteeltquote:
Dat is der exquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ieuw die vindt ze knap? wat een gladjakker
zegt zij, of heb je die gezien?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat is der ex
De nieuwe waar ze mee date is een knappe
Ze kan leuk doen.. maar is dat echt of gespeeld vraag ik me steeds af.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
het is jammer dat Chiara zo'n nare kant heeft, want met Mich en nu ook met Jason is ze best redelijk leuk of zo
Alles gaat zoals zij wilt, dus is ze aardig is dat omdat zij dat op dat moment wilt, niets is gemeend.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kan leuk doen.. maar is dat echt of gespeeld vraag ik me steeds af.
van haar kant, weet ik ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hadden het vanacht niet alleen over nep zijn..maar ook dat vooropgesteld is door bb dat charlotte moet winnen en dat als dat gebeurd chiara haar NIET gaat feliciterenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook niet, was sws de enige die haar nek durfde uit te steken tijdens het gepest op Jason.
denk wel dat het gespeeld is omdat ze afgelopen week haar enorme irritatie over jason uitsprak tegen jolien, dag erna kon ze het opeens goed met hem vinden (was vrijdag of zaterdag)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huis, mijn regelsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
Dit is zo'n spel dat heel gemakkelijk gemanipuleerd kan worden. Waarschijnlijk krijgt een bepaalde bewoner allemaal enveloppes met dezelfde inhoud
Maar je weet eigenlijk niet wie die bestie is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:06 schreef suzi1 het volgende:
heb 1 eiigie vriendinnen gehad. was verwarrend. later werd 1 van de 2 mn bestie
op gegeven moment had ik moedervlek bij eentje ontdektquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar je weet eigenlijk niet wie die bestie is.
Ik denk dat bb hier niet blij mee gaat zijn. En ze er nog wel iets over te horen krijgt want is niet de 1e keer dat ze dit roept.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hadden het vanacht niet alleen over nep zijn..maar ook dat vooropgesteld is door bb dat charlotte moet winnen en dat als dat gebeurd chiara haar NIET gaat feliciteren
Daar in het huis is dus ook het gevoel dat charlotte de GUN factor heeft...
ALS dat zo is ...
Dan kan het ook zo maar zo zijn dat opkomen voor jason een stukje gespeeld is uit opdracht van BB
Ik vond het een hele goede analyse van Chiara en Jolien.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hadden het vanacht niet alleen over nep zijn..maar ook dat vooropgesteld is door bb dat charlotte moet winnen en dat als dat gebeurd chiara haar NIET gaat feliciteren
ALS dat zo is ...
Dan kan het ook zo maar zo zijn dat opkomen voor jason een stukje gespeeld is uit opdracht van BB
Maar wat als je nu gewoon de perfecte bewoner bent ipv speelt? Kan ook nog...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vond het een hele goede analyse van Chiara en Jolien.
Dit is precies hoe ik het zie en het opent ook meer mijn ogen.
Het is verbazend te zien hoeveel er in die act trappen.
Vorig jaar was Nawel de gepamperde nummer 1 van BB. Die gaf uiteindelijk zoveel problemen dat ze die rol verloor.
Geef mij maar iemand die niet bang is haar mening te zeggen en daardoor bij veel minder populair is dan iemand die de perfecte bewoonster speelt.
he bah nooit bij stilgestaan zullen inderdaad mensen zijn die dat doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:30 schreef suzi1 het volgende:
hij zal ook wel de graties konijntjes van mp afhalen. klotzakken
nee lekker laten liggen zodat iemand erin kan trappen.. dat is fijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:31 schreef suzi1 het volgende:
rob vindt t smerig dat mensen de stront van hun honden opruimen
met die handen erin poeren. ondanks zakjes
laat die slang dat dan zelf vangen, in de natuurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:31 schreef Ireth het volgende:
Zal ook wel eigen kweek inteelt muizen geven...
En ja dat kan je zielig vinden, vind ik ook, maar beest moet ook eten en wil vast geen krop sla of wortel.
Ik heb dat beest van Bart liever bij hem thuis dan in de natuurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat die slang dat dan zelf vangen, in de natuur
dan kan ik er iig anders naar kijken
van deze manier walg ik
rob is denk ik geen dierenvriend?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:33 schreef suzi1 het volgende:
rob zou hont in laten slapen als die diaree heeft
zou hem in laten slapen
Dat is wel heel triest! Je kan in huis best rivalen zijn maar wie weet gaat het buiten huis wel goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ALS dat zo is ...
Ben ik ff blij dat ik nu geen streams heb, zit in de treinquote:
ja in een aquarium van nog geen 1x1quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:34 schreef Ireth het volgende:
Overigens worden ze levend gegeven, dus hij moet ze nog zelf vangen![]()
Vriendin van mij heeft ook een terra met zo'n glibberende handtas er in
Ik vertik het ook haha tenzij ze het per ongeluk op stoep doet maar dat gebeurd nooit altijd op het grasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:31 schreef suzi1 het volgende:
rob vindt t smerig dat mensen de stront van hun honden opruimen
met die handen erin poeren. ondanks zakjes
Nou je mist echt niks.. jason en sjairon die buiten staan..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik nu geen streams heb, zit in de trein
Rob de Klysma-koningquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:33 schreef suzi1 het volgende:
rob zou hont in laten slapen als die diaree heeft
zou hem in laten slapen
jij ruimt het niet op als het net langs de struiken ligt??quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik vertik het ook haha tenzij ze het per ongeluk op stoep doet maar dat gebeurd nooit altijd op het gras
precies.. kunnen ze flink ziek van worden. Ik ruim de kak altijd op, vind het zelf ook goor dus tja..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij ruimt het niet op als het net langs de struiken ligt??
je weet dat er dan andere honden zijn die het op kunnen eten he
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
valentijns pannekoeken van charlotte
[ afbeelding ]
Honden vreten elkaars stront niet,wel kattenstront (lekker gesprek haha) en ze gaat zeker 3 meter verder op het gras.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij ruimt het niet op als het net langs de struiken ligt??
je weet dat er dan andere honden zijn die het op kunnen eten he
Hoezo zijn ze rood?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim het altijd op, zelfs als het dun is, keteltje warm water erbijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]
precies.. kunnen ze flink ziek van worden. Ik ruim de kak altijd op, vind het zelf ook goor dus tja..
Ze doet het wel leuk!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:39 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ]
Aha thnxquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is de red velcet cake die ze gebruikt heeft
ja denk dat sjairon daarom buiten niet zo happy keek of hij speelt toneel.. maar vond hem niet happyquote:
Hij was niet zo blij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja denk dat sjairon daarom buiten niet zo happy keek of hij speelt toneel.. maar vond hem niet happy
zei de mol herselfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:46 schreef suzi1 het volgende:
jol zegt, bart denkt ook dat er hier iemand de mol is
jij hoort het echt een tijd eer dat ik het hoor hier!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:46 schreef suzi1 het volgende:
jol zegt, bart denkt ook dat er hier iemand de mol is
ik loop zelfs nog een minuut achter op aantal anderen hier hahaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jij hoort het echt een tijd eer dat ik het hoor hier!
hoor het hier nu net pas..
oh dat is wat ze idd bedoeld..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:47 schreef suzi1 het volgende:
jol zeg gwn wat jij vanacht met je zgn bestie besprak. kutje
waarom zou rob dat weggeven? die houdt dat echt wel zelfquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop dat Rob PON kaartje pakt en mag weggeven.
Wel kaart halen maar aangezien ze vrijstelling heeft mag ze geen PON spelenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
charlotte zegt dat ze geen kans om te winnen, ze speelt niet mee?
mag ze ook geen kaart halen dan?
Ze mag wel een kaart halenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:48 schreef Monique___ het volgende:
charlotte zegt dat ze geen kans om te winnen, ze speelt niet mee?
mag ze ook geen kaart halen dan?
Rob gaat niet spelen, geloof mij, knie pijn tramadol etcquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom zou rob dat weggeven? die houdt dat echt wel zelf
Hoop dat charlotte gewoon een envelop mag pakken en de pon trekt.. en die mag weggeven omdat ze zelf niet genomineerd mag worden
stond vanmorgen alweer koffie te maken.. die gaat ervoorquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob gaat niet spelen, geloof mij, knie pijn tramadol etc
Huh, ik las Japan ipv Jason...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason weer even zeuren over de volgorde
Stond er ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Huh, ik las Japan ipv Jason...
Ik vind dat het spel gelijkwaardig moet blijven dus dan allemaal een scootmobielquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat het spel gelijkwaardig moet blijven dus dan allemaal een scootmobiel
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat het spel gelijkwaardig moet blijven dus dan allemaal een scootmobiel
< zag gister op tv dat Basic Fitt/ sponsortquote:
Als ze die mening gewoon naar de betrokkene zou uiten, zou dat mooie tv opleveren. Nu is het allemaal een beetje vals.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vond het een hele goede analyse van Chiara en Jolien.
Dit is precies hoe ik het zie en het opent ook meer mijn ogen.
Het is verbazend te zien hoeveel er in die act trappen.
Vorig jaar was Nawel de gepamperde nummer 1 van BB. Die gaf uiteindelijk zoveel problemen dat ze die rol verloor.
Geef mij maar iemand die niet bang is haar mening te zeggen en daardoor bij veel minder populair is dan iemand die de perfecte bewoonster speelt.
Bij de here god.. mag toch hopen dat er geen kids zijn die tergeen chayron opkijken🙄quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:09 schreef Monique___ het volgende:
sjairon nu wel de hele tijd vrolijk aan het zingen , zal toch wel voor de pon mogen gaan spelen.
Volgend spel, scootmobielrace!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:00 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje vals Misselijkmakend zijn die twee bij elkaar en dat is te wijten aan Chiara Eeerst Jacqueline daarna moest ze een nieuw slachtofferquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:05 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Als ze die mening gewoon naar de betrokkene zou uiten, zou dat mooie tv opleveren. Nu is het allemaal een beetje vals.
Chayron zou ik zo graag op zijn bek timmeren als ie dat stomme sisfluitje doet of die hele lange zeeeeeekeers..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:20 schreef Jockari het volgende:
Ik kwam even luisteren maar direct terug mute door Chayron.
Nog niet, maar dan mag ie vast het spel spelen. Nog 5 anderen ook dacht ik?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:22 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou die Chayron is me te vrolijk die heeft pon![]()
Ik niet Ik zie niet welke stream jij kijkt maar jij jou mening en ik de mijne. Ze luist zelf Jolien erin Vannacht liet ze Jolein over het spel praten en zij deed de jas over de mic zodat alleen Jolien de antwoorden hoorde en wij niet Hoe achterbaks is dat Zeg dan gewoon dat jij het spel ook niet eerlijk vind en dat BB bewoners voortrektquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:18 schreef ben34567 het volgende:
Als je de act van Charlotte doorziet is het moeilijk om Chiara hierover geen gelijk te geven. Ik snap de frustraties die Chiara nu voelt omdat Charlotte populair is door een act. Sommigen denken dat Charlotte geen show opvoert en dan vraag ik me toch af of ze enige mensenkennis hebben.
Kaartjes lezen, moe, zwak, akelig en misselijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom zitten er mensons binnen ?
tis heurluk buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |