Genotquote:Op maandag 13 februari 2023 23:23 schreef Ireth het volgende:
"Shayron je stemmetjes zijn superleuk en hilarisch..."
Daar gaan we dus nog vaker van mogen genieten nu....
😬😮💨🙄quote:Op maandag 13 februari 2023 23:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand vind Chayron zijn typetjes leuk
Ieder zijn favoriete bewoner zullen we maar zeggenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:28 schreef ben34567 het volgende:
Met alle respect maar wie zijn de mensen die opstaan en denken : "ik ga vandaag een valentijnskaart naar Lindsey (of Rob) sturen"
Ik zou tegen Rob zeggen nu daar staan met je porumquote:Op maandag 13 februari 2023 23:29 schreef Hoylei het volgende:
Benieuwd wie er morgen dan de lul is als het PON spel komt en dat ballenspel nog gespeeld wordt...
Of misschien moeten ze weer om de beurt natuurlijk
Charlotte heeft al vrijstelling en mag niet meedoen dacht ikquote:Op maandag 13 februari 2023 23:29 schreef Hoylei het volgende:
Benieuwd wie er morgen dan de lul is als het PON spel komt en dat ballenspel nog gespeeld wordt...
Of misschien moeten ze weer om de beurt natuurlijk
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte heeft al vrijstelling en mag niet meedoen dacht ik
Ja, maar dat is er maar 1.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte heeft al vrijstelling en mag niet meedoen dacht ik
jij bent dan ook een culinair hoogstandjequote:Op maandag 13 februari 2023 23:36 schreef suzi1 het volgende:
o bij makkelijk gooi ik die fafael in de fryer en eet ze puur
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:48 schreef rinardo het volgende:
omg iemand heeft een petitie gestart
[ link | afbeelding ]
dankje voor het meedenken, ik ga het nog wel redden tot morgenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:49 schreef suzi1 het volgende:
je kan wel evt een andere mod aanspreken. die van hier slapen denk nu
ligt eraan waar je ze voor nodig hebt, odie
Privébericht sturen misschien een optiequote:Op maandag 13 februari 2023 23:47 schreef odie22 het volgende:
even OT , kan ik ook een prive mod krijgen ?
tegen half 7 is @Dotteke er altijdquote:Op maandag 13 februari 2023 23:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
dankje voor het meedenken, ik ga het nog wel redden tot morgen
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:56 schreef engine het volgende:
Michelangelo wil morgen vrouwen in lingerie zien.
leslie enquote:Op maandag 13 februari 2023 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil de 2 meisjes in lingerie zien
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:02 schreef Krambo het volgende:
Dat ''maat, maatje, matie'' begint stilaan ook behoorlijk vervelend te worden
quote:
sorry, was even afgeleidquote:Op maandag 13 februari 2023 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft een valentijnskaart met 2 dames in lingerie erop
Is uitgebreid voor hem beschreven
idd maat , zeg ik je toch maat, 100% maat ben ik het ook zat , echt maatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:02 schreef Krambo het volgende:
Dat ''maat, maatje, matie'' begint stilaan ook behoorlijk vervelend te worden
Ik zeg je eerlijk maat, dah gaat erover jong mattiequote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
idd maat , zeg ik je toch maat, 100% maat ben ik het ook zat , echt maat
ja het is ook bedtijd, excusequote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:05 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zeg je eerlijk maat, dah gaat erover jong mattie
Spoiler voor achter op de helm dat u hoofd niet zo beweegt 200 euroquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:12 schreef suzi1 het volgende:
jij typt sneller dan dat hij het uitspreekt hier
Slimquote:
er zijn natuurlijk ook echt wel lange tijden geweest waarin er weinig echt spannends gebeurdequote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:30 schreef suzi1 het volgende:
bart heeft schoon dingen meegemaakt en alles. wat leuk is
maar wat he
cursus kayak
Chayron tegen Rob zou toch nog spannend kunnen worden...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:48 schreef ben34567 het volgende:
Het wordt deze week geen exit Rob. Indien blauw PON wint geen Rob; indien rood PON wint geen Rob (ze willen hem erin houden omdat hij toch nooit een PON kan winnen )
ChaCha is er niet vies vanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:00 schreef basicsaint het volgende:
Ik dacht dat egopijperij een mannending was.
Nou zinnetje hier zinnetje daarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:07 schreef suzi1 het volgende:
fijn voor ochtendmensen dat jij notuleert
Ode aan qeeun ChaChaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:08 schreef ben34567 het volgende:
naar wat ben ik aan het kijken op stream 1
En Charlotte staat al balletjes ophoudend commentaar te geven op haar eigen typische manierquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik kan niet geloven dat Chacha en Lesley rond de 30 zijn; doen me denken aan 14 jarige bakvissen
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:31 schreef suzi1 het volgende:
hoelaat komen de volgende en wie zijn t?
En ze doen 45 minuten per persoon?quote:
Ze moeten nog een half uurquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:35 schreef BB-King het volgende:
Wat zijn Charlotte en Lindsey irritant.
Geef mij maar de nuchterheid van Chiara.
Ik geloof niet dat ik dat ga halen. Emily thank you so much girl!quote:
Veel plezier morgenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:45 schreef suzi1 het volgende:
ja nou ik ga. morgen mn eigen kaarten lezen
<3![]()
Twitter is weer verontwaardigd door hun analyse van Charlottequote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:59 schreef BB-King het volgende:
Chiara en Jolien!![]()
Kijkt toch een stuk beter weg dan het voorgaande koppel.
Geen dom overdreven gedoe maar prachtig het huis analyseren.
Uiteraard. Charlotte fangirls beledigd. Heb het ook even stukje opgenomen. Vond het een prima treffende analyse. Filmpje volgt morgen nu slapen. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Twitter is weer verontwaardigd door hun analyse van Charlotte
Ik vond het geweldig...quote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:59 schreef BB-King het volgende:
Chiara en Jolien!![]()
Kijkt toch een stuk beter weg dan het voorgaande koppel.
Geen dom overdreven gedoe maar prachtig het huis analyseren.
Die zegt niets over tacktiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jason vertel niet alles tegen Chairon, laat niet het achterste van je tong zien.
Die gast is niet te vertrouwen.
[ afbeelding ]
Beide alfamannetjes op zijn Vlaams. Als die gaan discuzeuren dan zijn ze onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:38 schreef Dragonbullet het volgende:
Net de ruzies tussen Bart en Ali teruggekeken.. wat een verschrikking zeg. Twee opgewonden standjes bij elkaar. Bij Ali is het compleet misgelopen toen Bart begon over het veranderen van de volgorde van het spel maar blies het op en dat was gewoon echt niet nodig. Van bart zijn nerveuze geratel word ik helemaal gestoord, ja maarik, ja maarik, neeneenee, kwil alleen kwil alleen. Echt gast chill een keer. Ik zou zelf met beiden de discussie niet aangaan, heeft nul zin.
Blij dat dat uurtje me bespaard is geblevenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 04:36 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Chayron denkt dat hij een favoriet is eb heeft nog nooit op die bank gezeten.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:20 schreef engine het volgende:
[..]
Blij dat dat uurtje me bespaard is gebleven![]()
Goedemorgen
Superquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
oa speciaal voor jou en alle fangirls op twitter van Charlotte en voor de liefhebbers van Chiara heb ik Chiara en Jolien vannacht ook nog even meegepakt. Was een heerlijk gesprek en imitatie![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Laat ze nog maar een paar dagen staanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Ze zullen het wel mooi zat zijn deze opdracht.
Ben echt benieuwd wat ze er mee verdienen.
zie en hoor liever deze 2 dan een camerageile mimi met zijn onemanshow of geroddel en venijn van chi en roddellienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat ze nog maar een paar dagen staan
Gmogguh, weer een nieuwe dag, weinig streams voor mij. Straks werken
5000 euro voor de pot meen ik begrepen te hebben , vandaar dat er op de eerste dag een paar keer door chiara/ bart werd gezegd dat sjairon maar 24 uur. moest gaan staanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Ze zullen het wel mooi zat zijn deze opdracht.
Ben echt benieuwd wat ze er mee verdienen.
Wel lekker rustig voor de programma makers ookquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat ze nog maar een paar dagen staan
Gmogguh, weer een nieuwe dag, weinig streams voor mij. Straks werken
O dat is wel hard werken dan voor die 5000 euro Ik hoorde gisteren een van de bewoners zeggen dat het zomaar drie dagen kon duren, ze zijn nu wel met de derde dag bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
5000 euro voor de pot meen ik begrepen te hebben , vandaar dat er op de eerste dag een paar keer door chiara/ bart werd gezegd dat sjairon maar 24 uur. moest gaan staan
Zijn er veel balletje uitgevallen, weet jij dat?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ja tis een jackpot challenge. Geloof dat elk balletje 25 euro is en de zwarte een bom bal. Als die valt is t game over.
Aantal balletjes dat er nog inzit x25 (?) komt terug bij in de pot.
Nee nog niets gevallenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er veel balletje uitgevallen, weet jij dat?
Zover ik weet nog geen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er veel balletje uitgevallen, weet jij dat?
Nou hebben we hysterisch Engels gillende char en linsquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef RobjeGeus het volgende:
4 minuten dan zijn we eindelijk van die zingende turk af
Dit is niet echt een verbetering.. Geef mij die andere twee maar weerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:14 schreef RobjeGeus het volgende:
4 minuten dan zijn we eindelijk van die zingende turk af
Oh ik zei dit gisteravond nog in de Cos, morgen de post in de Wall, mogen ze er uit halenquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
oa speciaal voor jou en alle fangirls op twitter van Charlotte en voor de liefhebbers van Chiara heb ik Chiara en Jolien vannacht ook nog even meegepakt. Was een heerlijk gesprek en imitatie![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Walgelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
hoop dat roddellien en chiara er snel uit gaan.. wat een jaloerse manipulerende vrouwen. charlotte is de nr uno is het huis? nou als iemand daar een streep voor heeft dan is het wel rob.
alles is dus gespeeld bij charlotte? ook het verdriet en ze had maar beter bij haar moeder thuis moeten blijven?
ze zeggen zelf dat ze het lang volhoudt, denk niet dat je het weken volhoudt om toneel te spelen.
chiara is niet lekker in haar hoofd met haar ik feliciteer haar NIET niet niet haha aantal sessies bij de psych weer als ze eruit gekickt wordt![]()
zeggen dat iemand nep is maar ondertussen is jolien super toneel aan het spelen naar charlotte , zij verdient een oscar voor haar nepheid;)
jolien nu dat ze gemanipuleerd wordt.. ik ging over u twijfelen haha ze deed keihard mee![]()
jolien is echt naïef , jaq is eruit.. het maatje van chiara.. en nu zit ze weer in het web van chiara.
jolien zal vandaag wel naar bart gaan om dankjewel te zeggen nu ze het van chiara weet.. kan ze zich daar weer inslijmen.
charlotte heeft altijd een vrijstelling en wordt erin gehouden door de productie zegt chiara.
(dat ze dit toch uitgezonden hebben)
ja vind het ook echt walgelijk wat die 2 zeggen over medebewoners.. en dan ondertussen een jolien die nep vriendelijk en leuk doet tegen charlotte maar haar wel verwijt nep te zijnquote:
ali heeft vorige week te veel rekening met iedereen gehouden.. komt er nu achter dat het andersom niet zo is..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:57 schreef Jockari het volgende:
Ali voelt zich nogal rap verongelijkt.
[..]
Je vind dat ze niet erin zou moeten zitten omdat ze nog in de rouw is? Vind dat ook wel raar dat ze iemand met al dit verdriet erin gelaten hebben. is ook niet niks wat ze te verwerken heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb het filmpje ook even zitten kijken, tja naar mijn mening hoort Charlotte ook niet in het huis,, maar dat heb ik al op dag 1 geroepen. Voor de rest allemaal niet zo schokkend en typische roddelpraat. Wel leuk om eens goed in beeld te zien want zo gaat het dus in het echte leven ook. Bij Chiara zie je heel duidelijk die zwart/wit kan omhoog komen
Waar ik het wel mee eens ben is dat meeste erin zitten voor de Fame en zich te camera bewust zijn.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:05 schreef ledn81 het volgende:
Bah gooit ie die vieze krukken op het aanrecht![]()
Je gaat toch ook niet met je reet en benen op het aanrecht liggen met je kop in de gootsteen hangen.. oh wacht
Precies daarom is mijn mening dat Charlotte niet in het huis had gemoeten. Voor de rest is het denk ik een prima meid, soms een tikkeltje overdreven, vraag me daar soms wel vanaf of ze echt zo is, maar goed voordele van de twijfel etc,quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Je vind dat ze niet erin zou moeten zitten omdat ze nog in de rouw is? Vind dat ook wel raar dat ze iemand met al dit verdriet erin gelaten hebben. is ook niet niks wat ze te verwerken heeft.
Ik weet niet of dit typische roddelpraat is.. ben zelf niet iemand van het roddelen.
Ja chiara is duidelijk zwart wit zit niks van grijs in, paar jaar schematherapie zal haar goed doen
Een mimi vind ik mega camerageil en veel bezig met zijn bedrijfjes.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob zucht en kreunt alsof dat poot verwijderd is.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob zucht en kreunt alsof dat poot verwijderd is.
Ja ik denk dat charlotte gewoon zo is, beetje theatraal maar denk dat ze zo isquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies daarom is mijn mening dat Charlotte niet in het huis had gemoeten. Voor de rest is het denk ik een prima meid, soms een tikkeltje overdreven, vraag me daar soms wel vanaf of ze echt zo is, maar goed voordele van de twijfel etc,
Over die roddelpraat heb heel veel jaren als technicus in het theater doorgebracht zelfde haat, nijd, en kwaadsprekerij.
Over Chiara snappen wij elkaar![]()
het volgende hahaha die ouwe gaat in een brancard daar wegquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:13 schreef Ireth het volgende:
Ah, zijn klaagmodus staat al weer aan
Kreeg ie daar maar wat aan...
Rob zou medicijnen krijgen, maar hij heeft niets gezien. Nou ook al oogproblemen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:10 schreef Monique___ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wanneer hij van de ene naar de andere kant loopt in de keuken, zonder krukken , gaat de hele tijd 1 schouder omhoog, zo nep, je ziet gewoon dat ie overdrijft, hij zal heus pijn hebben, maar met krukken is zn schouder normaal , en zonder krukken ineens bij elke stap een schouder heel raar omhoog, vind het vreemd allemaal. hij morst koffie, hand eroverheen en veegt het op de grond, hij kookt melk, vuile pannetje terug op de inductie, en maar klagen dat er mensen zijn die niets doen. Zelf laat hij zich de hele dag bedienen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
Hij kan niet staan zonder krukken... dus geen balletjes hoog houden..
Net bij the wall lukte het hem toch aardig![]()
En nu bij het aanrecht gaat ie bijna onderuit terwijl ik dit zit te typen
5k in de potquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat manke Nelis niet meedeelt in een eventuele beloning voor die ballen
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
5k in de pot
Volgende week er weer uit
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik mag toch aannemen, dat manke Nelis niet meedeelt in een eventuele beloning voor die ballen
Zou me niets verbazen als hij die suiker meesleept anders is het zo opquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
23 jaar bij de post gewerkt, brief achterhouden staat doodstraf op...
Hij vertelde net, dat hij nog 1,5 suikerklontje over heeft en hij greep naar zijn badjas zak...zou hij dat meeslepen
Als iedereen hier een klein berichtje doet hebben we veel berichtjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar leest niemandklein berichtje dotteke
preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als iedereen hier een klein berichtje doet hebben we veel berichtjes.
Als je mentiont in de SC komen ze altijd kijken.
haha vond het ook wel grappig dat juist hij dat dan zegtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:24 schreef Ireth het volgende:
"Hier loop je elke dag tegen elkaar aan" aldus een continue op de bank liggende zeurende Rob..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |