maar het is klaar hequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:29 schreef Ireth het volgende:
Vind het nog knap dat Bart blijft zitten..
Ow nu weer over handdoekgate
Hij zit er nog, dát gaat al niet goed..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob geen paracetamol meer
Pil vergeten
Gaat niet goed hoor
Echt hoor, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:31 schreef Ireth het volgende:
Bart wil gewoon ff rustig wakker worden en Rob ratelt maar door....
Ja echt hé... nog ff en hij gaat met zichzelf in discussiequote:
Rob gaat gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zit er nog, dát gaat al niet goed..
kan me deze gemeenheid en achterbaksheid ook niet van eerdere edities herinneren (dit level dan he..)quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik terug lees over wat chiara en jolien hebben gezegd over charlotte vind ik zo walgelijk. Hoop dat ze die beelden eens laten zien in bb. Hoe kan een chiara zoals gister zo mooi praten over haar werk en dan paar uur later zo praten over iemand die verdriet heeft over het verlies van haar vader..chiara en jolien zij two face bitches. Zo erg hebben we ze niet eerder gehad in BB volgens mij
Als ze dat doen zijn ze wel gek daar, dar is onmenselijk vooral tegenover het kindquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:45 schreef Monique___ het volgende:
lijkt me sterk dat ze een kind daar naar binnen laten gaan voor een minuut freeze
ja daarom denk ik ook niet dat ze dat niet doen.. zou ik echt zielig voor het kind vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze dat doen zijn ze wel gek daar, dar is onmenselijk vooral tegenover het kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |