Eu ice gaat gezellig bij Esther en Erik zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:19 schreef Flow3r het volgende:
JW is net begonnen en Eunice stopt ermee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:23 schreef Aggie46 het volgende:
Men neme een been...
van een ander
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:23 schreef Aggie46 het volgende:
Men neme een been...
van een ander
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Wat een mens met haar "vreselijke"verleden.quote:
Heerlijk. Nu hebben ze zo'n lol en die lach van Mora en die kop van dingesquote:Op maandag 13 februari 2023 23:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Vindt dit wel een hele leuke opdracht. Leuk bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De streams lopen achter elkaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:40 schreef spapaars het volgende:
Jasper liep langs beneden, maar ook boven in kamer 3
Dat was Bern..quote:Op maandag 13 februari 2023 23:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De streams lopen achter elkaar.
Net wat jij zegt.Klopt.
Kheb het niet gezien.quote:
Toch moet ik voorzichtig zijn, want ook Bern liep beneden, en ging weer naar boven.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De streams lopen achter elkaar.
Net wat jij zegt.Klopt.
Al is het Bertquote:Op maandag 13 februari 2023 23:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch moet ik voorzichtig zijn, want ook Bern liep beneden, en ging weer naar boven.
Ik weet geen namen.Van 1 tot 4 uur en van 4 tot 7 uur.Etc.quote:Op maandag 13 februari 2023 23:47 schreef spapaars het volgende:
Al bekend hoe ze de nacht hebben ingedeeld?
Als het op stream gedeeld is vandaag wil ik wel even gaan zoeken ....quote:Op maandag 13 februari 2023 23:49 schreef Aggie46 het volgende:
Ik weet geen namen.Van 1 tot 4 uur en van 4 tot 7 uur.Etc.
Het is humoristisch, dan is het wel leuk. Zonder zijn grote waffel.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
tenminste een beetje leven in de brouwerij......zonder bier!
How how. Met nadruk NUquote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff is en blijft de gangmaker daar, zonder hem geen show ....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Was even de avondshow kijken, die was machtig .....quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben ze een 24uurs opdracht is het dood in de cos
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was even de avondshow kijken, die was machtig .....![]()
![]()
En ben nu nog aan het monteren en uploaden ....
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Gezellig de hele nacht naar de ijsvrijers kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezellig de hele nacht naar de ijsvrijers kijken.Het gaat om de humor er omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Weer eens wat anders dan bankhangen, ook voor hun.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Je zou maar lekker liggen te pitten en wakker worden gemaakt om 20 eurocent uit het ijs te likken
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gezellig de hele nacht naar de ijsvrijers kijken.Tja, als ik dat eens kon verstaan allemaal. Live ondertiteling bij streams is er nog steeds niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Absoluutquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan bankhangen, ook voor hun.
Ze wisselen elkaar afquote:Op dinsdag 14 februari 2023 01:18 schreef spapaars het volgende:
Er mogen er 5 tegelijkertijd het ijs bewerken, maar toch is er een grote groep uit bed gekropen.
Ze hebben wel lolquote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het klinkt nog gezellig in de loods
Ik zie wel een gezellig groepje zitten, maar hier is het rustig?quote:
Heul rustig. Maar het is natuurlijk ook al middernachtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie wel een gezellig groepje zitten, maar hier is het rustig?
Verrassend genoeg is hij erbij. Jeff is ook nog bezig, terwijl hij in de vorige groep al vanaf 10:00 bezig is. Denk dat hij nu doorgaat tot 4:00, want dan begint de andere groep weer en dan gaat uitslapen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan Martin wel helpen met zijn enkel? Normaal meldt hij zich altijd ziek met een 24 uurs opdracht
Jeff blijft met dit soort opdrachten wel vaker de hele nacht erbij, die vindt het vaak gezellig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Verrassend genoeg is hij erbij. Jeff is ook nog bezig, terwijl hij in de vorige groep al vanaf 10:00 bezig is. Denk dat hij nu doorgaat tot 4:00, want dan begint de andere groep weer en dan gaat uitslapen.
Ze moeten zelfs nog heel veel. Als ze max 200,- halen, mogen ze de handen dichtknijpenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moeten ze nog veel? gaan ze het redden, beeld is slecht, zie alleen mensen en geen ijs?
Ik kijk ook niet lang meer hoor, dacht ff checken hoe ver ze nu zijn. Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 02:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar deze jongen gaat zijn bedje ook opzoeken. Veel plezier nog met de streams
welterustenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 03:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Met een beetje geluk wrijven ze 2 muntjes vrij. Daar ga ik niet langer naar kijken. Tot morgen
zaten ook zojuist lekker met elkaar op de bank..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 04:03 schreef Flow3r het volgende:
Marciano riep Wendy erbij, bang dat ze het zou missen, Kim W kijk je mee ?
volgens mij is dat niet echt gezegd, ik had eigenlijk verwacht dat het iets harder zou gaan met het smeltenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:36 schreef Flow3r het volgende:
Nog 5 uur en nog zoveel ijs, moeten al die muntjes er uit , anders niet geslaagd ? Gaan ze nooit halen![]()
[ afbeelding ]
Denk ook wel dat ze de muntjes die ze tot dan toe hebben verzameld mogen houden, maar dat ijs is dan nog niet ontdooid of dat glijen met dat jasje moet de oplossing ziijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 05:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet echt gezegd, ik had eigenlijk verwacht dat het iets harder zou gaan met het smelten
geen idee, nog niet gehoordquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:13 schreef Seattle het volgende:
Hoeveel hebben ze al bij elkaar gesmolten?
Ik heb Bern ook in een korte broek over het ijs zien glijden,quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:35 schreef Charmian het volgende:
Ik heb de mannen eigenlijk nog geen spectakulaire dingen zien doen. Of heb ik iets gemist?
Omdat het geen wasberen zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:51 schreef Was-beer het volgende:
Waarom gaan ze niet in de hottub eerst of hebben ze dat al geprobeerd
Ja, dat schiet niet echt op denk niet dat ze het hele blok ontdooit krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:03 schreef mootie het volgende:
Bep, ciano, sas, martin en isaac zitten nutteloos te zijn. Met 1 vingertje wrijven.
Nee badje staat een pallet inquote:Op dinsdag 14 februari 2023 07:53 schreef 5thencounter het volgende:
Zo te zien houdt Regie over een paar uur nog een blok van 300kg ijs over..
@LionHeart had het al opgezochtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat schiet niet echt op denk niet dat ze het hele blok ontdooit krijgen.
Met zo vingertje er over aaien helpt ook niet echt om het sneller te laten ontdooienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Lionheart had het al opgezocht
Een blok van 30 kilo ontdooit bij 40 graden in 12 uur.
Dit blok is ongeveer 400-450 kilo en het zal in de loods rond de 20 graden zijn.
Dat gaat dagen duren voor het helemaal ontdooit zou zijn
OK, blijft er nog maar 200Kg over..vergeleken met start gisteren zijn ze geen moer opgeschoten, tenzij ze dat blok halverwege de nacht op een pallet hebben gehesenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee badje staat een pallet in
Daar ligt het blok op
Enkel de muntjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:18 schreef RobjeGeus het volgende:
Krijgen ze nu echt enkel de muntjes die erin zitten of staat daar een andere waarde tegenover ?
Antwoord is simpel. Ze houden wat ze na 24 uur uit het ijs hebben gekregen... geen catches verder.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:23 schreef 5thencounter het volgende:
Als over 3 uur dat blok niet ontdooit is.. opdracht mislukt? Ligt het sleuteltje bevroren onderin? mogen ze hebben wat ontdooit is? Hoeveel blaasontstekingen te verwachten? zoveel vragen
Ze hebben meer ... zaten al boven de 100 euro.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:26 schreef Deisyy het volgende:
En ze hebben nu rond ¤25, dat is niet echt veel
Ik was de 0 vergeten, ik dacht dat ze nu inmiddels wel rond ¤250 zouden zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben meer ... zaten al boven de 100 euro.
Ze verwachten rond de 250quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was de 0 vergeten, ik dacht dat ze nu inmiddels wel rond ¤250 zouden zitten.
Ow klok, klepelquote:
Erg actief zijn ze niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:53 schreef 5thencounter het volgende:
Die 5 nu aan "Het Blok" hebben het al opgegeven, veel ouwehoeren, beetje ijs vingeren van nix
Wel hele grote danquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:33 schreef Thorelf het volgende:
krijg de kriebels van het haar van Zoe....het zijn net neten!
Voor zoveel uur werk 🤣quote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:26 schreef Deisyy het volgende:
En ze hebben nu rond ¤250, dat is niet echt veel
Nou ik had minder verwachtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 08:26 schreef Deisyy het volgende:
En ze hebben nu rond ¤250, dat is niet echt veel
Misschien komt er nog een verrassing achter aan 😉quote:
Een eliminatie?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een verrassing achter aan 😉
Volgens mij is het een schatting van henzelf, dus het kan net zo goed een stuk minder zijn, ik heb geen tussenstand meer gehoordquote:
Isaac zei net 220quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een schatting van henzelf, dus het kan net zo goed een stuk minder zijn, ik heb geen tussenstand meer gehoord
Nóg minderquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een schatting van henzelf, dus het kan net zo goed een stuk minder zijn, ik heb geen tussenstand meer gehoord
Ergens ik ook wel ,en dan gaarne een eliminatie erachteraanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:50 schreef D. het volgende:
Ze denken allemaal dat het bedrag vermenigvuldigd gaat worden
Hoop dat dat tegenvalt
Een nacht vingeren lijkt mij ook best wel vermoeiendquote:
Onverwachte eliminatie, meteen laten stemmen en diegene naar huisquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ergens ik ook wel ,en dan gaarne een eliminatie erachteraan
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een nacht vingeren lijkt mij ook best wel vermoeiend
Zit er ook nog een koffer in?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef Verida het volgende:
Wat was er met een sleuteltje?
zit dat sleuteltje nog in het ijs?
Want het geld zit in dat koffertje en dat koffertje zit nog op slot toch?
Ik….blijf maar on-topicquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een nacht vingeren lijkt mij ook best wel vermoeiend
Maar het levert niets extra’s opquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zitten ze toch aardig in de richting
Er wordt steeds meer bij verzonnen, eerst een sleuteltje en nu ook nog een koffertjequote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef Verida het volgende:
Dat was voor mij ook nieuwquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt steeds meer bij verzonnen, eerst een sleuteltje en nu ook nog een koffertje![]()
Zoe verzint er straks nog wat familieleden bijquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt steeds meer bij verzonnen, eerst een sleuteltje en nu ook nog een koffertje![]()
Is geen koffertje maar een kistje, denk dat febo mannetje de sleutel wel heeft om het geld er uit te halenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef Verida het volgende:
Dat houdt ze wel bezig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:57 schreef D. het volgende:
Hoop dat ze meer proeven krijgen die meer moeite kosten en minder geld opleveren
Ik geloof er niets van dat er een kistje in zitquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is geen koffertje maar een kistje, denk dat febo mannetje de sleutel wel heeft om het geld er uit te halen
Nee die staat ook op een tafel, waar ze munt geld in doenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat er een kistje in zit
Dat kistje heb ik idd gezienquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee die staat ook op een tafel, waar ze munt geld in doen
Neequote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:03 schreef Loveable het volgende:
Maar wie heeft het van de sleutel verzonnen dan? En waarom zou er een sleutel in blok ijs zitten? Is daar overgesproken tijdens de speluitleg?
Nee wat ze vinden in het blok ijs moeten ze in het kistje doen en wordt het geteld en neemt de febo mannetje weer mee naar achteren duhquote:
er staat volgens mij een koffertje naast, met een gleuf bovenin en daar worden de munten ingestoptquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zit er ook nog een koffer in?
Ik heb geslapen , geen sleutel gezien
Het geld zit her en der in het ijs
Dat wisten we toch alquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee wat ze vinden in het blok ijs moeten ze in het kistje doen en wordt het geteld en neemt de febo mannetje weer mee naar achteren duh
weet ik niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:03 schreef Loveable het volgende:
Maar wie heeft het van de sleutel verzonnen dan? En waarom zou er een sleutel in blok ijs zitten? Is daar overgesproken tijdens de speluitleg?
Ja dat klopt , daar moeten ze het geld in doen , en dat wordt later geteldquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:07 schreef Verida het volgende:
[..]
er staat volgens mij een koffertje naast, met een gleuf bovenin en daar worden de munten ingestopt
maar eigenlijk niet meer goed gezien de hele tijd. En ik weet ook niet of er iets over gezegd is
Nee maar Chufi had over dat ze nooit contant betalen, maar dat is ook logisch..quote:
Dat ze idd nooitquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:09 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee maar Chufi had over dat ze nooit contant betalen, maar dat is ook logisch..
Anderhalf uur idd nogquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:10 schreef Loveable het volgende:
Maar goed ze hebben nog tot half 12 als ik t goed heb?
Nog anderhalf uurquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik wilde t net vragen.. hoelang nogggggg
Die Zoe spant de kroon, die zit meer te praten,om zich heen te kijken en sloom met een vinger te wrijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 06:21 schreef Seattle het volgende:
Wat zitten ze nou met 1 vinger te wrijven?
haar nagels mogen niet breken mssquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:14 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Die Zoe spant de kroon, die zit meer te praten,om zich heen te kijken en sloom met een vinger te wrijven.
Dit is een opdracht waar geen kracht of kennis bij komt kijken dus waar ze haar inzet kan tonen en nog hebben ze niks aan haar.
Ik ook, Andre Hazes Jr. Hij weet het alleen zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:17 schreef puzziepie het volgende:
Over open relaties < Wanda kent een stel die een open relatie heeft
Dit is kamer 3 groep, deden eerder snachts ook bijna niks, 30 seconden spelletje met Martin en éen vinger in het ijs, terwijl gisteren overdag Wanda wel met haar billen op het ijs zat, ze weet dus wel hoe het beter kan, maar zij zal ook denken : bekijk het maar met Isaac, Marciano etc die geen flikker uitvoeren, ik geef haar geen ongelijkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:19 schreef schizolientje het volgende:
Als ik dit zie en vergelijk met de andere ploegen: Schandalig, 1 vingertje in het ijs en maar kletsen. Ik zou woest zijn als je zowat de vries blaren op de billen had
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
Erik die verteld dat hij er 4 maanden over heeft gedaan om deo te gebruiken (voordat hij zijn kleren aandoet)
En een keer in de twee dagen.
Wendy: eens in de twee dagen
Hij zegt ik hoor niemand erover klagen dus dan is het goed.
Wendy : dat komt omdat we gestopt zijn om er iets over te zeggen.
Wanda zegt nou er zijn ergere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Al cookies verwijderen uitgelogd en weer ingelogd? Anders browser geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Ik kan er al anderhalf jaar niet meer in op de normale manier, ik log altijd incognito inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dit is hoe de helft het nog doet, een beetje aaien met één vingerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:14 schreef Teckeltje25 het volgende:
[..]
Die Zoe spant de kroon, die zit meer te praten,om zich heen te kijken en sloom met een vinger te wrijven.
Dit is een opdracht waar geen kracht of kennis bij komt kijken dus waar ze haar inzet kan tonen en nog hebben ze niks aan haar.
Ze hebben het gewoon al opgegeven, beetje plichtsmatig aaien tot ze mogen stoppen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hoe de helft het nog doet, een beetje aaien met één vinger
En zichzelf heel erg goed vinden.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:42 schreef puzziepie het volgende:
JW en Erik kennen die kaarten uit hun hoofd en dan toch een strijd van maken met het eerste willen zijn
Ja vreselijk irritantquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En zichzelf heel erg goed vinden.
Eigenlijk snap ik dat ook wel, voor die paar centen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon al opgegeven, beetje plichtsmatig aaien tot ze mogen stoppen.
Ik ook, onzin opdrachtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik dat ook wel, voor die paar centen.
Je bent niet de enige ,maar hij is ook niet de enige waar ik mij aan ergerquote:Op dinsdag 14 februari 2023 10:57 schreef pingu66 het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Erik...Just saying
Ze moeten gewoon werken voor hun geld om eten te krijgen, meestal hangen ze de hele dag maar wat. Ik vind het prima.quote:
Ik ook, zie ook niet waarom dit onzin is en de andere opdrachten nietquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon werken voor hun geld om eten te krijgen, meestal hangen ze de hele dag maar wat. Ik vind het prima.
Wanda net over de leuke sfeer ,..ik zeg eliminatie erachteraanquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:04 schreef spapaars het volgende:
Even de bewoners blij maken.
Beste bewoners de opdracht is met 24 uur verlengt, succes
Waarom post jij alles dubbel in je reactie?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:06 schreef pingu66 het volgende:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Erik...Just saying
[..]
Ik ook aan meerdere hoor ( bijna aan iedereen![]()
zou mooi zijn. Leuke sfeer is er meestal wel met die lange opdrachtenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda net over de leuke sfeer ,..ik zeg eliminatie erachteraan
Ja klopt, dan is er weer wat meer saamhorigheidquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zou mooi zijn. Leuke sfeer is er meestal wel met die lange opdrachten
Dat komt omdat de refresh niet werkt op mijn mobiel en gaat het honderd keer fout en dan wil ik dat herstellenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom post jij alles dubbel in je reactie?
Ah zoquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de refresh niet werkt op mijn mobiel en gaat het honderd keer fout en dan wil ik dat herstellen
Aan haar inzet heeft het niet gelegen neequote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:10 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat oude vrouwtje haalt er wel de een na de ander uit met dat geblaas
Vooral met die kerstkaraoke. Martin, Mexx en Leila hielden de sfeer er goed inquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja klopt, dan is er weer wat meer saamhorigheid
en dan volgende maand graag deze manager wieberen!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:12 schreef Loveable het volgende:
Volgende week moeten er al weer nieuwe manager zich aanmelden, dus dan deze week eliminatie
Dat was wel tof jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral met die kerstkaraoke. Martin, Mexx en Leila hielden de sfeer er goed in![]()
Zonder gekheid, doe mij maar elke week zo'n lange opdracht. Leuk om te kijken ook
Denk net dat zij snel weg gaat of genomineerd wordtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en dan volgende maand graag deze manager wieberen!
En gewoon glashard ontkennen hé..quote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Hé hé
Matin eindelijk praat Nederlands
Zit al 3 minuten Spaans te lullen tegen Moraima
En Moraima tegen hem
Keihard liegen wat hij constant doetquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En gewoon glashard ontkennen hé..
Had ze er beter op kunnen zetten Matin over het hek en nooit weer backquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:26 schreef puzziepie het volgende:
Martin hartje Mexx tot het hek en back
Mafmexxquote:Op dinsdag 14 februari 2023 11:29 schreef cinsan het volgende:
mexx zette ook filmje van martin met tekst happy valentine op haar insta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |