Er is first contact geweest met de buitenwereld. Ik zou dan ook een hyperventilerende stuiterbal zijn🤣quote:Op maandag 13 februari 2023 21:37 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze niet beetje rustig doen
Ja dat hoeft dus nooit meer 2 uur te durenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien kan dus ook gewoon binnen 30min prima make upje doen. ziet er prima uit zo
ik denk dat ik dan meer de bart benquote:Op maandag 13 februari 2023 21:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Er is first contact geweest met de buitenwereld. Ik zou dan ook een hyperventilerende stuiterbal zijn🤣
Maar lesgeven is ook leukquote:
Ik ben er nog steeds van aan het bijkomenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
goed geopend mario
lekker gewerkt
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van aan het bijkomen
Dat wist ik nietquote:Op maandag 13 februari 2023 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat vanaf vandaag is bb stream
op iptv , op 3.februar was dat nog niet
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
cha vertelt chiara dat er ook iets bij was van disneyfiguren.. denk de heks
Ik denk Pocahontasquote:Op maandag 13 februari 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
Ja denk dat ik morgen ook even terugkijkquote:Op maandag 13 februari 2023 21:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ook, moet het nog terug kijken
Even eventueel voor naslag voor sv staat er al filmpje van stream 1 binnenkomst in filmpjes topic. Pak nu nog even 15 min van stream 2. Die volgt nog en dan ben ik naar bed. Genoeg achter de computer gezetenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
@:monique___
Ik heb wat in het SV er over gezet maar zoveel informatie verwerken lukt mij even niet
Wellicht dat jij of iemand anders nog iets wil aanvullen
ik ook niet maar misschien is dat al 5quote:
ze hebben lekker gegeten en kaartjes en kado's PUNTquote:Op maandag 13 februari 2023 21:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even eventueel voor naslag voor sv staat er al filmpje van stream 1 binnenkomst in filmpjes topic. Pak nu nog even 15 min van stream 2. Die volgt nog en dan ben ik naar bed. Genoeg achter de computer gezeten
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:53 schreef ledn81 het volgende:
Chayron weer zeiken dat ie niet kan voorstellen dat het alle kaartjes zijn. Die wil natuurlijk proberen te peilen wie er populair is
ja zat ik net ook naar te kijken.. monotome stem maar je ziet helemaal niks van emotie bij hem..quote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef suzi1 het volgende:
die bart, hij is blij voor jason. maar totaal emosieloos he
Dat is zijn sterkte denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja zat ik net ook naar te kijken.. monotome stem maar je ziet helemaal niks van emotie bij hem..
nee wanneer was dat?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
@:schakeltopia had je die cap van lindsy net op de kaart? ik was net te laat
op de foto van mij staat hij links
[ afbeelding ]
En geen familie hequote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
Die Rob, allemaal kaartjes over ziek zijn en een naturistencamping tips.
ja dat verbaasd mij ookquote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO heeft wel meer toegelaten dit jaar bij de kaartjes
😂😂😂😂😂quote:Op maandag 13 februari 2023 21:48 schreef Monique___ het volgende:
Ja hij is ook gematigd enthousiast moet ik zeggen, hier zou hij toch van moeten opleven!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
Die Rob, allemaal kaartjes over ziek zijn en een naturistencamping tips.
deze?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:54 schreef Monique___ het volgende:
@:schakeltopia had je die cap van lindsy net op de kaart? ik was net te laat
op de foto van mij staat hij links
[ afbeelding ]
♥️quote:Op maandag 13 februari 2023 21:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
ias: wat schreven ze aan u?
Jason: ze schreven dat ik eerlijk ben,
ias: Ook dates?
Jason: Nee dat niet.
het is net een robotquote:Op maandag 13 februari 2023 21:56 schreef suzi1 het volgende:
of zwakte. zijn vrouw is niet blij mee zei hij laatst
Hij had gehoopt op een koud blikkie waarschijnlijkquote:Op maandag 13 februari 2023 21:58 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hij is ook gematigd enthousiast moet ik zeggen, hier zou hij toch van moeten opleven!
Wie weet instant in het bouillon zakjequote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij had gehoopt op een koud blikkie waarschijnlijk
Is dat getrouwd? WTFquote:Op maandag 13 februari 2023 21:56 schreef suzi1 het volgende:
of zwakte. zijn vrouw is niet blij mee zei hij laatst
Nope. Rob kan niet meer schrijven.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jason: Ik heb echt veel oude mensen die mij hebben geschreven.
Ja en niemand heeft waarschijnlijk gezegd hoe knap hij is dat hij dit gaat winnen😔quote:Op maandag 13 februari 2023 22:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij had gehoopt op een koud blikkie waarschijnlijk
ja, alleen de 4 die gingen eten hebben ze nu bij zich.quote:
Ik nietquote:
ja nou hoor je hem niet klagen over charlottequote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef Kinga het volgende:
Rob duwt zich lekker een kinderbueno erin.
Er zullen er vast veel meer zijn hoop dat ze die ook nog krijgenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja, alleen de 4 die gingen eten hebben ze nu bij zich.
18-20 kaarten heeft iedereen pp
Ohja ik wacht afquote:Op maandag 13 februari 2023 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is morgen pas valentijn he
[ afbeelding ]
vind dit meer dan genoegquote:Op maandag 13 februari 2023 22:05 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Er zullen er vast veel meer zijn hoop dat ze die ook nog krijgen
heeft hij cake gekregt?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:05 schreef Jockari het volgende:
Rob weer superblij met snoepje van Charlotte
[ afbeelding ]
Nee dat dan ook weer niet. En ik zal haar ook geen DM sturen ofzo. Als we ooit samen komen dan is dat echt het lotquote:Op maandag 13 februari 2023 22:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je haar geen kaart gestuurd?
hahahaquote:Op maandag 13 februari 2023 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte die nu haar opgestuurde chocolaatjes aan Rob geeft.
Ik zie nu een paar huilende tienermeisjes alle foto's van Charlotte kapot scheuren in hun tienerkamertje![]()
Al die kinders die Charlotte geweldig vinden haten Rob
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:10 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte die nu haar opgestuurde chocolaatjes aan Rob geeft.
Ik zie nu een paar huilende tienermeisjes alle foto's van Charlotte kapot scheuren in hun tienerkamertje![]()
Al die kinders die Charlotte geweldig vinden haten Rob
Diner, gewonnen met opdracht deze namiddag.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:13 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet waar hebben ze dit dingen
gekregt,gekopt?
De kaartjes etc?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:13 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet waar hebben ze dit dingen
gekregt,gekopt?
okequote:Op maandag 13 februari 2023 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De kaartjes etc?
Hebben ze op het Valentijnsdiner gekregen
Zeg does nietquote:Op maandag 13 februari 2023 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee ik beloof je, ik heb haar niet gehad.
Jij begon he! Weken geleden, weet je hoeveel shirts je mij hebt gekost?!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg does niet![]()
* Ireth dweilt cola op...
Jij knoeit wel regelmatig hequote:Op maandag 13 februari 2023 22:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg does niet![]()
* Ireth dweilt cola op...
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij begon he! Weken geleden, weet je hoeveel shirts je mij hebt gekost?!
Dat moet ik wellicht anders brengen, maar je snapt me wel
Dan stuur je een kaartje met Chiara's verjaardag.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben verliefd op Chiara maar kaartje ging te laat aankomen
Wanneer is ze jarig?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dan stuur je een kaartje met haar verjaardag.
Ik zeg vliegtuigjequote:Op maandag 13 februari 2023 22:16 schreef ben34567 het volgende:
Ik ben verliefd op Chiara maar kaartje ging te laat aankomen
of gewoon mijn accountnaam als ze thuis is als bewijs dat ik haar heel de tijd heb verdedigdquote:Op maandag 13 februari 2023 22:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dan stuur je een kaartje met Chiara's verjaardag.
Ik zou willen maar durf nietquote:Op maandag 13 februari 2023 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg vliegtuigje![]()
Chiara wil je op date?❤️ :
Ik vind ook dat je idd met minstens een vliegtuigje moet komen. Liever een boeing 777 of Chinook helikopter om indruk te maken. Zaterdag om 11 uur is the place to be.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zeg vliegtuigje![]()
Chiara wil je op date?❤️ :
Dan zou ben30 (jaar) beter zijn. Maar Mario is u steeds voor natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
of gewoon mijn accountnaam als ze thuis is als bewijs dat ik haar heel de tijd heb verdedigd
op 28ste maart is altijd naomi jaarigquote:Op maandag 13 februari 2023 22:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
Lindsey zegt dat ze te tipsy is om iets open te maken en een streamlock.
Ali had het nog nooit gezien, tot hij per toeval een aflevering zagquote:Op maandag 13 februari 2023 22:24 schreef B00STER het volgende:
Hoe kun je nou weten wat Big Brother is, maar zo 'oprecht' verbaasd zijn dat streamers alles zien, volgen en opslaan? Bij het allereerste seizoen begreep ik dat nog, maar je hebt de vorige seizoenen toch gezien? Anders weet je niet van het bestaan af lijkt me.
Ja ik wil die van mij zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dit meer dan genoeg![]()
behalve dan de kaarten van fok users
En toen zag hij toevallig de oproep, net op tijd om zich aan te melden etc? Het is nogal een proces hoor!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ali had het nog nooit gezien, tot hij per toeval een aflevering zag
Een vriendin had hem aangemeld geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2023 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
En toen zag hij toevallig de oproep, net op tijd om zich aan te melden etc? Het is nogal een proces hoor!
Heb ik gehoord van een vriend
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Wil je dat niet meer doen. Ik zie jouw post en baf SL.
nee is al 7 jaren zoquote:Op maandag 13 februari 2023 22:27 schreef Jockari het volgende:
@:Mario390 je moet je profiel nog eens aanpassen
[ afbeelding ]
utopia 2015quote:Op maandag 13 februari 2023 22:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps, andere Naomi dan van Nicxke, Liese en C° ?
Als je te lang naar deze man kijkt zak je vanzelf in een depressie... En ik ben toch echt een vrolijk ventje hoor doorgaans.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:30 schreef Jockari het volgende:
Rob nog volop met de ballenopdracht bezig
[ afbeelding ]
... Freezequote:Op maandag 13 februari 2023 22:30 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Die wacht op meer beelden van het etentjequote:Op maandag 13 februari 2023 22:30 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:32 schreef Jockari het volgende:
Lap ! Ias arm uit de kom ???
[ afbeelding ]
Even persoonlijk verhaaltje. Dit irriteert me dus mateloos he. Tijdje terug heb ik een beklemde zenuw gehad in mijn rug. Heb een week gejankt van de pijn, kon niet slapen, dikke ellende alom. Ik moest het doen met PARACETAMOL van de huisarts. Wtf. En dat deed dus NIETS he.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laat de tramadol ook maar doorkomen voor Ias
Maar of Bonduelle daar zo blij mee is? Ze maken hun slogan 'De verrassende groente van vandaag' wel waar overigens.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:34 schreef Jockari het volgende:
Dit wordt het erwtenjaar van BB ever.
Bonduel heeft nog nooit zoveel erwten verkochtquote:Op maandag 13 februari 2023 22:34 schreef Jockari het volgende:
Dit wordt het erwtenjaar van BB ever.
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat anders te formuleren voortaan? Ik heb ook gevoel he.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:35 schreef Ireth het volgende:
Hoest de stand van de zandloper trouwens? Valt er iets te peilen hoe lang ze nog balletjes moeten hoog houden??
Maar jij ligt toch niet meer op de bank denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Even persoonlijk verhaaltje. Dit irriteert me dus mateloos he. Tijdje terug heb ik een beklemde zenuw gehad in mijn rug. Heb een week gejankt van de pijn, kon niet slapen, dikke ellende alom. Ik moest het doen met PARACETAMOL van de huisarts. Wtf. En dat deed dus NIETS he.
Sorry, wist niet dat je zo'n gevoelig typje wasquote:Op maandag 13 februari 2023 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zou je zo vriendelijk willen zijn dat anders te formuleren voortaan? Ik heb ook gevoel he.
15 maart.... Vissen!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je zo'n gevoelig typje was
Nu niet meer nee. Maar ik heb gewoon geleden. Ik kreeg gewoon niks sterkers.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar jij ligt toch niet meer op de bank denk ik.
Maand geleden mijn huisarts 'n plek op mijn gezicht en hand behandelen met stikstof, want het is zonneschadequote:Op maandag 13 februari 2023 22:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Even persoonlijk verhaaltje. Dit irriteert me dus mateloos he. Tijdje terug heb ik een beklemde zenuw gehad in mijn rug. Heb een week gejankt van de pijn, kon niet slapen, dikke ellende alom. Ik moest het doen met PARACETAMOL van de huisarts. Wtf. En dat deed dus NIETS he.
Tv-kijkers, Fans, streamers, familie, schoonmoeder van lindsey, twitteraren,quote:Op maandag 13 februari 2023 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dat met de karte niet
wie heeft daar geschreven?
ik snap dat met de karte nietquote:Op maandag 13 februari 2023 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen die dat leest en dan die kop erbij
Hebben ze ervaring mee op de FEBOquote:Op maandag 13 februari 2023 22:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar of Bonduelle daar zo blij mee is? Ze maken hun slogan 'De verrassende groente van vandaag' wel waar overigens.
Vandaar al die gaffertape op alle merkjes (behalve dan op de doperwten)quote:Op maandag 13 februari 2023 22:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben ze ervaring mee op de FEBO
Nike heeft ze 2 jaar geleden aangeklaagd
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier 19 maart ... ook Vissen... gevoelige mensen.
Lindsey is inderdaad een stukquote:Op maandag 13 februari 2023 22:36 schreef Jockari het volgende:
De minst mooie vrouw is toch Jolien. De anderen kunnen een dag zonder plamuur door. Jolien niet.
Wij moeten een nieuwe huisarts zoekenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maand geleden mijn huisarts 'n plek op mijn gezicht en hand behandelen met stikstof, want het is zonneschade
2 week geleden: ik geef u toch maar 'n zalfje want ik denk toch dat het exzeem is.... Hallo en die brandwond
in mijn gezicht nu???
Hier 18 maart en ook gevoelspersoontjequote:Op maandag 13 februari 2023 22:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier 19 maart ... ook Vissen... gevoelige mensen.
In belgie niet evident om nieuwe huisarts te zoeken. Allemaal bijna patientenstopquote:Op maandag 13 februari 2023 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wij moeten een nieuwe huisarts zoeken
Ach het kan erger...quote:Op maandag 13 februari 2023 22:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wij moeten een nieuwe huisarts zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fans hebben geschreven net als alle jaren met valentijn, lees anders streamverslagenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap dat met de karte niet
wie heeft daar geschreven?
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ach het kan erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
[..]
Ach het kan erger...Oei !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet genomineerdquote:Op maandag 13 februari 2023 22:40 schreef BBguy het volgende:
is chiara genomineerd? Is dat naar voren gekomen in de livestreams?
[..]
Ach het kan erger...Ik kon hier niet op het duimpje klikken. Respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitzending eindigde dat ze de hand op het knopje van de kist had, opent ze hem of niet, morgen in bigbrother......quote:Op maandag 13 februari 2023 22:40 schreef BBguy het volgende:
[..]
Ach het kan erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Nadeel van steeds op jongensscholen gezeten te hebben in mijn lagere en middelbare school.quote:
Zo eng zijn ze niet hoor!quote:Op maandag 13 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Nadeel van steeds op jongensscholen gezeten te hebben in mijn lagere en middelbare school.
oefen eerst met vrouwen dat je niet wilquote:Op maandag 13 februari 2023 22:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Nadeel van steeds op jongensscholen gezeten te hebben in mijn lagere en middelbare school.
Heb intussen al 23 jaar de vrouw van mijn leven. En 2 prachtkinderen.quote:Op maandag 13 februari 2023 22:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
oefen eerst met vrouwen dat je niet wil
Mag van mij tot vrijdagavond duren, daarna 'n feestje en iedereen katje lam het weekend inquote:Op maandag 13 februari 2023 22:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Deze opdracht duurt langer dan ik had verwacht
Vanaf donderdag gaat het regenen 😜quote:Op maandag 13 februari 2023 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mag van mij tot vrijdagavond duren, daarna 'n feestje en iedereen katje lam het weekend in
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vanaf donderdag gaat het regenen 😜
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:40 schreef BBguy het volgende:
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb intussen al 23 jaar de vrouw van mijn leven. En 2 prachtkinderen.
Vindt t wel beter als ze een beetje a-typische duo's maken. Is toch alleen maar goed? Leren ze elkaar misschien wat kennenquote:Op maandag 13 februari 2023 22:58 schreef BBERTJE het volgende:
Lindsay met chiara vannacht dat gaat wat worden
gaat de opdracht nog en dag ?quote:Op maandag 13 februari 2023 22:58 schreef BBERTJE het volgende:
Lindsay met chiara vannacht dat gaat wat worden
Dat is nog ver verwijderd van de 1000% zekerheid!quote:Op maandag 13 februari 2023 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias kun nu al 90% zekerheid zeggen dat Jason gaat winnen
ja en ook als hij babbelt pleasequote:Op maandag 13 februari 2023 23:00 schreef Hoylei het volgende:
Beste FEBO...
Als Ias eet, zet zn microfoon uit!
quote:Op maandag 13 februari 2023 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien Jason is echt populair die gaat winnen
Chiara had ik al door als je zelfs een vliegtuig krijgt
En als jullie dan toch bezig zijn doe die van Chayron dan ook meteenquote:Op maandag 13 februari 2023 23:00 schreef Hoylei het volgende:
Beste FEBO...
Als Ias eet, zet zn microfoon uit!
quote:Op maandag 13 februari 2023 23:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als jullie dan toch bezig zijn doe die van Chayron dan ook meteen
Zeg er lezen vast ook kinderen mee hequote:Op maandag 13 februari 2023 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Trek gewoon je hand eraf en iedereen kan slapen
ja want die is moe hequote:Op maandag 13 februari 2023 23:09 schreef suzi1 het volgende:
maar sharon begrijpt wel van lins dat die nu niet gaat?
Is lins überhaupt al geweest?quote:Op maandag 13 februari 2023 23:09 schreef suzi1 het volgende:
maar sharon begrijpt wel van lins dat die nu niet gaat?
dat is nog maar een kinderpilletjequote:Op maandag 13 februari 2023 23:14 schreef suzi1 het volgende:
maar interesseert hem niks. is te lamgeslagen van de tramadol. hersendod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |