Was ze altijd maar zoquote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef engine het volgende:
Chiara vertelt over haar werk. Interessant
omdat het een spel is ?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe chiara nu over haar werk in het azc verteld is mooi en warm over. Maar wat we te zien krijgen in het huis daar staat helemaal haaks op dat verhaal. Vreemd
Ja, zo anders!quote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe chiara nu over haar werk in het azc verteld is mooi en warm over. Maar wat we te zien krijgen in het huis daar staat helemaal haaks op dat verhaal. Vreemd
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
@:engine wil graag les van juf Chiara
Dat geloof ik niet vannacht zei ze in het normale leven is het zwart is het zwart en is het wit is het wit. Daat stap ik niet van af. Nou dan heb je een moeilijk leven. Ik snap ook niet waarom ze steeds prive dingen op de streams gooit.quote:
Precies...maar ze kan ook wel eens flink gekwetst zijn in der leven door vrienden/vriendjes vandaar dat ze op der hoede isquote:
Ik hoop het voor d'r!quote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara wil volgens liever niet dat mensen hier te dicht bij haar komen.
Onder dat harde schild gaat denk ik een heel lief en zacht persoon schuil
Ias doet wel meer van dat soort streken ...vlokken dramaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
Ias heeft een munt van Ali gejat toen hij dronken was en een muffin gekocht
Daar kan best meer onder zitten dan je op het eerste zicht denkt.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet vannacht zei ze in het normale leven is het zwart is het zwart en is het wit is het wit. Daat stap ik niet van af. Nou dan heb je een moeilijk leven. Ik snap ook niet waarom ze steeds prive dingen op de streams gooit.
Dat zullen we niet weten. Ik zeg altijd ik oordeel over ze als ze in het spel zitten Na het spel is het gedaan. Ze hebben dan weer hun eigen levenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara wil volgens mij liever niet dat mensen hier te dicht bij haar komen.
Onder dat harde schild gaat denk ik een heel lief en zacht persoon schuil
Ja doei niet alles kan onder de noemer het is een spel gezet worden. Dat stoken en kwaadspreken heeft niets met spel te maken maar met karakter. Ik hoor haar nog zeggen dat charlotte de dood van haar vader gebruikt.quote:
Ja maar dit is geen klas kinderen die ze les moet geven. Dit is een spel dus zul je hier misschien ook eerder de kutwijf kant zien.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:04 schreef suzi1 het volgende:
kan ook gwn beide zijn. kutwijf en lief``
In het spel, dat zeg je goed, ik heb al vaker gezegd, als je mee doet aan dit spel, moet je de basis regels bezitten om het eind te halen. het is een spel, je bent niet jezelf, je speelt de basisregels, die zijn ,liegen, bedriegen manipuleren, bondjes maken, achterbaks zijn, pokerface opzetten. Als je die eigenschappen hebt, ben je een goede bigbrother speler. Thuis mag je weer jezelf zijnquote:Op maandag 13 februari 2023 20:04 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat zullen we niet weten. Ik zeg altijd ik oordeel over ze als ze in het spel zitten Na het spel is het gedaan. Ze hebben dan weer hun eigen leven
Ja dat mag maar dan mogen wij er ook over oordelen. En dan is Chiara een karakter wat me tegen staatquote:Op maandag 13 februari 2023 20:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
In het spel, dat zeg je goed, ik heb al vaker gezegd, als je mee doet aan dit spel, moet je de basis regels bezitten om het eind te halen. het is een spel, je bent niet jezelf, je speelt de basisegels, die zijn ,liegen, bedriegen manipuleren, bondjes maken, achterbaks zijn, pokerface opzetten. Als je die eigenschappen hebt, ben je een goede bigbrother speler. Thuis mag je weer jezelf zijn
Ik vond hem al niet geweldig, maar ik begin hem nu echt vervelend te vinden. Zo negatief, dat monotone geratel, dat bankhangen.. meh.quote:
Hij gaat te veel met Rob om, hij wordt precies hemquote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik vond hem al niet geweldig, maar ik begin hem nu echt vervelend te vinden. Zo negatief, dat monotone geratel, dat bankhangen.. meh.
Ze heeft ook niet de goede eigenschappen, haar pokerface ontbreekt in veel situaties. en ze heeft met te weinig bewoners een nep vriendchap gesloten, dat is heel belangrijkquote:Op maandag 13 februari 2023 20:10 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat mag maar dan mogen wij er ook over oordelen. En dan is Chiara een karakter wat me tegen staat
Dat doen ze de hele tijd al, dat is om elkaar aan te moedigen en niet in slaap te vallenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:13 schreef engine het volgende:
Hoezo gaan ze ineens met twee tegelijk
gister zei iemand in het huis 1 bal die eruit valt en het spel is afgelopen. vandaag zei mimi de zwarte is de bombal.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:12 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat zijn de consequenties als die ballen er per ongeluk uitvallen, weet iemand dat?
Dat zal vast een nominatie zijn?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gister zei iemand in het huis 1 bal die eruit valt en het spel is afgelopen. vandaag zei mimi de zwarte is de bombal.
Ik bedoelde dat Ali en Chayron allebei een hand in dat gat staken maar nu staat Chayron er allleen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat doen ze de hele tijd al, dat is om elkaar aan te moedigen en niet in slaap te vallen
Hmm 🤔quote:Op maandag 13 februari 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gister zei iemand in het huis 1 bal die eruit valt en het spel is afgelopen. vandaag zei mimi de zwarte is de bombal.
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee he geen 3 kwartier die stream met Chayron
was vergeten dat dat ook zo weer op videoland staatquote:Op maandag 13 februari 2023 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
zal vandaag wel in de uitzending uitgelegd worden, want dat was achter sL
Hij lult. Hij zet zelf Jason erop terwijl hij het niet zou doen. Kwam uit de dagboekkamer en maar Jason knuffelen. Das een Judas actie.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:18 schreef engine het volgende:
Die Saairon met al zijn gelul zou eigenlijk helemaal nergens nog een mening over mogen hebben.
Ali is een beetje geïrriteerd.
Ja slappe zak met zijn beloftes. Die mag eigenlijk zijn mening ook wel inleveren.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij lult. Hij het zelf Jason erop terwijl hij het niet zou doen. Kwam uit de dagboekkamer en maar Jason knuffelen. Das een Judas actie.
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:21 schreef Thaidg het volgende:
“Ik zeg je eerlijk” “Als ik eerlijk mag zeggen”
De uitspraken van Chayron
En het zijn allemaal leugens.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:21 schreef Thaidg het volgende:
“Ik zeg je eerlijk” “Als ik eerlijk mag zeggen”
De uitspraken van Chayron
Bart oaquote:
Nee maar dat waren de hormonen hahahaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
hoe lang staat die sjairon nog buiten?
en als ali het allemaal zo goed doorheeft dan had hij ook wel gezien wat chiara bij hem deed vorige week..
Doet die nietquote:Op maandag 13 februari 2023 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Als ali nu chiara erop gaat zetten dan is ze weg
Precies hij zei het juist op een manier dat hij het daarom niet doet.quote:
mi en bart zijn ook geen bommen in mijn ogenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En ook chiara niet blijven michelangelo, Bart en jolien over denk ik
Afwassen is geen rusten hequote:Op maandag 13 februari 2023 20:33 schreef Monique___ het volgende:
rob zegt net dat hij geen pijn heeft.. maar kan niet de afwas doen?
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik wel even een momentje voor het feit dat Rob buiten is
ja ik will hem slagenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef engine het volgende:
Wie is de nr 1 target van Saairon?
Oh Chiara. Stomme eikel
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:37 schreef Dragonbullet het volgende:
Waarom vinden mensen dat nou leuk om te melden precies? Nutteloze info wat mij betreft.
Laten we dat niet doenquote:
Ik hoop dat hij er eerder uitvliegt dan Chiara.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:38 schreef engine het volgende:
Saairon weet zeker dat Chiara naar huis gaat als ze genomineerd is. Ze is de minste in dit huis.
En waarop baseert de professor dit? Alleen maar dom gelul komt er uit die gozer
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:42 schreef Dragonbullet het volgende:
Fanmail van een 4jarige voor Rob. Hij klonk teleurgesteld.
Op insta paar keer voorbij gekomenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:43 schreef Kinga het volgende:
Wanneer was die oproep om kaartjes te sturen eigenlijk?
Eikel die Chayronquote:Op maandag 13 februari 2023 20:44 schreef engine het volgende:
Chayron "Maar luister....Bart, Michelangelo en Chiara ga ik erop zetten"
quote:
27quote:
Ja he, na het feestje is hij beetje explosief gewordenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:51 schreef Kinga het volgende:
Wat is Ali toch para de laatste paar dagen? En in volle aanval tegen Bart? Wordt ie opgenaaid door Chayron of wat is hier gaande...
dit jaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO mogen we ook een slapende mensen stream.
Kijk ik liever naar, dan dit geouwehoer
Ali is boos omdat Bart hem een halve nominatie heeft gegeven.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:51 schreef Kinga het volgende:
Wat is Ali toch para de laatste paar dagen? En in volle aanval tegen Bart? Wordt ie opgenaaid door Chayron of wat is hier gaande...
Ohja en natuurlijk dat incident vooraf aan het spel, was ik even vergeten..quote:Op maandag 13 februari 2023 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ali is boos omdat Bart hem een halve nominatie heeft gegeven.
Daarbij is Bart er vanuit gegaan dat Ias deze zou weg halen en dat is ook gebeurd, Ali legt dit verkeerd uit
je hebt vandaag al 7 x gezegd dat je geen 2 gelijke streams wil, kan je dat ook denken ipv schrijven?quote:
nopequote:Op maandag 13 februari 2023 20:55 schreef Jockari het volgende:
Ik ben effe diagonaal door de cos gevlogen. Als ik het goed begrijp mag Ali weer nomineren ?
Neequote:Op maandag 13 februari 2023 20:55 schreef Jockari het volgende:
Ik ben effe diagonaal door de cos gevlogen. Als ik het goed begrijp mag Ali weer nomineren ?
Is taalgebruik van die hangjongeren bij ons aan de sporthal.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef Kinga het volgende:
Die vocabulaire van Ali. "Ik zweer het je" en "Maat" x 1000
Doet ie echt zelf.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali voelt dat de sfeer naar de klote is
Heeft gisteren goed geluisterd naar de jufquote:Op maandag 13 februari 2023 20:57 schreef Kinga het volgende:
Ali papegaait Chiara nu na. Met mensen die acteren voor de camera.
Hoop dat Bart eens mag nomineren. Dan gaat het spel beginnen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Ze speculeren over wie ze nomineren als ze mogen nomineren
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Eigenlijk zou het praten over nominaties ook verboden moeten worden
Tot ze er samen opstaanquote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron wil Jason niet nomineren
Geen gevaar voor mij
Als je het verbied op straffe van een directe nominatie kan het nog wel leuk worden naar mijn ideequote:
Ff achteraan aansluiten aub. Eerst die domineequote:Op maandag 13 februari 2023 21:03 schreef Kinga het volgende:
Die IAS vind ik zo'n leugenachtig kwalletje. Die moet echt optiefen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vergeet iemand zichzelfquote:Op maandag 13 februari 2023 21:04 schreef Jockari het volgende:
Chiara is de grootste onruststoker volgens Chayron na vertrek Jacqueline.
Wederom weer gelogen net zei hij ook ik nomineer niemand van onze kamer en tegen Bart iets anders zeggenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef marky het volgende:
Chayron heeft Jason dus wel die halve nominatie gegeven.
Die gozer kan mij niet meer verbazenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:05 schreef marky het volgende:
Chayron heeft Jason dus wel die halve nominatie gegeven.
Hij heeft tegen Jason gezegd dat hij dat niet gedaan had.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:06 schreef suzi1 het volgende:
sharon had iedereen van de blauwe kamer een halve nomi gegeven
dat was voor iedereen daar toch al duidelijk?
Ja, wat was dat precies? Ik hoorde vanmiddag chayron wel zeggen: we vergeten wat er vandaag allemaal gebeurd is (voor ze naar het etentje gingen)quote:Op maandag 13 februari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
Ali heeft vandaag in de gameroom iedereen zijn frustratie gezien. Hij is er een beetje van verschoten.
Ik weet het niet. Overdag alleen beetje meegelezen maar waarschijnlijk was dat achter een streamlock.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:09 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, wat was dat precies? Ik hoorde vanmiddag chayron wel zeggen: we vergeten wat er vandaag allemaal gebeurd is (voor ze naar het etentje gingen)
Let me guess. De naam begint met een R, en eindigd met ob, toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik vond hem al niet geweldig, maar ik begin hem nu echt vervelend te vinden. Zo negatief, dat monotone geratel, dat bankhangen.. meh.
Ok, waar niet over?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Waar niet over kan je beter vragen
Ali en Bart.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:17 schreef GayGuy het volgende:
Ruzie geweest vandaag?
[..]
Let me guess. De naam begint met een R, en eindigd met ob, toch?
Nope. Hoezo?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:17 schreef GayGuy het volgende:
Ruzie geweest vandaag?
[..]
Let me guess. De naam begint met een R, en eindigd met ob, toch?
zij hebben geen bang snapte 100% wat ik bedoelquote:Op maandag 13 februari 2023 21:18 schreef engine het volgende:
Ze maken zich wel heel erg zorgen over de nominaties. Vooral Ali en Chayron zijn bang.
Ik zeg je eerlijk...ik maak me niet eens drukquote:Op maandag 13 februari 2023 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zij hebben geen bang snapte 100% wat ik bedoel
Volgorde spel van gisterenquote:
Die heeft niet veel bewogen vandaag.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das de vaste bankhangen met monotone stem
Haha ja ook, maar er is er één die nóg monotoner praat en ratelt..quote:Op maandag 13 februari 2023 21:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Das de vaste bankhangen met monotone stem
joooo dikke hont!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hont!quote:Op maandag 13 februari 2023 21:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik had hoe dan ook geaaid. Puur uit instinct 😂quote:Op maandag 13 februari 2023 21:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bart had een volledige nominatie als ik het goed heb gezien in de uitzending.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:06 schreef suzi1 het volgende:
sharon had iedereen van de blauwe kamer een halve nomi gegeven
dat was voor iedereen daar toch al duidelijk?
Van wie is die hond?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:21 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat heeft hij al uitgelegd.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:22 schreef Evenhardopdenken het volgende:
uitzending Proficiat BB om het nominatie vrijstelling spel helemaal te laten zien. Morgen eens terug bekijken en nalezen in de streamverslagen hier om te zien wie wie de waarheid verteld heeft. Meest verassende zet MA.
Die had vast weer een kaartje met 10k verwachtquote:Op maandag 13 februari 2023 21:32 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon vind het weer niet genoeg
Gisteren Chayron, Ali en Lindsey.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:26 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Bart had een volledige nominatie als ik het goed heb gezien in de uitzending.
quote:Op maandag 13 februari 2023 21:33 schreef suzi1 het volgende:
hahah wat leest chi nou op v/d kaart van jol, je bent de liefste en mooiste travestiet
ja ik ook, moet het nog terug kijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ben de aflevering vergeten om half 9![]()
![]()
Vorig jaar mochten ze het ophalen uit de gameroomquote:Op maandag 13 februari 2023 21:37 schreef Monique___ het volgende:
hoe gaan ze rob morgen vervoeren naar die ruimte? of komt dan alles naar de gameroom
ja vorig jaar stond het daar allemaal klaar.quote:Op maandag 13 februari 2023 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vorig jaar mochten ze het ophalen uit de gameroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |